eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Druk i dostawa wydawnictw oraz miesięcznika Twój Doradca Rolniczy Rynek na rzecz Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-15

Wrocław: Druk i dostawa wydawnictw oraz miesięcznika Twój Doradca Rolniczy Rynek na rzecz Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 409608 - 2014; data zamieszczenia: 15.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego , ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3398656, faks 71 3397912.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dodr.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk i dostawa wydawnictw oraz miesięcznika Twój Doradca Rolniczy Rynek na rzecz Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa wydawnictw oraz miesięcznika Twój Doradca Rolniczy Rynek (TDRR) na rzecz Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu. Zamawiający zastrzega, że podane w zestawieniach kosztów zamówienia (Załączniki nr 1A i 1B do SIWZ) ilości stanowią wielkości szacunkowe. 2. Przez druk i dostawę wydawnictw oraz miesięcznika Twój Doradca Rolniczy Rynek (TDRR) na rzecz Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu należy rozumieć druk wydawnictw w postaci broszur, biuletynów, ulotek, wizytówek, zaproszeń, plakatów, teczek, katalogów i oświadczeń i/lub miesięcznika Twój Doradca Rolniczy Rynek według faktycznych potrzeb Zamawiającego na warunkach określonych we wzorach umów stanowiących Załączniki nr 6A i 6B do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać dokładnie wymaganiom podanym przez Zamawiającego we wzorach umów stanowiących Załączniki nr 6A i 6B do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia posiadał wysoką jakość wydruku, optymalne nasycenie kolorów, właściwą ostrość, pasowanie i wskazany format. 5. Zamawiający będzie przekazywał materiały Wykonawcy drogą elektroniczną - protokół FTP. 6. Koszt pakowania, transportu, ubezpieczenia, dostarczenia wraz z wniesieniem przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, budynek B-5, ponosi Wykonawca. 7. Zamawiający zastrzega sobie, aby materiały przekazane Wykonawcy do wykonania usługi druku nie były przekazywane innym podmiotom w wersji oryginału ani w wersji przetworzonej bez pisemnej zgody Zamawiającego. 8. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamówienie składa się z następujących części: 1) część nr 1 - Druk i dostawa wydawnictw, 2) część nr 2 - Druk i dostawa miesięcznika TDRR. 9. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca do składanej oferty zobowiązany jest dołączyć próbki przykładowego egzemplarz własnego wydawnictwa (drukowanego przez Wykonawcę) podobnego do zlecanego produktu, tj: 1) w przypadku składania oferty na część nr 1 zamówienia - broszura w formacie A5, kolor 4x4, kreda 150 g, min. 28 stron, szyta; 2) w przypadku składania oferty na część nr 2 zamówienia - wydawnictwo w formacie A4, min. 80 stron, kolor 4 x 4, okładka 150 g jednostronnie foliowana (folia błysk), środek 90 g, kreda mat, szyta. Próbki będą zwracane wyłącznie na pisemny wniosek Wykonawcy. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku szczegółowego w zakresie posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności. Zamawiający oceni warunek jako spełniany na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni warunek jako spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę, których treść potwierdzać będzie, że Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie lub wykonuje należycie co najmniej trzy usługi wykonywane nie krócej niż 12 miesięcy każda, polegające na usłudze druku wydawnictw, o łącznej wartości każdej z tych usług nie mniejszej niż 100 000,00 złotych brutto. Powyższy warunek musi być spełniony bez względu na to, czy Wykonawca składa ofertę na jedną lub dwie części zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku szczegółowego w zakresie dysponowania potencjałem technicznym. Zamawiający oceni warunek jako spełniany na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku szczegółowego w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający oceni warunek jako spełniany na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku szczegółowego w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający oceni warunek jako spełniany na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Jakość - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w przypadku określonym w § 4 ust. 7 wzoru umowy, tj. zmiany stawki podatku VAT wprowadzonych właściwymi przepisami - po uprzednim ich udokumentowaniu przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dodr.ibip.wroc.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu, ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław (bud. B-3, pok. nr 23 lub 24).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu, ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, sekretariat, bud B-3 (pok. nr 14).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Druk i dostawa wydawnictw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa wydawnictw na rzecz Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu. Zamawiający zastrzega, że podane w zestawieniu kosztów zamówienia (Załączniki nr 1A do SIWZ) ilości stanowią wielkości szacunkowe. 2. Przez druk i dostawę wydawnictw na rzecz Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu należy rozumieć druk wydawnictw w postaci broszur, biuletynów, ulotek, wizytówek, zaproszeń, plakatów, teczek, katalogów i oświadczeń według faktycznych potrzeb Zamawiającego na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6A do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać dokładnie wymaganiom podanym przez Zamawiającego we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6A do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia posiadał wysoką jakość wydruku, optymalne nasycenie kolorów, właściwą ostrość, pasowanie i wskazany format. 5. Zamawiający będzie przekazywał materiały Wykonawcy drogą elektroniczną - protokół FTP. 6. Koszt pakowania, transportu, ubezpieczenia, dostarczenia wraz z wniesieniem przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, budynek B-5, ponosi Wykonawca. 7. Zamawiający zastrzega sobie, aby materiały przekazane Wykonawcy do wykonania usługi druku nie były przekazywane innym podmiotom w wersji oryginału ani w wersji przetworzonej bez pisemnej zgody Zamawiającego. 8. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca do składanej oferty zobowiązany jest dołączyć próbki przykładowego egzemplarza własnego wydawnictwa (drukowanego przez Wykonawcę) podobnego do zlecanego produktu, tj: w przypadku składania oferty na część nr 1 zamówienia - broszura w formacie A5, kolor 4x4, kreda 150 g, min. 28 stron, szyta. Próbki będą zwracane wyłącznie na pisemny wniosek Wykonawcy. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Druk i dostawa miesięcznika TDRR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa miesięcznika Twój Doradca Rolniczy Rynek (TDRR) na rzecz Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu. Zamawiający zastrzega, że podana w zestawieniu kosztów zamówienia (Załącznik nr 1B do SIWZ) ilość stanowi wielkości szacunkową. 2. Przez druk i dostawę miesięcznika Twój Doradca Rolniczy Rynek (TDRR) na rzecz Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu należy rozumieć druk miesięcznika Twój Doradca Rolniczy Rynek według faktycznych potrzeb Zamawiającego na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6B do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać dokładnie wymaganiom podanym przez Zamawiającego we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6B do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia posiadał wysoką jakość wydruku, optymalne nasycenie kolorów, właściwą ostrość, pasowanie i wskazany format. 5. Zamawiający będzie przekazywał materiały Wykonawcy drogą elektroniczną - protokół FTP. 6. Koszt pakowania, transportu, ubezpieczenia, dostarczenia wraz z wniesieniem przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, budynek B-5, ponosi Wykonawca. 7. Zamawiający zastrzega sobie, aby materiały przekazane Wykonawcy do wykonania usługi druku nie były przekazywane innym podmiotom w wersji oryginału ani w wersji przetworzonej bez pisemnej zgody Zamawiającego. 8. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca do składanej oferty zobowiązany jest dołączyć próbki przykładowego egzemplarza własnego wydawnictwa (drukowanego przez Wykonawcę) podobnego do zlecanego produktu, tj: w przypadku składania oferty na część nr 2 zamówienia - wydawnictwo w formacie A4, min. 80 stron, kolor 4 x 4, okładka 150 g jednostronnie foliowana (folia błysk), środek 90 g, kreda mat, szyta. Próbki będą zwracane wyłącznie na pisemny wniosek Wykonawcy. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.