eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Docieplenie ścian szczytowych i stropu poddasza, remont elewacji i klatek schodowych oraz wymiana instalacji elektrycznej w budynku przy ul. Mińskiej 7 w Warszawie na terenie administrowanym przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-12

Warszawa: Docieplenie ścian szczytowych i stropu poddasza, remont elewacji i klatek schodowych oraz wymiana instalacji elektrycznej w budynku przy ul. Mińskiej 7 w Warszawie na terenie administrowanym przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy.
Numer ogłoszenia: 408924 - 2014; data zamieszczenia: 12.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 339118 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy, ul. Walewska 4, 04-022 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 300 35 27, faks 22 300 35 30.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Docieplenie ścian szczytowych i stropu poddasza, remont elewacji i klatek schodowych oraz wymiana instalacji elektrycznej w budynku przy ul. Mińskiej 7 w Warszawie na terenie administrowanym przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest docieplenie ścian szczytowych i stropu poddasza, remont elewacji i klatek schodowych oraz wymiana instalacji elektrycznej w budynku przy ul. Mińskiej 7 w Warszawie na terenie administrowanym przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy. Zakres robót obejmuje m.in.: 1.Część ogólnobudowlaną: 1)docieplenie ścian zewnętrznych szczytowych, 2)docieplenie ścian szczytowych piwnic, 3)ocieplenie stropu poddasza, 4)wykonanie remontu ścian zewnętrznych otynkowanych, 5)wykonanie remontu powierzchni płytek klinkierowych, 6)przetarcie i pomalowanie płyt balkonowych, 7)wymianę daszka nad wejściem do budynku, 8)wykonanie remontu bramy wjazdowej i krat, 9)wymianę rynien i rur spustowych, 10)wymianę wpustów kanalizacyjnych, 11)wykonanie remontu stopnia przed wejściem do budynku, 12)wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, 13)wykonanie remontu klatek schodowych, 14)wymianę obróbek blacharskich okien i gzymsów, 2.Część elektryczną: 1)remont instalacji elektrycznych zasilania lokali mieszkalnych, administracji oraz usługowych, 2)remont instalacji oświetlenia zewnętrznego, klatki schodowej oraz poddasza, 3)remont instalacji oświetlenia pomieszczeń piwnicznych, 4)wykonanie robót związanych z remontem elewacji, 5)budowę wewnętrznych linii zasilających, 6)budowę przeciwpożarowego wyłącznika prądu, 7)budowę instalacji odgromowej, 8)budowę uziemienia, Przy wykonywaniu robót budowlanych należy uwzględnić zapis art. 52 ustawy z dn. 16.04.2004r. o ochronie przyrody (Dz. U. Nr 92, poz. 880 ze zm.). Przed przystąpieniem do robót należy uzyskać opinie ornitologiczną stwierdzającą obecność lub brak chronionych gatunków ptaków w danym obiekcie budowlanym. Prace odbywać się będą w obiekcie czynnym. Wszelkie prace muszą być uzgadniane każdorazowo z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego. UWAGA!!! Zamawiający dysponuje pozwoleniem na budowę. 2. Szczegółowy zakres robót określają dokumentacje projektowe wraz z przedmiarami robót (branża budowlana i elektryczna) stanowiące Załącznik nr 6 do SIWZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (branża budowlana i elektryczna) stanowiące Za-łącznik nr 7 do SIWZ. 3. Zamawiający zastrzega, że wszystkie wskazane z nazwy materiały (wyroby) w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów Zamawiający dopuszcza stosowanie równoważnych materiałów i wyrobów nie gorszej jakości niż opisane w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważ-ny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składają-cym ofertę art. 30 ust 5 ustawy Pzp). W takim przypadku Oferent musi przedłożyć w ofercie odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. 4. Zlecanie i rozliczanie robót: 1)Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi protokołem odbioru końcowego. 2)Podstawą do wystawienia faktur jest kosztorys powykonawczy sporządzony w oparciu o składniki kalkulacyjne wykazane w kosztorysie ofertowym, sprawdzony przez wskazanego w umowie inspektora nadzoru inwestorskiego Zamawiającego oraz bezusterkowego protokół odbioru. 