eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milicz › Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w formie kursu dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Miliczu ramach Programu na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej dla osób bezrobotnych do 30 roku życia finansowanego z rezerwy Ministra Pracy i Polityki Społecznej pn. Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG(141) kwasoodporne

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-18

Milicz: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w formie kursu dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Miliczu ramach Programu na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej dla osób bezrobotnych do 30 roku życia finansowanego z rezerwy Ministra Pracy i Polityki Społecznej pn. Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG(141) kwasoodporne
Numer ogłoszenia: 404686 - 2012; data zamieszczenia: 18.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 356872 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu, ul. Wojska Polskiego 40, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 384 20 41, 384 29 89, faks 0-71 384 20 41 wew. 13.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w formie kursu dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Miliczu ramach Programu na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej dla osób bezrobotnych do 30 roku życia finansowanego z rezerwy Ministra Pracy i Polityki Społecznej pn. Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG(141) kwasoodporne.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Kod CPV - 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego 1.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego w formie kursu pn. Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG(141) kwasoodporne dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Miliczu. 2.Program szkolenia winien być opracowany w oparciu o standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępne w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej (www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl). 3.Program szkolenia musi być zgodny z aktualnymi wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. 4.Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników szkolenia do wykonywania zawodu spawacza TIG. 5.Szkolenie i egzamin winno zostać przeprowadzone pod merytorycznym nadzorem Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach lub równoważnym. 6.Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem potwierdzającym uzyskanie kwalifikacji oraz wydaniem zaświadczenia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 186.), natomiast po pozytywnym zdaniu egzaminu - świadectwa i książeczki spawacza. 7.Szkolenie w formie kursu w wymiarze 121 godzin zegarowych wraz z egzaminem powinno odbywać się w systemie codziennym w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00 lub 8.00-16.00 i trwać nie dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie, w wymiarze minimum 25 godzin tygodniowo. Niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w sobotę, niedzielę i dni ustawowo wolne od pracy. 8.Godzina zegarowa to 60 minut obejmująca 45 minut zajęć edukacyjnych oraz średnio 15 minut przerwy, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. 9.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia każdemu uczestnikowi szkolenia niezbędnych materiałów dydaktycznych, zawierających aktualny stan prawny, o tematyce zgodnej z kierunkiem szkolenia, zawierających zestaw ćwiczeń przygotowujących uczestników do egzaminu a także zestaw przyborów piśmienniczych (notatnik, długopis, ołówek i zakreślacz). 10.Szkolenie musi odbywać się w spawalni posiadającej atest Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach lub równoważny. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia każdemu uczestnikowi szkolenia samodzielnego stanowiska (tj. 10 stanowisk spawalniczych), odzieży ochronnej (tj.buty, okulary, rękawice, kombinezon lub bluza i spodnie oraz maska) oraz odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny, zgodnie z obowiązującymi przepisami, a także sprzętu i materiałów niezbędnych na czas trwania szkolenia, wskazanych przez Wykonawcę w ofercie. 11.Wymagane jest aby szkolenie miało charakter aktywny, wymagający zaangażowania wszystkich uczestników szkolenia. 12.Zamawiający dopuszcza zorganizowanie szkolenia poza miastem Milicz w miejscowości oddalonej maksymalnie do 60 km. Wykonawca w takim przypadku musi zapewnić (dla całej grupy uczestników) codzienny zorganizowany transport (np. bus): z Milicza do miejsca odbywania szkolenia oraz transport powrotny do Milicza. Koszt przejazdu należy wykazać w preliminarzu kosztów. 13.Termin realizacji zamówienia: 05.11.2012 r. - 28.11.2012 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dolnośląski Zakład Doskonalenia Zawodowego Oddział I we Wrocławiu, ul. Biskupia 10 a, 50-148 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31420,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25920,00

  • Oferta z najniższą ceną: 25920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31249,54

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.