eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polanica-Zdrój › Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w Zakładzie Przyrodoleczniczym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-10

Polanica-Zdrój: Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w Zakładzie Przyrodoleczniczym
Numer ogłoszenia: 404680 - 2010; data zamieszczenia: 10.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Uzdrowisk Kłodzkich S.A. , ul. Zdrojowa 39, 57-320 Polanica-Zdrój, tel. 074 8680397, 8680211, faks 074 8681663.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk-sa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w Zakładzie Przyrodoleczniczym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w Zakładzie Przyrodoleczniczym, Polanica Zdrój ul. Parkowa 4 Przedmiot zamówienia jest podzadaniem zadania : Rozbudowa Zakładu Przyrodoleczniczego w Szpitalu Uzdrowiskowym Wielka Pieniawa w Polanicy Zdroju Wentylacja ta ma na celu poprawę jakości powietrza w pomieszczeniach, a tym samym poprawę samopoczucia pracowników i klientów przebywających w uzdrowisku. Czerpnia z wyrzutnią zlokalizowane będą w połaci dachowej od strony podwórza. Zakres prac : Zamówienie przewiduje wykonanie następujących robót : Roboty budowlane - ściśle wg opisów projektu budowlanego oraz branżowych projektów wykonawczych -wykonanie otworów w stropie na poprowadzenie rur instalacji c.o., wszelkie roboty rozbiórkowe wykonywać ściśle wg wytycznych projektu wykonawczego konstrukcyjnego -wykonanie przebić instalacyjnych w ścianie dla przewodów instalacji c.o. -obustronne wykucie bruzd w murze na belki stalowe nadprożowe zgodnie z proj konstrukcji -obniżenie sufitu podwieszanego w miejscach wskazanych -demontaż sufitu podwieszanego -przesunięcia kolidujących rur inst. sanitarnych -rozbiórka części stropu drewnianego oraz wyburzenie górnej części ścian nośnych korytarza na 3 piętrze w celu zamontowania platformy wsporczej pod centralę wentylacyjną. - demontaż istniejącej stolarki drzwiowej, armatury sanitarnej i montaż nowej - zabudowy otworów drzwiowych oraz po przebiciach - wykonanie niezbędnych nadproży wg projektu konstrukcyjnego - montaż ściany działowej w systemie Rigips lub innym o podobnych właściwościach o odporności ogniowej EI60 -wykonanie wzmocnienia w miejscu przebicia instalacji wentylacji mechanicznej wg proj. wykonawczego konstrukcji -wykonanie platformy wsporczej z profili stalowych walcowanych HEA 120 pod centralę wentylacyjną na poddaszu - nadproża systemowe w ścianach GK -nadproża z profili stalowych nad projektowanymi przebiciami wg proj wykonawczego - obniżenia sufitów kasetonowych w miejscach montażu instalacji wentylacji mechanicznej zgodnie z projektem i opisem do projektów - montaż sufitu o odporności ogniowej REI60 w pomieszczeniach bezpośrednio pod pomieszczeniem wentylatorni - wykonanie posadzek we wskazanych projektem pomieszczeniach - tynki i okładziny ścienne - wyrównanie powierzchni ścian w miejscach ubytków powstałych przez prowadzenie kanałów za pomocą zaprawy wyrównującej - prace malarskie zgodnie z wytycznymi projektowymi - Ślusarka drzwiowa - montaż drzwi oraz drzwi stalowych w okleinie oraz drzwi o odporności EI 30 i EI 60 zgodnie ze wskazaniami projektowymi - montaż czerpni i wyrzutni powietrza w połaci dachowej co wymagać będzie odpowiednio wykonanego pokrycia oraz jego uszczelnienia . - Z uwagi na możliwość późniejszego podziału budynku na inne strefy pożarowe, do projektu branżowego wprowadza się wyposażenie wszystkich przejść instalacji wentylacji mechanicznej przez stropy budynku w przeciwpożarowe klapy odcinające EIS 60, oraz wykonać wszystkie zalecenia dotyczące zabezpieczeń p-pożarowych jak opisano na str 14 i 15 opisu technicznego PB. Roboty instalacyjne - wentylacja mechaniczna - ściśle wg opisu projektu wykonawczego oraz branżowych projektów wykonawczych - zakres prac obejmuje ściśle z projektami wykonawczymi wykonanie następującego zakresu prac ; - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej; - wykonanie instalacji doprowadzenia ciepła do nagrzewnic wentylacyjnych; - wykonanie instalacji wodociągowej wody użytkowej zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej oraz instalacja kanalizacji sanitarnej dla przebudowywanej łazienki - montaż centrali wentylacyjnej na kondygnacji