Grudziądz: Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, wymiana wewnętrznej instalacji wod. - kan. w budynkach mieszkalnych, wielorodzinnych przy ul. Mickiewicza 16, 16A, 16B, ul. Mickiewicza 20, 20A, ul. Mickiewicza 3, ul. Murowa 24, 26, ul. Murowa 28 w Grudziądzu
Realizacja instalacji c.o. i c.w.u. w ramach programu Kawka - II
Numer ogłoszenia: 41075 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu , ul. Mickiewicza 23, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4512034.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, wymiana wewnętrznej instalacji wod. - kan. w budynkach mieszkalnych, wielorodzinnych przy ul. Mickiewicza 16, 16A, 16B, ul. Mickiewicza 20, 20A, ul. Mickiewicza 3, ul. Murowa 24, 26, ul. Murowa 28 w Grudziądzu Realizacja instalacji c.o. i c.w.u. w ramach programu Kawka - II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót instalacyjnych polegających na wykonaniu wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, wymianie wewnętrznej instalacji wod. - kan. w budynkach mieszkalnych, wielorodzinnych przy ul. Mickiewicza 16,16A,16B, ul. Mickiewicza 20, 20A, ul. Mickiewicza 3, ul. Murowa 24, 26, ul. Murowa 28 w Grudziądzu Zamówienie w zakresie wykonania wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej jest dofinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu w ramach przedsięwzięcia pn. Likwidacja niskiej emisji na terenie miasta Grudziądz - Kawka II. Przedmiot zamówienia podzielono na 3 zadania: Zadanie I - Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, wymiana wewnętrznej instalacji wod. - kan. w budynku mieszkalnym, wielorodzinnym przy ul. Mickiewicza 16,16A,16B w Grudziądzu. Zadanie II - Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, wymiana wewnętrznej instalacji wod. - kan. w budynku mieszkalnym, wielorodzinnym przy ul. Mickiewicza 20, 20A w Grudziądzu. Zadanie III - Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, wymiana wewnętrznej instalacji wod. - kan. w budynku mieszkalnym, wielorodzinnym przy ul. Mickiewicza 3, ul. Murowa 24, 26, ul. Murowa 28 w Grudziądzu. Orientacyjny zakres prac do wykonania: Zadanie 1 1) Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania z rur ze stali niskowęglowej o połączeniach zaprasowywanych i ciepłej wody użytkowej z rur PP stabilizowanych wkładką aluminiową lub włókna szklanego o połączeniach zgrzewanych. 2) Wykonanie robót budowlano - remontowych związanych z przystosowaniem pomieszczenia piwnicznego na pomieszczenie węzła cieplnego. 3) Likwidacja istniejących piecyków gazowych PGW i pieców dwufunkcyjnych wraz z demontażem istniejącej instalacji. 4) Rozbiórka istniejących pieców kaflowych (założono odzysk kafli) wraz z naprawą podłóg. 5) Wykonanie izolacji cieplnych ścian i stropów na poddaszu. 6) Wymiana wewnętrznej instalacji wody zimnej i kanalizacji sanitarnej na nową z rur PP i PCV wraz z wymianą podejść istniejących do urządzeń sanitarnych. 7) Montaż wodomierzy na instalacji wody zimnej w lokalach mieszkalnych (wodomierze typu MIROMETR z nakładkami do zdalnego odczytu). 8) Odtworzenie zabudowy szachtów instalacyjnych (w tym okładzin ściennych z płytek ceramicznych wraz z innymi robotami towarzyszącymi). Zadanie II 1) Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania z rur ze stali niskowęglowej o połączeniach zaprasowywanych i ciepłej wody użytkowej z rur PP stabilizowanych wkładką aluminiową lub włókna szklanego o połączeniach zgrzewanych. 2) Wykonanie robót budowlano - remontowych związanych z przystosowaniem pomieszczenia piwnicznego na pomieszczenie węzła cieplnego. 3) Likwidacja istniejących piecyków gazowych PGW i pieców dwufunkcyjnych wraz z demontażem istniejącej instalacji. 4) Rozbiórka istniejących pieców kaflowych (założono odzysk kafli) wraz z naprawą podłóg. 5) Wykonanie izolacji cieplnych stropów na poddaszu w budynku 20 i 20A i ścian klatki schodowej w budynku 20A. 6) Wymiana wewnętrznej instalacji wody zimnej i kanalizacji sanitarnej na nową z rur PP i PCV wraz z wymianą podejść istniejących do urządzeń sanitarnych. 7) Montaż wodomierzy na instalacji wody zimnej w lokalach mieszkalnych (wodomierze typu MIROMETR z nakładkami do zdalnego odczytu). 