eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Zakup sprzętu informatycznego wraz z licencjami na potrzeby UMzadanie 1) Zakup i dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby UM Rybnika. zadanie 2) Zakup i dostawa aktualizacji programów zabezpieczających oraz nowych licencji. zadanie 3) Zakup i dostawa oprogramowania do obsługi plików SWDE.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-09

Rybnik: Zakup sprzętu informatycznego wraz z licencjami na potrzeby UM: zadanie 1) Zakup i dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby UM Rybnika. zadanie 2) Zakup i dostawa aktualizacji programów zabezpieczających oraz nowych licencji. zadanie 3) Zakup i dostawa oprogramowania do obsługi plików SWDE.
Numer ogłoszenia: 402762 - 2014; data zamieszczenia: 09.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 346834 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik, ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu informatycznego wraz z licencjami na potrzeby UM: zadanie 1) Zakup i dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby UM Rybnika. zadanie 2) Zakup i dostawa aktualizacji programów zabezpieczających oraz nowych licencji. zadanie 3) Zakup i dostawa oprogramowania do obsługi plików SWDE..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: zadanie 1) Zakup i dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby UM Rybnika. 1. Komputer - 30 szt. 2. Monitor LCD 19 - 20 szt. 3. Monitor LCD 22 - 5 szt. 4. Notebook 13.3 - 1 szt. 5. Drukarka laserowa monochromatyczna A4 - 8 szt. 6. Drukarka laserowa kolorowa A4 - 1 szt. 7. Drukarka atramentowa kolorowa A3 z funkcją skanera i ksera - 3 szt. 8. Drukarka atramentowa A4 duplex - 1 szt. 9. Skaner formatu A4 - 3 szt. 10. Skaner formatu A3 - 1 szt. 11. Skaner formatu A4 dwustronny - 2 szt. 12. Słuchawki - 3 szt. 13. Kolorowa taśma do drukarki termicznej Evolis Zenius - 3 szt. 14. Przełącznik sieciowy zarządzany (switch) - 2 szt. 15. Pamięć RAM do serwera - 4 szt. 16. Urządzenie monitorujące parametry serwerowni - 1 szt. 17. Patchcord światłowodowy 10m - 3 szt. 18. Patchcord światłowodowy 2m - 4 szt. zadanie 2) Zakup i dostawa aktualizacji programów zabezpieczających oraz nowych licencji. zadanie 3) Zakup i dostawa oprogramowania do obsługi plików SWDE..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych 30.23.72.30 - Pamięci 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego 48.73.00.00 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego 48.21.93.00 - Pakiety oprogramowania administracyjnego 48.22.30.00 - Pakiety oprogramowania do poczty elektronicznej 48.77.10.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego 48.51.60.00 - Pakiety oprogramowania do wymiany danych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Zakup i dostawa aktualizacji programów zabezpieczających oraz nowych licencji.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LOGIN Sp. z o.o., ul. Chromika 5a, 40-756 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 117866,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 148767,28

  • Oferta z najniższą ceną: 148767,28 / Oferta z najwyższą ceną: 177410,44

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zakup i dostawa oprogramowania do obsługi plików SWDE.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KRAMEKO Sp. z o.o., ul. Mazowiecka 108, 30-023 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2693,70

  • Oferta z najniższą ceną: 2693,70 / Oferta z najwyższą ceną: 2693,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.