eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Serwis urządzeń i instalacji telefonicznych w Oddziałach ZUS w Bydgoszczy, Gdańsku, Słupsku i Toruniu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-15

Toruń: Serwis urządzeń i instalacji telefonicznych w Oddziałach ZUS w Bydgoszczy, Gdańsku, Słupsku i Toruniu
Numer ogłoszenia: 409832 - 2014; data zamieszczenia: 15.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu , ul. Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6109320, faks 056 6109496.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis urządzeń i instalacji telefonicznych w Oddziałach ZUS w Bydgoszczy, Gdańsku, Słupsku i Toruniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony poniżej 134 000 euro pn. Serwis urządzeń i instalacji telefonicznych w Oddziałach ZUS w Bydgoszczy, Gdańsku, Słupsku i Toruniu. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w Oddziałach ZUS w Bydgoszczy, Gdańsku, Słupsku i Toruniu oraz jednostkach organizacyjnych podległych tym Oddziałom serwisu urządzeń i instalacji telefonicznych. Przedmiot zamówienia podzielony jest na cztery części: Część I zamówienia: 1. Wykonywanie Serwisu w Oddziale ZUS w Bydgoszczy i jednostkach terenowych, w następujących lokalizacjach: 1) Oddziale ZUS w Bydgoszczy, w budynkach przy: - ul. Św. Trójcy 33; - ul. M. Konopnickiej 18; 2) Inspektoracie w Bydgoszczy, ul. Ch. Andersena 6; 3) Inspektoracie w Inowrocławiu, w budynku przy ul. Solankowej 15; 4) Inspektoracie w Świeciu, w budynku przy ul. Wojska Polskiego 87A; 5) Inspektoracie w Żninie, w budynku przy ul. 700 - lecia 37; 6) Inspektoracie w Nakle n. Notecią, w budynku przy ul. Bohaterów 12a; 7) Inspektoracie w Tucholi, w budynku przy ul Dworcowej 8; 8) Biurze Terenowym w Sępólnie Krajeńskim, w budynku przy ul. T. Kościuszki 16. 2. Serwis obejmuje wykonywanie w Oddziale i jednostkach organizacyjnych Oddziału: 1) konserwacji i stałego nadzoru eksploatacyjnego wewnętrznych kablowych sieci telefonicznych oraz central i urządzeń telefonicznych podłączonych do tych sieci, 2) napraw wewnętrznych kablowych sieci telefonicznych oraz central i urządzeń telefonicznych podłączonych do tych sieci, 3) innych czynności, szczegółowo określonych w Opisie przedmiotu zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik OPZ-B oraz we wzorze umowy - załącznik UB do SIWZ. Część II zamówienia: 1. Wykonywanie Serwisu w Oddziale ZUS w Gdańsku, i jednostkach terenowych, w następujących lokalizacjach: 1) Inspektoracie Gdańsk Śródmieście ul. Chlebnicka 3/8, 80-830 Gdańsk 2) Inspektoracie w Gdyni, ul. Władysława IV 24, 81-364 Gdynia 3) Inspektoracie w Kartuzach, ul. Ceynowy 5, 83-300 Kartuzy 4) Inspektoracie w Kościerzynie, ul.3 Maja 9, 83-400 Kościerzyna 5) Inspektoracie w Pruszczu Gdańskim, ul. Wita Stwosza 9, 83-000 Pruszcz Gdański 6) Inspektoracie w Pucku, ul. Orzeszkowej 3, 84-100 Puck 7) Inspektoracie w Sopocie, al. Niepodległości 796, 81-805 Sopot 8) Inspektoracie w Starogardzie Gdańskim, ul. Piłsudskiego 4, 83-200 Starogard 9) Inspektoracie w Tczewie, ul. Jagiellońska 55, 83-110 Tczew 10) Oddziale w Gdańsku budynek przy ul. Sobótki 18, 80-247 Gdańsk - Wrzeszcz 11) Oddziale w Gdańsku, budynek przy ul. Marynarki Polskiej 146 i 146A, 80-865 Gdańsk - Wrzeszcz 12) Inspektoracie w Gdańsku Wrzeszczu , ul. Tuwima 9, 80-210 Gdańsk 13) Inspektoracie w Malborku, ul. Dworcowa 1B, 82-200 Malbork 14) Inspektoracie w Sztumie, ul. Mickiewicza 34, 82-400 Sztum 15) Inspektoracie w Kwidzynie, ul. Piłsudskiego 29A, 82-500 Kwidzyn 16) Siedzibie Oddziału w Gdańsku, budynek przy ul. Chmielna 27/33, 