eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › USŁUGI MEDYCZNE Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY DLA PRACOWNIKÓW WOJSKA I ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH JW. 1131 ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH BĘDĄCYCH NA JEJ ZAOPATRZENIU SPRAWA ZP.39.2014

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-12-08

Mińsk Mazowiecki: USŁUGI MEDYCZNE Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY DLA PRACOWNIKÓW WOJSKA I ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH JW. 1131 ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH BĘDĄCYCH NA JEJ ZAOPATRZENIU SPRAWA ZP.39.2014
Numer ogłoszenia: 402134 - 2014; data zamieszczenia: 08.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1131 , 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 25 74 74 510, faks 25 74 74 520.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.23blt.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI MEDYCZNE Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY DLA PRACOWNIKÓW WOJSKA I ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH JW. 1131 ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH BĘDĄCYCH NA JEJ ZAOPATRZENIU SPRAWA ZP.39.2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych JW 1131 oraz jednostek organizacyjnych będących na jej zaopatrzeniu w zakresie badań diagnostycznych: radiologicznych, ultrasonograficznych, analitycznych i konsultacji specjalistycznych. 3. Zamówienie nie jest podzielone na części. 4. Wykonawca zobowiązany jest dysponować placówką położoną nie dalej niż 60 km od siedziby zamawiającego ( tj. od JW 1131, 05-300 Mińsk Mazowiecki); 5. Ilości badań przedstawione w formularzach mają charakter poglądowy i zostały przedstawione w celu przedstawienia potencjalnym Wykonawcom szacunkowej wielkości zamówienia, porównania złożonych w postępowaniu ofert oraz dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej. Rzeczywiste ilości badań i konsultacji, które będą wykonywane w przebiegu realizacji umowy będą zależeć od potrzeb zamawiającego i mogą się różnić od ilości przedstawionych w formularzach. Wielkość przedmiotu umowy ograniczona będzie środkami, jakie zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ( zmniejszenia) liczby osób kierowanych na badania w trakcie obowiązywania umowy. Zmiana liczny osób może wynikać ze zmiany struktury zatrudnienia i zmian organizacyjnych, czego nie można było przewidzieć przed podpisaniem umowy. Cena jednostkowa oraz pozostałe warunki umowy pozostaną bez zmian. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych poszczególnych rodzajów usług medycznych. Poszczególne rodzaje usług medycznych są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, nie przekraczając jednak łącznej kwoty umowy. ZAMAWIAJĄCY WYMAGA : USŁUGI MEDYCZNE DLA CELÓW BADAŃ PROFILAKTYCZNYCH Wykonawca zapewni: dostępność usług t.j. wykonywanie wszystkich badań diagnostycznych (laboratoryjnych, obrazowych, czynnościowych) oraz konsultacji specjalistycznych zleconych przez Zamawiającego wymaganych w zakresie medycyny pracy oraz do celów dyspanseryzacji w jednym obiekcie (budynku przychodni lekarskiej) podając dokładny adres gdzie usługi będą wykonywane. Wykonawca powinien dysponować placówką położoną nie dalej niż 60 km od siedziby zamawiającego ( tj. od JW 1131, 05-300 Mińsk Mazowiecki); Konsultacje specjalistyczne oraz badania diagnostyczne będą zlecane na karcie skierowania na badania profilaktyczne, przez wyznaczonego przez dowódcę JW 1131 lekarza medycyny pracy zatrudnionego w JW. 1131. Wyniki badań czynnościowych i konsultacje specjalistyczne zlecone przez Zamawiającego (z oceną w/w badań przez lekarza ze specjalizacją z danej dziedziny) będą do odbioru przez badanego, w dniu badania. Za wykonane badania dodatkowe których nie zlecił lekarz medycyny pracy J.W. 1131 Zleceniodawca nie będzie ponosił kosztów finansowych; Wykonawca zapewni dostarczenie wykonanych wyników badań obrazowych i badań laboratoryjnych żołnierzy i pracowników cywilnych do J.W 1131 w przeciągu siedmiu dni od pobranego materiału do badań. Wyniki badań laboratoryjnych przekazywane będą przez kuriera lub listem poleconym na adres Ambulatorium