eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Sukcesywne drukarskie usługi wykańczalnicze (oprawa klejona książek w okładki typu miękkiego) oraz druku okładek z foliowaniem (folią błyszczącą lub matową)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-12

Poznań: Sukcesywne drukarskie usługi wykańczalnicze (oprawa klejona książek w okładki typu miękkiego) oraz druku okładek z foliowaniem (folią błyszczącą lub matową)
Numer ogłoszenia: 408866 - 2014; data zamieszczenia: 12.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu , al. Niepodległości 10, 61-875 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8569000, 8569500, faks 061 8543988.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne drukarskie usługi wykańczalnicze (oprawa klejona książek w okładki typu miękkiego) oraz druku okładek z foliowaniem (folią błyszczącą lub matową).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne drukarskie usługi wykańczalnicze polegające na oprawie klejonej wydrukowanych bloków książkowych zamawiającego w okładki kartonowe typu miękkiego (zawieszanie okładek) oraz druku zleconych przez zamawiającego okładek z foliowaniem (folią błyszczącą lub matową). W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą również usługi transportowe, które obejmują zabezpieczenie materiałów przed zniszczeniem w czasie transportu, odbiory bloków książkowych i okładek do oprawy oraz dostawy oprawionych woluminów do miejsca wskazanego w siedzibie zamawiającego. 2. Zamawiający będzie zlecał każdorazowo usługi drogą elektroniczną (pocztą elektroniczną, telefonicznie, faksem) określając szczegółowo zakres i wymagania dotyczące zlecanej usługi. 3. Przewidywana liczba woluminów do oprawy w trakcie realizacji zamówienia wynosi 22 000 szt., a drukowanych okładek z foliowaniem 2 000 szt. 4. Podane w pkt. 3 SIWZ liczby woluminów do oprawy oraz okładek do druku są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega, że nie jest zobowiązany, w okresie obowiązywania umowy dotyczącej realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia, do wyczerpania swoimi zapotrzebowaniami kwoty całkowitego wynagrodzenia wykonawcy, na które będzie umowa opiewać ani ilości podanych w pkt. 3 SIWZ. Ich niewyczerpanie nie daje wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę, podstaw do odstąpienia od umowy, naliczenia kar umownych i żądania odszkodowania z tego tytułu. 5. Szczegółowe wymagania dotyczące wykonania zamówienia: 5.1. Miejscem odbioru bloków książkowych oraz okładek do wykonania złożonego zlecenia oraz zwrotu oprawionych książek wolumenów jest Zakład Graficzny UEP w Poznaniu przy ul. Towarowej 53. Zamawiający zastrzega możliwość zlecenia zwrotu oprawionych wolumenów w inne wskazane w zamówieniu miejsce znajdujące się na terenie Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. 5.2. Bloki książkowe przygotowane przez zamawiającego do oprawy są drukowane na papierze offsetowym oraz na papierze kredowym o gramaturze od 80g/m2 do 170 g m2 w formacie A3 przyciętym na pół do formatu A4. Grubość wolumenów przeznaczonych do oprawy mieści się w przedziale od 5 do 30 mm. Okładki drukowane i przygotowane przez zamawiającego do oprawy są drukowane na papierze powlekanym o gramaturze do 300 g m2. Okładki są foliowane folią matową lub błyszczącą. 5.3. Druk okładek zostanie zlecony wykonawcy w przypadku, gdy zamawiający nie będzie w stanie ich sam wydrukować. Projekt graficzny okładki w postaci pliku PDF przygotuje zamawiający, wysyłając go wraz z zamówieniem na adres e-mailowy wskazany przez wykonawcę. Zlecone okładki będą typu miękkiego drukowane na kartonie powlekanym o gramaturze mieszczącej się w przedziale od 250g m2 do 350g m2 z wydrukiem w kolorze 4 0 lub 4 1 oraz foliowane folią matową lub błyszczącą. 5.4. Wykonawca sklei bloki książkowe z okładkami (o parametrach bloków książkowych i okładek podanych w pkt. 5.2 i 5.3 powyżej) w sposób zapewniający nierozerwalność pojedynczych stron książki (zgodnie z branżową normą BN-89 7451-07 - przynajmniej z III grupą wytrzymałościową opraw łączonych klejowo). Za prawidłową oprawę uważać się będzie taką, która w pomiarach za pomocą pulltestera dla 5 kartek równomiernie rozłożonych w egzemplarzu dla książek o grubości grzbietu większy niż 1 cm wykaże co najmniej 5N cm. Okładki przed oprawą muszą być bigowane, bigiem wypukłym. 