eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszogród › Urządzania Parku Miejskiego Zamkowa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-27

Wyszogród: Urządzania Parku Miejskiego Zamkowa
Numer ogłoszenia: 409730 - 2009; data zamieszczenia: 27.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród , ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród, woj. mazowieckie, tel. 024 2311020, faks 024 2311024.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Urządzania Parku Miejskiego Zamkowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie Urządzania Parku Miejskiego Zamkowa w m. Wyszogród, na działce o nr ewid. 1482/2 i 866 . Zamówienie realizowane jest w systemie zaprojektuj i wybuduj. Zamawiający dysponuje Projektem koncepcyjnym Urządzania Parku Miejskiego Zamkowa firmy GardenProjekt autorstwa Jadwigi Zbrzeźnej zwany dalej Projektem koncepcyjnym. Szczegółowy zakres opisany jest w programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym Dział II niniejszej SIWZ. Ilekroć w niniejszym zamówieniu użyto znaków handlowych należy je każdorazowa traktować jako możliwe do zastąpienia ich produktami równoważnymi o parametrach nie gorszych niż użyte w niniejszej SIWZ Zakres prac do wykonania: I. Prace przygotowawcze, w tym: 1. Rozbiórka obrzeży betonowych - 593 m; 2. Rozbiórka murków z kamienia - 29,4 m3; 3. Rozbiórka fontanny - szt.1; 4. Wycinka drzew - szt. 6 wg Projektu koncepcyjnego; 5. Pielęgnacja drzewostanu - szt. 18, polegająca na usunięciu posuszu wg Projektu koncepcyjnego; II. Nasadzenia , w tym: 1. Przygotowanie terenu pod rabaty wraz z utylizacją odpadów - 360 m2; 2. Nasadzenia roślinne rabaty - 720 szt., obejmujące następujące gatunki roślin: - Berberys Thunberga Atropurpurea Nana - 60 szt. o wysokości rośliny nie mniejszej niż 40 cm; - Berberys Thunberga Aurea - 60 szt. o wysokości rośliny nie mniejszej niż 50 cm; - Berberys Thunberga Erecta- 60 szt. o wysokości rośliny nie mniejszej niż 50 cm; - Irga Dammera Major - 60 szt. o wysokości rośliny nie mniejszej niż 20 cm i szerokości nie mniejszej niż 30 cm.; - Lawenda wąskolistna - 60 szt. o wysokości rośliny nie mniejszej niż 20 cm; - Pęcherznica kalinolistna Diablo - 60 szt. o wysokości rośliny nie mniejszej niż 50 cm; - Pęcherznica kalinolistna Luteus - 60 szt. o wysokości rośliny nie mniejszej niż 50 cm; - Sosna górska var. Pumilio - 60 szt. o wysokości rośliny nie mniejszej niż 40 cm; - Tawuła japońska Albiflora - 60 szt. o wysokości rośliny nie mniejszej niż 40 cm; - Tawuła japońska Goldflame - 60 szt. o wysokości rośliny nie mniejszej niż 50 cm; - Tawuła van Houttea - 60 szt. o wysokości rośliny nie mniejszej niż 50 cm; - Rozplenica japońska - 60 szt. o wysokości rośliny nie mniejszej niż 40 cm; 3. Nasadzenia roślinne drzewa niskie - 10szt.,wiek drzew co najmniej pięć lat, obejmujące następujące gatunki: - klon czerwony - 3 szt., wiek drzew co najmniej pięć lat; - głóg pośredni - 7 szt., wiek drzew co najmniej pięć lat; 4. Nasadzenia roślinne drzewa wysokie - 19szt.,wiek drzew co najmniej pięć lat, obejmujące następujące gatunki: - brzoza pożyteczna - 10 szt. wiek drzew co najmniej pięć lat; - lipa drobnolistna - 6 szt. wiek drzew co najmniej pięć lat; - jarząb szwedzki - 3 szt. wiek drzew co najmniej pięć lat; 5 Założenie trawnika - 2110 m2 Nasadzeń należy dokonać zgodnie z posiadanym przez Zamawiającego Projektem koncepcyjnym. W cenach jednostkowych należy uwzględnić cenę zakupu nasadzeń, transportu wraz z kosztami robocizny przy wykonywaniu nasadzeń. III. Wykonanie nawierzchni żwirowych na ciągach pieszych w technologii HanseGrand lub równoważnej - 750 m2 obejmujące usunięcie wierzchniej warstwy gruntu, utworzenie warstwy wiążącej z piasku, montaż betonowych krawężników, położenie nawierzchni HanseGrand w tym wykonania projektu ciągów pieszych na aktualnym, zgodnym z wymogami przepisów prawa podkładzie geodezyjnym z układem zgodnym z posiadany przez Zamawiającego Projektem koncepcyjnym Urządzania parku miejskiego Zamkowa IV. Wykonanie oświetlenia, w tym: 1. Dostawa i montaż stylowych latarni - 13 szt. Zamówienie obejmuje dostawę latarni parkowych stylowych o wysokości nie mniejszej niż 5 m posadowionych na fundamencie betonowym z oprawami sodowymi niskoprężnymi typu OP03G instalowane na słupach oświetleniowych LS5 produkcji ELMONTER - OŚWIETLENIE Zagórów wykonanych ze stali lub równoważnych dowolnego producenta. 