Rzeszów: Wykonanie w ramach zadania: Usuwanie szkód powodziowych poprzez zabudowę wyrw i udrożnienie koryta potoku Wielopolka w km 19+950 - 20+000, km 22+300 - 22+600 w m. Kozodrza, km 30+650 - 30+750 w m. Chechły i km 45+600 - 46+100 w m. Glinik (umowa Nr 126/EM/2014 z 16.10.2014 r.) - robót uzupełniających, polegających na udrożnieniu koryta i wykonaniu ubezpieczeń skarp.
Numer ogłoszenia: 408586 - 2014; data zamieszczenia: 12.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Hetmańska 9, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8537 440, faks 17 8536421.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojewódzka samorządowa jedn. org. nieposiadająca osobowości prawnej (jedn. budżet.).
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie w ramach zadania: Usuwanie szkód powodziowych poprzez zabudowę wyrw i udrożnienie koryta potoku Wielopolka w km 19+950 - 20+000, km 22+300 - 22+600 w m. Kozodrza, km 30+650 - 30+750 w m. Chechły i km 45+600 - 46+100 w m. Glinik (umowa Nr 126/EM/2014 z 16.10.2014 r.) - robót uzupełniających, polegających na udrożnieniu koryta i wykonaniu ubezpieczeń skarp..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie: - przycieńcie nawisów brzegowych, - ubezpieczenie stopy skarpy opaską luzem z faszyny leśnej, - ubezpieczenie skarpy narzutem kamiennym, - zabezpieczenie przegłębionego dna palisadą, - wykonanie narzutu kamiennego, - transport technologiczny kamienia,.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Lider konsorcjum FIRMA Usługowo - Produkcyjno - Handlowa ZURBTRAK - Adam Ochał, Zagorzyce, 39-126 Zagorzyce 161, kraj/woj. podkarpackie.
- Partner Konsorcjum Usługi Remontowo - Budowlane Produkcja i Usługi Tartaczne Marek Ochał, Zagorzyce, 39-126 Zagorzyce 161, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42816,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 52662,50
Oferta z najniższą ceną: 52662,50 / Oferta z najwyższą ceną: 52662,50
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
- Zamówienie to polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia co w umowie podstawowej 126/EM/2014 z dnia 16.10.2014 r.) gdyż; przedmiotem niniejszego zamówienia jest umocnienie stopy skarpy opaską luzem z faszyny leśnej, ubezpieczenie skarpy narzutem kamiennym, wykonanie narzutu kamiennego w dnie pomiędzy palisadami, transport technologiczny kamienia a ten sam zakres jest przedmiotem umowy podstawowej, - Wartość zamówienia wynosi 42 816,04 zł netto (wg kosztorysu inwestorskiego), co stanowi 16,26 % wartości zamówienia podstawowego, wynoszącej 263 340,51 zł netto W postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego zostały przewidziane zamówienia uzupełniające na wartość 20% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie będące przedmiotem niniejszego postępowania nie przekracza, więc ustalonej wartości zamówień uzupełniających (20%). - Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego (postępowanie o nr NU-410/126/EM/2014 wszczęte w dniu 25.09.2014 r., otwarcie ofert w dniu 10.10.2014 r.), - Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu zamieszczonym na stronie internetowej w pkt XIV. oraz ogłoszenia o zamówieniu zamieszczonym w Biuletynie Zamówień Publicznych w sekcji II.1.5. i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, - Nie upłynęły 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- USŁUGA SUPERWIZORA PRACY SOCJALNEJ
- Montaż mikroinstalacji fotowoltaicznych na wskazanych dachach obiektów
- Dostawa materiałów promocyjnych (3 części).
- Dostawa części lotniczych
- Zakup i dostawa konsoli dyspozytorskich dla II Komisariatu Policji w Rzeszowie
- Sukcesywna dostawa pomocniczych materiałów laboratoryjnych jednorazowego użytku dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.