strychowej - co będzie wymagać wnoszenia centrali w stanie zdemontowanym oraz jej ponowne zmontowanie na uprzednio wykonanym ruszcie stalowym. Roboty instalacyjne elektryczne - ściśle wg opisu projektu wykonawczego W zakres prac instalacyjnych wchodzi: - wykonanie instalacji zasilania centrali wentylacyjnej zlokalizowanej na poddaszu, - wykonanie instalacji zasilania pompy c.t. w węźle B pom. 059 w przyziemiu, - wykonanie zasilania i sterowanie wentylatorów ściennych - wykonanie zasilania wentylatora wywiewnego w pom. 348A na poddaszu, - wykonanie instalacji zdalnego sterowania centralą wentylacyjną, - wykonanie rozbudowy instalacji oświetleniowej na parterze, I i II piętrze, - uzupełnienie oświetlenia w projektowanej łazience na poddaszu - uzupełnienie oświetlenia na poddaszu przy centrali wentylacyjnej, - uzupełnienie oświetlenia ewakuacyjnego na parterze, na I piętrze i na II piętrze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna j/n: 1. Projekt budowlany pt. Rozbudowa Zakładu Przyrodoleczniczego przy Szpitalu Uzdrowiskowym Wielka Pieniawa w Polanicy Zdroju - projekt wentylacji mechanicznej 1 CZĘŚĆ OPISOWA - DANE OGÓLNE 1.1. Przedmiot inwestycji 1.2. Zakres inwestycji i podstawa opracowania 1.3. Inwestor 1.4. Lokalizacja przedsięwzięcia 1.5. Projektowane zagospodarowanie terenu inwestycji 1.6. Wpływ inwestycji na środowisko naturalne 1.7. Ochrona konserwatorska terenu inwestycji 1.8. Wpływ eksploatacji górniczej 1.9.Inne dane charakterystyczne 2 CZĘŚĆ OPISOWA - PROJEKT WYKONAWCZY ARCHITEKTURA 2.1. Przeznaczenie, program użytkowy i parametry techniczne obiektu 2.2. Forma architektoniczna i funkcja obiektu 2.3. Opis projektowanych zmian i robót budowlanych 2.4. Charakterystyka energetyczna obiektu 2.5. Ochrona konserwatorska 2.6. Dostępność dla osób niepełnosprawnych 2.7. Ochrona przeciwpożarowa obiektu 2.8. Uwagi 3 CZĘŚĆ RYSUNKOWA - PROJEKT WYKONAWCZY ARCHITEKTURA A0 PLAN SYTUACYJNY A1 RZUT PRZYZIEMIA A2 RZUT PARTERU A3 RZUT 1 PIĘTRA A4 RZUT 2 PIĘTRA A5 RZUT 3 PIĘTRA A6 RZUT PODDASZA A7 RZUT DACHU A8 RZUT SUFITÓW-PARTER I 1 PIĘTRO A9 RZUT SUFITÓW - 2 PIĘTRO I PODDASZE A10 ELEWACJA POŁUDNIOWO-WSCHODNIA (OD PODWÓRZA) A11 PRZEKRÓJ A-A A12 PRZEKRÓJ B-B A13 PRZEKRÓJ C-C A14 PLATFORMA WSPORCZA POD CENTRALĘ I ZABEZP. STROPU ISTN. A15 HALL 1 PIĘTRA -WIDOKI ŚCIAN A16 HALL 2 PIĘTRA -WIDOKI ŚCIAN A17 ZESTAWIENIE STOLARKI DRZWIOWEJ INSTALACJE ELEKTRYCZNE do projektu wykonawczego opis + rysunki jn; - Plan instalacji elektrycznych - przyziemie E1 - Plan instalacji elektrycznych - parter E2 - Plan instalacji elektrycznych - 1 piętro E3 - Plan instalacji elektrycznych - 2 piętro E4 - Plan instalacji elektrycznych - 3 piętro E5 - Plan instalacji elektrycznych - poddasze E6 KONSTRUKCJA - projekt wykonawczy , opis i rysunki jn. K1 Rzuty kondygnacji K2 Nadproża stalowe K3 Platforma wsporcza pod centralę wentylacyjną WENTYLACJA MECHANICZNA projekt wykonawczy, opis i rysunki jn; CZĘŚĆ OPISOWA - PROJEKT WYKONAWCZY 1.1. Instalacja wentylacji mechanicznej 1.2. Instalacja ciepła technologicznego do centrali wentylacyjnej 1.3. Przebudowy instalacji kolidujących wynikających z projektowanej instalacji wentylacji mechanicznej 1.4. Wytyczne przeciwpożarowe i uwagi końcowe 1.5. Listy elementów, wytyczne elektryczne i zestawienia materiałowe 2 CZĘŚĆ RYSUNKOWA - PROJEKT WYKONAWCZY CZ. SANITARNA S1 Instalacja wentylacji i c.t. - rzut przyziemia S2 Instalacja wentylacji i c.t. - rzut parteru S3 Instalacja wentylacji i c.t. - rzut 1 piętra S4 Instalacja wentylacji i c.t. - rzut 2 piętra S5 Instalacja wentylacji i c.t. - rzut 3 piętra S6 Instalacja wentylacji i c.t. - rzut poddasza S7 Instalacja wentylacji i c.t. - rzut dachu S8 Instalacja wentylacji - przekroje S9 Instalacja ciepła technologicznego - pion i rozwinięcie Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót ; 1.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych nr 1 - architektura i konstrukcja 2.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót instalacyjnych 3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót elektrycznych PRZEDMIARY ROBÓT 1. Przedmiar robót - roboty ogólnobudowlane pozycji 1 - 133 2. Przedmiar robót instalacyjnych , wentylacja pozycji 1 - 61 3. Przedmiar robót - (elektryczne) pozycji 1 - 35 Wszystkie w/w elementy projektu załączono w formie elektronicznej jako pliki PDF Uwagi dotyczące wymagań inwestora 1. wszystkie prace budowlane rozbiórkowe, montażowe instalacyjne mają być prowadzone w godzinach ustalonych z użytkownikiem tak aby zapewniały komfort przebywającym w obiekcie kuracjuszom i nie powodowały wyłączenia obiektu z eksploatacji. 