Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-12
Sucha Beskidzka: USŁUGĘ ODBIORU, WYWOZU I ZAGOSPODAROWANIA OSADU
WRAZ Z ZAŁADUNKIEM Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW
ZAKŁADU KOMUNALNEGO W SUCHEJ BESKIDZKIEJ
Pakiet nr 1
OSAD WYKORZYSTANY DO CELÓW ROLNICZYCH - 1500 ton
Pakiet Nr 2
OSAD WYKORZYSTANY DO KOMPOSTOWANIA LUB INNYCH BIOLOGICZNYCH PROCESÓW PRZEKSZTAŁCANIA - 600 TON
Numer ogłoszenia: 408608 - 2014; data zamieszczenia: 12.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny w Suchej Beskidzkiej , ul. Wadowicka 4, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. 33 8744770, faks 33 8744790.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zk-suchab.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy podległy Adminstracji Samorządowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGĘ ODBIORU, WYWOZU I ZAGOSPODAROWANIA OSADU WRAZ Z ZAŁADUNKIEM Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW ZAKŁADU KOMUNALNEGO W SUCHEJ BESKIDZKIEJ Pakiet nr 1 OSAD WYKORZYSTANY DO CELÓW ROLNICZYCH - 1500 ton Pakiet Nr 2 OSAD WYKORZYSTANY DO KOMPOSTOWANIA LUB INNYCH BIOLOGICZNYCH PROCESÓW PRZEKSZTAŁCANIA - 600 TON.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: USŁUGĘ ODBIORU , WYWOZU I ZAGOSPODAROWANIA OSADU WRAZ Z ZAŁADUNKIEM Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW ZAKŁADU KOMUNALNEGO W SUCHEJ BESKIDZKIEJ Pakiet nr 1 OSAD WYKORZYSTANY DO CELÓW ROLNICZYCH - 1500 ton Pakiet Nr 2 OSAD WYKORZYSTANY DO KOMPOSTOWANIA LUB INNYCH BIOLOGICZNYCH PROCESÓW PRZEKSZTAŁCANIA - 600 TON.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.36.00-2, 90.51.37.00-3, 90.51.38.00-4, 90.51.39.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych warunków.Wykonawca potwierdza spełnienie warunków poprzez złożenie oświadczeń wg wzór stanowiącego załącznik nr 2a do SIWZ o którym mowa w art.44 ustaw Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych warunków.Wykonawca potwierdza spełnienie warunków poprzez złożenie oświadczeń wg wzór stanowiącego załącznik nr 2a do SIWZ o którym mowa w art.44 ustaw Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych warunków.Wykonawca potwierdza spełnienie warunków poprzez złożenie oświadczeń wg wzór stanowiącego załącznik nr 2a do SIWZ o którym mowa w art.44 ustaw Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych warunków.Wykonawca potwierdza spełnienie warunków poprzez złożenie oświadczeń wg wzór stanowiącego załącznik nr 2a do SIWZ o którym mowa w art.44 ustaw Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych warunków.Wykonawca potwierdza spełnienie warunków poprzez złożenie oświadczeń wg wzór stanowiącego załącznik nr 2a do SIWZ o którym mowa w art.44 ustaw Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zk-suchab.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Komunalny w Suchej Beskidzkiej
ul.Wadowicka 4
34-200 Sucha Beskidzka.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2014 godzina 11:00, miejsce: Zakład Komunalny w Suchej Beskidzkiej ul.Wadowicka 4 34-200 Sucha Beskidzka sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 19.01.2015.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: USŁUGĘ ODBIORU , WYWOZU I ZAGOSPODAROWANIA OSADU WRAZ Z ZAŁADUNKIEM Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW ZAKŁADU KOMUNALNEGO W SUCHEJ BESKIDZKIEJ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: USŁUGĘ ODBIORU , WYWOZU I ZAGOSPODAROWANIA OSADU WRAZ Z ZAŁADUNKIEM Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW ZAKŁADU KOMUNALNEGO W SUCHEJ BESKIDZKIEJ Pakiet nr 1 OSAD WYKORZYSTANY DO CELÓW ROLNICZYCH - 1500 ton.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.36.00-2, 90.51.37.00-3, 90.51.38.00-4, 90.51.39.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: USŁUGĘ ODBIORU , WYWOZU I ZAGOSPODAROWANIA OSADU WRAZ Z ZAŁADUNKIEM Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW ZAKŁADU KOMUNALNEGO W SUCHEJ BESKIDZKIEJ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: USŁUGĘ ODBIORU , WYWOZU I ZAGOSPODAROWANIA OSADU WRAZ Z ZAŁADUNKIEM Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW ZAKŁADU KOMUNALNEGO W SUCHEJ BESKIDZKIEJ Pakiet Nr 2 OSAD WYKORZYSTANY DO KOMPOSTOWANIA LUB INNYCH BIOLOGICZNYCH PROCESÓW PRZEKSZTAŁCANIA - 600 TON.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.36.00-2, 90.51.37.00-3, 90.51.38.00-4, 90.51.39.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Remont drogi gminnej 440887K (ul. dr Z. Karaś) w km od 0+000,00 do km 0+370,00 w miejscowości Sucha Beskidzka, Gmina Sucha Beskidzka
- Dostawa produktów leczniczych i innych materiałów do Apteki Szpitalnej - uzupełnienie VI
- Pełnienie funkcji na potrzeby realizacji projektu zgodnie z umową nr 064/100021/PRO/2024/K profilaktyczne programy zdrowotne: program badań przesiewowych raka jelita grubego
- Usługa opracowania Programu Funkcjonalno-Użytkowego 1 wykonania przebudowy Od. Med. Paliatywnej 2 wykonanie przebudowy budynku wolnostojącego na potrzeby Dz. Rehabilitacji wraz z traktem łączącym
- REMONT DROGI POWIATOWEJ 1689K W KM OD 10+123,50 DO KM 11+630,00 W MIEJSCOWOŚCI BIEŃKÓWKA, POWIAT SUSKI
- REMONT DROGI POWIATOWEJ BRODY-PALCZA NR 1707 K W KM OD 7+380,50 DO KM 9+656,00 W MIEJSCOWOŚCI PALCZA, POWIAT SUSKI
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych urządzeń podczyszczających przy drogach woj. admin. przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
- "Zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków oraz odpadów od firm działających na terenie gmina Fabianki"
- Odbiór, transport i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych, z terenu gminnej oczyszczalni ścieków w Herbach w roku 2024
- Rewitalizacja naturalistycznego stawu retencyjnego Krynica w miejscowości Tchórznica Szlachecka
- Wykonanie przeglądów i oczyszczenie separatorów i osadników zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich, zarządzanych przez Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z podziałem na 2 zadania.
- Zagospodarowanie osadów ściekowych z obiektów oczyszczalni ścieków ZGŚ Łyna przy ul. Leśnej w Olsztynie.
więcej: Usługi usuwania osadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.