eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › Zagospodarowanie poscaleniowe na obszarze poddanym pracom scaleniowym, w związku z budową odcinka autostrady A4 na terenie powiatu jarosławskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-14

Jarosław: Zagospodarowanie poscaleniowe na obszarze poddanym pracom scaleniowym, w związku z budową odcinka autostrady A4 na terenie powiatu jarosławskiego
Numer ogłoszenia: 40451 - 2016; data zamieszczenia: 14.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Jarosławiu - Starosta Jarosławski , ul. Jana Pawła II 17, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 016 6246200, faks 016 6246249.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jaroslaw.samorzady.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie poscaleniowe na obszarze poddanym pracom scaleniowym, w związku z budową odcinka autostrady A4 na terenie powiatu jarosławskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie tj. opracowanie i sporządzenie kompleksowej dokumentacji projektowej i wykonawczej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane w ramach zamówienia pod nazwą: Zagospodarowanie poscaleniowe na obszarze poddanym pracom scaleniowym, w związku z budową odcinka autostrady A4 na terenie powiatu jarosławskiego oraz w zakresie: 1) sporządzenie dokumentacji projektowej wraz z obsługą geodezyjną dla robót budowlanych prowadzonych na obszarze poddanym pracom scaleniowym (na obszarze scalenia gruntów) o łącznej powierzchni 776,64 ha; 2) odtworzenie, budowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych i dojazdów do zabudowań poszczególnych uczestników scalenia o łącznej długości 37,97 km, w tym 27,89 km utwardzeń oraz urządzenie mostków, przepustów, zjazdów wydzielonych w ramach postępowania scaleniowego i likwidacja kolizji z urządzeniami podziemnymi; 3) odtworzenie przebiegu oraz poprawa parametrów technicznych urządzeń melioracji wodnych niezbędnych do ułatwienia zagospodarowania gruntów (udrożnienie, odkrzaczenie, odnowienie, poprawienie parametrów technicznych rowów itp.), położonych na obszarze scalenia o łącznej długości 5,97 km; 4) działania przystosowujące grunty nowo wydzielonych działek do podjęcia na nich prac agrotechnicznych, likwidacja zbędnych miedz, dróg na łącznej powierzchni 19,78 ha, w tym roboty / prace rekultywacyjne umożliwiające ich uprawę, zgodnie z terminami i zasadami objęcia w posiadanie gruntów wydzielonych w wyniku scalenia okołoautostradowego prowadzonego na części obrębów wymienionych w decyzjach Starosty Jarosławskiego zatwierdzających projekt scalenia gruntów, stanowiących Załącznik Nr 1A do SIWZ. Wartość szacunkowa niniejszego zamówienia powyżej 30 000 euro i poniżej 1 500 000 euro. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt: 1) dokona zgłoszenia do właściwego organu administracyjnego robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia podlegających zgłoszeniu lub jeżeli to będzie wymagane przepisami prawa uzyska od właściwego organu administracyjnego decyzję o pozwoleniu na budowę; 2) zapewni Kierownika budowy posiadającego odpowiednie kwalifikacje do kierowania budową oraz niezbędne uprawnienia budowlane, zgodne z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, a jeśli będzie to konieczne lub wymagane przepisami prawa również kierowników robót branżowych, posiadających niezbędne uprawnienia budowlane, zgodne z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane; 3) zapewni obsługę geodezyjną realizowanych robót budowlanych zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. Nr 25, poz. 133), której końcowym dokumentem będzie powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna. Dokumentacja projektowo - wykonawcza stanowiąca element przedmiotu zamówienia musi zawierać wszystkie opracowania niezbędne dla osiągnięcia celu, któremu ma służyć, a w szczególności: 1) projekt budowlany (projekty budowlane) dla robót budowlanych, o których mowa powyżej w pkt 3 opracowany w zakresie niezbędnym do osiągnięcia celu, któremu ma służyć, w tym projekt budowlany (projekty budowlane) przebudowy urządzeń podziemnych kolidujących z budową i przebudową dróg oraz urządzeń melioracyjnych (rowów); 2) projekt wykonawczy (projekty wykonawcze) dla robót budowlanych, o których mowa w pkt 3 opracowany w zakresie niezbędnym do osiągnięcia celu, któremu ma służyć, w tym projekt wykonawczy (projekty wykonawcze) przebudowy urządzeń podziemnych kolidujących z budową i przebudową dróg oraz urządzeń melioracyjnych (rowów); 3) mapę (mapy) do celów opiniodawczych, a jeśli będzie to wymagane przepisami prawa mapę (mapy) do celów projektowych; 4) specyfikację techniczną (specyfikacje techniczne) wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia; 5) Informację BIOZ. Dokumentacja projektowo - wykonawcza stanowiąca element przedmiotu zamówienia zwana dalej również dokumentacją projektową musi być sporządzona zgodnie z przepisami: 1) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane; 2) Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego; 3) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego; 4) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym; 5) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; 6) dotyczącymi ochrony środowiska. Wykonawca zobowiązany będzie przed przystąpieniem do prac projektowych uzgodnić z Zamawiającym oraz Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad założenia, dane wyjściowe do projektowania oraz lokalizację przepustów i mostków zjazdowych do działek, a także tereny do rekultywacji. Do obowiązków Wykonawcy należy uzyskanie i/lub sporządzenie wszelkich materiałów i dokumentów niezbędnych do zgłoszenia do właściwego organu administracyjnego robót budowlanych i/lub uzyskania od właściwego organu administracyjnego pozwolenia na budowę w tym: map, map do celów projektowych, wszelkiego rodzaju warunków technicznych, pozwoleń, uzgodnień i opinii, w tym od gestorów mediów (zarządców sieci) oraz opracowanie dokumentacji za pomocą standardowych określeń technicznych poprzez określenie dla materiałów lub urządzeń ich minimalnych parametrów. Dokumentację projektową stanowiącą element przedmiotu zamówienia należy zaopatrzyć w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie projektanta wymagane przepisem art. 20, ust. 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, o jej wykonaniu zgodnym z umową, obowiązującymi przepisami prawa, normami, wymaganiami specyfikacji i zasadami wiedzy technicznej, a także jej kompletności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Obszar poddany pracom scaleniowym, na którym należy zaprojektować i wykonać: urządzenie, budowę i przebudowę dróg, renowację i budowę urządzeń melioracyjnych (rowów) oraz rekultywację gruntów uwidoczniony jest na Mapach Zagospodarowania Poscaleniowego stanowiących Załącznik Nr 1B do SIWZ, na których wstępnie zaznaczono trasy przedmiotowych dróg i urządzeń melioracyjnych (rowów) oraz tereny podlegające rekultywacji. Wykonawca będzie zobowiązany: 1) udzielić Zamawiającemu na przedmiot zamówienia rękojmi i gwarancji jakości na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego całości przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń; 2) w terminie 7 dni licząc od dnia zawarcia umowy uzgodnić z Zamawiającym oraz Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad harmonogram prowadzenia prac projektowych i robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia oraz wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie poszczególnych obiektów; 3) przed przystąpieniem do prac projektowych uzgodnić z Zamawiającym oraz Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad założenia, dane wyjściowe do projektowania oraz lokalizację przepustów i mostków zjazdowych do działek, a także tereny do rekultywacji; 4) wykonać niezbędne pomiary uzupełniające; 5) uzyskać własnym staraniem i na własny koszt wszelkiego rodzaju wymagane przepisami prawa uzgodnienia, decyzje, opinie, w tym od gestorów mediów i sprawdzić rozwiązania projektowe w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów tj. uzgodnić projekt budowlany i wykonawczy w zakresie przewidzianym obowiązującymi przepisami prawa; 6) opracować i sporządzić własnym staraniem i na własny koszt nie wymienione wyżej wszelkie niezbędne dokumenty i dokumentacje projektowe związane z wymaganiami jednostek opiniujących i uzgadniających; 7) w terminie uzgodnionym z Zamawiającym dokonać okazania wstępnej wersji projektów, a ewentualne zmiany wynikające z tego okazania uwzględnić w ostatecznych wersjach; 8) wyjaśnić wszelkie wątpliwości dotyczące dokumentacji projektowo - wykonawczej stanowiącej element przedmiotu zamówienia i zawartych w niej rozwiązań; 9) uwzględnić w opracowywanej dokumentacji projektowo - wykonawczej stanowiącej element przedmiotu zamówienia wszelkie uwagi zgłoszone przez Zamawiającego lub Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad w okresie realizacji przedmiotu zamówienia (wykonywania umowy) oraz w okresie rękojmi i/lub gwarancji; 10) wykonać dokumentację projektowo - wykonawczą stanowiącą element przedmiotu zamówienia w terminie gwarantującym dotrzymanie terminu wykonania prowadzonych na jej podstawie robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia; 11) dokonać zgłoszenia do właściwego organu administracyjnego robót budowlanych objętych dokumentacją projektowo - wykonawczą stanowiącą element przedmiotu zamówienia podlegających zgłoszeniu lub jeżeli to będzie wymagane przepisami prawa uzyskać od właściwego organu administracyjnego decyzje o pozwoleniu na budowę; 12) zapewnić Kierownika budowy posiadającego kwalifikacje do kierowania budową oraz niezbędne uprawnienia budowlane, a jeśli będzie to konieczne lub wymagane przepisami prawa również kierowników robót branżowych, posiadających niezbędne uprawnienia budowlane; 13) zapewnić obsługę geodezyjną realizowanych robót budowlanych; 14) nieodpłatnie sprawować nadzór autorski w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, aż do zakończenia robót realizowanych na podstawie dokumentacji projektowo - wykonawczej stanowiącej