eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Oddział Morski w GdyniDostawa spektrometru absorpcji atomowej do oznaczania metali ciężkich oraz dostawa mineralizatora mikrofalowego do mineralizacji próbek środowiskowych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-12

Warszawa: Oddział Morski w Gdyni: Dostawa spektrometru absorpcji atomowej do oznaczania metali ciężkich oraz dostawa mineralizatora mikrofalowego do mineralizacji próbek środowiskowych.
Numer ogłoszenia: 408258 - 2014; data zamieszczenia: 12.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Podleśna 61, 01-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5694230, 5694416, 5694263, faks 22 5694415.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imgw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowy Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oddział Morski w Gdyni: Dostawa spektrometru absorpcji atomowej do oznaczania metali ciężkich oraz dostawa mineralizatora mikrofalowego do mineralizacji próbek środowiskowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa obejmująca 2 części zamówienia: ZADANIE 1: Dostawa spektrometru absorpcji atomowej do oznaczania metali ciężkich. ZADANIE 2: Dostawa mineralizatora mikrofalowego do mineralizacji próbek środowiskowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w podziale na dwa zadania znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz Formularzu ofertowym zał. nr 2 i 3 do SIWZ. 2.Aparatura powinna posiadać wszelkie wymagane przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności itp. oraz spełniać wszelkie wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi. 3.Dostawca powinien załączyć wszystkie akcesoria oraz niezbędne przewody do podłączenia, stanowiące o możliwości zmontowania i oddania do użytku całości jako systemu kompletnego, gotowego do pracy zgodnie z wymaganym przeznaczeniem. 4.Przedmiot zamówienia obejmuje również transport aparatury do siedziby Zamawiającego w Gdyni, ul. Waszyngtona 42 IV piętro (bez windy), instalację, montaż, uruchomienie, niezbędne materiały szkoleniowe, szkolenie w zakresie obsługi u Zamawiającego, dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim, oraz serwis gwarancyjny określony w warunkach gwarancji stanowiących załącznik do istotnych warunków umowy. 5.Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenia były fabrycznie nowe, wolne od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie były przedmiotem praw osób trzecich..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.30.00-9, 38.43.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca, który przystąpi do postępowania o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 8.000 zł - dla zadania nr 1, i 8.100 zł - dla zadania nr 2. 2.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, a kopię dowodu wpłaty dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wniesione w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. W przypadku gdy wadium będzie wnoszone w pieniądzu należy je wnieść na konto Zamawiającego w Banku BZWBK S.A. 94 1090 1014 0000 0001 2047 1950, z dopiskiem w tytule przelewu - Wadium dostawa aparatury - zadanie nr......... . Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 5.Jako termin wniesienia wadium w formie pieniądza zostanie przyjęty termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 6.Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 8.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądz, należy wraz z ofertą złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. W tym przypadku właściwego dokumentu nie należy łączyć w sposób trwały z ofertą (np. złożyć w oddzielnej kopercie), gdyż Zamawiający jest zobowiązany w odpowiednim terminie do zwrotu oryginału tego dokumentu. Ponadto dokument powinien zawierać takie elementy jak: a. zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, Wykonawca nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy lub Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o których mowa w art. 26 ust.3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, b.określenie wysokości zobowiązania gwaranta, którego wysokość musi być równa kwocie wadium, c.termin obowiązywania gwarancji lub poręczenia, który powinien być nie krótszy niż termin związania ofertą, d.wskazanie, iż beneficjent gwarancji/poręczenia jest Zamawiający, z podaniem jego siedziby, e. oznaczenie, iż zleceniodawca gwarancji lub poręczenia jest Wykonawca, z podaniem jego siedziby, f.dokładne przytoczenie nazwy przedmiotu niniejszego postępowania nadane przez Zamawiającego, g.klauzule, że gwarant zapłaci kwotę wynikającą z gwarancji bezwarunkowo i na pierwsze żądanie Zamawiającego oraz że gwarancja jest nie odwoływalna. 10. Z dokumentu poręczenia lub gwarancji powinno jednoznacznie wynikać gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie oraz powinno obejmować cały okres związania z ofertą określony w SIWZ, poczynając od daty składania ofert. Dokument ten powinien również w swej treści zawierać odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące zatrzymanie wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 12. Wycofanie oferty przed upływem terminu składania ofert nie powoduje utraty wadium. 13. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, działalność prowadzona na potrzeby wykonywania niniejszego zamówienia nie wymaga posiadania uprawnień. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia (zał. nr 5 do SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu i zdolności do wykonania zamówienia zostanie dokonana na podstawie analizy złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (tj. zrealizował, zakończył): 1. co najmniej 1 dostawę spektrometru absorpcji atomowej będącej przedmiotem zamówienia części 1, o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000 zł. Uwaga: Warunek powyższy dotyczy części 1 zamówienia. 