eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morąg › Budowa świetlicy wiejskiej we wsi Jurki wraz z zagospodarowaniem terenu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-04

Morąg: Budowa świetlicy wiejskiej we wsi Jurki wraz z zagospodarowaniem terenu
Numer ogłoszenia: 403004 - 2013; data zamieszczenia: 04.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 173869 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Morągu, ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7572231, faks 089 7572120.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa świetlicy wiejskiej we wsi Jurki wraz z zagospodarowaniem terenu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest budowa świetlicy wiejskiej wraz z przyłączami wod. kan. oraz elektroenergetycznym oświetlenia terenu działki nr 250, a także budowa zbiornika podziemnego na gaz LPG o pojemności 2700cm3 z przyłączeniem do budynku świetlicy i ogrodzeniem, oraz wykonanie dodatkowych nawierzchni utwardzonych z kostki betonowej w celu lokalizacji miejsc parkingowych, ciągów pieszo-jezdnych, chodników. Obiekt świetlicy wiejskiej jest budynkiem parterowym bez podpiwniczenia pełniącym funkcję lokalnego ośrodka kultury, przeznaczony do korzystania przez osoby niepełnosprawne w tym poruszające się na wózkach inwalidzkich. W obiekcie zaprojektowano pomieszczenie świetlicy, salę komputerową, pomieszczenie kuchenne do rozdziału cateringu, pomieszczenia sanitarne, magazynowe oraz kotłownię. Parametry budynku świetlicy: - powierzchnia zabudowy: 265,11m2 - powierzchnia całkowita: 304,43m2 - powierzchnia użytkowa: 228,62m2 - kubatura: 1478,98m3 - wysokość: 7,58mb Zakres robót branży elektrycznej wewnętrznej: - tablica rozdzielczo - zabezpieczająca - instalacja oświetlenia i gniazd wtyczkowych 230V. - oświetlenie awaryjne - instalacja wentylacyjna - instalacja połączeń wyrównawczych - instalacja odgromowa - instalacja ochrony od porażeń prądem elektrycznym. Zakres robót branży elektrycznej zewnętrznej: - budowa obwodu oświetlenia zewnętrznego terenu świetlicy wiejskiej w m. Jurki gm. Morąg, dz. Nr 250 i ochrona przeciwporażeniowa Zakres robót branży sanitarnej: Zaopatrzenie w wodę z istniejącej sieci wodociągowej PVC fi 110mm, odprowadzenie ścieków do projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej PVC fi 200mm. Z uwagi na brak sieci kanalizacji deszczowej, wody opadowe z dachu budynku należy odprowadzić na teren . W budynku przewiduje się następujące instalacje sanitarne: - wody zimnej, ciepłej, - kanalizacji sanitarnej, - centralnego ogrzewania, - gazową Instalacje zewnętrzne: - przyłącze kanalizacji sanitarnej - przyłącze wodociągowe - zbiornik podziemny gazu LPG wraz z przyłączem do budynku świetlicy i ogrodzeniem Zakres robót branży drogowej i architektury krajobrazu: Wykonanie dodatkowych nawierzchni utwardzonych z kostki betonowej w celu lokalizacji miejsc parkingowych, ciągów pieszo-jezdnych, chodników. Wykonanie trawników i nasadzeń opisanych w przedmiarze robót branży budowlanej. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. UWAGA: Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego w związku z powyższym zaleca się dokonania wizji w terenie. Ważne: Zastosowane w dokumentacji nazwy producentów służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych oraz określeniu standardów jakościowych i technologicznych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (produktów równoważnych nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych) na produkty określone za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określone przez jego producenta. INFORMACJA: Ze względu na ograniczoną ilość środków finansowych w bieżącym roku, Zamawiający dokona płatności w roku 2013 maksymalnie na kwotę 150 000,000 zł brutto. Pozostała kwota ceny ofertowej Wykonawcy zostanie opłacona w roku 2014.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Inwestycja w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane CEWAR S.C. Mariusz Cichoński, Ewa Cichońska, ul. Siedlecka 17, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 550979,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 547350,00

  • Oferta z najniższą ceną: 547350,00 / Oferta z najwyższą ceną: 804798,46

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.