2. Prace prowadzone będą wg ściśle ustalonego harmonogramu w określonych pomieszczeniach tak aby inne pomieszczenia obok mogły funkcjonować. Należy obiekt tak zabezpieczyć aby prace budowlane nie miały negatywnego wpływu na czystość otoczenia. 3. Prace winny być wykonywane w różnych godzinach tak aby w jak najkrótszym czasie uzyskać efekt końcowy w postaci przekazywania do użytkowania poszczególnych pomieszczeń w których montowany będzie system wentylacji mechanicznej. 4. Ponieważ system ten montowany będzie w pomieszczeniach zabiegowych istnieje konieczność takiego zorganizowania prac aby dysponując załogą wykonywać prace w sposób zapewniający w miarę normalną pracę gabinetów zabiegowych, w których roboty nie sa prowadzone. 5. Wymagana będzie praca na dwie zmiany zgodnie z ustaleniami z inwestorem . 6. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi wykonawca. 7. Użyte w kosztorysie ślepym i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako wzorzec jakościowy. Określenie przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie nazwy producenta, typu urządzenia, sprzętu lub materiałów ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania równoważne będą posiadały wszystkie parametry nie gorsze niż te, które są określone w przedmiotowych dokumentach (kosztorys ślepym, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, dokumentacji projektowej)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 15000 (piętnaście tysięcy zł)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże sie należytym wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie , co najmniej jedną robotę polegającą na wykonaniu wentylacji mechanicznej i co najmniej 500 000,00 zł brutto oraz dołączy dokument potwierdzający, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać ,że: osoby uczestniczące w wykonywaniu zamówienia posiadają odpowiednie uprawnienia do wykonywania zamówienia tj. : dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą posiadającą wymagane Prawem Budowlanym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci ,instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, kierownicy robót posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach odpowiadających poszczególnym branżom występującym w przedmiocie zamówienia, tj. konstrukcyjno-budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektro-energetycznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.wykaz częsci zam ówienia,których wykonanie powierzy podwykonawcom 2.informację o zastosowaniu urzadzen i materiałow równowaznych 3.kosztorys ofertowy opracowany metodą szczegółowa 4. Harmonogram rzeczowo-finansowy 5.Pełnomocnictwo do reprezentowania wyKonawców -wspólnie ubiegajacy się

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji gdy dotyczy ona zmiany terminu realizacji zamówienia- w sytuacji gdy zmiana ta wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 2.Zmiana umowy może nastąpić w przypadku zmiany ustawowej podatku VAT . Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o zmianie stawki podatku VAT. 3.Zmiana technologii wykonania robót lub części robót wynikająca z wad budynku, których nie dało się wcześniej przewidzieć ze względu brak dokumentacji tej nieruchomości lub błędy w dokumentacji. 4.W przypadku konieczności zastosowania zamiennych rozwiązań ( zamiana prac w obrębie tej samej 5 -cyfrowej kategorii kod- u CPV) , materiałów czy urządzeń , a konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zuk-sa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Uzdrowisk Kłodzkich SA 57-320 Polanica Zdrój ul. Zdrojowa 39.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2010 godzina 09:00, miejsce: Zespół Uzdrowisk Kłodzkich Sa 57-320 Polanica Zdrój ul. Zdrojowa 32 Dział Techniczny.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 Budżet Działania 6.4.Inwestycje w produkty turystyczne o znaczeniu ponadregionalnym Projekt: Międzynarodowy turystyczny produkt markowy Uzdrowiska Kłodzkie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.