eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › Świadczenie usługi organizacji szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Będzinie w zakresie Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym z uprawnieniami do wymiany butli gazowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-17

Będzin: Świadczenie usługi organizacji szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Będzinie w zakresie Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym z uprawnieniami do wymiany butli gazowych
Numer ogłoszenia: 402958 - 2012; data zamieszczenia: 17.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie , ul. 1 Maja 2, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 2673003, faks 032 2674444.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.bedzin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi organizacji szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Będzinie w zakresie Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym z uprawnieniami do wymiany butli gazowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi organizacji szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Będzinie w zakresie Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym z uprawnieniami do wymiany butli gazowych. 2. Zakres usługi. 1) Przeprowadzenie szkolenia w formie kursu stacjonarnego w zakresie określonym w ust. 1 niniejszego punktu ogłoszenia. 2) Szkoleniem będzie objętych 15 osób bezrobotnych - skierowanych przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem ust. 2 pkt 4 niniejszego punktu ogłoszenia. 3) Usługa szkoleniowa przeprowadzona zostanie w jednej grupie liczącej 15 osób, z zastrzeżeniem ust. 2 pkt 4 niniejszego punktu ogłoszenia, w następującym terminie: a) rozpoczęcie: listopad 2012 roku, b) zakończenie - nie później niż do 17.12.2012 roku. 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo: a) zmniejszenia liczby osób planowanych do objęcia szkoleniem o nie więcej niż 2 osoby w wyniku nieprzewidzianych zdarzeń losowych (np. choroba uczestnika projektu, sprawowanie opieki nad chorym członkiem rodziny, utrata statusu bezrobotnego, niezgłoszenie się po skierowanie na szkolenie, itp.), b) zwiększenia liczby osób planowanych do objęcia szkoleniem o nie więcej niż 5 osób. 3. Szkolenie musi obejmować 67 godzin zegarowych zajęć szkoleniowych, w tym 52 godzin zajęć teoretycznych, 15 godzin zajęć praktycznych. 8 godzin zegarowych wszystkich zajęć szkoleniowych musi dotyczyć zagadnień z zakresu wymiany butli z napędem silnikowym. Jedna godzina zegarowa zajęć praktycznych szkolenia liczy 60 minut, a jedna godzina zegarowa zajęć teoretycznych szkolenia liczy 45 minut zajęć i 15 minut przerwy. Długość przerw może być ustalana elastycznie. 4. Zajęcia szkoleniowe muszą odbywać się we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt w przedziale czasowym od 8 00 do 20 00 z zastrzeżeniem, że liczba godzin zajęć szkoleniowych w ciągu jednego dnia (dziennie) nie przekroczy 8 godzin zegarowych, a tygodniowo obejmować będzie nie mniej niż 25 i nie więcej niż 40 godzin zegarowych zajęć szkoleniowych. 5. Wszystkie zajęcia muszą być przeprowadzone w systemie stacjonarnym. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, itp. 6. Szkolenie zostanie przeprowadzone w oparciu o program szkolenia, który musi spełniać wymagania określone w: 1) § 75 ust. 4 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz, 1193 ze zm.), 2) zatwierdzony przez organ właściwej jednostki dozoru technicznego stosownie do przepisów art. 22 ust.3 i art. 23 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz. U. Nr 122, poz. 1321 z późn. zm.), 3) rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. Nr 79, poz. 849 z późniejszymi zmianami.) 7. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować egzamin przed komisją kwalifikacyjną powołaną przez organ właściwej jednostki dozoru technicznego stosownie do przepisów art. 22 ust. 3 i art. 23 ustawy z dnia 21 grudnia 2000r. o dozorze technicznym (Dz. U. Nr 122, poz. 1321 ze zm.) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. Nr 79, poz. 849 ze zm.). Koszt w/wym. sprawdzianu należy uwzględnić dokonując obliczenia ceny oferty. 8. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia dokładny rozkład zajęć odpowiadający harmonogramowi szkolenia z podanymi tematami wynikającymi z programu szkolenia, który będzie wydany każdemu uczestnikowi w dniu rozpoczęcia szkolenia. 