eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Bieżące utrzymanie studzienek wodościekowych (wpustów ulicznych) z przykanalikami w ulicach na terenie Gminy Bytom w 2017 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-09

Ogłoszenie nr 40261 - 2017 z dnia 2017-03-09 r.

Bytom: Bieżące utrzymanie studzienek wodościekowych (wpustów ulicznych) z przykanalikami w ulicach na terenie Gminy Bytom w 2017 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 14863-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, krajowy numer identyfikacyjny 24013698900000, ul. ul. Smolenia  35, 41902   Bytom, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 323 969 700, faks 323 969 702, e-mail zamowiani@mzdim.bytom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samorządowa jednostka budżetowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Bieżące utrzymanie studzienek wodościekowych (wpustów ulicznych) z przykanalikami w ulicach na terenie Gminy Bytom w 2017 roku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DNP.260.3.2017.PN.RB

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie studzienek wodościekowych (wpustów ulicznych) z przykanalikami w ulicach na terenie Gminy Bytom w 2017 roku. 3.2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w : ? założeniach do kalkulacji robót; ? Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB); ? Przedmiarze Robót; ? wzorze umowy; które stanowią odpowiednie załączniki do specyfikacji. 3.3. Zamawiający zastrzega, że kluczowa część zamówienia tj. usługi wyszczególnione w formularzu oferty w poz. 1, 2, 3, 4, 5, 11 oraz 14 nie mogą być wykonywane z udziałem podwykonawców. Powyższe zastrzeżenie nie jest skuteczne w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na zasoby innego podmiotu na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. 3.4. Na etapie realizacji zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia kontaktu telefonicznego (co najmniej 2 osoby), 24 h na dobę, w dni robocze, w niedziele i święta, dla przyjmowania zgłoszeń sytuacji awaryjnych. Przez "sytuacje awaryjne" Zamawiający rozumie powstanie rozlewisk wodnych na jezdni spowodowanych m.in. ponadnormatywnym opadem deszczu, niesprawnością urządzeń służących odwodnieniu lub innymi przyczynami, które zagrażają bezpieczeństwu ruchu kołowego lub pieszego. Zamawiający określa wymagany "czas reakcji" w sytuacjach awaryjnych maksymalnie na 2 godziny od chwili powiadomienia o zdarzeniu. Przez "czas reakcji" Zamawiający rozumie podjęcie działań przez Wykonawcę w miejscu wystąpienia rozlewiska. Zaoferowany przez Wykonawcę "czas reakcji" w sytuacjach awaryjnych stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 3.5. Zakres rodzajowy i ilościowy poszczególnych robót/prac został określony w przedmiarze stanowiącym załącznik do SIWZ, jednak ilości tam określone są orientacyjne (szacunkowe). Faktyczne ilości robót/prac zlecanych w okresie realizacji zamówienia mogą się różnić od ilości zakładanych (szacowanych), w zależności od występujących potrzeb Zamawiającego. Przewiduje się następujące rodzaje oraz orientacyjne (szacunkowe) ilości robót/prac do wykonania: Lp. Rodzaj robót/ prac Jedn. miary Orientacyjna (szacunkowa) ilość robót/ prac A B C D 1 Czyszczenie studzienki ściekowej D=500 mm mechaniczne kpl. 2975 2 Czyszczenie studzienki ściekowej D=500 mm ręcznie kpl. 20 3 Czyszczenie studni D=1200 mm - na kanałach deszczowych - mechanicznie szt. 15 4 Czyszczenie studni D=1200 mm - na kanałach deszczowych - ręcznie szt. 51 5 Czyszczenie rowów odwadniających z namułu m 5200 6 Remont studzienki ściekowej (kratki) D=500 mm + podmurowanie istniejącej szt. 520 7 Remont studzienki ściekowej D=500 mm z wymianą na nową kratę z żeliwa sferoidalnego szt. 155 8 Zabezpieczenie wpustu ulicznego elementem betonowym szt. 140 9 Wykonanie przykanalika D=200 mm z rur PVC m 120 10 Wykonanie przykanalika D=160 mm z rur PVC m 110 11 Czyszczenie krat pionowych na wlotach przepustów - o powierzchni do 10 m2 szt. 11 12 Montaż pokrywy otworowej z polimerobetonu na wpuście ulicznym szt. 13 13 Montaż nowej studzienki wodościekowej z rur systemowych o średnicy 425- 450 mm z wpustem z żeliwa sferoidalnego szt. 15 14 Mechaniczne czyszczenie kanalizacji deszczowej D = 500 mm m 110 15 Remont studni D = 1200 mm na kanalizacji deszczowej z wymianą na nową nasadę studni typu ciężkiego szt. 12 16 Kamerowanie zarurowanych rowów wraz z raportem mb 1100 3.6. Zamawiający określa minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi wskazany poniżej: a) 3 miesiące na prace wyszczególnione w poz. 1, 2, 3, 4, 5, 11 oraz 14 tabeli formularza oferty, licząc od dnia ostatecznego odbioru prac, b) 36 miesięcy na roboty i zastosowane materiały wyszczególnione w poz. 6, 7, 8, 9, 10, 12, 13 oraz 15 tabeli formularza oferty licząc od dnia ostatecznego odbioru robót, przy czym oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji i rękojmi w odniesieniu do robót wskazanych w pkt b będzie stanowił jedno z kryteriów oceny ofert, zgodnie z pkt 15 SIWZ. 3.7. Wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie stanowiące iloczyn faktycznie wykonanych robót/prac na podstawie zleceń i cen podanych w formularzu oferty. 3.8. Podczas prowadzenia robót/prac w pasie drogowym Wykonawca jest zobowiązany dokonać ich prawidłowego oznakowania, zgodne z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220, poz. 2181 z późn. zm.). 3.9. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę w trakcie realizacji zamówienia co najmniej: ? 1 osoby wykonującej czynności w zakresie kierowania i obsługi samochodów wysokociśnieniowych z minimum rocznym doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierowcy samochodu wysokociśnieniowego; ? 1 osoby wykonującej czynności przy robotach budowlanych związanych z remontami studzienek wodościekowych z przykanalikami, lub studni rewizyjnych na kanałach

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45232411-6
Dodatkowe kody CPV: 90470000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT105500
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.,  sekretariat@pwikbytom.pl,  ul. Arki Bożka 25,  41-902,  Bytom,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 129765
Oferta z najniższą ceną/kosztem 129765
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 437995
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.