eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goczałkowice-Zdrój › Dostawa sprzętu na potrzeby bazy okołoturystycznej dla projektu pn.Turystyczna brama do Goczałkowic-Zdroju - adaptacja budynku dworca kolejowego wraz z otoczeniem na bazę okołoturystyczną

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-23

Goczałkowice-Zdrój: Dostawa sprzętu na potrzeby bazy okołoturystycznej dla projektu pn.: Turystyczna brama do Goczałkowic-Zdroju - adaptacja budynku dworca kolejowego wraz z otoczeniem na bazę okołoturystyczną
Numer ogłoszenia: 40194 - 2015; data zamieszczenia: 23.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Goczałkowice-Zdrój , ul. Szkolna 13, 43-230 Goczałkowice-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 2107185.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goczalkowicezdroj.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu na potrzeby bazy okołoturystycznej dla projektu pn.: Turystyczna brama do Goczałkowic-Zdroju - adaptacja budynku dworca kolejowego wraz z otoczeniem na bazę okołoturystyczną.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr I dostawa 2 lunet wraz z montażem: Lunety do obserwacji ptaków 2 sztuki, luneta obserwacyjna z korpusem metalowym, nierdzewnym, wysokość około 1,5 m, posadowiona na podłożu z kostki brukowej. Zadanie obejmuje dostawę i montaż dostarczonych urządzeń. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ, Zadanie nr II dostawa sprzętu sportowego: rower trekkingowi 5 szt. Rower przeznaczone do turystyki rowerowej, wyposażony w ramę aluminiową, amortyzator, hamulce metalowe, pedały metalowe, obręcze aluminiowe. kije do Nordic Walking 15 par Kije o regulowanej długości, wykonane z aluminium i min. 30% karbon, z ergonomicznie ukształtowaną rączką gumowo korkową, posiadające gumową stopkę bucik i plastikowy talerzyk. piłkarzyki juniorskie zestaw musi składać się z solidnie wykonanego stołu z aluminiowymi drążkami dla zawodników i antypoślizgowymi uchwytami. Wymiary stołu to około 100x50x30 cm sanki 15 szt. konstrukcja musi być wykonana z mocnych rur zapewniających trwałość i stabilność sanek. Sanki muszą posiadać specjalnie wyprofilowane oparcie zwiększające bezpieczeństwo dziecka, ograniczając ryzyko upadku oraz być wyposażone w oparcia pod nogi. Długość około 80 cm nosidełko turystyczne z daszkiem 1 sztuka, Element niezbędny do transportu dziecka w terenie. Dziecko musi być zabezpieczone szelkami. Nosidełko w komplecie z dodatkowo montowanym daszkiem, chroniącym przed deszczem i promieniami słonecznymi, wykonane z trwałych i odpornych na przecieranie materiałów. leżaki 15 sztuk wykonane z drewna bukowego, o stabilnej konstrukcji łączonej na nitach, poszycie leżaka: bawełniano, poliestrowe, leżak musi posiadać 3 stopniowa regulacje. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Zadanie nr III dostawa kajaków wraz z wyposażeniem: kajak 5 szt. 3 szt. dwuosobowe i 2 szt. jednoosobowe w komplecie z wiosłami 8 szt. i kamizelkami ratunkowymi 8 sztuk. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Zadanie nr IV, dostawa małej architektury wraz z montażem: stojak na rowery 2 sztuki , Konstrukcja stalowa ocynkowana oraz pomalowana, długość około 200 cm , Ilość stanowisk rowerowych: minimum 5. Sposób montażu: do postawienia na podłodze i przykręcenia do utwardzonego podłoża, altanka wypoczynkowa (3 sztuki) altanka wykonana będzie z metalu wg projektu. Posadowiona zostanie na kostce brukowej. Konstrukcje altan przedstawia rysunek numer 1, w załącznik nr 1 do SIWZ , ławo stoły (3 sztuki), Ławo stoły wykonane będą z metalu i drewna i będą posadowione na i zakotwiczone do kostki brukowej. Wymiary około 2 x 1,3 x 0, 7 m.kosze na śmieci (5 sztuk) , wykonane z metalu, wg rysunku nr 2, w załącznik nr 1 do SIWZ, Zadanie obejmuje dostawę i montaż dostarczonych urządzeń. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Zadanie V wyposażenie wnętrza:fotele 2 sztuki , fotele o prostej konstrukcji, pokryte materiałem łatwym do wyczyszczenia (sztuczna skóra),kanapa dla opiekunów (1 szt. ), Kanapa o prostej konstrukcji, pokryta materiałem łatwo zmywalnym (sztuczna skóra ) o szerokości nie mniejszej niż 170 cm. stolik 1 sztuka blat wykonany z trwałej płyty z zabezpieczonym obrzeżem. Rama i nogi wykonane z profili metalowych lakierowanych. Wymiary blatu minimum 80x80 cm, wysokość około 70 cm. regał 2 szt. Regał o konstrukcji typu magazynowego. Jeden będzie służył do przechowywania sprzętu turystycznego, a drugi do przechowywania bagażu w ramach przechowalni. Wykonany z wytrzymałego metalu. Półki wykonane z blachy stalowej o grubości ok. 1 mm i udźwigu na półkę min. 60 kg. Wysokość min. 2 metry, wymiar półek 90x70 cm, ilość półek 4,krzesełka 8 szt. i stoliki 2 szt. Zestawy krzesełek i stolików do odpoczynku i zabawy dla dzieci. Wykonane z trwałego, łatwego do utrzymania w czystości plastiku. Wysokość siedziska krzesełka to ok. 30 cm, wysokość stolika ok. 50 cm, średnica ok. 80 cm.przewijak , przewijak ścienny z możliwością złożenia pionowego. Musi on spełniać wszystkie standardy bezpieczeństwa oraz użyteczności. Przewijak wykonany będzie z polietylenu. Maksymalne obciążenie: 100 kg; Zestaw do zabawy plastikowy, Zestaw ma składać się z plastikowego domku i zjeżdżalni dla dzieci. Długość domku minimum 180 cm, wysokość minimum 110 cm. Zjeżdżalnię można ustawić i przymocować na dowolnej ściance domku jak i przedsionka. Zabawka ma być przeznaczona dla dzieci powyżej 1. roku życia. ławki i stoły 8 kompletów. Do postawienia bez montażu. Drewno lakierowane, zabezpieczone impregnatem. Metal zabezpieczony antykorozyjnie. Długość stołu i ławek minimum 180 cm.Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ Zadanie VI dostawa urządzeń siłowni zewnętrznej wraz z montażem. Montaż 10 sztuk urządzeń. Zadanie obejmuje dostawę i montaż dostarczonych urządzeń. 1.Wyciskanie siedząc i Wyciąg górny, 2.Surfer i Wahadło, 3.Motyl klasyczny z motylem w rewersie,.4.Koła Tai Chi duże i małe , 5.Piechur i Biegacz, 6.Stepper i Twister7.Wioślarz pojedynczy,.8.Masażer pleców, 9.Prasa nożna pojedyncza.10.Orbitrek pojedynczy,.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.41.00.00 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu 34.43.00.00 - Rowery 37.41.20.00 - Sprzęt do uprawiania sportów wodnych 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy 39.10.00.00 - Meble 45.21.13.20 - Roboty budowlane w zakresie altan .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
  • inne dokumenty

