Pułtusk: Dostawa odzieży i środków ochrony indywidualnej dla potrzeb pracowników Nadleśnictwa Pułtusk w 2015 r.
Numer ogłoszenia: 40929 - 2015; data zamieszczenia: 24.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Pułtusk , ul. Bartodziejska 50, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 023 6921465, 6921264, 6925490, faks 023 6921465, 6921264, 6925490.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pultusk.warszawa.lasy.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży i środków ochrony indywidualnej dla potrzeb pracowników Nadleśnictwa Pułtusk w 2015 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Szczegółowa specyfikacja techniczna odzieży oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Pułtusk Przedmiotem szczegółowej specyfikacji technicznej są wymagania dotyczące wykonania środków ochrony indywidualnej i odzieży roboczej. Mając na uwadze nie ograniczanie uczciwej i wolnej konkurencji zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisanymi poniżej oraz wyroby o równorzędnych lub lepszych parametrach. Odzież robocza nie podlega obowiązkowej certyfikacji, natomiast odzież ochronna podlega obowiązkowej certyfikacji zgodnie z wymaganiami normy odpowiedniej dla danego zagrożenia. Wykaz odzieży ochronnej i roboczej, obuwia ochronnego i roboczego oraz środków ochrony indywidualnej (przewidywane maksymalne ilości) oraz wymagania dla poszczególnych sortów znajdują sie w opisie przedmiotu zamówienia w załącznikach do SIWZ.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do wielkości 20% zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18.22.21.00 - Zestawy ubraniowe 18.44.33.20 - Czapki 18.23.54.00 - Kamizelki 18.22.32.00 - Kurtki 18.22.13.00 - Płaszcze przeciwdeszczowe 18.20.00.00 - Odzież wierzchnia 18.44.41.11 - Hełmy ochronne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej trzy dostawy odpowiadające swoim rodzajem (dostawa umundurowania i/lub sortów bhp do jednostek Lasów Państwowych, wojska, policji, straży pożarnych lub innych służb mundurowych) dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 90.000,00 zł brutto każda. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów. potwierdzających spełnienie warunków
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 94
- 2 - Przedłużona gwarancja - 6
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
dopuszcza się zmiany ilości i rodzajów poszczególnych elementów sortów BHP w trakcie realizacji umowy, pod warunkiem, iż wartość zamówienia po zamianach nie przekroczy wartości przedmiotu zamówienia (wartości umowy). Strony dopuszczają także możliwość redukcji zamówienia do wysokości 80 % wartości zamówienia (wartości umowy), w przypadku zmniejszenia się ilości pracowników uprawnionych do otrzymania sortów BHP, zmiany przepisów dotyczących sortów, pogorszenia się sytuacji ekonomicznej Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_warszawa/nadl_pultusk/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Pułtusk, ul. Bartodziejska 50, 06-100 Pułtusk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2015 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Pułtusk, ul. Bartodziejska 50, 06-100 Pułtusk, pokój nr 1 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PUŁTUSKA
- ZAKUP CIĄGNIKA ROLNICZEGO NA POTRZEBY ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W PUŁTUSK
- Termomodernizacja i remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Pułtusku przy ul. Wojska Polskiego 36 C
- Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w ul. Słonecznej i odcinka w ul. Mickiewicza w Pułtusku.
więcej: przetargi w Pułtusku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa umundurowania wyjściowego dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego BHP oraz odzieży dla Straży Leśnej w roku 2024
- "Dostawa odzieży ochronnej i identyfikacyjnej dla wolontariuszy - II"
- Dostawa odzieży roboczej oraz odzieży ochronnej i środków ochrony indywidualnej na potrzeby MZDIM Bytom w 2024 r. w podziale na zadania.
- Dostawa odzieży roboczej i art. BHP
- "Dostawa odzieży, obuwia ochronnego i roboczego oraz akcesoriów ochronnych - część 3 - bielizna męska ochronna oraz skarpety przemysłowe"
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.