8) Odtworzenie zabudowy szachtów instalacyjnych (w tym okładzin ściennych z płytek ceramicznych wraz z innymi robotami towarzyszącymi). Zadanie III budynek przy ul. Mickiewicza 3, Murowa 24,26 1) Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania z rur ze stali niskowęglowej o połączeniach zaprasowywanych i ciepłej wody użytkowej z rur PP stabilizowanych wkładką aluminiową lub włókna szklanego o połączeniach zgrzewanych. 2) Wykonanie robót budowlano - remontowych związanych z przystosowaniem pomieszczenia piwnicznego na pomieszczenie węzła cieplnego w budynku przy ul. Mickiewicza 5. 3) Likwidacja istniejących piecyków gazowych PGW i pieców dwufunkcyjnych wraz z demontażem istniejącej instalacji. 4) Rozbiórka istniejących pieców kaflowych (założono odzysk kafli) wraz z naprawą podłóg. 5) Wykonanie izolacji cieplnej ściany oddzielającej lokal mieszkalny od strychu. 6) Wymiana wewnętrznej instalacji wody zimnej i kanalizacji sanitarnej na nową z rur PP i PCV wraz z wymianą podejść istniejących do urządzeń sanitarnych. 7) Montaż wodomierzy na instalacji wody zimnej w lokalach mieszkalnych (wodomierze typu MIROMETR z nakładkami do zdalnego odczytu). 8) Odtworzenie zabudowy szachtów instalacyjnych (w tym okładzin ściennych z płytek ceramicznych wraz z innymi robotami towarzyszącymi). budynek przy ul. Murowa 28 1) Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania z rur ze stali niskowęglowej o połączeniach zaprasowywanych i ciepłej wody użytkowej z rur PP stabilizowanych wkładką aluminiową lub włókna szklanego o połączeniach zgrzewanych. 2) Likwidacja istniejących piecyków gazowych PGW i pieców dwufunkcyjnych wraz z demontażem istniejącej instalacji. 3) Rozbiórka istniejących pieców kaflowych (założono odzysk kafli) wraz z naprawą podłóg. 4) Wymiana wewnętrznej instalacji wody zimnej i kanalizacji sanitarnej na nową z rur PP i PCV wraz z wymianą podejść istniejących do urządzeń sanitarnych. 5) Montaż wodomierzy na instalacji wody zimnej w lokalach mieszkalnych (wodomierze typu MIROMETR z nakładkami do zdalnego odczytu). 6) Odtworzenie zabudowy szachtów instalacyjnych (w tym okładzin ściennych z płytek ceramicznych wraz z innymi robotami towarzyszącymi)..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.10.00-6, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-3, 45.11.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.10.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Zadanie I 4000,00 zł słownie: cztery tysiące złotych 00/100 Zadanie II 3000,00 zł słownie: trzy tysiące złotych 00/100 Zadanie III 2500,00 zł słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2 robót instalacyjnych polegających na wykonaniu lub wymianie instalacji centralnego ogrzewania lub ciepłej wody użytkowej w czynnych obiektach ( budynki mieszkalne, budynki zbiorowego zamieszkania lub obiekty użyteczności publicznej) o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia wymogów dotyczących dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże osoby posiadające kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i uprawnienia w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowalne na stanowisku: kierownik budowy i robót w zakresie instalacji i sieci wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna: posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres gwarancji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień umowy także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: Zmiana zakresu: 1) zwiększenie lub zmniejszenie zakresu zamówienia, czego Zamawiający nie mógł przewidzieć przy zawieraniu umowy, 2) konieczność wykonania robót zamiennych, 3) wystąpienie dodatkowych robót, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę. Zmiana wartości zamówienia: 1) zwiększenie lub zmniejszenie zakresu zamówienia, czego Zamawiający nie mógł przewidzieć przy zawieraniu umowy, 2) ustawowa zmiana stawki podatku VAT. Inne: 1)zmiana inspektora nadzoru, kierownika budowy, 2) zmiany w dokumentacji projektowej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mpgn.grudziadz.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Spółka z o.o.