9. Zajęcia szkoleniowe muszą być przeprowadzone na terenie Powiatu Będzińskiego, miasta Sosnowiec, miasta Dąbrowa Górnicza lub miasta Katowice z zastrzeżeniem, że czas dojazdu i powrotu uczestników szkolenia z siedziby Zamawiającego do miejsca i z miejsca szkolenia, w którym zgodnie z programem szkolenia odbywać się będą zajęcia szkoleniowe nie może przekraczać łącznie 3 godzin dziennie. 10. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia bezpłatne zaplecze socjalne obejmujące kawę, herbatę, wodę i napoje zimne w ilości zaspokajającej potrzeby uczestników. 11. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić uczestnikom szkolenia w trakcie trwania szkolenia warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 12. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować zajęcia teoretyczne w sali wyposażonej w co najmniej: rzutnik multimedialny, ekran, flipchart. 13. Wykonawca zobowiązany jest dysponować do przeprowadzenia zajęć praktycznych z obsługi wózka jezdniowego z napędem silnikowym co najmniej dwoma rodzajami wózków, w tym jezdniowym wózkiem podnośnikowym. 14. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom konieczne materiały dydaktyczne - zgodne z tematyką szkolenia, w skład których wchodzą w szczególności: podręcznik lub inne niezbędne materiały szkoleniowe oraz notatnik (minimum format A5 60-kartkowy) i przybory do pisania, przekazywane każdemu uczestnikowi na własność. Materiały szkoleniowe powinny być przekazywane uczestnikom szkolenia wraz z rozpoczęciem szkolenia, bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. 15. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić egzamin sprawdzający poziom wiedzy uczestników szkolenia. 16. Wykonawca zobowiązany jest wystawić każdemu uczestnikowi szkolenia po pozytywnym jego zakończeniu co najmniej zaświadczenie o ukończeniu szkolenia - jeśli odrębne przepisy nie stanowią inaczej zaświadczenie musi być zgodne ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012, poz. 186). 17. Po zakończeniu szkolenia Wykonawca zobowiązany jest zorganizować egzamin wewnętrzny, potwierdzający zdobytą wiedzę i na tej podstawie wydać każdemu uczestnikowi zaświadczenie o ukończeniu szkolenia i inne dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. 18. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania numeru telefonu, pod którym będzie możliwy kontakt z Wykonawcą w dni robocze w godzinach od 8:00 do 20.00. 19. Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu, w terminie 3 dni roboczych po podpisaniu umowy w sprawie udzielenia niniejszego zamówienia szczegółowy harmonogram zajęć dostosowany do zakresu tematycznego szkolenia. 20. Harmonogram, o którym mowa w ust. 19 niniejszego punktu ogłoszenia może ulec zmianie (po uzgodnieniach Wykonawcy z Zamawiającym i uzyskaniu zgody na zmianę przez Wykonawcę ze strony Zamawiającego) w czasie trwania szkolenia (w terminie realizacji zamówienia) w niezbędnym zakresie - związanym z dostosowaniem do potrzeb uczestników pod warunkiem, że zmiany niniejsze nie będą wiązały się z obniżeniem standardu szkolenia w zakresie wyposażenia i komfortu sal oraz kompetencji, wykształcenia i doświadczenia kadry dydaktycznej. Po zatwierdzeniu zmian w harmonogramie przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się przekazać podpisaną przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy zmienioną wersję harmonogramu na następny dzień roboczy po zatwierdzeniu zmiany (faksem) oraz najpóźniej na 2 dni robocze po zatwierdzeniu zmiany - oryginał pocztą lub osobiście. 21. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego dostarczenia Zamawiającemu oryginałów list obecności wraz z podpisami uczestników szkolenia nie później niż 2 dni po zakończeniu miesiąca jeśli jego ukończenie nie przypada na koniec miesiąca oraz 2 dni po zakończeniu szkolenia, a po zakończeniu szkolenia dokumentacji obejmującej: oryginały list obecności wraz z podpisami uczestników szkolenia, protokół z egzaminu, zaświadczenia o ukończeniu szkolenia i inne dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, potwierdzenie wydania uczestnikom szkolenia materiałów dydaktycznych, potwierdzenie dokonania uczestnikom szkolenia zwrotu kosztów przejazdu, z zastrzeżeniem ust. 23 i 24 niniejszego punktu ogłoszenia oraz ankiety wypełnione przez uczestników szkolenia służące do jego oceny. 22. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej: dziennik zajęć edukacyjnych, zawierający listę obecności uwzględniającą podpisy uczestników szkolenia, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, protokół z egzaminu, rejestr wydanych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia, potwierdzenie wydania uczestnikom szkolenia materiałów dydaktycznych oraz potwierdzenie dokonania uczestnikom szkolenia zwrotu kosztów przejazdu, z zastrzeżeniem ust. 23 i 24 niniejszego punktu ogłoszenia. 23. Cena szkolenia nie powinna uwzględniać kosztów ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz kosztów przejazdu. 24. Koszty, o których mowa w ust. 23 niniejszego punktu ogłoszenia zostaną zwrócone Wykonawcy po przedstawieniu Zamawiającemu odrębnych faktur VAT wraz z dokumentacją potwierdzającą poniesienie tych kosztów, na zasadach określonych w umowie szkoleniowej zawartej z Wykonawcą szkolenia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ten oświadczy, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli ten wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat /* przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował minimum jedno szkolenie w zakresie Magazynier wraz z obsługą wózków jezdniowych z napędem silnikowym i/lub kierowca - operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym, przy czym wymiar tego szkolenia wynosił co najmniej 60 godzin zajęć szkoleniowych, a przedmiotowym szkoleniem zostało objętych minimum 10 osób, z podaniem wartości szkolenia, jego przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy oraz załączy dokument potwierdzający, że przedmiotowe szkolenie zostało wykonane lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest wykonywane należycie /**. /* okres ostatnich trzech lat nie dotyczy lat kalendarzowych, przy obliczaniu tego terminu należy stosować art. 112 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny, zgodnie z którym termin oznaczony w latach kończy się z upływem dnia, który nazwą lub datą odpowiada początkowemu dniowi terminu. /** należy wypełnić wszystkie pozycje formularza - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonywanych szkoleń w zakresie Magazynier wraz z obsługą wózków jezdniowych z napędem silnikowym i/lub kierowca - operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, podając w każdej wypełnionej pozycji formularza: 1) nazwę - przedmiot szkolenia oraz wymiar godzin szkolenia w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, to jest szkolenia w zakresie Magazynier wraz z obsługą wózków jezdniowych z napędem silnikowym i/lub kierowca - operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym o wymiarze co najmniej 60 godzin zajęć szkoleniowych w ramach przedmiotowego szkolenia - należy podać wyłącznie szkolenia oznaczające pozaszkolne zajęcia mające na celu uzyskanie, uzupełnienie lub doskonalenie umiejętności i kwalifikacji zawodowych, 2) liczbę uczestników szkolenia, 3) wartość szkolenia w PLN, 4) datę wykonania szkolenia, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - daty wykonywania poszczególnych szkoleń (od - dzień/miesiąc/rok ... do ... dzień/miesiąc/rok), 5) odbiorcę usługi (nazwę zlecającego szkolenie, adres oraz telefon kontaktowy), 6) nazwę dokumentu potwierdzającego, że szkolenie to zostało wykonane należycie lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest wykonywane należycie - (należy nazwać ten dokument, np. referencja, rekomendacja, przy czym dokument powinien być wystawiony przez osobę trzecią - podmiot zlecający szkolenie i dotyczyć wyłącznie szkolenia w zakresie Magazynier wraz z obsługą wózków jezdniowych z napędem silnikowym i/lub kierowca - operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym o wymiarze co najmniej 60 godzin zajęć szkoleniowych w ramach wykazywanego szkolenia), dokument należy załączyć do oferty oraz podać numer strony, którym dokument jest oznaczony w ofercie).