element przedmiotu zamówienia; 15) zapewnić nieodpłatny udział projektantów (autorów projektów) w odbiorze (odbiorach) robót budowlanych wykonanych na podstawie sporządzonej przez nich dokumentacji projektowo - wykonawczej stanowiącej element przedmiotu zamówienia; 16) przedłożyć Zamawiającemu do odbioru wykonaną dokumentację projektowo - wykonawczą nie później niż na 14 dni przed rozpoczęciem robót budowlanych realizowanych na jej podstawie. Zakres robót budowlanych (prac) musi wynikać z treści decyzji zatwierdzających projekt scalenia gruntów, które stanowią Załącznik Nr 1A do SIWZ. Dokumentacją projektowo - wykonawczą służącą wykonaniu robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia należy objąć wszystkie drogi, przepusty, zjazdy, urządzenia melioracyjne (rowy) i grunty przeznaczone do rekultywacji uwidocznione na Mapach Zagospodarowania Poscaleniowego, stanowiących Załącznik Nr 1B do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót budowlanych niezbędnych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określają: 1) Program Funkcjonalno - Użytkowy, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2) Decyzje zatwierdzających projekt scalenia gruntów, stanowiące Załącznik Nr 1A do SIWZ; 3) Mapy Zagospodarowania Poscaleniowego, stanowiące Załącznik Nr 1B do SIWZ..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień np. uszlachetnienie warstw drogowych. Udzielenie zamówień uzupełniających uzależnione będzie od wysokości środków pozyskanych przez Zamawiającego na realizację zamówień uzupełniających, w tym od wystąpienia możliwości przeznaczenia na ich realizację środków finansowych pozostałych do dyspozycji Zamawiającego w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71.22.20.00 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w kwocie 150 000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien wykazać dysponowanie: 1) co najmniej jedną osobą posiadającą określone przepisami prawa uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej lub uprawnienia równoważne tzn. odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; 2) co najmniej jedną osobą posiadającą określone przepisami prawa uprawnienia do projektowania w specjalności melioracji wodnych lub uprawnienia równoważne tzn. odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; 3) co najmniej jedną osobą posiadającą określone przepisami prawa uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi będącymi przedmiot zamówienia w specjalności drogowej lub uprawnienia równoważne tzn. odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; 4) co najmniej jedną osobą posiadającą określone przepisami prawa uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi będącymi przedmiot zamówienia w specjalności melioracji wodnych lub uprawnienia równoważne tzn. odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej wykażą posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dowód wniesienia wadium w postaci kopii dokumentu lub kopii polecenia przelewu środków na rachunek Zamawiającego poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 2. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (osobę /osoby/ umocowaną prawnie) Formularz Ofertowy, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wymaga złożenia w ofercie: 1) oświadczenia Wykonawcy o zakresie dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w postaci oświadczeń lub innych dokumentów zawierających powyższe zobowiązania (oryginały); 3) oświadczenia Wykonawcy o charakterze stosunków, jakie będą łączyły Wykonawcę z podmiotami, o których mowa powyżej; 4) oświadczenia Wykonawcy o zakresie i okresie udziału podmiotów, o których mowa powyżej przy wykonywaniu zamówienia; 5) przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej), na zasoby innych podmiotów Wykonawca przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował: ­- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85.00
  • 2 - Okres rękojmi i gwarancji jakości - 15.00

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania zamówienia, w tym poszczególnych etapów realizacji umowy jeżeli wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, a w szczególności ze względu na złe warunki pogodowe lub inne nie leżące po stronie Wykonawcy okoliczności uniemożliwiające terminową realizację umowy. Przez złe warunki pogodowe uniemożliwiające terminową realizację umowy, których wystąpienie może być podstawą zmiany terminu wykonania zamówienia należy rozumieć obfite opady deszczu, których skutkiem będzie niemożność wejścia Wykonawcy w teren w celu wykonywania i/lub kontynuowania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia przez okres dłuższy niż 21 dni.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.jaroslaw.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Jarosławiu, ul. Jana Pawła II 17 (pokój nr 130), 37 - 500 Jarosław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Jarosławiu, ul. Jana Pawła II 17 (pokój nr 1 - Biuro podawcze), 37 - 500 Jarosław.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.