eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złoczew › Modernizacja,remont i przebudowa oświetlenia ulicznego Miasta i Gminy Złoczew wraz z usługą zorganizowania finansowania przez Wykonawcę i spłacaną przez Zamawiającego z uzyskanych oszczędności w opłatach za energię elektryczną.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-28

Złoczew: Modernizacja,remont i przebudowa oświetlenia ulicznego Miasta i Gminy Złoczew wraz z usługą zorganizowania finansowania przez Wykonawcę i spłacaną przez Zamawiającego z uzyskanych oszczędności w opłatach za energię elektryczną.
Numer ogłoszenia: 40792 - 2008; data zamieszczenia: 28.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Szeroka 17, 98-270 Złoczew, woj. łódzkie, tel. 043 8202460, fax 043 8202592.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zloczew.bazagmin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja,remont i przebudowa oświetlenia ulicznego Miasta i Gminy Złoczew wraz z usługą zorganizowania finansowania przez Wykonawcę i spłacaną przez Zamawiającego z uzyskanych oszczędności w opłatach za energię elektryczną..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, a nastepnie umożliwienie Zamawiającemu spłaty kosztów za wykonane roboty w ratach kapitałowych przez okres wynikający z przedstawionego harmonogramu. Zakres rzeczowy wykonania przedmiotu zamówienia. 1. Wymiana opraw i źródeł światła zgodnie z doborem oraz dokumentacją przebudowy oswietlenia w ilości 910 szt punktów świetlnych, z podziałem na: a) oprawy o mocach: 150W - 102 szt. 100W - 158 szt. 70W - 535 szt, w tym 4 szt opraw parkowych 50W - 115 szt. b) źródła światła: 150W - 102 szt, 100W - 158 szt, 70W - 535 szt, 50W - 115 szt. 2. Wymiana przewodów zasilających 904 szt X 5 mb, 6 x 12 mb (YDY 2X2.5 750V) oraz zacisków prądowych A1.-Cu SM1.11 - 1778 szt oraz SL 11.11 - 44 szt. dla opraw na sieci napowietrznej. 3. Wymiana zabezpieczeń 900 szt na izolowane BZO 02 lub SV 19-25 z wkładkami BiW ts 6A 4. Wymiana wysięgników jednoramiennych na nowe ocynkowane w ilości 900 szt. Wysięgniki należy połączyć metalicznie z przewodem zerowym linii napowietrznej linką izolowaną AL. 25mm 5. Malowanie wysięgników farbą ochronną do metalu ocynkowanego koloru szarego. 6. Uzupełnienie w ramach istniejącego systemu zasilania 100 szt kompletnych stanowisk oświetleniowych (80x 70W, 20x100W) 7. Dobudowa 6500 mb linki AL35 oraz 900 mb przewodu ASxSN 2X25 na istniejących słupach 8. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również sfinansowanie wykonanych robót przez Wykonawcę w sposób umożliwiający ich spłatę przez Gminę z uzyskanych oszczędności w zużyciu energii elektrycznej po wykonaniu przebudowy. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również sfinansowanie wykonanych robót przez Wykonawcę w sposób umożliwiający ich spłatę przez Gminę z uzyskanych oszczędności w zużyciu energii elektrycznej po wykonaniu przebudowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego Oryginalny kod CPV: 66.00.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego Kod CPV wg słownika 2008: 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 20.000 zł. należy wnieść przed terminem składania ofert..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać sie wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem zgodnie z przepisami art. 14 ust. ustawy z dnia 02 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 173 poz. 1807), 2. Posiadają niezbędną wiedzę , doświadczenie , dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym względzie: a) wykażą i udokumentują (referencje) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, wykonanie minimum dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 1.200.000 zł. b) dysponują osobami, które mogą być wyznaczone do pełnienia funkcji:: - Kierownika budowy - z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, odpowiadające wymaganiom określonym w art. 12 i 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane i doświadczenie w kierowaniu robotami w zakresie objętym zamówieniem. - Kadra przewidywana do kierowania budową (kierownik budowy) musi posiadać stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, a jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14. 02. 1995r. - zaświadczenie lub decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. - Dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót tj. robotnicy o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych potwierdzone zaświadczeniem SEP min. 1 kV. - Dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, a w szczególności 2 podnośnikami samojezdnymi lub ciągnikami , środkami transportu ciężarowego i dostawczymi - po 1 szt. 3. Znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie , i w tym wzgledzie: - posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od OC - min. suma ubezpieczenia w zakresie wykonywania działalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia na kwotę nie niższą niż 150.000 zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Podmioty wspólnie ubiegające sie o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a następnie składać ofertę - muszą wykazać, że: - kazdy z osobna: 1. Nie podlegaja wykluczniu z postępowania. 2. Posiadaja uprawnienia do występowania w obrocie prawnym. 3. Posiadaja ubezpieczoną działalność gospodarczą od odpowiedzialności cywilnej. - wspólnie muszą wykazać , że: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności przewidzianych do zrealizowania przedmiotu zamówienia (uprawnienia budowlane), 2. Dysponują odpowiednim sprzętem technicznym. 3. Dysponują odpowiednim personelem do wykonania zamówienia. 4. Posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia. - przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać, że: posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego . Do oceny sytuacji ekonomicznej dodają się wszystkie walory poszczególnych wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania w ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wwystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Imienny wykaz kadry kierowniczej robót budowlanych wraz z informacją na temat kwalifikacji zawodowych tych osób (krótki opis doświadczeń zawodowych) oraz przewidywanych dla nich funkcji w niniejszym zamówieniu wraz z niezbędnymi uprawnieniami oraz zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego i wg potrzeby zaświadczenia lub decyzje o wpisie do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. 5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca. 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jezeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości minimum 1.200.000 zł, z podaniem dat wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 7. Rachunek zysków, strat i zobowiązań i należności za lata obrotowe 2005 i 2006 lub inny dokument określający obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za lata 2005r. i 2006r. a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do wniosku: a) pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) wykaz wykonawców współnie ubiegających sie o zamówienie, c) oswiadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z orginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną. W przypadku złożenia oferty z zastosowaniem produktów równoważnych należy dołączyć dokumenty opisane w punkcie OFERTA RÓWNOWAŻNA.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zloczew.bazagmin.pl zakładka przetargi

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Złoczewie ul. Szeroka 17 98-270 Złoczew pok. nr 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Złoczewie ul. Szeroka 17 98-270 Złoczew pok. nr 1 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.