2. Reflektory podświetlające pojedyncze drzewa - 2 szt. Reflektory z możliwością zabudowy w ziemi, oprawa wykonana ze stali lub innego materiału o podobnych parametrach, wodoszczelny, zasilany napięciem 230 V o mocy 30 W, wyposażony w świetlówkę energooszczędną, o średnicy reflektora min. 20 cm. Barwa światła biała. 3. Wykonanie fundamentów pod latarnię - 13 szt. Typowy prefabrykowany fundament betonowy, głębokość fundamentu min. 0,8 m, 4. Montaż tabliczek bezpiecznikowych - 13 szt.; 5. Kabel i wykop pod kabel - 255m; Oświetlenie należy zamontować w miejscach zgodnych z Projektem koncepcyjnym. V. Budowa i dostawa elementów małej architektury, w tym: 1. Ławki - 19 szt. Ławki parkowe o wyglądzie ławek typu Wiedeńskiego o wymiarach dł 200 cm, szer.65, wys. 85 cm. Siedzisko z 4 kantówek, a oparcie z 2 kantówek drewnianych (5x10x200 cm), malowanych 2-krotnie środkiem barwiąco-konserwującym na brązowo, mocowanych na 4 śruby, stelaż dwuelementowy żeliwny malowany na czarno z poręczami. Ławka przytwierdzona do podłoża. 2. Kosze na odpady - 10 szt. Kosze stylowe wykonane w konstrukcji stalowo - żeliwnej. Minimalna wysokość 90 cm, minimalna poj. 35 l. Daszek wykonany ze stali, korpus wykonany z żeliwa z elementami stalowymi pojemnik z popielniczką stalowy. Wszystkie w.w elementy mają być malowane w kolorze czarnym. Kosze przytwierdzone do podłoża. 3. Kotwy montażowe - 29 szt., Metalowe do umocowania ławek i koszy na odpady; 4. Fontanna -1 szt. Zaprojektowana i wykonana zgodnie z załączonym programem funkcjonalno - użytkowym. Pozycja obejmuje budowę wg zaakceptowanego projektu oraz jej rozruchu. 5. Gablota - 1 szt. Wykonana z rur stalowych i odlewów żeliwnych, o wymiarach szerokość 122 cm, wysokość 240 cm(wysokość tablicy od powierzchni ziemi), 310 cm (całkowita wysokość tablicy, włącznie z odcinkiem kotwiącym osadzonym w ziemi), powierzchnia tablicy 90 cmx110 cm. Całość w kolorze grafitowym. 6. Krata pod drzewo - 1 szt. Odlew żeliwny, o wymiarach 150 cmx150 cm, średnica otworu 70 cm w kolorze czarnym. 7. Stelaż pod kratę - 1 szt. Stalowy, skonfigurowany do montażu kraty pod drzewo opisanej w punkcie 6. VI. Zakup i montaż toalety przenośnej - 1szt. Dostawa i montaż przenośnej toalety publicznej dla Miasta i Gminy Wyszogród - wg wytycznych Zamawiającego, obejmujące: a przygotowanie (wykonanie fundamentu) wskazanego przez Zamawiającego miejsca pod montaż toalety, b montaż dostarczonej toalety w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, c podłączenie toalety do istniejącej instalacji wodnej, kanalizacyjnej i elektrycznej, d uporządkowanie terenu wokół toalety, e uruchomienie i przekazanie do użytku Zamawiającemu toalety. Wytyczne-wymagania Zamawiającego: a kształt - jedna bryła toalety,z oddzielnymi 2 kabinami (męska i damska); bryła o podstawie w kształcie koła lub wielokąta, kabiny połączone ze sobą trzecim pomieszczeniem gospodarczym; b kolor kabin - do akceptacji Zamawiającego, c dostępność obu toalet dla osób niepełnosprawnych, d cokół obudowany klinkierem, e wysokość całkowita - do 3,70 m, f średnica zewnętrzna jednej kabiny - min. 2,20 m, g kabiny winny spełniać normy techniczne uwzględniające potrzeby osób niepełnosprawnych na wózkach, h stelaż i konstrukcja nośna - stalowa, w kolorze do uzgodnienia z Zamawiającym i ściany wewnętrzne z blachy nierdzewnej kwasoodpornej, termoizolowane, j podłogi z blachy z aluminium ryfolwanej, dach - materiały poliestrowe, termoizolowane, w kolorze do uzgodnienia z Zamawiającym, k izolacja cieplna - dotyczy całego obiektu, l drzwi toalet wyposażone w zamki uruchamiane po wrzuceniu monety 1,2, 5 złotowych (dotyczy wyłącznie toalet, nie zaś pomieszczenia gospodarczego), ł całość modułu wyposażona w