eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzyżów › Zakup oprogramowania, zakup serwera kopii zapasowej z oprogramowaniem, cyfryzacja RTG wraz z integracją z PSIM oraz doposażenie w sprzęt komputerowy z podziałem na pakiety

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-23

Strzyżów: Zakup oprogramowania, zakup serwera kopii zapasowej z oprogramowaniem, cyfryzacja RTG wraz z integracją z PSIM oraz doposażenie w sprzęt komputerowy z podziałem na pakiety
Numer ogłoszenia: 40226 - 2015; data zamieszczenia: 23.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Dąbrowskiego 10, 38-100 Strzyżów, woj. podkarpackie, tel. 17 2761058, faks 17 2761058.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozstrzyzow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup oprogramowania, zakup serwera kopii zapasowej z oprogramowaniem, cyfryzacja RTG wraz z integracją z PSIM oraz doposażenie w sprzęt komputerowy z podziałem na pakiety.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa pakiety. Pakiet 1. Ucyfrowienie Zakładu Diagnostyki Obrazowej w Przychodni Powiatowej w Strzyżowie . Realizacja tego zadania odbywać się będzie poprzez wykonanie następujących etapów. 1) Rozbudowa posiadanych przez zamawiającego licencji systemu Serwer Archiwizacji i dystrybucji Obrazów ArPACS. 2) Dostawa urządzeń diagnostycznych: a) skaner nie nastołowy radiografii pośredniej - 1 szt. b) płyty z kasetami: - 35x43 cm - 2 szt. - 35x35 cm - 2 szt. - 24x30 cm - 3 szt. - 18x24 cm - 3 szt. c) stacja technika, d) oprogramowanie stacji technika dedykowane do oferowanego skanera, e) komputer stacji technika, f) monitory przeglądowe wraz z kartami graficznymi - 6 szt. g) stacja diagnostyczna wraz z oprogramowaniem h) duplikator CD/DVD wraz ze stacją sterującą i oprogramowaniem 3) Podłączenie radiografii pośredniej do systemu PACS/RIS. Wykonawca ma wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. nr 1 do SIWZ Szczegółowe warunki realizacji zamówienia, Pakiet nr 1, Ucyfrowienie Zakładu Diagnostyki Obrazowej ZOZ Strzyżów. Pakiet 2. Dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego, tj: a) Serwer kopii zapasowych wraz z niezbędnym oprogramowaniem systemowym - 1 szt. b) Oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowych - 1 szt. c) Zestaw komputerowy wraz z oprogramowaniem - 25 szt. d) Urządzenia drukujące - 20 szt. Szczegółowy opis zawiera załącznik: Szczegółowe warunki realizacji zamówienia - Pakiet nr 2.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00 - Serwery 48.82.10.00 - Serwery sieciowe 48.18.00.00 - Pakiety oprogramowania medycznego 48.71.00.00 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania 30.23.31.51 - Urządzenie do odczytu i/lub wypalania płyt kompaktowych (CD) 38.58.20.00 - Rentgenowskie urządzenia przeglądowe 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 30.21.40.00 - Stacje robocze 42.96.20.00 - Urządzenia drukujące i graficzne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy, którzy przystąpią do przetargu obowiązani są do wniesienia wadium w wysokości: Pakiet 1 - 5.000 PLN. Pakiet 2 - 3.000 PLN. W przypadku składania oferty należy wnieść wadium stosownie do pakietów, na które zostanie złożona oferta. 2. Wadium należy złożyć najpóźniej w terminie składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109 poz. 1158 z późn. zm). 4. Środki pieniężne należy wpłacić na konto: Bank Gospodarstwa Krajowego o/Rzeszów, nr rachunku: 04 1130 1105 0005 2048 4920 0004 Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty lub wręczyć Zamawiającemu przy składaniu oferty

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych w tym zakresie. Ocena spełniania odbędzie się metodą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia - zał. nr 2

