eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Świdnica w 2015 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-24

Świdnica: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Świdnica w 2015 roku
Numer ogłoszenia: 40554 - 2015; data zamieszczenia: 24.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Świdnica , ul. Sikorskiego 11, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8522333, 8522493, faks 074 6404390.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Świdnica w 2015 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Świdnica w 2015 roku obejmujące usługi z zakresu zagospodarowania i użytkowania lasu, tj. łowiectwo, pozyskanie drewna oraz gospodarka łąkowo-rolna. Przedmiot zamówienia podzielony jest na następujące części, zwane dalej pakietami: Pakiet nr 1 - Wykonanie usług z zakresu łowiectwa - zagospodarowanie poletek łowieckich Pakiet nr 2 - Wykonanie usług z zakresu łowiectwa - budowa i naprawa urządzeń łowieckich Pakiet nr 3 - Wykonanie usług z zakresu łowiectwa - dokarmianie zwierzyny Pakiet nr 4 - Wykonanie usług z zakresu łowiectwa - organizacja polowań Pakiet nr 5 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki łąkowo-rolnej Pakiet nr 6 - Wycinka drzew trudnych i niebezpiecznych oraz przycinanie gałęzi..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP, w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego liczonych odrębnie dla każdego z pakietów

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.14.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sposób oceny spełnienia warunku - Wykonawca zobowiązany jest wykazać wykonanie prac, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, na kwotę brutto: - dla pakietu nr 1 - co najmniej 2.000 zł, - dla pakietu nr 2,3, 5 - co najmniej 20.000 zł - dla pakietu nr 4, 6 - co najmniej 40.000 zł wykonanych lub wykonywanych w sposób należyty, potwierdzone poświadczeniami, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, W przypadku gdy Zamawiający (Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Świdnica) jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie wykonanych usług zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sposób oceny spełnienia warunku - Wykonawca zobowiązany jest wykazać i udokumentować posiadanie (dysponowanie) odpowiednich narzędzi i urządzeń, tj.: dotyczy pakietu 1, 2, 3: - ciągnik rolniczy z przyczepą dotyczy pakietu 4: - samochody terenowe w ilości min. 3 szt. dotyczy pakietu 5: - ciągnik rolniczy z przyczepą, sprzęt doczepny typu rolniczego, agregat opryskowy (sprzęt mechaniczny wykorzystywany do zabiegów chemicznych musi posiadać ważne badania techniczne - art. 76.1 Ustawy o ochronie roślin - tekst jednolity Dz.U. 2008.133.849 ze zm.) agregat do koszenia, prasa do słomy/siana. dotyczy pakietu 6: - pilarki spalinowe charakteryzujące się odpowiednimi parametrami do wykonywania zadań z zakresu wycinki i pielęgnacji drzew - 3 sztuki - wciągarka linowa, liny - sprzęt asekuracyjny - osprzęt pomocniczy (tyczki kierunkowe, obracaki, kliny, drabiny) - preferowany własny podnośnik z koszem (ewentualnie umowa współpracy z firmą dysponującą podnośnikiem) - tablice ostrzegawcze

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował niezbędnymi do wykonania zamówienia osobami, które posiadają następujące kwalifikację zawodowe oraz wymagane uprawnienia: dla pakietu nr 4: osoba z uprawnieniami selekcjonerskimi (uprawnienia do odstrzałów samców zwierzyny płowej), dla pakietu nr 5: osoba, która ukończyła szkolenie w zakresie stosowania środków ochrony roślin i posiadają aktualne zaświadczenie o ukończeniu tego szkolenia (art. 74 Ustawy o ochronie roślin - tekst jednolity Dz.U. 2008.133.849 ze zm.) dla pakietu nr 6: drwal - operator pilarek - 2 osoby osoba z uprawnieniami alpinistycznymi do pracy na wysokości - 1 osoba

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, a w przypadku jej braku - innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum: - dla pakietu nr 1 - 2.000 zł - dla pakietów nr 2, 3, 5 - 30.000 zł - dla pakietów nr 4, 6 - 50.000 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Zatrudnienie - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza innymi przypadkami określonymi w treści Umowy, zmiany Umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania Umowy. Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż Umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu Umowy. Okoliczności te odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia nagłych zmian stanu prawnego, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej, konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych prac zamiennych na realizację przedmiotu umowy. Niezależnie od powyższego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak i Wykonawcy ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, wprowadzone zostaną do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 PZP oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Świdnica, ul. Sikorskiego 11, 58-100 Świdnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Świdnica, ul. Sikorskiego 11, 58-100 Świdnica, sekretariat Ip..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Wykonanie usług z zakresu łowiectwa - zagospodarowanie poletek łowieckich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Świdnica w 2015 roku obejmujące usługi z zakresu zagospodarowania tj. łowiectwo - zagospodarowanie poletek łowieckich.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Zatrudnienie - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Wykonanie usług z zakresu łowiectwa - budowa i naprawa urządzeń łowieckich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Świdnica w 2015 roku obejmujące usługi z zakresu zagospodarowania tj. łowiectwo - budowa i naprawa urządzeń łowieckich.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Zatrudnienie - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Wykonanie usług z zakresu łowiectwa - dokarmianie zwierzyny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Świdnica w 2015 roku obejmujące usługi z zakresu zagospodarowania tj. łowiectwo - dokarmianie zwierzyny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Zatrudnienie - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Wykonanie usług z zakresu łowiectwa - organizacja polowań.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Świdnica w 2015 roku obejmujące usługi z zakresu zagospodarowania lasu, tj. łowiectwo - organizacja polowań.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Zatrudnienie - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki łąkowo-rolnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Świdnica w 2015 roku obejmujące usługi z zakresu zagospodarowania lasu, tj. gospodarka łąkowo-rolna..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Zatrudnienie - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Wycinka drzew trudnych i niebezpiecznych oraz przycinanie gałęzi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Świdnica w 2015 roku obejmujące usługi z zakresu użytkowania lasu, tj. pozyskanie drewna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Zatrudnienie - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.