eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Maków Podhalański › Dostawa przenośnego zestawu do monitoringu sieci kanalizacyjnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-11

Maków Podhalański: Dostawa przenośnego zestawu do monitoringu sieci kanalizacyjnej
Numer ogłoszenia: 406632 - 2014; data zamieszczenia: 11.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodno-Kanalizacyjne "EKO-SKAWA" sp. z o. o. , ul. 3 Maja 40a, 34-220 Maków Podhalański, woj. małopolskie, tel. 033 8770045, faks 033 8770045.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.projektbialka.ekoskaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka komunalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa przenośnego zestawu do monitoringu sieci kanalizacyjnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Poniżej wymieniono parametry techniczne i wyposażenie, jakie musi co najmniej posiadać przenośny zestaw do monitoringu - inspekcji sieci kanalizacyjnej. 2.Zakres dostawy obejmuje: 1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego przenośnego zestawu do inspekcji rurociągów wod. - kan. z osprzętem, wraz ze szkoleniem personelu Zamawiającego w zakresie obsługi oferowanego systemu.2)Oferowany system ma umożliwiać, z poziomu terenu, dokonywanie inspekcji kanałów w zakresie średnic DN 100 - 600 mm. System winien umożliwiać wykrywanie istniejących uszkodzeń, nieprawidłowości montażu itp. oraz informować o ich lokalizacji z dokładnością +;- 0,1 m. System powinien również dokonywać pomiaru spadku z dokładnością +;- 0,1 % oraz tworzyć profil spadku obrazujący rzeczywisty spadek rurociągu.3) Zestaw do inspekcji rur winien obejmować: 3.1.Wózek samojezdny - 1 szt. 3.2.Głowicę kamery inspekcyjnej do wózka samojezdnego - 1 szt.3.3.Bęben kablowy wraz z kablem - 1 szt.3.4.Jednostka centralna - system sterowania wraz z monitorem i systemem rejestracji obrazu - 1 komplet.3.5. Oprogramowanie inspekcyjne biurowe - 1 komplet. 3.6. Agregat prądotwórczy - 1 szt.3.7. Zestaw narzędzi podręcznych do prawidłowej eksploatacji urządzenia - 1 komplet.3.8.Wyczerpującą instrukcję obsługi w języku polskim - 1 szt. 4)Minimalne wymagania dotyczące zestawu do inspekcji rur i kanałów: 4.1. Wózek samojezdny: 4.1.1. Zastosowanie do inspekcji kanałów w średnicach DN 150 mm do DN 600 mm z pantografem. 4.1.2. Pantograf centrujący elektrycznie podnoszony dla kanałów o średnicy do DN600.4.1.3. Wymiary umożliwiające wprowadzenie wózka z głowicą do kanału DN160 przez studnie DN3154.1.4. Napęd wózka na cztery koła z funkcją skrętną (prawo;lewo), 4.1.5. Rozwiązanie umożliwiające swobodny przejazd wózka przez wystające łączenia rur lub spaw (np. spód korpusu wózka samojezdnego wyprofilowany w kształcie łuku, dodatkowa para kół)4.1.6. Wózek napędzany za pomocą dwóch silników, każdy o mocy minimum 30 Wat (napęd niezależny w dwie strony)4.1.7. Komplet kół i dystansów umożliwiający inspekcję kanałów od DN150mm do DN600mm 4.1.8. Komplet kół na śliskie powierzchnie dla kanałów o średnicy DN 150 - DN 200. 4.1.9. Wózek wykonany z materiałów nierdzewnych, przystosowany do pracy pod wodą, 4.1.10.Wodoszczelność 1 bar, kontrola szczelności, kontrolka ciśnienia wewnętrznego wyświetlana na monitorze jednostki centralnej, 4.1.11.Wózek wyposażony w funkcję anty wywrotową - wbudowany czujnik pochylenia osi poziomej, 4.1.12.Wbudowany sensor pomiaru spadków (inklinometr) z dokładnością co najmniej +;- 0,1 %. 4.1.13.Wbudowany nadajnik lokalizacyjny wózka, 4.1.14.Wózek i głowica wypełniana powietrzem,tlenem,azotem 4.1.15.Opuszczanie wózka do studni za pomocą kabla zasilającego, bez pomocy linki, w sposób umożliwiający zabezpieczenie głowicy podczas wprowadzania 4.1.16.Regulacja płynności jazdy wózka, funkcja tempomatu oraz funkcja - jedź do pozycji poprzez określenie dystansu do przejechania, 4.2.Głowica kamery inspekcyjnej: 4.2.1. Kamera kolorowa cyfrowa o rozdzielczości min. 350 linii, czułość kamery min. 0,5 LUX, obiektyw 3 mm, ZOOM optyczny min. 5x 4.2.2. Zastosowanie do inspekcji kanałów w średnicach DN 150 mm do DN 400 mm oraz przy pomocy pantografu do DN 600. 4.2.3. Oświetlenie podstawowe - głowica z oświetlaczem typu LED - z nie mniej niż 10 diod, z płynną regulacją natężenia z pulpitu operatora. 