2. co najmniej 1 dostawę mineralizatora mikrofalowego będącego przedmiotem zamówienia części 2, o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000 zł. Uwaga: Warunek powyższy dotyczy części 2 zamówienia. Wykonawca musi wykazać dostawę w wykazie wykonywanych dostaw (zał. nr 8 do SIWZ). Wykaz powinien zawierać wartość, przedmiot, daty wykonania i podmioty, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa mogą być poświadczenia Wykonawcy lub inne dokumenty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia (zał. nr 5 do SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu i zdolności do wykonania zamówienia zostanie dokonana na podstawie analizy złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia (zał. nr 5 do SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu i zdolności do wykonania zamówienia zostanie dokonana na podstawie analizy złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia (zał. nr 5 do SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu i zdolności do wykonania zamówienia zostanie dokonana na podstawie analizy złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (tj. zrealizował, zakończył): 1. co najmniej 1 dostawę spektrometru absorpcji atomowej będącej przedmiotem zamówienia części 1, o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000 zł. Uwaga: Warunek powyższy dotyczy części 1 zamówienia. 2. co najmniej 1 dostawę mineralizatora mikrofalowego będącego przedmiotem zamówienia części 2, o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000 zł. Uwaga: Warunek powyższy dotyczy części 2 zamówienia. Wykonawca musi wykazać dostawę w wykazie wykonywanych dostaw (zał. nr 8 do SIWZ). Wykaz powinien zawierać wartość, przedmiot, daty wykonania i podmioty, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa mogą być poświadczenia Wykonawcy lub inne dokumenty.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp polegał będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp złoży pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia (zał. nr 7 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwo jeżeli jest wymagane. 3. Dokument wadium jeżeli zostanie wniesione w innej formie niż pieniądz. 4. Formularz oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień przyszłej umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności gdy: a.Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację zamówienia, wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. b. Zaistnieją zdarzenia siły wyższej, niezależne od stron umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie umowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenia zewnętrzne, których skutków nie da się przewidzieć ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą będzie się uważać działania sił przyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź, zamieszki, wojna. c.Zaistnieją okoliczności powodujące konieczność zmiany podmiotów trzecich na etapie realizacji zamówienia na zasobach, których wykonawca opierał się wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienia publiczne dotychczasowy podwykonawca.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imgw.pl - wiadomości - zamówienia publiczne bieżące - Oddział Morski w Gdyni
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy Oddział Morski w Gdyni, ul. Waszyngtona 42, 81-342 Gdynia Sekretariat I p. pok. 114.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2014 godzina 09:45, miejsce: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy Oddział Morski w Gdyni, ul. Waszyngtona 42, 81-342 Gdynia, pok. 221 II p..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa spektrometru absorpcji atomowej do oznaczania metali ciężkich..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w podziale na dwa zadania znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz Formularzu ofertowym zał. nr 2 do SIWZ. 2.Aparatura powinna posiadać wszelkie wymagane przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności itp. oraz spełniać wszelkie wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi. 3.Dostawca powinien załączyć wszystkie akcesoria oraz niezbędne przewody do podłączenia, stanowiące o możliwości zmontowania i oddania do użytku całości jako systemu kompletnego, gotowego do pracy zgodnie z wymaganym przeznaczeniem. 4.Przedmiot zamówienia obejmuje również transport aparatury do siedziby Zamawiającego w Gdyni, ul. Waszyngtona 42 IV piętro (bez windy), instalację, montaż, uruchomienie, niezbędne materiały szkoleniowe, szkolenie w zakresie obsługi u Zamawiającego, dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim, oraz serwis gwarancyjny określony w warunkach gwarancji stanowiących załącznik do istotnych warunków umowy. 5.Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenia były fabrycznie nowe, wolne od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie były przedmiotem praw osób trzecich..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Parametry techniczne - 30
    • 3. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mineralizatora mikrofalowego do mineralizacji próbek środowiskowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w podziale na dwa zadania znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz Formularzu ofertowym zał. nr 3 do SIWZ. 2.Aparatura powinna posiadać wszelkie wymagane przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności itp. oraz spełniać wszelkie wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi. 3.Dostawca powinien załączyć wszystkie akcesoria oraz niezbędne przewody do podłączenia, stanowiące o możliwości zmontowania i oddania do użytku całości jako systemu kompletnego, gotowego do pracy zgodnie z wymaganym przeznaczeniem. 4.Przedmiot zamówienia obejmuje również transport aparatury do siedziby Zamawiającego w Gdyni, ul. Waszyngtona 42 IV piętro (bez windy), instalację, montaż, uruchomienie, niezbędne materiały szkoleniowe, szkolenie w zakresie obsługi u Zamawiającego, dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim, oraz serwis gwarancyjny określony w warunkach gwarancji stanowiących załącznik do istotnych warunków umowy. 5.Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenia były fabrycznie nowe, wolne od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie były przedmiotem praw osób trzecich..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.