Jednostki Wojskowej 1131. Za wykonane badania laboratoryjne których nie zlecił lekarz medycyny pracy J.W. 1131 Zleceniodawca nie będzie ponosił kosztów finansowych; W przypadku konsultacji okulistycznej z określeniem wady wzroku i koniecznością korekcji okularowej w dniu konsultacji zostanie wystawiona recepta na wymagane okulary; Pomieszczenia ZOZ-u, w których przyjmowane będą osoby kierowane przez lekarzy zamawiającego muszą spełniać kryteria stawiane przez właściwą stację sanitarno-epidemiologiczną lub Wojskowy Ośrodek Medycyny Prewencyjnej (certyfikat sanepid-u) oraz być dostępne dla pacjentów we wszystkie dni robocze w godz. 8.00-14.00; Wykonawca zapewni pełną bezpłatną dostępność do węzłów sanitarnych oraz szatni. Konsultanci - lekarze specjaliści powinni być dostępni co najmniej w godzinach 8.00 - 13.00 i legitymować się dyplomem specjalizacji 1-go i 2-go stopnia lub podspecjalnością w zakresie dziedzin, w których udzielają konsultacji na rzecz zamawiającego, oraz posiadać prawo wykonywania zawodu lekarza na terenie RP; Wykonawca zapewni dostępność do pracowni badań obrazowych i czynnościowych codziennie w dni pracujące co najmniej w godzinach 8.00 - 14.00; Wykonawca zapewni dostępność do pracowni pobierającej materiał do badań laboratoryjnych codziennie w dni pracujące co najmniej w godzinach 8.00-11.00. Oczekiwanie na przyjęcie w gabinecie lekarskim, pracowni badań czynnościowych i obrazowych oraz pracowni do badań laboratoryjnych osób kierowanych przez lekarzy medycyny pracy zamawiającego, nie powinno trwać dłużej niż 1 godzinę; Lekarze - konsultanci muszą znać przepisy zawarte w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich żołnierzy i pracowników wojska, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz.U. z 1996 r. nr 69 poz. 332, z późniejszymi zmianami), Ustawę z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz. U. z 1997 r. nr 96, poz. 593, z późniejszymi zmianami) oraz (Dz. U. z 2010r. nr 187, poz.1257 z późniejszymi zmianami). Lekarze i personel medyczny muszą posiadać wymagane uprawnienia, o których mowa w ustawie o służbie medycyny pracy (Dz. U. z 2010r. Nr 240, poz.1611 z późniejszymi zmianami) oraz rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996r. w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami. Konsultacja lekarska polega na badaniu podmiotowym, przedmiotowym, ocenie wyników badań dodatkowych oraz dokumentacji medycznej, dostarczonej przez osobę kierowaną; Lekarz - konsultant dokonuje właściwego wpisu na odwrocie druku skierowania na badania profilaktyczne, które następnie będzie podstawą do oceny i wydania orzeczenia o zdolności do pracy dla lekarza medycyny pracy zatrudnionego w Jednostce Wojskowej 1131; Konieczne jest wpisanie przez lekarza konsultanta rozpoznania ( określenia stanu zdrowia co do braku lub występowania braku przeciwwskazań do pracy na danym stanowisku) a w przypadku konsultacji oznaczonej jako konsultacji do celów dyspanseryzacji z podaniem rozpoznania jednostki chorobowej oraz zaleceń dla pacjenta które będą odnotowane w karcie dyspensaryzacji w jednostce wojskowej i realizowane w ramach POZ; Konsultacja specjalistyczna opatrzona musi być podpisem właściwego lekarza oraz pieczątką osobistą (w przypadku braku któregokolwiek z powyższych elementów konsultacja uważana będzie za nie odbytą). Zamawiający przedstawi listę lekarzy uprawnionych do kierowania do placówki służby zdrowia ( wszelkie zmiany będą pisemnie zgłaszane do placówki służby zdrowia); W przypadku nieobecności lekarza zakładowego J.W 1131 z przyczyn służbowych lub losowych ( wyjazdy w ramach PKW, długotrwała choroba itp. ) całość badań profilaktycznych włącznie z orzeczeniem końcowym o zdolności do pracy żołnierzy oraz pracowników będących na zaopatrzeniu J.W 1131 wykona placówka zdrowia wyłoniona z przetargu. W przypadku w/wymienionej sytuacji wykonywanie całości badań profilaktycznych przez placówkę wyłonioną z przetargu będzie możliwe wyłącznie po pisemnym zawiadomieniu przez Zleceniodawcę (poprzez wysłany fax). Za wykonanie badań z wydanym orzeczeniem końcowym bez spełnionego warunku pisemnej zgody zleceniodawcy. Zleceniodawca nie będzie ponosił kosztów finansowych; W przypadku