80-746 Gdańsk 2. Serwis obejmuje wykonywanie w Oddziale i jednostkach organizacyjnych Oddziału: 1) konserwacji i stałego nadzoru eksploatacyjnego wewnętrznych kablowych sieci telefonicznych oraz central i urządzeń telefonicznych podłączonych do tych sieci, 2) określanie przyczyn wystąpienia awarii central telefonicznych, 3) innych czynności, szczegółowo określonych w Opisie przedmiotu zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik OPZ-G, załączniku OPZ-G-1 oraz we wzorze umowy - załącznik UG do SIWZ. Część III zamówienia: 1. Wykonywanie Serwisu w Oddziale ZUS w Słupsku i jednostkach terenowych, w następujących lokalizacjach: 1) Oddział w Słupsku, ul. Plac Zwycięstwa 8, 76-200 Słupsk 2) Inspektorat w Bytowie, ul. Kościuszki 16, 77-100 Bytów 3) Składnica akt w Bytowie ul. Gdańska 12a, 77-100 Bytów 4) Inspektorat w Chojnicach ul. Łużycka 20, 89-600 Chojnice 5) Inspektorat w Człuchowie, ul. Jerzego z Dąbrowy 3a, 77-300 Człuchów 6) Inspektorat w Lęborku, ul. Bolesława Krzywoustego 15, 84-300 Lębork 7) Biuro Terenowe w Miastku, COT ul. Królowej Jadwigi 13, 77-200 Miastko 2. Serwis obejmuje wykonywanie w Oddziale i jednostkach organizacyjnych Oddziału: 1) konserwacji i stałego nadzoru eksploatacyjnego wewnętrznych kablowych sieci telefonicznych oraz central i urządzeń telefonicznych podłączonych do tych sieci, 2) napraw wewnętrznych kablowych sieci telefonicznych oraz central i urządzeń telefonicznych podłączonych do tych sieci, 3) innych czynności, szczegółowo określonych w Opisie przedmiotu zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik OPZ-S oraz we wzorze umowy - załącznik US do SIWZ. Część IV zamówienia: 1. Wykonywanie Serwisu w Oddziale ZUS w Toruniu i jednostkach terenowych, w następujących lokalizacjach: 1) Oddział w Toruniu, ul. Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń 2) Inspektorat w Grudziądzu, ul. Wybickiego 37-39, 86-300 Grudziądz 3) Inspektorat we Włocławku, Pl. Wolności 18/19, 87-800 Włocławek 2. Serwis obejmuje wykonywanie w Oddziale i jednostkach organizacyjnych Oddziału: 1) konserwacji i stałego nadzoru eksploatacyjnego wewnętrznych kablowych sieci telefonicznych oraz central i urządzeń telefonicznych podłączonych do tych sieci, 2) napraw wewnętrznych kablowych sieci telefonicznych oraz central i urządzeń telefonicznych podłączonych do tych sieci, 3) innych czynności, szczegółowo określonych w Opisie przedmiotu zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik OPZ-T oraz we wzorze umowy - załącznik UT do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.33.41.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwie konserwacje lub naprawy, następujących central telefonicznych: Część I zamówienia (O/Bydgoszcz): a) DGT, b) DEFINITY LUCENT, c) ALCATEL Część II zamówienia (O/Gdańsk): a) ERICSSON, b) ALCATEL, c) TELESIS Część III zamówienia (O/Słupsk): a) ALCATEL b) SLICAN, Część IV zamówienia (O/Toruń): a) ERICSSON W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca winien złożyć: 1) Wykaz zamówień zawierający informacje określone we wzorze Wykazu zamówień (załącznik nr 4 do SIWZ). 