eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oksa › ZADANIE NR 1 PRZEBUDOWA DROGI gminnej Nr 3550117 Oksa ul. Leśna od 0+005 km do 1+300 km ZADANIE NR 2 PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w m. Pawęzów położonej na dz. Nr 1015, 1016 i 113, km 0+000 do km 0+948

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-14

Oksa: ZADANIE NR 1 : PRZEBUDOWA DROGI gminnej Nr 3550117 Oksa ul. Leśna od 0+005 km do 1+300 km ZADANIE NR 2 : PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w m. Pawęzów położonej na dz. Nr 1015, 1016 i 113, km 0+000 do km 0+948
Numer ogłoszenia: 40419 - 2016; data zamieszczenia: 14.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oksa , ul. Włoszczowska 22, 28-363 Oksa, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3808048, 3808047, faks 041 3808148.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: oksa.biuletyn.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZADANIE NR 1 : PRZEBUDOWA DROGI gminnej Nr 3550117 Oksa ul. Leśna od 0+005 km do 1+300 km ZADANIE NR 2 : PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w m. Pawęzów położonej na dz. Nr 1015, 1016 i 113, km 0+000 do km 0+948.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1.1. Nazwa zamówienia: ZADANIE NR 1 : PRZEBUDOWA DROGI gminnej Nr 3550117 Oksa ul. Leśna od 0+005 km do 1+300 km 1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje: roboty przygotowawcze: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 1,3 km podbudowa wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie, grubości 10 cm, po zagęszczeniu - 5180 m2 nawierzchnia : Mechaniczne wykonanie warstwy profilowej z masy bitumicznej, dla ruchu KR-1, w ilości średnio 50 kg/m2 - 5180 m2 - 259 t mechaniczne wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, dla ruchu KR-1 grubości 4 cm - 5180 m2 pobocza : dowiązanie wysokościowe istniejących poboczy gruntowych do poziomu nowej nawierzchni, grubości warstwy średnio 16 cm szerokości po 50 cm - 1295 m2 ZADANIE NR 2 : PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w m. Pawęzów położonej na dz. Nr 1015, 1016 i 113, km 0+000 do km 0+948 1.3. Przedmiot zamówienia obejmuje: roboty przygotowawcze: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 0,948 km roboty ziemne : roboty ziemne przy wykonaniu koryta drogi, głębokość kopania 13 cm z odwozem urobku na odkład - 19 m3 podbudowa wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie, grubości 12 cm, po zagęszczeniu - 3178 m2 ułożenie podbudowy z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie, na całej szerokości, grubość warstwy 12 cm - 148 m2 nawierzchnia : Mechaniczne wykonanie warstwy profilowej z masy bitumicznej, dla ruchu KR-1, w ilości średnio 50 kg/m2 - 3318 m2 - 166 t mechaniczne wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, dla ruchu KR-1 grubości 4 cm - 3318 m2 pobocza : dowiązanie wysokościowe istniejących poboczy gruntowych do poziomu nowej nawierzchni, grubości warstwy średnio 16 cm szerokości po 25 cm - 474 m2 Zastabilizowanie dowiązania wysokościowego pobocza z kruszywa masą bitumiczną średniej grubości 6 cm wraz ze skarpą - 408 m2 Dodatkowe zabezpieczenie korpusu drogi pasem z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie - 948 m2 Zjazdy do posesji i na drogi boczne : dowiązanie wysokościowe zjazdów do posesji z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, średniej grubości 10 cm - 105 m2 - zastabilizowanie podbudowy z kruszywa łamanego masą bitumiczną, grubości 4 cm - 105 m2 - formowanie i zagęszczenie poboczy gruntowych zjazdów do posesji i na drogi boczne- 3 m3.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.26-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium: na zadanie Nr 1 w wysokości:2 000,00 zł słownie: dwa tysiące złotych Na zadanie Nr 2 w wysokości : 2 500,00 zł słownie : dwa tysiące pięćset złotych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie) spełnią warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.: wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej jedną robotę budowlana, polegającą na wykonaniu nowej nawierzchni bitumicznej w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia. Dokumentem potwierdzającym spełnienie powyższego warunku będzie wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone tj.: poświadczeń (referencji), lub innych dokumentów, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń, o których mowa wyżej. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów na rzetelne, zgodne z zasadami sztuki budowlanej i terminowe wykonanie tych prac. W wykazie należy wykazać jedynie te roboty, które potwierdzą spełnienie warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje wytwórnią mas bitumicznych. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacja o podstawie dysponowania tymi zasobami;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w swojej ofercie osobę, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczeniu i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ubezpieczenia: w dniu składania ofert Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej 500 000,00 zł . W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji i rękojmi - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://oksa.biuletyn.net/?bip=1&cid=23&bsc=N
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Oksie, ul. Włoszczowska 22, 28 - 363 Oksa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Oksie, ul. Włoszczowska 22, 28 - 363 Oksa, sekretariat pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadania współfinansowane przez MSWiA i dotyczą usuwania skutków niekorzystnych zjawisk atmosferycznych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PRZEBUDOWA DROGI gminnej Nr 3550117 Oksa ul. Leśna od 0+005 km do 1+300 km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty przygotowawcze: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 1,3 km podbudowa wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie, grubości 10 cm, po zagęszczeniu - 5180 m2 nawierzchnia : Mechaniczne wykonanie warstwy profilowej z masy bitumicznej, dla ruchu KR-1, w ilości średnio 50 kg/m2 - 5180 m2 - 259 t mechaniczne wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, dla ruchu KR-1 grubości 4 cm - 5180 m2 pobocza : dowiązanie wysokościowe istniejących poboczy gruntowych do poziomu nowej nawierzchni, grubości warstwy średnio 16 cm szerokości po 50 cm - 1295 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.26-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji i rękojmi - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ w m. Pawęzów położonej na dz. Nr 1015, 1016 i 113, km 0+000 do km 0+948.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty przygotowawcze: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 0,948 km roboty ziemne : roboty ziemne przy wykonaniu koryta drogi, głębokość kopania 13 cm z odwozem urobku na odkład - 19 m3 podbudowa wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie, grubości 12 cm, po zagęszczeniu - 3178 m2 ułożenie podbudowy z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie, na całej szerokości, grubość warstwy 12 cm - 148 m2 nawierzchnia : Mechaniczne wykonanie warstwy profilowej z masy bitumicznej, dla ruchu KR-1, w ilości średnio 50 kg/m2 - 3318 m2 - 166 t mechaniczne wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, dla ruchu KR-1 grubości 4 cm - 3318 m2 pobocza : dowiązanie wysokościowe istniejących poboczy gruntowych do poziomu nowej nawierzchni, grubości warstwy średnio 16 cm szerokości po 25 cm - 474 m2 Zastabilizowanie dowiązania wysokościowego pobocza z kruszywa masą bitumiczną średniej grubości 6 cm wraz ze skarpą - 408 m2 Dodatkowe zabezpieczenie korpusu drogi pasem z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie - 948 m2 Zjazdy do posesji i na drogi boczne : dowiązanie wysokościowe zjazdów do posesji z kruszywa łamanego stabilizowanego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.10-2, 45.23.32.26-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji i rękojmi - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.