3)Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie odbywało się fakturami przejściowymi, zgodnie z zaawansowaniem robót oraz fakturą końcową po odbiorze końcowym. Faktury częściowe nie mogą przekraczać 80% wartości kosztorysu ofertowego. W przypadku wystąpienia konieczności przesunięcia terminu zakończenia robót, wywołanego wystąpieniem niekorzystnych warunków pogodowych, rozliczenie części prac wykonanych do dnia planowanego terminu zakończenia, nastąpi fakturą przejściową. 4)Rozliczenie wykonanych robót będzie odbywało się kosztorysem powykonawczym, według cen jednostkowych robót określonych w kosztorysie ofertowym i rzeczywistych ilości wykonanych robót. 5)Roboty które nie zostały ujęte w przedmiarach robót załączonych do SIWZ a nie-zbędne do wykonania, rozliczane będą na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę metodą szczegółową. Kosztorys powykonawczy musi być sporządzony w oparciu o odpowiednie normy katalogowe (KNR, KNNR), stawkę Rg i narzuty podane w ofercie. Natomiast w odniesieniu do kosztów materiałów, urządzeń i sprzętu nie ujętych w kosztorysie ofertowym - według średnich cen publikowanych w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego za kwartał poprzedzający okres wykonania robót. W przypadku braku ceny materiałów w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego rozliczenie ich nastąpi w oparciu o ceny zawarte w fakturze zakupu powiększone o koszty zakupu określone w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego. Rozliczenie kosztów pracy sprzętu nastąpi według średnich cen publikowanych w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego. 6)Warunki techniczne wykonawstwa określają odpowiednie przepisy normatywne (PN i BN) oraz Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych Tom 1- Budownictwo ogólne. 7)Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie odbywało się fakturą końcową. 5. Wykonawca zobowiązany jest do: a)realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie ze złożoną ofertą i zawartą umową, b)zapewnienia wszelkich pozwoleń i zgód na zajęcie terenu nie będącego w administrowaniu ZGN Praga-południe oraz związanych z nimi zobowiązań finansowych. c)realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie z ustawą Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm. zwanym dalej Prawo Budowlane), polskimi normami, zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technologii, norm i warunków technicznych, przepisami BHP oraz BIOZ, a za skutki ewentualnych wypadków Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną-prawną. d)zastosowania materiałów i urządzenia wbudowanych w związku z realizacją niniejszego zamierzenia budowlanego spełniających zasady wprowadzania do obrotu lub udostępniania na rynku krajowym wyrobów budowlanych określone ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz o systemie oceny zgodności (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.), e)zabezpieczenia i oznakowania prowadzonych robót oraz utrzymania stanu technicznego i prawidłowości oznakowania miejsca realizacji robót przez cały czas ich trwania, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami bez dodatkowego wynagrodzenia. f)używania własnych narzędzi, sprzętu i materiałów do wykonania robót oraz zapewnienia we własnym zakresie transportu materiałów narzędzi i sprzętu do miejsca wykonywania robót, g)bieżącego utrzymania porządku i czystości na stanowiskach pracy oraz kompleksowego uprzątnięcia miejsc wykonywania robót i ciągów komunikacyjnych codziennie po zakończeniu prac oraz wywozu wszelkich odpadów powstałych w trak-cie realizowanych robót z zapewnieniem ich utylizacji, h)zapewnienia zaplecza technicznego i socjalnego dla potrzeb budowy, zapewnienia zasilania urządzeń i narzędzi w energię elektryczną oraz miejsca poboru wody bez dodatkowego wynagrodzenia, i)przywrócenia terenu do stanu pierwotnego (przejścia przez drogi, dojazdy itp.). j)zastosowanie materiałów do realizacji zamówienia spełniających warunki określone w art.10 ustawy Prawo Budowlane. (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późniejszymi zmianami).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum firm ELBUD Elżbieta Hińcza ul. Polna 15, 05-480 Karczew Wielki WIMAKS Dariusz Toczyłowski ul. Sadowa 47, 05-410 Józefów, Sadowa 47, 05-410 Józefów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 713443,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 390466,42

  • Oferta z najniższą ceną: 376862,01 / Oferta z najwyższą ceną: 410319,77

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.