eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szydłowiec › Modernizacja terenów zieleni nad Zalewem w Szydłowcu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-03-09

Ogłoszenie nr 40405 - 2017 z dnia 2017-03-09 r.

Szydłowiec: Modernizacja terenów zieleni nad Zalewem w Szydłowcu.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 w ramach Osi Priorytetowej II - Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu, Działanie 2.5 Poprawa jakości środowiska miejskiego, Typ projektu 2.5.2 Rozwój terenów zieleni w miastach i ich obszarach funkcjonalnych w ramach konkursu nr POIS.2.5/2/2016

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szydłowiec, krajowy numer identyfikacyjny 52379000000, ul. pl. Rynek Wielki  1, 26-500  Szydłowiec, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 48 617 86 30, e-mail przetargi@szydlowiec.pl, faks 48 617 05 10.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.szydlowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.bip.szydlowiec


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Urząd Miejski w Szydłowcu, Rynek Wielki 1, 26-500 Szydłowiec.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja terenów zieleni nad Zalewem w Szydłowcu.
Numer referencyjny: ZPI.271.5.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowo -kosztorysowa tj.: a) projekt budowlany - Załącznik Nr 8 do SIWZ, b) przedmiar robót - Załącznik Nr 9 do SIWZ c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych- Załącznik Nr 10 do SIWZ; 2.Wykonawca obowiązany jest uwzględnić w cenie oferty całość prac wynikających z dokumentacji projektowej. 3. Do zakresu będącego przedmiotem zamówienia należą w szczególności: 3.1 Oczyszczenie zbiornika obejmujące: - odmulenie czaszy zbiornika wraz z załadunkiem i wywiezieniem osadów dennych. Przyjęto średnią grubość osadów do wywiezienia 0,5 m. Materiał pozyskany w wyniku odmulenia musi być zagospodarowany w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. - plantowanie dna zbiornika oraz skarp. - zabezpieczenie istniejącej skarpy od strony wschodniej geowłókniną gr. 300g/m2 przybitą szpilkami w kształcie "J" gr. 6 mm długości 60 cm w ilości 5 szt. na 1 m2. - wykonanie narzutu kamiennego na geowłókninie grubości 25 cm z kamienia hydrotechnicznego średnicy 90-200 mm. - wykonanie na 2/3 powierzchni dna zbiornika warstwy grubości 10 cm ze żwiru rzecznego. - wykonanie nasadzeń: a) trzcina pospolita variegata w ilości 290 szt. sadzona w litych pojemnikach 10 l. Wielkość doniczek P9 -0,5 l. b) wywłócznik wodny w ilości 267 szt. c) lilia wodna w ilości 25 szt. sadzona w ażurowym pojemniku - Nelumbo "Momo Botan" - Lotos -2 szt. -Nymphaea "Bernice Ikins" - lilia wodna -2 szt. -Nymphaea "Black Princess" - lilia wodna -2 szt. -Nymphaea "Clyde Ikins" - lilia wodna -2 szt. -Nymphaea "Conqueror" - lilia wodna -2 szt. -Nymphaea "Escarboucie" - lilia wodna -2 szt. -Nymphaea "Glorie du Temple sur Lot" - lilia wodna -2 szt. -Nymphaea "Gonnere" - lilia wodna -2 szt. -Nymphaea "Bernice Ikins" - lilia wodna -2 szt. -Nymphaea "Hollandia" - lilia wodna - 1 szt. -Nymphaea "Joey Tomocik" - lilia wodna - 2 szt. - zakup i montaż fontanny napowietrzającej. 3.2 Budowa ciągu pieszo - jezdnego szerokości 6 m (początek od linii rozgraniczającej etap I i etap II w kierunku południowym długość około 100 m) oraz ciągów szerokości 5m, 4m i 2m wykazanych na mapie zagospodarowania w etapie II i miejsc pod ławki parkowe obejmująca: - roboty pomiarowe. - roboty zimne, korytowanie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni ciągów pieszo - jezdnych, pieszych i placyków pod ławki. - wykonanie warstwy odsączającej z piasku grubości 15 cm pod podbudowę ciągu pieszo - jezdnego szerokości 6 m. - wykonanie podbudowy betonowej grubości 25 cm pod nawierzchnię ciągu pieszo - jezdnego szerokości 6 m (beton 7,5). - wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych - grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm pod ciągi piesze szerokości 5m, 4m i 2m oraz placyki pod ławki. - wykonanie podsypki piaskowej grubości 5 cm pod nawierzchnię ciągów pieszo-jezdnego, pieszych i placyków pod ławki. - wykonanie nawierzchni ciągu pieszo - jezdnego, ciągów pieszych i placyków pod ławki z płyt kamiennych z piaskowca grubości 5 cm o wymiarach 40x40 cm i 40x20 cm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową. - ustawienie obrzeży kamiennych z piaskowca o wymiarach 20x6 cm na ławie betonowej. 