eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Zakup i dostawa produktów żywnościowych na potrzeby żywienia w Dziennym Domu Pomocy w Mikołowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-24

Mikołów: Zakup i dostawa produktów żywnościowych na potrzeby żywienia w Dziennym Domu Pomocy w Mikołowie
Numer ogłoszenia: 41024 - 2015; data zamieszczenia: 24.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dzienny Dom Pomocy , ul. Konstytucji 3 Maja 12, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 2260090, faks 32 2260090.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa produktów żywnościowych na potrzeby żywienia w Dziennym Domu Pomocy w Mikołowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - Dostawa nabiału Część 2 - Dostawa tłuszczy Część 3 - Dostawa artykułów sypkich Część 4 - Dostawa jajek.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.62.00.00-0, 15.50.00.00-3, 15.53.00.00-2, 03.14.25.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Mając na uwadze postanowienia przepisu art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zakazujące istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem przewidywanych okoliczności określonych przez Zamawiającego w treści ogłoszenia o zamówieniu lub SIWZ, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w przypadku: 1. Zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy, związanych z sukcesją uniwersalną, w wyniku której prawa przysługujące jednemu podmiotowi przechodzą na inny podmiot w wyniku zdarzenia prawnego, 2. Wystąpienia okoliczności powodujących konieczność rezygnacji przez Zamawiającego z części zakresu usług świadczonych przez Wykonawcę wskutek działania siły wyższej, 3. Wystąpienia okoliczności uniemożliwiających świadczenie usług wskutek działania siły wyższej. Za przypadek siły wyższej uznaje się nieprzewidziane wydarzenia, które wystąpią niezależnie od woli Stron i po zwarciu Umowy, a którym Strony nie mogły zapobiec przy dochowaniu należytej staranności udaremniając całkowicie lub częściowo wypełnienie zobowiązań umownych, jak w szczególności pożar, powódź, strajk, wojna, mobilizacja, działania wojenne wroga, rekwizycja, embargo lub zarządzenia władz 4. Zmiany cen jednostkowych artykułów żywnościowych oraz wartości oferty (z VAT), określonych w załącznikach od nr 5 do nr 8 do Umowy w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron, 5. Zakończenia produkcji danego artykułu żywnościowego, określonego w załączniku nr 2 do Umowy oraz rozpoczęcia produkcji innego artykułu żywnościowego co najmniej o tych samych lub lepszych walorach jakościowych i smakowych, 6. Ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia kwoty wartości Umowy, o której mowa w § 6 Umowy oraz załącznikach od nr 5 do nr 8 do Umowy, 7. Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dzienny Dom Pomocy, ul. Konstytucji 3 Maja 12, 43-190 Mikołów, tel/fax 032 2260090.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2015 godzina 09:30, miejsce: Dzienny Dom Pomocy, ul. Konstytucji 3 Maja 12, 43-190 Mikołów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa nabiału.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: (1.)śmietana 18% 0,33 litra kubek - 120 sztuk (2.) mleko 0,5% 1 litr karton - 750 sztuk (3.)Kefir 2% 0,4 litra kubek - 1300 sztuk (4.)Twaróg chudy 200 gram - 1500 sztuk (5.)Ser topiony 100 gram - 2900 sztuk (6.) Ser topiony krążek 140 gram - 300 sztuk (7.) Ser homogenizowany 125 gram - 1800 sztuk (8.)Ser twardy żółty typu gouda - 60 kg (9.)Twaróg sernikowy 1 kg wiaderko - 90 sztuk (10.)Ser tostowy plastry 130 gram - 1400 sztuk (11.)Jogurt 1,5% 0,33 litra kubek - 150 sztuk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa tłuszczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: (1.)Olej uniwersalny 3 litry - 120 sztuk (2.)Smalec wieprzowy 200 gram - 1500 sztuk (3.)Masło śmietankowe 170 gram o zawartości tłuszczu nie mniej niż 60% - 450 sztuk (4.)Margaryna do smarowania pieczywa o zawartości tłuszczu nie mniej niż 39% 450 gram - 1150 sztuk (5.)Mix śmietankowy 200 gram o zawartości tłuszczu nie mniej niż 50% - 8250 sztuk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.53.00.00-2, 15.43.10.00-8, 15.41.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa artykułów sypkich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: (1.)Cukier 1 kg - 520 kg (2.)Cukier puder 0,5 kg - 9 kg (3.)Cukier waniliowy 10 gram - 144 sztuki (4.)Kasza gryczana - 110 kg (5.)Kasza jęczmienna - 320 kg (6.)Kasza manna - 180 kg (7.)Makaron typu świdry - 430 kg (8.)Makaron typu zacierka 250 gram - 70 sztuk (9.)Makaron typu nitka 250 gram - 200 sztuk (10.)Mąka pszenna typ 650 - 700 kg (11.)Mąka tortowa typ 450 - 220kg (12.)Mąka ziemniaczana - 25 kg (13.)Proszek do pieczenia 12 gram - 144 sztuki (14.)Ryż - 370 kg (15.)Sól - 120 kg (16.)Budyń 40 gram - 450 sztuk (17.)Groch łuskany - 180 kg (18.)Fasola Jaś - 225 kg (19.)Fasola biała perłowa - 45 kg (20.)Herbata granulowana czarna 90 gram - 9 sztuk (21.)Galaretka 75 gram - 150 sztuk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.61.00.00-7, 15.83.10.00-2, 15.89.90.00-6, 15.33.20.00-4, 15.62.00.00-0, 15.86.30.00-5, 15.33.10.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa jajek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: (1.)Jaja klasa M1 z chowu klatkowego - 14310 sztuk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.