eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Zakup wraz z dostawą autobusu 20-sto osobowego (19+1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim.



Ogłoszenie z dnia 2014-12-15

Otwock: Zakup wraz z dostawą autobusu 20-sto osobowego (19+1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim.
Numer ogłoszenia: 409712 - 2014; data zamieszczenia: 15.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Otwocku , ul. Moniuszki 41, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 22 779 35 42, faks 22 779 35 42.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psouuotwock.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą autobusu 20-sto osobowego (19+1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup oraz dostawę do siedziby Zamawiającego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych o następujących parametrach: 1) autobus fabrycznie nowy: rok produkcji 2014 lub 2015, 2) autobus musi posiadać wszelkie niezbędne wymagane przepisami homologacje i dopuszczenia do ruchu oraz dostosowania samochodu do specjalnego przeglądu umożliwiającego jazdę po autostradach 100 km/h, 3) autobus musi być sprawny technicznie i wolny od wad konstrukcyjnych, 4) Wykonawca zapewni ubezpieczenie autobusu w pełnym zakresie tzn. OC, AC, NNW na 12 miesięcy od chwili przekazania pojazdu Zamawiającemu. Koszt pełnego pakietu ubezpieczeniowego uwzględniony będzie w cenie autobusu, 5) autobus do przewozu osób niepełnoprawnych 20 osobowy tj. 20 miejsc siedzących (19 osób +kierowca) z opcją umożliwiającą łatwy demontaż foteli pasażerskich w celu stworzenia jednego stanowiska do przewozu osoby na wózku inwalidzkim plus atestowane mocowanie na wózki inwalidzkie, pasy mocujące wózek z pasami bezpieczeństwa dla osoby na wózku oraz wyposażony dodatkowo w najazdy do wprowadzania wózków inwalidzkich, 6) nadwozie: a) całkowicie przeszklone, trzydrzwiowe (bez przesuwnych w kabinie pasażerskiej), szyby panoramiczne przyciemniane, osłona przeciwsłoneczna dla kierowcy i pasażera, boczne listwy ochronne. b) długość całkowita pojazdu powyżej 7200 mm, rozstaw osi minimum 4200 mm, c) kolor proponuje Wykonawca, lakier standard, nie metalizowany: Wykonawca zobowiązany jest załączyć proponowany kolor przedmiotu zamówienia za wyjątkiem bi czarnego minimum jeden w formie fotografii lub zdjęć drukowanych na drukarce kolorowej na normalnym papierze. f) obniżony stopień wejścia 7) silnik: a) silnik diesla wysokoprężny o pojemności do 2000 cm3, b) moc silnika minimum 150 KM, c) wersja silnika EURO 6, d) skrzynia biegów manualna 6 biegowa (6 biegów do przodu), e) układ kierowniczy ze wspomaganiem, f) napęd na tylne koła, 8) bezpieczeństwo: a) układ hamulcowy hydrauliczny dwuobwodowy, b) hamulce tarczowe na przedniej i tylnej osi, c) system zapobiegający zablokowaniu się kół podczas hamowania (ABS) lub równoważny spełniający podobne zadania, d) system optymalizacji przyczepności podczas przyspieszania (ASR) lub równoważny spełniający podobne zadania, e) system stabilizacji toru jazdy (ESP) lub równoważny spełniający podobne zadania, f) poduszka powietrzna dla kierowcy, g) zabezpieczenie pojazdu: immobiliser, h) EBV elektroniczny korektor siły hamowania awaryjnego I) hamulce przednie tarczowe wentylowane, tylne tarczowe wentylowane J) wskaźnik zużycia klocków K) BAS -wspomaganie hamowania awaryjnego 9) koła i ogumienie: opony letnie bez wyboru producenta plus pełnowymiarowe koło zapasowe, felgi stalowe z kołpakami, ogumienie bezdętkowe, 10) wnętrze pojazdu: a) wysokość przestrzeni pasażerskiej minimum 1800 mm, b) zabezpieczenie drzwi przed otwieraniem przez dzieci, c) poręcze ułatwiające wsiadanie i wysiadanie, d) wszystkie fotele w kabinie pasażerskiej klasy turystycznej z trójpunktowymi pasami bezpieczeństwa: fotel 2 osobowy ze składanym podłokietnikiem, fotel 1 osobowy ze składanym podłokietnikiem, odchylany (Wykonawca zobowiązany do oferty załączyć fotografie proponowanych foteli), e) siedzenie kierowcy regulowane z dodatkowym podłokietnikiem, f) podłoga pokryta antypoślizgową wykładziną, g) pokrycie ścian, sufitu oraz słupków bocznych tapicerką miękką lub zamontowanie ramek okiennych (parapety i słupki okienne) z tworzywa ABS h) zasłonki przeciwsłoneczne w oknach, i) izolacja dzwiękowo-termiczna przedziału pasażerskiego, j) dwa wybijaki szyb samochodowych zamontowane na ścianach bocznych plus oznaczenie wyjść awaryjnych, k) szyba lub pleksa za kierowcą, l) wieszaki ubraniowe, m) oświetlenie przedziału pasażerskiego, n) oświetlenie przystosowane do jazdy nocnej, r) klimatyzacja części pasażerskiej oryginalna producenta bazowego lub klimatyzację przestrzeni montowaną firmie dokonującą zabudowę , s) parownik klimatyzacji umieszczony na dachu w osłonie w kolorze nadwozia, t) niezależne ogrzewanie postojowe przestrzeni pasażerskiej, 11) zbiornik paliwa: minimum 75 l, 12) warunki gwarancji: a) gwarancja mechaniczna bez limitu przebiegu minimum 36 miesiące, b) powłoka lakiernicza minimum 36 miesięcy, c) gwarancja na perforację korozyjną nadwozia minimum 6 lat, d) pojazd musi posiadać instrukcję w języku polskim, e) wykonawca zapewni serwis gwarancyjny w odległości nie większej niż 80 km od siedziby zamawiającego 13) wymogi dodatkowe: a) autoalarm plus centralny zamek sterowany pilotem, b) homologowany ogranicznik prędkości do 100 km/h, c) homologowany II etap produkcji na autobus przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych d) tachograf cyfrowy, e) elektroniczny obrotomierz, f) szybkościomierz ze skalą w kilometrach, g) wskaźnik temperatury zewnętrznej, h) pozostałe akcesoria: apteczka, dwie gaśnice, trójkąt, klin pod koła, podnośnik hydrauliczny samochodowy wraz z kluczem do demontażu kół, i) dokumentacja umożliwiająca pierwszą rejestrację pojazdu w kategorii Autobus - homologacja, Wszelkie zastosowane materiały i wyposażenie muszą posiadać odpowiednie certyfikaty, homologacje oraz spełniać normy i przepisy w przewozie osobowym i osób niepełnosprawnych....

