eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojkowice › Uzupełnienie infrastruktury rewitalizowanego Parku Miejskiego w Wojkowicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-23

Wojkowice: Uzupełnienie infrastruktury rewitalizowanego Parku Miejskiego w Wojkowicach
Numer ogłoszenia: 40230 - 2015; data zamieszczenia: 23.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojkowice , ul. Sobieskiego 290a, 42-580 Wojkowice, woj. śląskie, tel. 32 7695066 w. 11, 15, faks 32 7695073.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wojkowice.4bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uzupełnienie infrastruktury rewitalizowanego Parku Miejskiego w Wojkowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa zadania: Uzupełnienie infrastruktury rewitalizowanego Parku Miejskiego w Wojkowicach. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na uzupełnienie infrastruktury rewitalizowanego Parku Miejskiego w Wojkowicach w oparciu o dokumentację projektową stanowiącą załącznik do SIWZ. Zamówienie ze względu na rożną specyfikę prac podzielono na trzy części (zadania): ZADANIE 1 Budowa siłowni zewnętrznej składającej się z 7 urządzeń (obustronnych): 1) koła Tai Chi, 2) biegacz + orbitrek + pylon, 3) drabinka + podciąg nóg + pylon, 4) ławka + prostownik pleców + pylon, 5) twister + wahadło, 6) prasa nożna + wioślarz + pylon 7) wyciąg górny + wyciskanie siedząc + pylon, Dodatkowe elementy wyposażenia siłowni : 1) pylon, 2) tablica informacyjna Zakres zadania obejmuje: - dostawę i montaż ww. urządzeń, - dostawę i montaż tablicy informacyjnej, - wykonanie podbudowy poliuretanowej i nawierzchni poliuretanowej, sportowej o powierzchni - 140,00 m2. Zobowiązania Wykonawcy w zakresie przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do okresowych przeglądów stanu technicznej sprawności i wartości użytkowej sprzętu - raz w roku przez okres udzielonej gwarancji. 2) Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia i dokręcenia elementów mocujących, nasmarowania połączeń, wymiany części, które zostały zużyte podczas eksploatacji nie z winy użytkownika - raz w roku przez okres udzielonej gwarancji. Wszystkie urządzenia należy wykonać w oparciu o normy PN-EN 1176-1:2009 potwierdzone aktualnym certyfikatem. Uwaga 1: Zdjęcia urządzeń zamieszczone w dokumentacji projektowej stanowią jedynie materiał poglądowy. Wykonawca winien zaoferować w/w urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem spełnienia parametrów technicznych opisanych w dokumentacji, w szczególności zachowania stref bezpieczeństwa. Wszystkie urządzenia siłowni zewnętrznej winny być nowe i pochodzić od jednego producenta. ZADANIE 2 Renowacja figury Dyskobola polegająca na rekonstrukcji (figury) i renowacji (cokołu i postumentu). Zakres zadania obejmuje: - rekonstrukcje brakujących fragmentów rzeźby wykonanej w formie odlewu gipsowego, - naprawę cokołu (uzupełnienie ubytków) i obłożenie płytkami granitowymi 60xc60 cm na zaprawie cementowej - naprawę postumentu(uzupełnienie ubytków) i oblicowanie płytami z granitowymi o grub. 2 cm mocowanych okrągłymi prętami ze stali nierdzewnej ZADANIE 3 Budowa monitoringu, obejmującego teren Parku ( budynek Urzędu Miasta, fontannę, plac zabaw i amfiteatr) obsługiwany przez 13 kamer. Zakres zadania obejmuje: - ułożenie okablowania, - montaż słupów i elementów monitoringu, - instalowanie stanowisk odtwarzająco-nagrywających, - programowanie i uruchamianie oprogramowania zarządzającego i nadzorującego. Teren budowy zadania 1,2,3 położony jest na działkach o numerach ewidencyjnych 1550/3, 1550/21 będących własnością Gminy Wojkowice. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu, gdzie będą realizowane roboty będące przedmiotem zamówienia. Realizacja przedmiotu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013r., poz. 1409 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy określony w SIWZ oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie. Materiały użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w aktach wykonawczych wydanych na podstawie art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013r., poz. 1409 z późn. zm.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - dokumentacja projektowa (budowlano - wykonawcza), przedmiary robót , specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 8..