3.3 Budowa placu zabaw obejmująca: - roboty zimne, korytowanie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - wykonanie warstwy odsączającej grubości 10 cm, - wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego grubości 15 cm, - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego grubości 4 cm, - wykonanie nawierzchni bezpiecznej elastycznej dwuwarstwowej wylewanej grubości 40 mm, nawierzchnia ograniczona z jednej strony obrzeżem kamiennym ciągu pieszego z pozostałych stron obrzeżem metalowym, - zakup i montaż urządzeń zabawowych (pociąg lokomotywa + wagon, sprężynowiec "kwiat"), 3.4 Budowa nawierzchni żwirowej i z piasku sportowego pod wiaty obejmująca: - roboty zimne, korytowanie, - ułożenie geotkaniny, - ustawienie palisady betonowej wysokości 50 cm na ławie betonowej, - nawierzchnia z piasku sportowego grubość warstwy 40 cm, - warstwa odsączająca z piasku pod nawierzchnię żwirową gr. 20 cm, - nawierzchnia z kruszywa frakcji 16-31,5 mm grubość 20 cm. 3.5 Budowa boiska do piłki plażowej obejmująca: - roboty ziemne, wykonanie koryta. - ustawienie obrzeży plastikowych o wymiarach 20x6 cm na ławie betonowej. - montaż słupków do siatkówki w stopach fundamentowych prefabrykowanych wraz z siatką. - ułożenie geotkaniny. - wykonanie nawierzchni z piasku sportowego grubości 20 cm. - wyznaczenie boisk taśmami napinającymi. - wykonanie piłkochwytów wysokości 6,0 m, słupki montowane w prefabrykowanych stopach fundamentowych, montaż bramy szerokości 3,0 m. 3.6 Mała architektura obejmująca: - zakup i montaż wiat grillowych w tym roboty ziemne pod fundamenty, wykonanie podsypki z chudego betonu gr. 10 cm, ławy fundamentowej betonowej, ścian fundamentowych z bloczków betonowych, izolacji przeciwwilgociowych. - montaż ławek bez oparcia (ławki kotwione do podłoża, konstrukcja stalowa kwasoodporna, siedzisko z drewnianym listwowaniem). Rodzaj drewna olcha. - montaż koszy na śmieci na stelażu z rur stalowych z pojemnikiem z blachy, - dostawa i montaż karmników i budek lęgowych drewnianych, - dostawa i montaż uli. 3.7 Wycinka drzew w tym: - mechaniczne ścianie drzew. - frezowanie karp. - ręczne ścianie i karczowanie krzaków i drzew naturalnych. - usuwanie odrostów drzew. - oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu wraz z odwozem. 3.8 Uprawa gleby pod trawniki oraz rabaty obejmująca: - rozbiórkę istniejącego ogrodzenia od strony południowej. - demontaż istniejących słupów energetycznych. - rozbiórka istniejących fundamentów betonowych. - oczyszczenie terenu z resztek budowlanych, gruzu i śmieci - wywiezienie gruzu. - kultywatorowanie, orkę, bronowanie oraz ręczne przekopanie terenu. 3.9 Sadzenie drzew obejmujące: - sadzenie drzew liściastych na terenie płaskim o średnicy i głębokości dołów do 0,7 m - dąb szypułkowy (Quercus robur) C5 wysokość od 125 do 150 cm wraz z mocowaniem taśmą do trzech palików, - sadzenie krzewów liściastych na terenie płaskim w gruncie kategorii III o średnicy i głębokości dołów 0,3 m bez zaprawy dołów: 1) Lilak pospolity "Madame Lemoine" - 10 szt., "Sensation"- 7 szt., "Michael Buchner" - 1 szt. Pojemność doniczki C3, wysokość sadzonek 50 -70cm. 2) Hortensja bukietowa "Deutschland" - 8 szt., "Unique" - 10 szt., "Limelight" - 10 szt., "Pinky Winky" - 10 szt. Pojemność doniczki C3, wysokość sadzonek 50 -70cm. 3) Kalina koralowa "Roseum" - 7 szt. Pojemność doniczki C3, wysokość sadzonek 50 -70cm. 4) Bez czarny "Black Tower" - 5 szt., "Aurera" - 1 szt., odmiana Variegata "Marginata" - 5 szt. Pojemność doniczki C3, wysokość sadzonek 50 -70cm. 5) Śnieguliczka biała - 15 szt. Pojemność doniczki C3, wysokość sadzonek 50 -70cm. 6) Lilak "MEYERA" - 22 szt. Pojemność doniczki C2, wysokość sadzonek 30-40cm. 7) Sadziec konopiasty - 37 szt. Pojemność doniczki C2, wysokość sadzonek 30-40cm. - montaż obrzeża typu ekobord, - rozłożenie włókniny na rabatach oraz wokół drzew. - mulczowanie terenu wokół krzewów i drzew kompostem z kory drzewnej (grubość warstwy 5 cm) placyki o średnicy 1,2m i na rabatach. 3.10 Wykonanie trawników obejmujące: - wykonie trawników dywanowych siewem. - wykonanie kwietników siewem. - obsadzenie kwietników roślinami przy ilości 5-7 szt. na 1 m2 (barwinek większy, bodziszek katabryjski, ciemiernik, jasnota plamista, macierzanka psiankowa, orlik, kocimiętka, pszczelnik mołdawski, tojeść bulwiasta). - obsadzenie kwietników roślinami cebulkowymi (krokusy). 3.11 Wykonanie oświetlenia parkowego obejmującego: - demontaż istniejących latarni. - ułożenie kabli. - montaż prefabrykowanych fundamentów pod słupy oświetleniowe.