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jako główny wykonawca świadczył dostawę co najmniej jednego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych 20 osobowy tj. 20 miejsc siedzących (19 osób+kierowca) z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ oraz załączy referencje, z których ma jednoznacznie wynikać: nazwa przedmiotu zamówienia, wartość przedmiotu zamówienia, datę realizacji zamówienia, kto był stroną zamawiającą wraz z kontaktem oraz stwierdzenie, że dostawa została wykonana należycie.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    Referencje lub inne dokumenty od poprzednich kontrahentów zamówień publicznych, potwierdzające, że przedmiot zamówienia został wykonany z należytą starannością

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Załącznik nr 1 - Specyfikacja techniczna Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy Załącznik nr 3 - Oświadczenie w trybie art. 22 art. 24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych Załącznik nr 4 - Oświadczenie art. 24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych Załącznik nr 5 - wykaz wykonanych dostaw w okresie trzech lat Załącznik nr 6 - Wzór umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psouuotwock.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Otwocku , ul. Moniuszki 41, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 22 779 35 42, faks 22 779 35 42.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2014 godzina 14:00, miejsce: Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Otwocku , ul. Moniuszki 41, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Oferenci którym doręczono niniejszą Specyfikację mogą zwrócić się do zamawiającego w sprawie treści Specyfikacji wszelkie zapytania winny mieć formę pisemną ze względu na wymóg jednoczesnego powiadomienia o treści wyjaśnień wszystkich pozostałych uczestników przetargu, przy czym odpowiedzi udzieli się na prośby, które wpłyną najdalej na 2 dni przed terminem składania ofert. 2. W niniejszym postępowaniu przetargowym nie wymaga się wnoszenia wadium. 3. Składający ofertę i zamawiający zobowiązują się do podpisania umowy po upływie 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty. Zadanie dotowane jest ze środków finansowych PFRON w ramach programu pn. Program wyrównywania różnic między regionami II w obszarze D na Likwidację barier transportowych poprzez zakup autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.