4.2.4. Dodatkowe światła halogenowe, umożliwiające inspekcje w kanałach DN400 - DN600, płynna regulacja natężenia z pulpitu operatora. 4.2.5.Kamera umożliwiająca inspekcję poprzez studnie rewizyjne 315 mm. 4.2.6. Kamera posiadająca funkcję automatycznego zerowania głowicy - poziomowanie głowicy, 4.2.7. Złącze kamery skręcane - wodoszczelne, zabezpieczone sprężyną uniemożliwiające załamanie kabla przy dławiku. 4.2.8. Wodoszczelność min.1 bar, kontrola ciśnienia wewnętrznego na monitorze jednostki centralnej, 4.2.9.Rotacja głowicy w poziomie 360o bez ograniczeń. 4.2.10.Wychylenie (TILT) głowicy w pionie 270o (+;- 1350). 4.2.11.Głowica wykonana z materiałów nierdzewnych, przystosowana do pracy pod wodą. 4.3.Bęben kablowy wraz z kablem: 4.3.1. Elektryczny bęben kablowy, automatycznie kontroluje proces odwijania i zwijania kabla 4.3.2. Kabel o długości minimum 200 metrów 4.3.3.Kabel sześciożyłowy zsynchronizowany z jazdą wózka samojezdnego przód-tył, 4.3.4.Licznik pomiaru pozycji wózka w kanale, 4.3.5. Kabel samo układający się na bębnie podczas wycofywania kamery z kanału 4.3.6. Automatyczny naciąg kabla - zapewniający odpowiedni naciąg-luz bez potrzeby ingerencji operatora 4.3.7. Kabel odporny na rozciągania z włókna sztucznego np. Kevlar lub równoważny. 4.3.8. Zdalne sterowanie wózkiem samojezdnym przód-tył, lewo-prawo, przycisk odpowiedzialny za zwijanie kabla, przycisk awaryjny STOP. 4.3.9. Rolka zabezpieczająca kabel w kinecie - możliwość opuszczania wyciągu do 5,5 m 4.3.10.Rolka nastudzienna do zabezpieczania kabla. 4.4.System sterowania - Jednostka centralna: 4.4.1.Wielofunkcyjne sterowanie cyfrowe, pełna kontrola parametrów urządzeń. 4.4.2. Kompatybilność jednostki centralnej z innymi kamerami lub wózkami. 4.4.3. Monitor antyrefleksyjny z dobrą widocznością w świetle dziennym minimum 12cali, kolorowy monitor LCD-TFT, 4.4.4.Źródło zasilania AC100-240V, max 100W, 4.4.5.Nieograniczony czas pracy przy podłączeniu do źródła zasilania, 4.4.6.Ładowanie wbudowanego akumulatora po podłączeniu jednostki do gniazdka lub agregatu 4.4.7. Procesor minimum: 2 rdzeniowy, częstotliwość taktowania min 3,0 GHz, pamięć cache 3MB 4.4.8. Dysk twardy minimum 200GB SSD, minimum dwa porty USB 3.0, minimum 32GB USB Pendrive 4.4.9. Wideo i foto format przynajmniej MPEG2;MPEG4;JPEG 4.4.10.Kompatybilna z innymi kablami (np. do kamery wpychanej), głowicami i bębnami kablowymi. 4.4.11. Sterowanie za pomocą joysticka głowicą, wózkiem samojezdnym 4.4.12.Nakładanie tekstu - podczas nagrywania lub podczas obróbki w biurze 4.4.13.Wykonywania inspekcji na podstawie norm europejskich, w tym polskiej PN-EN 13508-2 oraz zdarzeń zaobserwowanych podczas inspekcji 4.4.14.Nanoszenia do jednostki centralnej map GIS, map w formacie JPEG, PNG 4.4.15.Generowania obiektów w 3D, generowanie widoku kanału poddawanego inspekcji w 3D w czasie rzeczywistym 4.4.16.Nanoszenie linii pomiarowych, możliwość pomiarowania dla dokładnego położenia studni na projekcie, możliwość usuwania i dodawania zdarzeń zaobserwowanych w dowolnym momencie inspekcji, możliwość tworzenia studni, obiektów drenażowych, 4.4.17.Edycji danych studni, edycja zdarzeń zaobserwowanych podczas inspekcji - edycja przebiegu kanału w 3D 4.4.18.Możliwość łączenia i rozłączania odcinków kanalizacji, studni i obiektów drenażowych 4.4.19.Możliwość planowania renowacji kanałów poddanych inspekcji wizualne 4.4.20.Mierzenie kąta oraz średnicy kolanek;łuków zaobserwowanych podczas inspekcji (odzwierciedlone w widoku 3D w czasie rzeczywistym) 4.4.21.Wizualne oraz automatyczne mierzenie kąta wpięcia oraz średnicy przyłączy;przykanalików;trójników podłączonych do kanału poddawanego inspekcji (odzwierciedlone w widoku 3D w czasie rzeczywistym) 4.4.22. Automatyczne mierzenie przepustowości;braku przepustowości kanału (np. przez wystające korzenie), pomiar długości pęknięć w kanale 4.4.23.Funkcje wyświetlane na ekranie: autopauza, prędkość jazdy wózka, poziom szczelności wózka samojezdnego, kąt przechylenia wózka na boki, włącznik-wyłącznik zasilania wózka samojezdnego, włącznik-wyłącznik nadajnika lokalizacji, licznik metrów, 4.4.24.Ekran dotykowy pozwalający na pełną obsługę urządzenia, 4.4.25. Możliwość podłączenia klawiatury i myszki pod wejście USB,4.4.26.Zapis inspekcji na dysku twardym oraz Pendrive. 