II.5) Główny kod CPV: 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków
Dodatkowe kody CPV:45100000-8, 45111200-0, 44112711-2, 45112723-9, 45231400-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Wskazujemy możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, w okresie trzech lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych. Zamówienie polegać będzie na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jak w zamówieniu podstawowym oraz o wartości całkowitej do 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 30/05/2018


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 1,2 mln. zł. na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Wykonawca musi udowodnić, iż wykonał (zrealizował i zakończył) nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie obejmujące wykonanie ciągów pieszo-jezdnych, pieszych, oświetlenia ulicznego, czyszczeniu wody z osadów dennych, o łącznej wartości nie mniejszej niż 1,2 mln złotych brutto. Uwaga: - przez wykonanie należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do podpisania protokołu końcowego odbioru robót; - przez jedno zadanie należy rozumieć robotę budowlaną (wykonanie albo zaprojektowanie i wykonanie) zrealizowaną w oparciu o co najmniej jedną umowę cywilnoprawną; - wartości podane w walutach innych niż PLN należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP na dzień podpisania protokołu końcowego odbioru robót. Wykonawca zobowiązany jest podać w wykazie kurs przeliczeniowy. b) Wykonawca musi wykazać osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia legitymująca się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jaka zostanie jej powierzona. Osoba proponowana do pełnienia funkcji - Kierownik Budowy - wymagana liczba osób: 1 osoba, - minimalne kwalifikacje: osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika Budowy winna posiadać uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności melioracyjnej. Osoba proponowana do pełnienia funkcji - Kierownik robót elektrycznych - wymagana liczba osób: 1 osoba, - minimalne kwalifikacje: osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika robót elektrycznych winna posiadać uprawnienia budowlane wymagane ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. Uwaga: przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r., poz. 65). - doświadczenie zawodowe kierownika budowy: doświadczenie w realizacji co najmniej jednego zadania o wartości zadania minimum 1 mln. złotych brutto, obejmującego wykonanie ciągów pieszo-jezdnych, pieszych, czyszczeniu wody z osadów dennych, na stanowisku Kierownika Budowy lub Inspektora Nadzoru specjalności melioracyjnej. - doświadczenie zawodowe kierownika robót: doświadczenie w realizacji co najmniej jednego zadania o wartości zadania minimum 200 tys złotych brutto, obejmującego wykonanie oświetlenia ulicznego na stanowisku Kierownika robót, Kierownika budowy lub Inspektora Nadzoru specjalności inżynieryjnej elektrycznej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W zakresie wykazu braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 i ust 5 pkt. 1 ustawy Pzp należy przedłożyć: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z treścią załącznika Nr 7 do SIWZ; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencyjności w postępowaniu. 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W zakresie spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp należy przedłożyć: 1. Wykaz robót budowlanych (doświadczenie Wykonawcy) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, stanowiący oświadczenie zgodnie z treścią złącznika nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; 2. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (potencjał kadrowy), w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, stanowiący oświadczenie zgodnie z treścią załącznika nr 6 do SIWZ. 3. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 1.200.000 zł.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - zobowiązanie powinno być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania tych podmiotów i należy je złożyć wraz z ofertą ( załącznik Nr 4 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena 60
Okres gwarancji40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie wynikającym z art. 144 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 29/03/2017, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.