instalacje: elektryczną i wodną - miedzianą, kanalizacyjną, grzewczą, wentylacyjną, m orynnowanie z PVC z odprowadzeniem wody deszczowej na teren trawnika, n okna zapewniające dostęp światła dziennego, n wyposażenie - dotyczy obu kabin z wyjątkiem pisuaru (WC męski) - miska ustępowa z blachy nierdzewnej, kwasoodpornej - stojącą, - spłuczka WC z dozownikiem wody, - pisuar dla mężczyzn z blachy nierdzewnej, kwasoodpornej, - umywalka z blachy nierdzewnej, kwasoodpornej, - bezdotykowy zawór spłukujący do pisuara, - bezdotykowa bateria umywalkowa, - uchwyty dla osób niepełnosprawnych, - pojemnik na papier toaletowy, - dozownik mydła w płynie, - pojemnik na ręczniki papierowe, - ogrzewacz przepływowy wody odpowiadający wymaganiom szaletu publicznego, - kosz na śmieci, - lustro, - włącznik sygnalizacji alarmowej, - grzejnik spełniający wymagania dot. pomieszczeń publicznych, - zamek wrzutowy na monety 1,2,5 zł., - samozamykacz drzwi, - wieszak na garderobę, - zawór wodny techniczny oraz wodomierz, - wentylacja, grawitacyjna oraz dodatkową wentylację mechaniczną uruchamianą na czujnik ruchu oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne załączane VII. Remont istniejącego przyłącza wodociągowego - 1 szt. Remont przyłącza wodociągowego do dawnej fontanny. Zamawiający zakłada wymianę materiału z którego wykonane jest przyłącze..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków 45.21.21.20 - Roboty budowlane w zakresie parków tematycznych 45.21.21.40 - Obiekty rekreacyjne 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium wadium w wysokości 20 000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w.w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn. dysponuje osobą: 1) posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. - uprawnienia do projektowania w specjalności architektura krajobrazu, zieleń miejska, 3.Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: a)zrealizował w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę odpowiadającą swoim rodzajem roboty budowlane w zakresie urządzania parku stanowiące przedmiot zamówienia, o wartości nie niższej niż 200 000,00 zł. brutto, b)zrealizował w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawę elementów małej architektury w zakresie urządzania parku, 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia- nie spełnia, na podstawie dokumentów przedstawionych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy - Pzp - Załącznik Nr 2 do SIWZ, 2. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Pzp - Załącznik Nr 2a do SIWZ, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4. aktualna informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 9 ustawy - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesiący przed upływem terminu składania ofert. 5. zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującej roboty, na które Wykonawca składa ofertę. 7. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - Załącznik Nr 3 do SIWZ. Należy również załączyć dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie pełnić funkcję techniczną posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz jest wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w Załączniku Nr 3 do SIWZ Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 9. Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością roboty budowlane w zakresie urządzania parku i stanowiące przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 4 do SIWZ. 10. Wykaz wykonanych dostaw elementów małej architektury w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 5 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugimwyszogrod.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród ul.Rębowska 37 09-450 Wyszogród.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród ul.Rębowska 37 09-450 Wyszogród pok. nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane ze środków UE - Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, działanie - Odnowa i rozwój wsi..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.