ul. Mickiewicza 23, 86-300 Grudziądz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2016 godzina 11:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. ul. Mickiewicza 23, 86-300 Grudziądz sekretariat wejście A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie w zakresie wykonania wewnętrznej instalacji cenralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej jest dofinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Srodowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu w ramach przedsięwzięcia pn. Likwidacja niskiej emisji na terenie miasta Grudziądz - Kawka II.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, wymiana wewnętrznej instalacji wod. - kan. w budynku mieszkalnym, wielorodzinnym przy ul. Mickiewicza 16,16A,16B w Grudziądzu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania z rur ze stali niskowęglowej o połączeniach zaprasowywanych i ciepłej wody użytkowej z rur PP stabilizowanych wkładką aluminiową lub włókna szklanego o połączeniach zgrzewanych. 2) Wykonanie robót budowlano - remontowych związanych z przystosowaniem pomieszczenia piwnicznego na pomieszczenie węzła cieplnego. 3) Likwidacja istniejących piecyków gazowych PGW i pieców dwufunkcyjnych wraz z demontażem istniejącej instalacji. 4) Rozbiórka istniejących pieców kaflowych (założono odzysk kafli) wraz z naprawą podłóg. 5) Wykonanie izolacji cieplnych ścian i stropów na poddaszu. 6) Wymiana wewnętrznej instalacji wody zimnej i kanalizacji sanitarnej na nową z rur PP i PCV wraz z wymianą podejść istniejących do urządzeń sanitarnych. 7) Montaż wodomierzy na instalacji wody zimnej w lokalach mieszkalnych (wodomierze typu MIROMETR z nakładkami do zdalnego odczytu). 8) Odtworzenie zabudowy szachtów instalacyjnych (w tym okładzin ściennych z płytek ceramicznych wraz z innymi robotami towarzyszącymi)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.10.00-6, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-3, 45.11.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, wymiana wewnętrznej instalacji wod. - kan. w budynku mieszkalnym, wielorodzinnym przy ul. Mickiewicza 20, 20A w Grudziądzu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania z rur ze stali niskowęglowej o połączeniach zaprasowywanych i ciepłej wody użytkowej z rur PP stabilizowanych wkładką aluminiową lub włókna szklanego o połączeniach zgrzewanych. 2) Wykonanie robót budowlano - remontowych związanych z przystosowaniem pomieszczenia piwnicznego na pomieszczenie węzła cieplnego. 3) Likwidacja istniejących piecyków gazowych PGW i pieców dwufunkcyjnych wraz z demontażem istniejącej instalacji. 4) Rozbiórka istniejących pieców kaflowych (założono odzysk kafli) wraz z naprawą podłóg. 5) Wykonanie izolacji cieplnych stropów na poddaszu w budynku 20 i 20A i ścian klatki schodowej w budynku 20A. 6) Wymiana wewnętrznej instalacji wody zimnej i kanalizacji sanitarnej na nową z rur PP i PCV wraz z wymianą podejść istniejących do urządzeń sanitarnych. 7) Montaż wodomierzy na instalacji wody zimnej w lokalach mieszkalnych (wodomierze typu MIROMETR z nakładkami do zdalnego odczytu). 8) Odtworzenie zabudowy szachtów instalacyjnych (w tym okładzin ściennych z płytek ceramicznych wraz z innymi robotami towarzyszącymi)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.10.00-6, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-3, 45.11.