eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › zorganizowanie posiłku wigilijnego dla 72 osób, na potrzeby klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu w dniu 24.12.2014 r. w godz. od 13.00 do 16.00.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-16

Zabrze: zorganizowanie posiłku wigilijnego dla 72 osób, na potrzeby klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu w dniu 24.12.2014 r. w godz. od 13.00 do 16.00.
Numer ogłoszenia: 410940 - 2014; data zamieszczenia: 16.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. 3 Maja 16, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 32 2777800, faks 32 2777802 , strona internetowa www.mopr.zabrze.pl www.zabrze.magistrat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie posiłku wigilijnego dla 72 osób, na potrzeby klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu w dniu 24.12.2014 r. w godz. od 13.00 do 16.00..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) śledź w oleju - ok. 50 g/ osobę b) barszcz z uszkami - ok. 250 g + 50 g/ osobę c) karp panierowany (smażony) - ok. 100 g/ osobę d) inny filet panierowany (smażony) - ok. 100 g/ osobę e) kapusta z grochem - ok. 150 g/ osobę f) kompot z suszonych owoców - ok. 200 ml/ osobę g) makówki - ok. 100 g/ osobę h) pieczywo (chleb) - ok. 100 g/ osobę i) ziemniaki - ok. 200 g/ osobę j) kawa - dla ok. 72 osób k) herbata - dla ok. 72 osób i) opłatek Zamawiający nie dopuszcza możliwości serwowania jako posiłku wigilijnego gotowych dań typu fast food oraz gotowych sproszkowanych zup. Posiłek ma formę obiadu wigilijnego. Potrawy muszą być świeże i dobrej jakości. Wykonawca oświadcza, iż potrawy spełniają normy odżywcze obowiązujące w punktach zbiorowego żywienia. Obowiązki Wykonawcy a) wystawienia faktury VAT zgodnej pod względem ilościowym i jakościowym z wykonaną usługą w terminie 3 dni od daty zakończenia realizacji umowy i przekazania jej Zamawiającemu, b) umożliwienia kontroli świadczonych usług na żądanie Zamawiającego. c) przygotowania i podania 72 posiłków w dzień wskazany przez Zamawiającego tj. 24.12.2014 r. w godz. od 13.00 do 16.00 w lokalu na terenie miasta Zabrze. d) świadczenia usług cateringowych, wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych; e) przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m. in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. nr 171 poz. 1125 ze zm.); f) przygotowania stołów w sposób uzgodniony z Zamawiającym tj. udekorowanych ozdobami świątecznymi; g) świadczenia usług cateringowych na zastawie ceramicznej lub porcelanowej, z użyciem sztućców platerowych, serwetek papierowych, obrusów materiałowych; h) estetycznego podawania posiłków; i) ilość i wielkość zamawianych posiłków wskazana w SIWZ stanowi maksymalny zakres umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości posiłków, niż maksymalny zakres umowy, a w takiej sytuacji Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za ilość stanowiącą różnicę między maksymalnym zakresem umowy, a ilością zleconą przez Zamawiającego i rzeczywiście zrealizowaną przez Wykonawcę. Rozliczenie nastąpi zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu umowy ale w zakresie wskazanych limitów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • CARITAS DIECEZJI GLIWICKIEJ, ul. Ziemowita 2, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.