eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj › Przebudowa drogi leśnej nr inw. 220/354 Bukowa - Pęk w Leśnictwie Huta

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-14

Biłgoraj: Przebudowa drogi leśnej nr inw. 220/354 Bukowa - Pęk w Leśnictwie Huta
Numer ogłoszenia: 40393 - 2016; data zamieszczenia: 14.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Biłgoraj , ul. Zamojska 96, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 84 6860028, 6868099, faks 84 6864259.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bilgoraj.lublin.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi leśnej nr inw. 220/354 Bukowa - Pęk w Leśnictwie Huta.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Projektowana droga leśna w parametrach drogi klasy D długości 3118,50 m posiada koronę zmiennej szerokości od 4,50 m do 5,00 m ze spadkiem daszkowym jezdni 2 %, oraz spadkiem jednostronnym poboczy 6 %. Szerokość jezdni zmienia się na poszczególnych odcinkach i wynosi odpowiednio: - 7 km rob. 0+000,00 (początek trasy) jezdnia szerokości 3,40 m, - km rob. 0+075,00 jezdnia szerokości 3,65 m, - km rob. 0+150,00 jezdnia szerokości 3,30 m, - km rob. 0+250,00 jezdnia szerokości 3,20 m, - od km rob. 0+250,00 do km rob. 1+200,00 odcinek długości 950,00 m przyjęto szerokość jezdni wynoszącą 3,20 m, - km rob. 1+300,00 jezdnia szerokości 3,35 m, - km rob. 1+400,00 jezdnia szerokości 3,20 m, - od km rob. 1+400,00 do km rob. 2+800,00 odcinek długości 1400,00 m przyjęto szerokość jezdni wynoszącą 3,20 m, - km rob. 2+800,00 jezdnia szerokości 3,20 m, - km rob. 2+900,00 jezdnia szerokości 3,30 m, - od km rob. 2+800,00 do km rob. 3+118,50 (koniec trasy) odcinek długości 218,50 m przyjęto szerokość jezdni wynoszącą 3,30 m, Zaprojektowane pobocza gruntowe obustronne posiadają stałą szerokość wynoszącą 2 x 0,75 m. Na trasie drogi zaprojektowano 11 szt. mijanek o wymiarach 23,00 x 3,00 ze skosami 1 : 7. Oś jezdni projektowanej drogi leśnej pokrywa się z osią istniejącej jezdni bitumicznej. Na początki i końcu trasy oraz na końcu skrzyżowania z drogą na Pęk na całej szerokości jezdni o długości 2,00 m i głębokości do 3 cm zaplanowano sfrezowanie nawierzchni celem uniknięcia powstania progu na włączeniach do istniejących nawierzchni. Wzdłuż trasy drogi zlokalizowano dwadzieścia osiem zjazdów na drogi boczne oraz oddziałowe w tym pięć o nawierzchni bitumicznej o szerokości jezdni 3,00÷3,50 m i poboczy gruntowych 2 x 0,75 m. Na długości styku zjazdów bitumicznych i jezdni projektuje się sfrezowanie istniejącej nawierzchni szerokości 2,00 m i głębokości do 3 cm celem zlikwidowania progu powstałego z wykonania nowej nawierzchni bitumicznej na drodze. Początek trasy km rob. 0+000,00 zlokalizowano na końcu nawierzchni odcinka drogi objętej przebudową w 2015 r. (w oddziale Nr 76). Natomiast koniec trasy zlokalizowano w osi drogi w odległości 3118,50 m w kierunku wsi Maziarnia w oddziale Nr 112 (na granicy Nadleśnictwa z lasami prywatnymi). Podstawowe parametry zagospodarowania działek: -długość drogi - 3 118,50 m -szerokość jezdni - 3,20÷3,65 m -powierzchnia jezdni (warstwa ścieralna grubości 4 cm) - 10 239,56 m2 -utwardzenie pobocze szerokości 0,50 m po wewnętrznej stronie łuków warstwą kruszywa łamanego grubości 10 cm - 259,00 m2 -liczba mijanek o wymiarach 3,0 x 23,0 ze skosami 1:7 (11 szt.) - 1 452,00 m2 -frezowanie nawierzchni bitumicznej na szerokości 2,00 m i głębokości do 3 cm na początku i końcu trasy oraz na końcu skrzyżowania z drogą na Pęk (wykonanie wcinki) - 25,10 m2 -frezowanie nawierzchni bitumicznej w pasie szerokości 2,00 m do głębokości 3 cm (likwidacja progu na styku jezdnia drogi i zjazdy) - 164,00 m2 -wykonanie nawierzchni szerokości 2,00 m na styku jezdni drogi i zjazdów (warstwa ścieralna grubości 4 cm), oraz nawierzchnia zjazdu w km 1+651 P - 184,87 m2 -wyrównanie deformacji i nierówności istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - asfaltową - 184,35 t -wypełnienie istniejących wyboi, ubytków i wykruszeń nawierzchni mieszanką mineralno - asfaltową - 4,58 t -oczyszczanie rowu z namułu grubości 30 cm wraz z wyprofilowaniem skarp - 5 887,00 m -oczyszczanie rowu z namułu grubości 10 cm wraz z wyprofilowaniem skarp - 342,00 m -regulacja poboczy - profilowanie i zagęszczenie (grunt pozyskany z renowacji rowów przydrożnych w ilości 50 % zapotrzebowania) - 123,18 m3 -regulacja poboczy - profilowanie i zagęszczenie, oraz poszerzenie pobocza średnio 75 cm na odcinku od km rob. 2+055 do km rob. 2+095 (grunt Wykonawcy dowieziony środkami transportu kołowego w ilości 50 % zapotrzebowania) - 144,14 m3 -liczba zjazdów na drogi oddziałowe i boczne o szerokości jezdni 3,00÷3,50 m i poboczy 2 x 0,75 m (w tym 5 szt. o nawierzchni bitumicznej) - 28 szt. -wykonanie przepustów O 40 pod zjazdami z rur z tworzywa sztucznego o sztywności obwodowej SN 8 z rdzeniem litym (8 szt. x 12,00 m) - 96,00 m -powierzchnia zjazdów do utwardzenia (grubość warstwy kruszywa 20 cm) - 1 679,00 m2 -karczowanie pni drzew (łącznie) - 467 szt. -karczowanie zagajników rzadkich - 703,00 m2 -karczowanie krzaków średniej gęstości - 95,00 m2 -karczowanie krzaków rzadkich - 1 683,50 m2 -plantowanie skarp i korony nasypów, kategoria gruntu I-III - 4 677,75 m2 45.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w trybie przewidzianym w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp, jeżeli zostaną spełnione przesłanki ustawowe.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.07.