4.4.27.Program do obsługi kamery w wersji polskojęzycznej. 4.5.Oprogramowanie inspekcyjne biurowe: 4.5.1 Program do obsługi kamery w wersji polskojęzycznej (polskie znaki diakrytyczne) do zainstalowania na komputerach w biurze wraz z bezpłatną aktualizacją programu. 4.5.2 Łatwa obsługa programu - przejrzysty i przyjazny interfejs dla użytkownika. 4.5.3 Pełny raport poinspekcyjny, film, wykres spadków, dane o zagłębieniu, raport danych, wydruki, schemat odcinka, informacje ogólne o inspekcji. 4.5.4 Program umożliwiający bezpośredni eksport inspekcji na nośniki USB lub CD;DVD. 4.5.5 Kalibracja kamery z poziomu oprogramowania. 4.5.6 Kalibracja inklinacji wózka kamery z poziomu oprogramowania 4.6. Przenośny agregat prądotwórczy z inwerterem do zasilania zestawu do monitoringu sieci. 4.6.1. Agregat jednofazowy o mocy min. 1600 Wat, 4.6.2. Waga maksymalna 22 kg, kompaktowa, walizkowa obudowa umożliwiająca łatwe przenoszenie, 4.6.3.Wyposażony w inwerterową prądnicę, przy pomocy, której otrzymywany jest prąd bardzo dobrej jakości umożliwiający bezproblemowe zasilanie elektronicznego urządzenia tj. zestaw do monitoringu sieci, 4.7.Dodatkowe Parametry Innowacyjne, które nie są obowiązkowe, ale Wykonawca uzyskuje za nie punkty zgodnie z kryteriami oceny ofert, opisane w pkt. 19 IDW 4.7.1. Wbudowany w głowicę laser do pomiaru średnicy nominalnej kanału poddawanego inspekcji w średnicach DN150-DN400 (PI1), 4.7.2. Wbudowany w jednostkę centralną akumulator litowo-jonowy pozwalający na niezależną pracę bez konieczności podłączania pod źródło zasilania na 2-3 godzin (PI2), 4.7.3.Kolorowa kamera wsteczna wbudowana w korpus wózka (PI3). 5)W cenę dostawy kamery należy wliczyć: 5.1.Dostawę zestawu do monitoringu o parametrach określonych w pkt. 4 do siedziby Zamawiającego. 5.2.Dla głowicy i wózka wykonać trwałe opakowania umożliwiające ich bezpieczny transport. 5.3.Wykonawca w okresie gwarancji zobowiązuje się, że reakcja serwisu dotycząca przyjazdu do zamawiającego w celu przekazania urządzenia do naprawy będzie wynosić maksymalnie 3 dni. 5.4.W okresie trwania gwarancji, w przypadku braku możliwości szybkiej naprawy (powyżej 14 dni), Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia nieodpłatnie zastępczego zestawu inspekcyjnego. 5.5.W czasie obowiązywania gwarancji naprawy gwarancyjne wykonywane będą nieodpłatnie. 5.6.Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski. 5.7.Wykonawca na własny koszt zapewni szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi oferowanego systemu do inspekcji rur kanalizacyjnych, min. 16 godzin w siedzibie Zamawiającego lub innym uzgodnionym z Zamawiającym miejscu. 5.8.Szkolenie podstawowe dla pracowników wytypowanych przez Zamawiającego bezpośrednio po dostarczeniu systemu do monitoringu rur kanalizacyjnych (Wykonawca wystawi zaświadczenia - certyfikaty, że przeszkoleni pracownicy posiadają wystarczającą wiedzę do obsługi oferowanego systemu do inspekcji rur kanalizacyjnych). 5.9.Szkolenie powinno składać się z dwóch części: teoretycznej z zakresu obsługi oraz praktycznej polegającej na dokonaniu inspekcji wybranego odcinka kanalizacji. 3.Minimalny okres gwarancji jakości na zestaw do inspekcji rur i kanałów wynosi 24 miesiące. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.71.00 - Maszyny do badania wewnętrznej powierzchni rurociągów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. 1) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą Ofertę wadium w wysokości: 4.500,00 PLN (słownie: cztery tysiące pięćset PLN) 2) Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U 2007 r. Nr 42 poz. 275). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji, poręczenia (Zamawiającego), gwaranta, poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji, poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, poręczeniem; c) kwotę gwarancji, poręczenia; d) termin ważności gwarancji, poręczenia; e) zobowiązanie gwaranta, poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji, poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego Ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, f) zobowiązanie gwaranta, poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji, poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, i nie udowodnił, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; g) gwarancja, poręczenie winno być nieodwołalne i bezwarunkowe; h) gwarancja, poręczenie musi być wykonalne na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; i) wszelkie spory dotyczące gwarancji, poręczenia podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczpospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego; j) jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji, poręczenia nie był krótszy niż okres związania Ofertą. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Jordanowie O. Maków Podhalański Nr rachunku: 63 8799 0001 0010 0103 0498 0011 Przelew powinien wskazywać numer i nazwę postępowania. Do Oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu lub kopię gwarancji, poręczenia wniesionych, złożonych jako wadium, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2) Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach, należy złożyć najpóźniej wraz z ofertą (jako oddzielny od oferty dokument) w Makowie Podhalańskim przy ul. 3 Maja 40a, 34-220 Maków Podhalański, w Biurze Jednostki Realizującej Projekt, od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-15:00. 4. Termin wniesienia wadium. 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania Ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania Ofert. 2) W wymienionym przypadku dołączenie do Oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 3) Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. 4) Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta do upływu terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości. 5) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, list podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) Wykonawca, którego Oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są wykazać minimum 3 zrealizowanych dostaw zestawu do inspekcji sieci kanalizacyjnej o zakresie DN150 - DN400 w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wymienione dostawy zostały wykonane należycie. Wymagane w tym punkcie okresy doświadczenia zawodowego, należy liczyć do dnia składania ofert. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 2. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki i opis sposobu dokonania oceny zawarty w SIWZ Wykonawca spełnia na termin składania ofert. W przypadku nie wykazania przez Wykonawców spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, zostaną oni wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust 2. Pkt 4 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. 3. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż określono w poszczególnych podpunktach pkt 7 IDW, dane finansowe zostaną przeliczone na PLN według średniego kursu (tabela A) Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowanego w dniu zamieszczenia ogłoszenia o udzieleniu zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    14. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca ma dostarczyć opis urządzenia technicznego w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia, sporządzone wg wzoru - Załącznik Nr 5 do IDW.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Parametr Innowacyjny (PI1) - Wbudowany w głowicę laser do pomiaru średnicy nominalnej kanału poddawanego inspekcji w średnicach DN150-DN400 - 10
  • 3 - Parametr Innowacyjny (PI2) -Wbudowany w jednostkę centralną akumulator litowo-jonowy - 10
  • 4 - Parametr Innowacyjny (PI3) - Kolorowa kamera wsteczna wbudowana w korpus wózka - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.projektbialka.ekoskawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Wodno-Kanalizacyjne Eko-Skawa Sp. z o.o. 34-220 Maków Podhalański ul. 3-go Maja 40a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Wodno-Kanalizacyjne Eko-Skawa Sp. z o.o. 34-220 Maków Podhalański ul. 3-go Maja 40a Biuro Jednostki Realizującej Projekt.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Nr POIS.01.01.00-00-011/12 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej FUNDUSZ SPÓJNOŚCI pn.: System kanalizacyjny dorzecza górnej Skawy w miejscowości Białka na terenie Gminy Maków Podhalański.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.