5.5. Książki po sklejeniu z okładką muszą być przycięte do formatu podanego w zleceniu i według wyznaczników (paserów) na okładce i na środkach książki. Dopuszczalne odchylenie wymiaru obcięcia egzemplarza w stosunku do wymiaru nominalnego mierzonego na odcinku 100 mm nie większy niż ? 1 mm. 5.6. Oprawione książki muszą być pakowane w paczki owinięte papierem pakownym o gramaturze nie mniejszej niż 80g/m2 i zabezpieczone przed uszkodzeniem w czasie transportu. Pojedyncza paczka nie może przekraczać wagi 10 kg. W paczkach powinna być taka sama liczba książek. Każda paczka musi zawierać opis (tytuł publikacji i liczbę egzemplarzy). 5.7. Wykonawca będzie zobowiązany do ponownego oprawienia, całkowicie na własny koszt (łącznie z transportem), egzemplarzy oprawionych lub przyciętych niezgodnie z podanymi przez zamawiającego w danym zapotrzebowaniu parametrami. 5.8. Usługę uważa się za wykonaną zgodną ze zleceniem, jeżeli przynajmniej 98% produktu (oprawionych wolumenów) posiada parametry jakościowe mieszczące się w zakresie tolerancji dopuszczalnym przez niniejszą specyfikację. 5.9. W okresie trwania umowy wykonawca musi gwarantować niezmienność cen usług..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.10.00 - Drukarskie usługi wykańczalnicze 79.81.00.00 - Usługi drukowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, gdy wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług polegających na wykonywaniu oprawy miękkiej, klejonej książek o łącznym nakładzie, co najmniej 2 000 książek w jednym miesiącu, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodem, o którym mowa powyżej, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane będzie poświadczenie podmiotów, na rzecz których usługi były wykonane (są wykonywane), z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie o wykonaniu lub wykonywaniu usług należycie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ocenie podlegać będzie wykaz (załącznik nr 5 do SIWZ oraz załączone poświadczenia).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, gdy wykonawca wykaże w wykazie narzędzia, wyposażenie zakładu i urządzenia techniczne maszyny introligatorskie dostępne wykonawcy usług wykorzystywane przy oprawie klejonej wydrukowanych bloków książkowych, drukowanych na papierze offsetowym oraz na papierze kredowym o gramaturze od 80g na m2 do 170 g na m2, w okładki kartonowe typu miękkiego o gramaturze przynajmniej do 350 g na m2 (zawieszanie okładek) foliowane folią matową oraz błyszczącą zgodnie z wymaganiami wymienionymi SIWZ wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Ocenie podlegać będzie wykaz (załącznik nr 6 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - czas wykonania usług - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W szczególności Zamawiający, dopuszcza: a) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp., b) zmniejszenie zakresu świadczenia usług stanowiących przedmiot umowy oraz związane z tym zmniejszenie wartości umowy, wynikające z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować. Nie dotyczy to niewyczerpania złożonymi zapotrzebowaniami ilości bloków książkowych do oprawy oraz ilości drukowanych okładek z foliowaniem określonych w formularzu ofertowym. Warunki wprowadzenia zmiany do umowy: a) strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 9 (powyżej). b) wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. c) złożony wniosek przez stronę inicjującą zmianę musi zawierać: opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany, opis wpływu zmiany na warunki realizacji umowy, d) zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ue.poznan.pl/pl/wspolpraca,c10/zamowienia-publiczne,c115/ogloszenia,c127/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10 Budynek B, pok. 107.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2014 godzina 08:00, miejsce: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10 Budynek B, pok. 016.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.