eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Remont schodów wejściowych do budynku przy ul. Bolesława Śmiałego 2 A i B w Gliwicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-18

Gliwice: Remont schodów wejściowych do budynku przy ul. Bolesława Śmiałego 2 A i B w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 405376 - 2012; data zamieszczenia: 18.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 369566 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Ratownictwa Gliwice, ul. Bolesława Śmiałego 2B, 44-121 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3019815, faks 032 3019814.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa Miasta Gliwice.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont schodów wejściowych do budynku przy ul. Bolesława Śmiałego 2 A i B w Gliwicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie prac polegających na remoncie schodów wejściowych do budynku przy ul. Bolesława Śmiałego 2 A i B w Gliwicach. Remont obejmuje schody wejściowe główne do budynku, schody łukowe w narożu budynku oraz schody ewakuacyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Przedmiar robót - pozycje: A, B, C, E (bez pozycji D, która nie wchodzi w zakres niniejszego zamówienia), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz Rysunek sytuacyjny miejsca wykonywania prac - stanowiące odpowiednio ZAŁĄCZNIK NR 1, 7, 8 i 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z uwagi na fakt, iż miejscem wykonywanych robót są schody wejściowe do budynku stanowiącego czynny zakład pracy, Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i należytego zabezpieczenia miejsca realizacji przedmiotu zamówienia w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie obiektu i w jego obrębie, w tym wygrodzenia terenu robót oraz jego zabezpieczenia przed dostępem osób postronnych oraz do usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, wszelkich odpadów, śmieci i opakowań oraz innych pozostałości. Wykonawca jest zobowiązany przekazać odpady, które nie mogą zostać poddane odzyskowi lub unieszkodliwianiu w miejscu ich powstawania, do najbliżej położonych miejsc, w których zostaną poddane odzyskowi lub unieszkodliwione, zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz.U.2010, nr 185, poz. 1243 ze zm.). Ponadto, Wykonawca będzie prowadził roboty budowlane z poszanowaniem uzasadnionych interesów osób trzecich, a ewentualne szkody wynikłe w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca usunie we własnym zakresie i na własny koszt. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości na zastosowane materiały oraz wykonane prace na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia protokolarnego odbioru całości przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń. Szczegółowe warunki gwarancji zostały opisane w SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.43.10.00 - Kładzenie płytek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U.MUS Jerzy Dereń, ul. Jagiellońska 22, 44-153 Sośnicowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63489,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 74999,25

  • Oferta z najniższą ceną: 74999,25 / Oferta z najwyższą ceną: 77100,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.