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym jeśli Wykonawca na czas realizacji zamówienia będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym koniecznym do wykonania zamówienia, to jest salą wyposażoną w co najmniej miejsca siedzące i stoliki lub biurka dla 15 osób, rzutnik multimedialny, ekran, flipchart, a zajęcia praktyczne zostaną przeprowadzone co najmniej dwoma rodzajami wózków jezdniowych z napędem silnikowym, w tym jezdniowym wózkiem podnośnikowym, co wykaże w formularzu - Wykaz narzędzi, wyposażenia i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami stanowiącym załącznik nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), wypełniając wszystkie jego pozycje, w tym również dotyczące informacji o podstawie do dysponowania tymi zasobami.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeśli Wykonawca na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej 1 osobą - wykładowcą zdolnym do wykonania zamówienia w celu zapewnienia właściwej realizacji programu szkolenia określonego w opisie przedmiotu zamówienia w ust. 6 punktu II.1.3) niniejszego ogłoszenia, przy czym osoba ta: ­ posiada wykształcenie co najmniej średnie w rozumieniu przepisów o systemie oświaty - przedmiotową informację należy zamieścić w pozycji kwalifikacje zawodowe i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia w formularzu Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, ­ posiada doświadczenie polegające na przeszkoleniu w sumie co najmniej 10 uczestników w ostatnich 5 latach /* z zakresu tematycznego, z którego będzie szkoliła - przedmiotową informację należy zamieścić w pozycji -doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia w formularzu Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, co wykaże w formularzu - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, wypełniając wszystkie jego pozycje, w tym również dotyczące informacji o podstawie do dysponowania osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. /* okres ostatnich pięciu lat nie dotyczy lat kalendarzowych, przy obliczaniu tego terminu należy stosować art. 112 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny, zgodnie z którym termin oznaczony w latach kończy się z upływem dnia, który nazwą lub datą odpowiada początkowemu dniowi terminu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę warunku znajdowania się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli ten oświadczy, że znajduje się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składając oświadczenie wg wzoru stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) wypełniony formularz oferty wg wzoru na zał. nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony program szkolenia wg wzoru na zał. nr 8 do SIWZ, 3) wzór zaświadczenia o ukończeniu szkolenia i innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - jeśli odrębne przepisy nie stanowią inaczej wzór zaświadczenia musi być zgodny ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012, poz. 186).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) zaświadczenie o wpisie Wykonawcy do Rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, 2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 5 SIWZ, o ile ofertę składa pełnomocnik, 3) certyfikaty jakości usług - w przypadku ich posiadania - przez certyfikaty jakości usług Zamawiający rozumie certyfikat systemu zarządzania jakością kształcenia / szkolenia, wydany na podstawie międzynarodowych norm ISO oraz akredytację kuratora oświaty w zakresie przedmiotowego szkolenia to jest szkolenia w zakresie Magazyniera wraz z obsługą wózków jezdniowych z napędem silnikowym i/lub kierowcy - operatora wózków jezdniowych z napędem silnikowym. W przypadku braku posiadania certyfikatu / certyfikatów jakości usług, Wykonawca zobowiązany jest wskazać przedmiotową informację o braku posiadania certyfikatu / certyfikatów jakości usług w ust. 13 programu szkolenia, o którym mowa w punkcie III.5) niniejszego punktu ogłoszenia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Posiadanie przez Wykonawcę akredytacji kuratora oświaty w zakresie przedmiotowego szkolenia - 15
  • 3 - Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu systemu zarządzania jakością kształcenia/szkolenia, wydanego na podstawie międzynarodowych norm ISO - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.bedzin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie, ul. 1-go Maja 2, 42-500 Będzin, pokój nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2012 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie, ul. 1-go Maja 2, 42-500 Będzin, pokój nr 18.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.