wystąpienia wyżej wymienionej sytuacji Zleceniobiorca będzie powiadomiony z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem. Badania zlecone przez lekarza medycyny pracy Zleceniobiorcy do celów wydania ostatecznego orzeczenia pracownikom Zleceniodawcy nie będą wykraczały poza badania niezbędne wynikające z czynników szkodliwych i zagrożeń określonych w skierowaniu na badania i określonych w Dz.U. z 1997r. nr 96. Za zlecone badania dodatkowe nie będące niezbędne tj. nie wynikają z konieczności występowania czynników szkodliwych i zagrożeń określonych w skierowaniu na badania i określonych w Dz.U. z 1997r. nr 96 Zleceniodawca nie będzie ponosił kosztów finansowych. Lekarz medycyny pracy Zleceniobiorcy nie będzie zlecał badań dodatkowych do celów dyspanseryzacji (t.j. kontrolnych związanych z monitorowaniem stanu zdrowia w schorzeniach przewlekłych) żołnierzy zawodowych. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawiania zamawiającemu co miesiąc do 10 dnia następnego miesiąca faktur VAT z załącznikami obejmującymi imię, nazwisko, pesel, datę badania osoby badanej oraz określenie jaka konsultacja lekarska/jakie badanie diagnostyczne zostało wykonane; Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ tj. w formularzu cenowym..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00 - Usługi medyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający na potwierdzenie spełnienie tego warunku wymaga by Wykonawca okazał: wydruk z Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą, prowadzonego przez wojewodę, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający na potwierdzenie spełnienia tego warunku wymaga by Wykonawca oświadczył (wzór oświadczenia zał. nr 5 do SIWZ), że osoby, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia, tj. personel lekarski, pielęgniarski i inny, posiadają wymagane uprawnienia, w myśl ustawy o służbie medycyny pracy ( Dz.U. z 2010r. Nr 240, poz. 1611 z póź.zm.) oraz rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z 30.05.1996r. w sprawie prowadzenia badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, metodą spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

WYJAŚNIENIA DO PUNKTU III.4.1. - potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje. Zamawiający na potwierdzenie spełnienie tego warunku wymaga by Wykonawca okazał:wydruk z Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą, prowadzonego przez wojewodę, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Ponadto: wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - według załącznika 1 do SIWZ; Pełnomocnictwo dla osoby składającej ofertę, w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - czas wykonania badań profilaktycznych max - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 144 ust. 1 ustawy dopuszcza następujące istotne zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) wartość umowy może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ( zmniejszenia) liczby osób kierowanych na badania w trakcie obowiązywania umowy. Zmiana liczby osób może wynikać ze zmiany struktury zatrudnienia i zmian organizacyjnych, czego nie można było przewidzieć przed podpisaniem umowy. Cena jednostkowa oraz pozostałe warunki umowy pozostaną bez zmian. 3) Zamawiający w trakcie realizacji umowy dopuszcza w każdym czasie nieistotne zmiany jej treści, które nie dotyczą elementów będących treścią oferty i elementem jej oceny oraz nie mające wpływu na krąg podmiotów ubiegających się o udzielenie zamówienia i końcowy wynik postępowania. 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych poszczególnych rodzajów usług medycznych. Poszczególne rodzaje usług medycznych są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu , nie przekraczając jednak łącznej kwoty umowy. 5) Zmiana istotnych i nieistotnych postanowień zawartych w może wystąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.23blt.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1131, 05-300 Mińsk Mazowiecki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Jednostce Wojskowej 1131, 05-300 Mińsk Mazowiecki; (kancelaria jawna) w dni robocze w godzinach 7:30 - 15:30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.