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości - 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych ) 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 74 1020 5385 0000 9202 0028 0842 z dopiskiem na blankiecie przelewu - Wadium na przebudowę leśnej nr inw. 220/354 Bukowa - Pęk w Leśnictwie Huta 4.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5.Wadium wniesione w pozostałych formach należy w oryginale dołączyć do oferty. Dokument powinien być dołączony do oferty w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być złożony w sposób czytelny umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 6.Wadium wnoszone w pieniądzu musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. Dowód potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. 7.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z zastrzeżeniem ust.11, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zawraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9.Zamawiający zwróci wadium na wniosek wykonawcy, który przed upływem terminu składania ofert wycofał ofertę. 10.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)sprawił, że zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie. 11.Zamawiający zatrzyma także wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń na okoliczność spełnienia warunków udziału w postępowaniu, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie innej omyłki polegającej na niezgodności treści oferty ze SIWZ, niepowodującej istotnych zmian w treści oferty, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12.Zamawiający zażąda, w wyznaczonym przez siebie terminie, ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 7powyżej, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień, natomiast uprawnienia do wykonywania czynności zostaną opisane łącznie z warunkami dotyczącymi osób zdolnych do wykonywania zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -w celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia wykonawcy winni udokumentować, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - zrealizowanie co najmniej dwóch robót budowlanych w zakresie budowy, rozbudowy, przebudowy, remontu dróg - o wartości równej lub przekraczającej 500.000,00 zł brutto każda, odpowiednio potwierdzonych, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania narzędziami i urządzeniami technicznymi niezbędnymi do realizacji zamówienia zamawiający uzna, jeżeli wykonawca dysponuje co najmniej:- ciągnikiem kołowym mocy min. 50 KM, - frezarką drogową do nawierzchni bitumicznych z podajnikiem, - giętarką mechaniczną do prętów zbrojeniowych, - koparką podsiębierną o pojemności łyżki ok. 0,25 m3, - koparką podsiębierną o pojemności łyżki ok. 0,40 m3, - nożycami elektro - mechanicznymi do prętów, - prościarką automatyczna do prętów, - rozkładarką mas bitumicznych 4,50 m, - równiarką samojezdna mocy ok. 100 KM, - samochodem dostawczym do 0,9 t, - samochód samowyładowczy do 5 t, - skrapiarką do bitumu przewoźną ok. 250÷500 dm3, - sprężarką powietrza przewoźną spalinową o wydajności ok. 4÷5 m3/min., - spycharką gąsienicową mocy ok. 75 KM, - spycharką gąsienicową mocy ok. 100 KM, - szczotką mechaniczną bez ciągnika, - środkiem transportowym, - ubijakiem spalinowym min. 200 kg, - walcem statycznym samojezdnym min. 15 t, - walcem wibracyjnym samojezdnym min.7,5 t, - wyciągiem. lub zamiennie, jako zespoły sprzętowe w różnych konfiguracjach uzupełniających się wzajemnie o zbliżonych wielkościach, mocy i parametrach. Wymagana ilość jednostek sprzętowych min. 1 kpl (zestaw).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający uzna, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej w branży drogowej (kierownik budowy). Zamawiający w zakresie uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane ( tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz. U. z 2008 r., nr 63, poz. 394).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres bezpłatnej gwarancji maksymalnie - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) opóźnienia przekazania przez Zamawiającego placu budowy lub frontu prac, 2) wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej przedmiotu zamówienia w terminie uniemożliwiającym dotrzymanie terminu umownego wykonania robót, 3) przerw w realizacji robót, powstałych z przyczyn zależnych od Zamawiającego, 4) zlecenia robót dodatkowych lub zamiennych, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umowy, 5) zaistnienia przeszkód spowodowanych siłą wyższą tj. zdarzeniem zewnętrznym niemożliwym do przewidzenia i niemożliwym do zapobieżenia. Za okoliczności siły wyższej strony uznają: powódź, trzęsienia ziemi, działania wojenne, ogłoszenie stanu wojennego, stanu klęski żywiołowej, 6) zmiany przepisów prawa mających wpływ na termin wykonania robót lub sposobu prowadzenia robót, 7) warunków atmosferycznych negatywnie wpływających na jakość lub trwałość wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności zalanie terenu wodą, 8) nieprzewidzianych wykopalisk uniemożliwiających wykonywanie robót, 9) przerw w realizacji robót w przypadku odkrycia niewypałów, niewybuchów, 10) zakazu dalszego prowadzenia robót wynikającego z prawomocnego orzeczenia sądowego lub administracyjnego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_bilgoraj/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 23-400 Biłgoraj, ul. Zamojska 96.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.05.2016 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Nadleśnictwa Biłgoraj, 23-400 Biłgoraj, pok. nr 15 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.