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.21.21.40-9, 45.22.35.00-1, 45.23.32.00-1, 45.26.25.12-3, 45.45.31.00-8, 45.23.16.00-1, 45.31.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. ZADANIE 1 Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz prawidłowo ukończył co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu kompleksu rekreacyjno-sportowego, siłowni zewnętrznej lub placu zabaw o wartości minimum 50 000,00 zł (brutto). 2. ZADANIE 2 Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz prawidłowo ukończył co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na remoncie obiektów małej architektury typu: pomnik z betonu, figury, posagi o wartości minimum 10 000,00 zł (brutto). 3. ZADANIE 3 Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz prawidłowo ukończył co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu systemu monitoringu wizyjnego obejmującego zamontowanie co najmniej 4 kamer zewnętrznych o wartości minimum 35 000,00 zł (brutto).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą/ami zdolną/ymi do wykonania części (zadania) zamówienia: 1. ZADANIE 1 1) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (tj. osobą odpowiedzialną za nadzór nad pracami montażowymi urządzeń siłowni zewnętrznej) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 932 z późn. zm.) lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) tj. osoba której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (świadczenie usług transgranicznych). 2. ZADANIE 2 1) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (tj. osobą odpowiedzialną za nadzór nad pracami remontowo-renowacyjnymi figury Dyskobola) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 932 z późn. zm.) lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) tj. osoba, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (świadczenie usług transgranicznych). 3. ZADANIE 3 1) co najmniej 1 osobą posiadającą Licencję Pracownika Zabezpieczenia Technicznego minimum pierwszego stopnia do koordynowania i nadzoru nad dostawą i montażem monitoringu wizyjnego zewnętrznego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

I. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1.3 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Termin określony w pkt 1.3 SIWZ stosuje się odpowiednio. II. 5.1. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1a, 1b, 1c do SIWZ. III. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. IV. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.95
  • 2 - Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia - 0.05

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z następujących okoliczności: 1) Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w następstwie: a) siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej. (Pod pojęciem siły wyższej rozumie się w szczególności zdarzenia i okoliczności takie jak: klęska żywiołowa, działania wojenne, rebelie, terroryzm, rewolucja, powstanie, inwazja, bunt, zamieszki, strajk spowodowany przez inne osoby - nie związane z realizacją inwestycji itp.); b) niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót, co wymaga potwierdzenia przez inspektora nadzoru stosownym wpisem do Dziennika Budowy (nie dotyczy warunków atmosferycznych typowych dla pory roku); c) okoliczności leżących po stronie Zamawiającego i nie wynikających z winy Wykonawcy (np. wstrzymanie, zawieszenie, przerwa w realizacji Inwestycji, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzeni zmian w dokumentacji); d) wystąpienia odmiennych warunków geologicznych, terenowych, wodnych, środowiskowych niż przyjęto w dokumentacji, (m.in. inne kategorie gruntu, skał, kurzawka); e) wystąpienie wykopalisk archeologicznych, itp.; f) wystąpienie niewypałów, niewybuchów, innych przedmiotów stanowiących zagrożenie; g) wystąpienia robót dodatkowych w trakcie realizacji inwestycji Termin wykonania umowy ulega odpowiednio zmianie o okres trwania okoliczności celem ukończenia przedmiotu umowy w sposób należyty. Zmiana terminu realizacji Inwestycji nie wpływa na zmianę wynagrodzenia. 