eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chodzież › II POSTĘPOWANIE NA ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA UTWARDZENIU TERENU POD PROJEKTOWANE MIEJSCA POSTOJU POJAZDÓW W RAMACH PROGRAMU AKTYWNE UDOSTĘPNIANIE LASÓW W LEŚNICTWACH KARCZEWNIK I DRĄŻKI

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-03

Chodzież: II POSTĘPOWANIE NA ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA UTWARDZENIU TERENU POD PROJEKTOWANE MIEJSCA POSTOJU POJAZDÓW W RAMACH PROGRAMU AKTYWNE UDOSTĘPNIANIE LASÓW W LEŚNICTWACH KARCZEWNIK I DRĄŻKI
Numer ogłoszenia: 401212 - 2013; data zamieszczenia: 03.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 347546 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Podanin, Podanin 65, 64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie, tel. 067 2828019, 2829897, 2810781, faks 067 2810785.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: II POSTĘPOWANIE NA ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA UTWARDZENIU TERENU POD PROJEKTOWANE MIEJSCA POSTOJU POJAZDÓW W RAMACH PROGRAMU AKTYWNE UDOSTĘPNIANIE LASÓW W LEŚNICTWACH KARCZEWNIK I DRĄŻKI.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie terenu pod projektowane miejsca postoju pojazdów w ramach programu Aktywne udostępnianie lasów - zagospodarowanie nawierzchni pod miejsce postoju pojazdów (MPP) położonego w leśnictwach Karczewnik i Drążki. 2. Strefę parkingową miejsc postoju pojazdów stanowi pas położony równolegle do drogi pomiędzy drogą leśną a lasem. 3. W obu leśnictwach planowanych jest 7 miejsc postojowych dla samochodów osobowych (w tym jedno dla samochodów użytkowanych przez osoby niepełnosprawne). 4. Teren pod planowane MPP w leśnictwie Karczewnik znajduje się przy drodze wojewódzkiej nr 183 Chodzież - Czarnków (działka ewidencyjne nr 8083/2 - obręb ewidencyjny Oleśnica) 5. Teren pod planowane MPP w leśnictwie Drążki znajduje się przy drodze powiatowej Budzyń - Dziewoklucz (działka ewidencyjna nr 8286/1 - obręb ewidencyjny Budzyń). 6. Plany utwardzenia terenu zawierają rysunki nr 1 i 2 do SIWZ. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres wykonania prac zawierają: a. szczegółowa specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót, b. przedmiary robót. stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. 8. Powyższy działki stanowią własność Skarbu Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe w zarządzie Nadleśnictwa Podanin. 9. Przepisy prawne regulujące podstawę wykonania zamówienia: a. ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 z późn. zm.); b. ustawa z dnia 23.04.1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. nr 16, poz. 93 z późn. zm.), c. ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.); d. ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.); e. rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r., nr 47 poz. 401); f. rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ( Dz. U. z 2003 r., nr 120, poz. 1126); g. przepisy i wytyczne branżowe. 10. Ewentualne odpady Wykonawca zobowiązany jest poddać utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. z 2010 r. nr 185 poz. 1243 z późn. zm.). Koszty utylizacji poniesie Wykonawca. 11. Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone - odbiór końcowy, jeżeli zostanie podpisany bezusterkowy protokół odbioru końcowego robót przez Zamawiającego, Wykonawcę i Inspektora Nadzoru. 12. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia Zamawiającemu 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, liczonej od dnia bezusterkowego odbioru końcowego robót potwierdzonego bezusterkowym protokołem zdawczo odbiorczym. 13. Wykonawca wykona i przygotuje oraz złoży w formie trwale spiętej Operat kolaudacyjny stanowiący podstawę odbioru i ocenę zgodności wykonanych robót z dokumentacją techniczną, zawierający wszelkie dokumenty dotyczące wykonanych robót budowlanych, a zwłaszcza : a. Protokół z przeprowadzonego odbioru technicznego, b. Wykaz wad i usterek z odbioru technicznego, c. Protokół odbioru końcowego robót, d. Pisemne zgłoszenie zakończenia robót przez Wykonawcę Zamawiającemu, e. Oświadczenia osób funkcyjnych na budowie wymagane Prawem Budowlanym - jeśli dotyczy, f. Dziennik budowy jako dokument prawny obowiązujący Zamawiającego i Wykonawcę w trakcie trwania budowy, g. Dokumenty gwarancyjne, h. Dokumentację projektową powykonawczą z naniesionymi wszystkimi zmianami dokonanymi w czasie realizacji robót, i. Protokół przekazania terenu budowy przez Wykonawcę z zapisami o przywróceniu do stanu pierwotnego terenu zaplecza, j. Atesty materiałów, k. Orzeczenia o jakości materiałów - jeśli posiada, l. Deklarację zgodności na wbudowane materiały, m. Aprobaty techniczne wbudowanych materiałów, n. Dokumentację fotograficzną robót. 14. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (dalej STWiOR), wytycznymi określonymi w SIWZ, wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż., oraz poleceniami Inspektora nadzoru inwestorskiego. 15. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w STWiOR oraz kosztorysach ofertowych. 16. Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom obowiązujących Norm. 17. Użyte w dokumentacji projektowej nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Dopuszcza się materiały, urządzenia i technologie równoważne w stosunku do przywołanych w projekcie. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją musza posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w projekcie budowlanym, pod warunkiem, że zaproponowany produkt posiadać będzie parametry i spełniać standardy, co produkt podany przykładowo. Należy wówczas w ofercie podać nazwę, typ i parametry proponowanego produktu równoważnego. 18. Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania - przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez Inspektora nadzoru 19. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą wg zasad określonych Kodeksem cywilnym oraz postanowieniami Zamawiającego zawartymi w treści wzoru umowy będącej załącznikiem nr 5 do SIWZ. 20. Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz zaleceniami Inspektora Nadzoru i Zamawiającego. 21. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w wykonaniu przedmiotu zamówienia. W przypadku wykonania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji podwykonawców na etapie realizacji przedmiotu zamówienia. 22. Wyłoniony w niniejszym postępowaniu Wykonawca przedłoży wzór umowy ze wskazanym podwykonawcą. Zamawiający może zgodnie z art. 6471 KC wnieść sprzeciw lub zastrzeżenia do umowy zawartej pomiędzy wykonawcą a podwykonawcą. Nie wniesienie zmian i zastrzeżeń do umowy w terminie 14 dni od daty jej doręczenia Zamawiającemu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na jej zawarcie. 23. Organizacja budowy: a. organizacja zaplecza budowy i zaplecza socjalnego dla własnych potrzeb - zgodnie z obowiązującymi przepisami, b. odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót przed dostępem osób trzecich, c. uporządkowanie terenu po zakończeniu robót: odtworzenie ewentualnie uszkodzonych nawierzchni lub obiektów sąsiadujących do stanu z dnia przejęcia frontu robót, d. w przypadku uszkodzenia drzew (m.in. uszkodzeń kory, ścięcia drzewa) Wykonawca zostanie obciążony kwotą w wysokości 1.500,00 zł brutto za każdą sztukę. 20. Warunki rozliczania wykonania przedmiotu zamówienia: a. z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa za cenę ryczałtową obejmującą zakres rzeczowy określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i STWiOR. b. Wynagrodzenie wykonawcy ustala się w formie ryczałtu za wykonanie przedmiotu zamówienia wynikającego swoim zakresem z rozdziałem IV niniejszej SIWZ i jakikolwiek błąd w jej obliczeniu nie ma znaczenia na poprawność obliczenia ceny oferty. c. Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone - odbiór końcowy, jeżeli zostanie podpisany bezusterkowy protokół odbioru robót przez Zamawiającego, Wykonawcę i Inspektora nadzoru inwestorskiego. d. Zamawiający przewiduje rozliczenie końcowe za wykonane roboty. Podstawą do wystawienia faktury końcowej będzie bezusterkowy protokół odbioru końcowego podpisany przez Wykonawcę, Inwestora i Inspektora nadzoru. e. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. f. Podstawą wyceny oferty jest szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym, a nie zasadniczym dla dokonania wyceny oferty. g. Podstawą ustalenia wynagrodzenia (ceny brutto oferty) będzie kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną na podstawie projektów technicznych, wytycznych i zaleceń określonych w niniejszej SIWZ, STWiOR. h. Zapłata za fakturę nastąpi z wykorzystaniem terminu odroczonej zapłaty - do 30 dni licząc od dnia złożenia u Zamawiającego faktury sprawdzonej i zatwierdzonej przez Inspektora Nadzoru.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowo - Handlowy sługi Sprzętem Budowlanym Wojciech Kaczmarek, ul. Rolna 23, 64-820 Szamocin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13703,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29591,44

  • Oferta z najniższą ceną: 29591,44 / Oferta z najwyższą ceną: 33377,28

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.