2) dowody potwierdzające, że zamówienia wymienione w Wykazie zamówień zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami są poświadczenia a jeśli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia - oświadczenie Wykonawcy. Jeżeli Wykonawca zamiast poświadczenia przedłoży oświadczenie, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że nie był w stanie uzyskać poświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • I. Dotyczy wszystkich czterech Części zamówienia: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował minimum dwoma pracownikami /osobami/ posiadającymi uprawnienia do eksploatacji (E) oraz dozoru (D) urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających i zużywających energię elektryczną o napięciu nie wyższym niż 1 kV, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. W sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadanych kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. nr 89 poz. 828 z późniejszymi zmianami). II. Dotyczy Części II zamówienia (Oddział Gdańsk) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował: a) co najmniej jednym pracownikiem, który ukończył kurs instalacji i obsługi central BP 250 firmy Ericsson, b) co najmniej jednym pracownikiem, który ukończył kurs instalacji i obsługi central ALCATEL, c) co najmniej jednym pracownikiem, który ukończył kurs instalacji i obsługi central TELESIS, III. Dotyczy Części IV zamówienia (Oddział Toruń). Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jednym pracownikiem, który ukończył kurs instalacji i obsługi central BP 250 firmy Ericsson. W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca winien złożyć: 1) Wykaz osób zawierający informacje określone we wzorze Wykazu osób (załącznik nr 5 do SIWZ) 2) Oświadczenie, że osoby wymienione w Wykazie osób posiadają wymagane uprawnienia. Wzór oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa sposobu oceny spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego - winno być dołączone do oferty w przypadku, gdy wykonawca będzie korzystał z zasobów podmiotu trzeciego. 2. Formularz oferty - wzór formularza stanowi załącznik F do SIWZ; 3. Cennik (dotyczy części II zamówienia), 4. Pełnomocnictwo - należy dołączyć do oferty, w przypadku, gdy ofertę podpisze(ą) osoba(y) inna niż wymieniona w odpisie z właściwego rejestru lub innym dokumencie wskazującym sposób reprezentacji Wykonawcy. 5. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - terminy określone w pkt III.4.3.1) mają odpowiednie zastosowanie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

dotyczy części I zamówienia: 1. Umowa może ulec zmianie w przypadku wystąpienia siły wyższej. 2. Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy określonego w §6 ust. 1 wzoru umowy i w konsekwencji w § 6 ust. 2 może ulec zmianie, z zastrzeżeniem postanowień zawartych w ust. 3 i 4, w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług VAT); 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. z 2004 r., Nr 200 poz. 1679ze zm.); 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę. dotyczy części II zamówienia: 1. Umowa może ulec zmianie w następujących przypadkach: 1) Wyłączenia przez Zamawiającego z użytkowania centrali/central spośród określonych w Załączniki OPZ-G-1. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy będzie mogło ulec proporcjonalnemu zmniejszeniu; 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mającej wpływ na realizację umowy;. 3) wystąpienia siły wyższej; dotyczy części III zamówienia: Umowa może ulec zmianie w następujących przypadkach: 1) wyłączenia przez Zamawiającego z użytkowania centrali/central spośród określonych w Załączniku OPZ-S. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawca będzie mogło ulec proporcjonalnemu zmniejszeniu; 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mającej wpływ na realizację umowy; 3) wystąpienia siły wyższej. dotyczy części IV zamówienia: Umowa może ulec zmianie w następujących przypadkach: 1) Wyłączenia przez Zamawiającego z użytkowania centrali/central spośród określonych w Załączniki OPZ-T. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy będzie mogło ulec odpowiedniemu zmniejszeniu; 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mającej wpływ na realizację umowy; 3) wystąpienia siły wyższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń, pokój nr 325, III piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu ul. Mickiewicza 33-39 87-100 Toruniu pokój nr 325.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Warunkiem udziału Wykonawcy w postępowaniu jest nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, który stanowi, że z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, ze zm.), złożyli odrębne oferty w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia Wykonawcy z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 2a ustawy Pzp, zgodnie z którym zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca, w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, ul. Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń, w pokoju nr 325 (piętro III), w dniu 23.12.2014 r. o godz. 10:05..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie Serwisu w Oddziale ZUS w Bydgoszczy i jednostkach terenowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonywanie Serwisu w Oddziale ZUS w Bydgoszczy i jednostkach terenowych, w następujących lokalizacjach: 1) Oddziale ZUS w Bydgoszczy, w budynkach przy: - ul. Św. Trójcy 33; - ul. M. Konopnickiej 18; 2) Inspektoracie w Bydgoszczy, ul. Ch. Andersena 6; 3) Inspektoracie w Inowrocławiu, w budynku przy ul. Solankowej 15; 4) Inspektoracie w Świeciu, w budynku przy ul. Wojska Polskiego 87A; 5) Inspektoracie w Żninie, w budynku przy ul. 700 - lecia 37; 6) Inspektoracie w Nakle n. Notecią, w budynku przy ul. Bohaterów 12a; 7) Inspektoracie w Tucholi, w budynku przy ul Dworcowej 8; 8) Biurze Terenowym w Sępólnie Krajeńskim, w budynku przy ul. T. Kościuszki 16. 2. Serwis obejmuje wykonywanie w Oddziale i jednostkach organizacyjnych Oddziału: 1) konserwacji i stałego nadzoru eksploatacyjnego wewnętrznych kablowych sieci telefonicznych oraz central i urządzeń telefonicznych podłączonych do tych sieci, 2) napraw wewnętrznych kablowych sieci telefonicznych oraz central i urządzeń telefonicznych podłączonych do tych sieci, 3) innych czynności, szczegółowo określonych w Opisie przedmiotu zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik OPZ-B oraz we wzorze umowy - załącznik UB do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.33.41.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. gwarancja - 4

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie Serwisu w Oddziale ZUS w Gdańsku i jednostkach terenowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonywanie Serwisu w Oddziale ZUS w Gdańsku, i jednostkach terenowych, w następujących lokalizacjach: 1) Inspektoracie Gdańsk Śródmieście ul. Chlebnicka 3/8, 80-830 Gdańsk 2) Inspektoracie w Gdyni, ul. Władysława IV 24, 81-364 Gdynia 3) Inspektoracie w Kartuzach, ul. Ceynowy 5, 83-300 Kartuzy 4) Inspektoracie w Kościerzynie, ul.3 Maja 9, 83-400 Kościerzyna 5) Inspektoracie w Pruszczu Gdańskim, ul. Wita Stwosza 9, 83-000 Pruszcz Gdański 6) Inspektoracie w Pucku, ul. Orzeszkowej 3, 84-100 Puck 7) Inspektoracie w Sopocie, al. Niepodległości 796, 81-805 Sopot 8) Inspektoracie w Starogardzie Gdańskim, ul. Piłsudskiego 4, 83-200 Starogard 9) Inspektoracie w Tczewie, ul. Jagiellońska 55, 83-110 Tczew 10) Oddziale w Gdańsku budynek przy ul. Sobótki 18, 80-247 Gdańsk - Wrzeszcz 11) Oddziale w Gdańsku, budynek przy ul. Marynarki Polskiej 