2) Dokonania nieistotnych zmian w dokumentacji projektowej, wskutek: a) wystąpienia różnic między ilością robót określoną przedmiarem robót planowanych do wykonania, a rzeczywistymi ilościami wynikającymi z obmiarów robót wykonanych, b) konieczności przeprowadzenia robót objętych dokumentacją projektową, które nie były przewidziane w zestawieniu robót planowanych (przedmiarze), nie wykraczające poza zakres zamówienia podstawowego przewidzianego w dokumentacji projektowej; c) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń (wycofanie z produkcji) 3) Zmiany wynagrodzenia za Roboty budowlane, w następstwie: a) zmiany będącej skutkiem działań organów państwowych (ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku VAT lub wprowadzenie nowego podatku), 4) Zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy. W przypadku braku możliwości wykonywania przedmiotu umowy przez wskazane osoby, wówczas Wykonawca może powierzyć te czynności innym osobom o kwalifikacjach, uprawnieniach spełniających, co najmniej takie warunki, jakie podano w SIWZ dla przeprowadzonego postępowania; 5) Zmiany, rezygnacji, bądź wprowadzenia podwykonawcy w trakcie realizacji; jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wojkowice.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Wojkowice ul. Jana III Sobieskiego 290a 42-580 Wojkowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Urzęd Miasta Wojkowice - parter - Kancelaria (ul. Jana III Sobieskiego 290 a, 42-580 Wojkowice).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2014.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa siłowni zewnętrznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa siłowni zewnętrznej składającej się z 7 urządzeń (obustronnych): 1) koła Tai Chi, 2) biegacz + orbitrek + pylon, 3) drabinka + podciąg nóg + pylon, 4) ławka + prostownik pleców + pylon, 5) twister + wahadło, 6) prasa nożna + wioślarz + pylon 7) wyciąg górny + wyciskanie siedząc + pylon, Dodatkowe elementy wyposażenia siłowni : 1) pylon, 2) tablica informacyjna Zakres zadania obejmuje: - dostawę i montaż ww. urządzeń, - dostawę i montaż tablicy informacyjnej, - wykonanie podbudowy poliuretanowej i nawierzchni poliuretanowej, sportowej o powierzchni - 140,00 m2. Zobowiązania Wykonawcy w zakresie przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do okresowych przeglądów stanu technicznej sprawności i wartości użytkowej sprzętu - raz w roku przez okres udzielonej gwarancji. 2) Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia i dokręcenia elementów mocujących, nasmarowania połączeń, wymiany części, które zostały zużyte podczas eksploatacji nie z winy użytkownika - raz w roku przez okres udzielonej gwarancji. Wszystkie urządzenia należy wykonać w oparciu o normy PN-EN 1176-1:2009 potwierdzone aktualnym certyfikatem. Uwaga 1: Zdjęcia urządzeń zamieszczone w dokumentacji projektowej stanowią jedynie materiał poglądowy. Wykonawca winien zaoferować w/w urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem spełnienia parametrów technicznych opisanych w dokumentacji, w szczególności zachowania stref bezpieczeństwa. Wszystkie urządzenia siłowni zewnętrznej winny być nowe i pochodzić od jednego producenta..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.21.21.40-9, 45.22.35.00-1, 45.23.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.95
    • 2. Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Renowacja figury Dyskobola.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Renowacja figury Dyskobola polegająca na rekonstrukcji (figury) i renowacji (cokołu i postumentu). Zakres zadania obejmuje: - rekonstrukcje brakujących fragmentów rzeźby wykonanej w formie odlewu gipsowego, - naprawę cokołu (uzupełnienie ubytków) i obłożenie płytkami granitowymi 60xc60 cm na zaprawie cementowej - naprawę postumentu(uzupełnienie ubytków) i oblicowanie płytami z granitowymi o grub. 2 cm mocowanych okrągłymi prętami ze stali nierdzewnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.12-3, 45.45.31.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.95
    • 2. Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa monitoringu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa monitoringu, obejmującego teren Parku ( budynek Urzędu Miasta, fontannę, plac zabaw i amfiteatr) obsługiwany przez 13 kamer. Zakres zadania obejmuje: - ułożenie okablowania, - montaż słupów i elementów monitoringu, - instalowanie stanowisk odtwarzająco-nagrywających, - programowanie i uruchamianie oprogramowania zarządzającego i nadzorującego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.16.00-1, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.