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W odniesieniu do pakietu nr 1 1. Wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - jedno zamówienie polegające na ucyfrowieniu RTG wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie. W odniesieniu do pakietu nr 2 1. Wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - jedno zamówienie polegające na dostawie, instalacji i konfiguracji serwera, macierzy dyskowej oraz oprogramowania dedykowanego do wykonywania kopii zapasowychwraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie. Ocena na podstawie zał. nr 3, tj. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych w tym zakresie. Ocena spełniania odbędzie się metodą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia - zał. nr 2

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia warunku (dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia) wymagane jest od Wykonawcy: W odniesieniu do pakietu nr 1: Zespół ds. radiologii i ucyfrowienia - konsultanci ds. medycznego sprzętu komputerowego - 2 osoby, z których każda posiadająca co najmniej 2 - letnie doświadczenie w zakresie obsługi i konfiguracji medycznych urządzeń informatycznych, komputerowych oraz cyfrowych, w tym oprogramowania RIS/PACS. W odniesieniu do pakietu nr 2: Konsultant ds. systemów operacyjnych - posiadający: - certyfikat z obszaru wdrażania i obsługi zaproponowanych systemów operacyjnych dla serwerów i stacji roboczych, - doświadczenie w obszarze wdrażania systemów operacyjnych, w tym udział, w co najmniej jednym projekcie, który obejmował konfigurację środowiska z 2 serwerami fizycznymi, macierzą dyskową, dedykowanym oprogramowaniem do wykonywania kopii zapasowych oraz 50 stacjami roboczymi, Ocena spełniania tego warunku zostaną dokonana na podstawie zał. nr 4, tj. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych w tym zakresie. Ocena spełniania odbędzie się metodą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia - zał. nr 2

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dokumenty potwierdzające, że system archiwizacji i dystrybucji badań został zarejestrowany w Polsce jako wyrób medyczny min. w klasie IIb i posiadają certyfikat CE właściwy dla urządzeń/oprogramowania medycznego stwierdzający zgodność z dyrektywą 93/42/EEC - załącznik nr 8; Dokumenty potwierdzające, że skaner, kasety, oprogramowanie stacji/konsoli technika zostały zarejestrowane w Polsce jako wyrób medyczny i posiadają certyfikat/deklarację zgodności, stwierdzającą zgodność z dyrektywą 93/42/EEC w klasie IIa - załącznik nr 9; Dokumenty potwierdzające, że oferowane oprogramowanie stacji diagnostycznej posiada: - Wpis/zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych w klasie min. IIb - deklarację zgodności CE stwierdzającą zgodność z dyrektywą 93/42/EEC i zarejestrowanie w klasie min. IIb - Certyfikat jednostki notyfikowanej stwierdzający zgodność z dyrektywą 93/42/EEC i zarejestrowanie w klasie min. IIb - załącznik nr 10; Dokumnety potwierdzające, że oprogramowanie dedykowane do obsługi duplikatora zarejestrowane w Polsce jako wyrób medyczny klasy min. IIb lub posiada certyfikat CE właściwy dla urządzeń /oprogramowania medycznego, stwierdzający zgodność oprogramowania z dyrektywą 93/42/EEC min. w klasie min. IIb - załącznik nr 11

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Szczegółowe warunki realizacji zamówienia, Ucyfrowienie Zakładu Diagnostyki Obrazowej ZOZ Strzyżów - Pakiet nr 1 Załącznik nr 1; Szczegółowe warunki realizacji zamówienia - Pakiet nr 2, Dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego, Załącznik nr 1; Pełnomocnictwo dla osoby nie upoważnionej do reprezentowania firmy na podstawie załącznika nr 7 tj. aktualnego odpisu z właściwego rejestru - załącznik nr 12; Pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania w trakcie postępowania w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej - załącznik nr 13; Dowód wniesienia wadium w wymaganej wielkości i formie - załącznik nr 14

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany warunków umowy zostały opisane w SIWZ - projekt umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozstrzyzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 38-100 Strzyżów, ul. Dąbrowskiego 10, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2015 godzina 10:00, miejsce: : 38-100 Strzyżów, ul. Dąbrowskiego 10, Sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Kompleksowa informatyzacja ZOZ w Strzyżowie jako element Podkarpackiego Systemu Informacji Medycznej (PSIM) dofinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej 3 Społeczeństwo informacyjne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.