    Dla zadania VI; Zamawiający wymaga, aby wraz z formularzem ofertowym Wykonawca przedłożył certyfikat zgodności oferowanego urządzenia/produktu z wymaganiami określonymi w normach PN-EN 1176-1:2009, PN-EN 1176-6:2009, PN-EN 1176-7:2009 i PN-EN 957-1:2005 lub równoważnych oraz aktualne certyfikaty bezpieczeństwa wydane przez jednostki certyfikujące PCA bądź równoważne dla poszczególnych urządzeń/produktów oraz opisy oferowanych produktów (urządzeń siłowni zewnętrznych) będące w posiadaniu wykonawcy, np. karty katalogowe, które będą zawierały nazwę producenta oraz wyczerpujący opis techniczny dot. zastosowanych materiałów, wymiarów urządzeń, parametrów urządzeń, określające sposób montażu, opisujące zabezpieczenia antykorozyjne, na podstawie których zamawiający oceni zgodność urządzeń/produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ dla tych urządzeń.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin udzielonej gwarancji i rękojmi - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goczalkowicezdroj.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Goczałkowice-Zdrój, ul. Szkolna 13 , 43-230 Goczałkowice-Zdrój,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Goczałkowice-Zdrój, ul. Szkolna 13 , 43-230 Goczałkowice-Zdrój, sekretariat I piętro,..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 -2013, Poddziałanie, 3.2.2. Infrastruktura okołoturystyczna..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.