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, wymiana wewnętrznej instalacji wod. - kan. w budynku mieszkalnym, wielorodzinnym przy ul. Mickiewicza 3, ul. Murowa 24, 26, ul. Murowa 28 w Grudziądzu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: budynek przy ul. Mickiewicza 3, Murowa 24,26 1) Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania z rur ze stali niskowęglowej o połączeniach zaprasowywanych i ciepłej wody użytkowej z rur PP stabilizowanych wkładką aluminiową lub włókna szklanego o połączeniach zgrzewanych. 2) Wykonanie robót budowlano - remontowych związanych z przystosowaniem pomieszczenia piwnicznego na pomieszczenie węzła cieplnego w budynku przy ul. Mickiewicza 5. 3) Likwidacja istniejących piecyków gazowych PGW i pieców dwufunkcyjnych wraz z demontażem istniejącej instalacji. 4) Rozbiórka istniejących pieców kaflowych (założono odzysk kafli) wraz z naprawą podłóg. 5) Wykonanie izolacji cieplnej ściany oddzielającej lokal mieszkalny od strychu. 6) Wymiana wewnętrznej instalacji wody zimnej i kanalizacji sanitarnej na nową z rur PP i PCV wraz z wymianą podejść istniejących do urządzeń sanitarnych. 7) Montaż wodomierzy na instalacji wody zimnej w lokalach mieszkalnych (wodomierze typu MIROMETR z nakładkami do zdalnego odczytu). 8) Odtworzenie zabudowy szachtów instalacyjnych (w tym okładzin ściennych z płytek ceramicznych wraz z innymi robotami towarzyszącymi). budynek przy ul. Murowa 28 1) Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania z rur ze stali niskowęglowej o połączeniach zaprasowywanych i ciepłej wody użytkowej z rur PP stabilizowanych wkładką aluminiową lub włókna szklanego o połączeniach zgrzewanych. 2) Likwidacja istniejących piecyków gazowych PGW i pieców dwufunkcyjnych wraz z demontażem istniejącej instalacji. 3) Rozbiórka istniejących pieców kaflowych (założono odzysk kafli) wraz z naprawą podłóg. 4) Wymiana wewnętrznej instalacji wody zimnej i kanalizacji sanitarnej na nową z rur PP i PCV wraz z wymianą podejść istniejących do urządzeń sanitarnych. 5) Montaż wodomierzy na instalacji wody zimnej w lokalach mieszkalnych (wodomierze typu MIROMETR z nakładkami do zdalnego odczytu). 6) Odtworzenie zabudowy szachtów instalacyjnych (w tym okładzin ściennych z płytek ceramicznych wraz z innymi robotami towarzyszącymi)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.10.00-6, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-3, 45.11.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji - 5
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Przeglądy sprzętu pożarniczego - sprawa numer 22/2024
- Wzorcowanie i kalibracja systemu monitoringu zbiorników paliwowych wraz z wymianą detektora DEX-31.K/N w składzie paliw Gardeja- sprawa numer 21/2024
- Dostawy warzyw (świeżych i kiszonych) i owoców
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Wywóz odpadów komunalnych - znak sprawy: Z/32/PN/24
- Modernizacja placu zabaw przy ul. Jackowskiego 42 w Grudziądzu w systemie zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W ŁASKU PRZY UL. KOLEJOWEJ 12
- Poprawa efektywności energetycznej Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku.
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Polskiej Nowej Wsi
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Wawelnie
- "PRZEBUDOWA ORAZ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NA PRZEDSZKOLE - ETAP I",
- Budowa zbiorników do magazynowania wody pitnej na stacjach uzdatniania wody w gminie Iława
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.