Świnoujście: Ochrona budynku położonego przy ul. Grunwaldzkiej 71 A w Świnoujściu w zakresie monitorowania systemu alarmu - włamaniowego w oparciu o istniejący system
Numer ogłoszenia: 40655 - 2015; data zamieszczenia: 24.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Monte Cassino 8, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3212280, 3212631 w. 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgm.swinoujscie.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona budynku położonego przy ul. Grunwaldzkiej 71 A w Świnoujściu w zakresie monitorowania systemu alarmu - włamaniowego w oparciu o istniejący system.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: ochrona budynku położonego przy ul. Grunwaldzkiej 71 A w Świnoujściu w zakresie monitorowania systemu alarmu - włamaniowego w oparciu o istniejący system: 1) w systemie całodobowym. Szczegółowy zakres usług przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówień uzupełniających nie objętych przedmiotem zamówienia podstawowego, nie przekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy posiadający zaświadczenie o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do wykonywania usług ochroniarskich - koncesja;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania tego zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ);
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wykonawcy, którzy wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia i posiadają na nie referencje (załącznik nr 3 do SIWZ); 2) Wykonawca, który wypełni formularz ofertowy (załącznik nr 5 do SIWZ). 3) wykaz prac oraz referencje na co najmniej 2 usługi związane z ochroną fizyczną oraz monitoringiem według załącznika nr 3 do SIWZ. 4) inne oświadczenia Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgm.swinoujscie.pl/ OGŁOSZENIA/PRZETARGI > Zamówienia Publiczne - przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ dostępna jest na stronie internetowej i w wersji papierowej ( odbiór osobisty) w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej ul. Monte Cassino 8,pokój nr 30,bądź przesyłką za zaliczeniem pocztowym.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2015 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Monte Cassino 8 - sekretariat, codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni wolnych od pracy w godzinach 7.30 do 15.30..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- Remont oraz zmiana sposobu ogrzewania w lokalu mieszkalnym przy ul. Jaracza 54/6 w Świnoujściu.
- CZYSZCZENIE RYNIEN I RUR SPUSTOWYCH WRAZ Z KONSERWACJĄ W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ KPW ŚWINOUJŚCIE
- Awaryjny remont pędników azymutalnych na jednostce pływającej Bielik II - postępowanie nr 2.
- Przebudowa i remont lokalu mieszkalnego przy ul. Piłsudskiego 10/6 w Świnoujściu.
- Dostawę wraz z konfiguracją serwerów z oprogramowaniem dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
- Ubezpieczenie jednostek pływających Zarządu Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie usług ochrony osób i mienia na potrzeby imprez i innych projektów organizowanych przez Krakowskie Biuro Festiwalowe
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia budynków Miejskiego Klubu im. Jana Kiepury w Sosnowcu
- Usługa ochrony obiektu Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach przy ul. Lompy 19 oraz Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości w Sosnowcu przy ul. Piłsudskiego 2
- Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitorowaniem budynku Archiwum Państwowego w Opolu przy ul. Zamkowej 2
- Świadczenie usług ochrony
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY FIZYCZNEJ BUDYNKACH PROKURATURY OKRĘGOWEJ I REJONOWYCH W KIELCACH ORAZ PROKURATURY REJONOWEJ W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.