146 i 146A, 80-865 Gdańsk - Wrzeszcz 12) Inspektoracie w Gdańsku Wrzeszczu , ul. Tuwima 9, 80-210 Gdańsk 13) Inspektoracie w Malborku, ul. Dworcowa 1B, 82-200 Malbork 14) Inspektoracie w Sztumie, ul. Mickiewicza 34, 82-400 Sztum 15) Inspektoracie w Kwidzynie, ul. Piłsudskiego 29A, 82-500 Kwidzyn 16) Siedzibie Oddziału w Gdańsku, budynek przy ul. Chmielna 27/33, 80-746 Gdańsk 2. Serwis obejmuje wykonywanie w Oddziale i jednostkach organizacyjnych Oddziału: 1) konserwacji i stałego nadzoru eksploatacyjnego wewnętrznych kablowych sieci telefonicznych oraz central i urządzeń telefonicznych podłączonych do tych sieci, 2) określanie przyczyn wystąpienia awarii central telefonicznych, 3) innych czynności, szczegółowo określonych w Opisie przedmiotu zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik OPZ-G, załączniku OPZ-G-1 oraz we wzorze umowy - załącznik UG do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.33.41.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Czas reakcji - 4

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonywanie Serwisu w Oddziale ZUS w Słupsku i jednostkach terenowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonywanie Serwisu w Oddziale ZUS w Słupsku i jednostkach terenowych, w następujących lokalizacjach: 1) Oddział w Słupsku, ul. Plac Zwycięstwa 8, 76-200 Słupsk 2) Inspektorat w Bytowie, ul. Kościuszki 16, 77-100 Bytów 3) Składnica akt w Bytowie ul. Gdańska 12a, 77-100 Bytów 4) Inspektorat w Chojnicach ul. Łużycka 20, 89-600 Chojnice 5) Inspektorat w Człuchowie, ul. Jerzego z Dąbrowy 3a, 77-300 Człuchów 6) Inspektorat w Lęborku, ul. Bolesława Krzywoustego 15, 84-300 Lębork 7) Biuro Terenowe w Miastku, COT ul. Królowej Jadwigi 13, 77-200 Miastko 2. Serwis obejmuje wykonywanie w Oddziale i jednostkach organizacyjnych Oddziału: 1) konserwacji i stałego nadzoru eksploatacyjnego wewnętrznych kablowych sieci telefonicznych oraz central i urządzeń telefonicznych podłączonych do tych sieci, 2) napraw wewnętrznych kablowych sieci telefonicznych oraz central i urządzeń telefonicznych podłączonych do tych sieci, 3) innych czynności, szczegółowo określonych w Opisie przedmiotu zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik OPZ-S oraz we wzorze umowy - załącznik US do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.33.41.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Gwarancja - 4

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonywanie Serwisu w Oddziale ZUS w Toruniu i jednostkach terenowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonywanie Serwisu w Oddziale ZUS w Toruniu i jednostkach terenowych, w następujących lokalizacjach: 1) Oddział w Toruniu, ul. Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń 2) Inspektorat w Grudziądzu, ul. Wybickiego 37-39, 86-300 Grudziądz 3) Inspektorat we Włocławku, Pl. Wolności 18/19, 87-800 Włocławek 2. Serwis obejmuje wykonywanie w Oddziale i jednostkach organizacyjnych Oddziału: 1) konserwacji i stałego nadzoru eksploatacyjnego wewnętrznych kablowych sieci telefonicznych oraz central i urządzeń telefonicznych podłączonych do tych sieci, 2) napraw wewnętrznych kablowych sieci telefonicznych oraz central i urządzeń telefonicznych podłączonych do tych sieci, 3) innych czynności, szczegółowo określonych w Opisie przedmiotu zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik OPZ-T oraz we wzorze umowy - załącznik UT do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.33.41.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Gwarancja - 4

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.