Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-15
Lublin: Usługa dostępu do Internetu i transmisji danych dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Numer ogłoszenia: 410186 - 2014; data zamieszczenia: 15.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II , Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. (81) 445 41 59, faks (81) 445 41 63.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa dostępu do Internetu i transmisji danych dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa dostępu do Internetu i transmisji danych dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II: Część 1 - Usługa dostępu do Internetu i transmisji danych w lokalizacjach Lublin i Tomaszów Lubelski A.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 został zawarty w Załączniku nr 1.1 do SIWZ. Część 2 - Usługa dostępu do Internetu i transmisji danych w lokalizacji Stalowa Wola A.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 został zawarty w Załączniku nr 1.2 do SIWZ. Część 3 - Usługa dostępu do Internetu i transmisji danych w lokalizacji Kazimierz Dolny.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 został zawarty w Załączniku nr 1.3 do SIWZ. Część 4 - Usługa dostępu do Internetu i transmisji danych w lokalizacji Tomaszów Lubelski B.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 4 został zawarty w Załączniku nr 1.4 do SIWZ. Część 5 - Usługa dostępu do Internetu i transmisji danych w lokalizacji Stalowa Wola B.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 5 został zawarty w Załączniku nr 1.5 do SIWZ. 2. Termin płatności w rozliczeniach z Zamawiającym w ramach zamówienia wynosi 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. Płatność za całość zamówienia dokonywana będzie odpowiednio w comiesięcznych ratach. Wykonawca będzie wystawiał fakturę za usługę każdorazowo w okresach miesięcznych, najwcześniej ostatniego dnia miesiąca, do 10 dnia następnego miesiąca następującego po miesiącu, w którym usługa była świadczona..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.41.11.00-4, 72.30.00.00-8, 72.31.80.00-7, 72.40.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji nie spełnia-spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji nie spełnia-spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 3 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji nie spełnia-spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji nie spełnia-spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji nie spełnia-spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Podpisany Opis przedmiotu zamówienia wraz z wyceną, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1.1 i,lub nr 1.2 i,lub 1.3 i,lub 1.4 i,lub 1.5 do SIWZ (w zależności na którą;e część;ci Wykonawca składa ofertę); 2) Wypełniony i podpisany formularz Oferta Wykonawcy wg wzoru stanowiącego Zał. 2 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo winno zostać złożone w formie oryginału bądź notarialnego odpisu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Sumaryczny maksymalny czas niedostępności usługi w miesiącu - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Istotne postanowienia wprowadzone do treści umowy związane z realizacją zamówienia publicznego oraz warunki, na jakich Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Zał. nr 6 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian zawartej umowy oraz określa warunki takich zmian w zakresie: 1) zmianą właściwych przepisów prawa, a tym samym koniecznością dostosowania treści umowy do aktualnego stanu prawnego; 2) wystąpieniem zdarzeń siły wyższej, jako zdarzeń zewnętrznie niemożliwych do przewidzenia i niemożliwych do zapobieżenia; 3) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń, oprogramowania, materiałów), zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie, której był dokonany wybór Wykonawcy 4) wysokości ceny brutto, w sytuacji gdy w czasie trwania umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części ceny, której zmiana dotyczy; 5) zmiany odpowiednich zapisów umowy, w sytuacji gdy w czasie trwania umowy konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; 6) zmiany w przypadku rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu Umowy tj. ze świadczenia usług na rzecz jednej ze wskazanych w umowie lokalizacji - w takim przypadku nastąpi stosunkowe zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy, z zastrzeżenie iż Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z Umowy planowanymi świadczeniami do dnia rezygnacji
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, 20-950 Lublin, Al. Racławickie 14,
Dział Zamówień Publicznych, pokój nr C-228.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2015 godzina 12:00, miejsce: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, 20-950 Lublin, Al. Racławickie 14, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr C-228.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa dostępu do Internetu i transmisji danych w lokalizacjach Lublin i Tomaszów Lubelski A.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa dostępu do Internetu i transmisji danych w lokalizacjach Lublin i Tomaszów Lubelski A Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 został zawarty w Załączniku nr 1.1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.41.10.00-4, 72.30.00.00-8, 72.31.80.00-7, 72.40.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Sumaryczny maksymalny czas niedostępności usługi w miesiącu - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa dostępu do Internetu i transmisji danych w lokalizacji Stalowa Wola A.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa dostępu do Internetu i transmisji danych w lokalizacji Stalowa Wola A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 został zawarty w Załączniku nr 1.2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.41.10.00-4, 72.30.00.00-8, 72.31.80.00-7, 72.40.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Sumaryczny maksymalny czas niedostępności usługi w miesiącu - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa dostępu do Internetu i transmisji danych w lokalizacji Kazimierz Dolny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa dostępu do Internetu i transmisji danych w lokalizacji Kazimierz Dolny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 został zawarty w Załączniku nr 1.3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.41.10.00-4, 72.30.00.00-8, 72.31.80.00-7, 72.40.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Sumaryczny maksymalny czas niedostępności usługi w miesiącu - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa dostępu do Internetu i transmisji danych w lokalizacji Tomaszów Lubelski B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa dostępu do Internetu i transmisji danych w lokalizacji Tomaszów Lubelski B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 4 został zawarty w Załączniku nr 1.4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.41.10.00-4, 72.30.00.00-8, 72.31.80.00-7, 72.40.00.00-4.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Sumaryczny maksymalny czas niedostępności usługi w miesiącu - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługa dostępu do Internetu i transmisji danych w lokalizacji Stalowa Wola B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa dostępu do Internetu i transmisji danych w lokalizacji Stalowa Wola B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 5 został zawarty w Załączniku nr 1.5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.41.10.00-4, 72.30.00.00-8, 72.31.80.00-7, 72.40.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Sumaryczny maksymalny czas niedostępności usługi w miesiącu - 10
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Zakup upgrade'u (podniesienia do wyższych wersji) posiadanych i wykorzystywanych przez Lubelskie Centrum Konferencyjne w Lublinie licencji oprogramowania vMIX lub dostawa oprogramowania równoważnego
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. "Księgowość komputerowa z obsługą programów Comarch Optima i Płatnik"
- Dostawa odczynników podstawowych i specjalistycznych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 25 części
- Dostawa mrożonek
- Dostawa akcesoriów komputerowych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- Dostawa odczynników: sCD38 i DaraEx.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi nalotu pomiarowego z wykorzystaniem techniki LIDAR i technik teledetekcyjnych na odcinkach wałów przeciwpowodziowych oraz dostarczenie opracowanych produktów geoprzestrzennych
- Świadczenie usługi transmisji danych pomiędzy siedzibą Śląskiego OW NFZ w Katowicach, Centrum Zapasowym a delegaturami
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w jednostce ewidencyjnej Troszyn - 11 obrębów
- Usługa dostępu do sieci Internet. Usługa dzierżawy włókien światłowodowych. TP-8/24/DW
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych w standardzie GSM, w tym dostępu do sieci Internet oraz dostawa sprzętu
- Usługi promocji w Internecie
więcej: Usługi w zakresie danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.