eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Police › REMONT NAWIERZCHNI DRÓG GRUNTOWYCH



Ogłoszenie z dnia 2015-02-23

Police: REMONT NAWIERZCHNI DRÓG GRUNTOWYCH
Numer ogłoszenia: 40116 - 2015; data zamieszczenia: 23.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Policach , ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4311830, faks 91 4311832.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.police.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT NAWIERZCHNI DRÓG GRUNTOWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 wykonaniem koryta w gruncie kat. II-IV o głębokości 5 cm z wywozem urobku 1.2 wykonaniem koryta w gruncie kat. II-IV o głębokości 10 cm z wywozem urobku 1.3 wykonaniem koryta w gruncie kat. II-IV o głębokości 15 cm z wywozem urobku 1.4 wykonaniem koryta w gruncie kat. II-IV o głębokości 20 cm z wywozem urobku 1.5 wykonaniem nawierzchni drogi z gruzu drobnowymiarowego betonowego o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 5 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Wykonawcy), 1.6 wykonaniem nawierzchni drogi z gruzu drobnowymiarowego betonowego o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 10 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Wykonawcy), 1.7 wykonaniem nawierzchni drogi z gruzu drobnowymiarowego betonowego o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 15 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Wykonawcy), 1.8 wykonaniem nawierzchni drogi z gruzu drobnowymiarowego betonowego o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 20 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Wykonawcy), 1.9 wykonaniem nawierzchni drogi z kruszywa naturalnego (granit, bazalt) o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 5 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Wykonawcy), 1.10 wykonaniem nawierzchni drogi z kruszywa naturalnego (granit, bazalt) do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 10 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Wykonawcy), 1.11 wykonaniem nawierzchni drogi z kruszywa naturalnego (granit, bazalt) o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 15 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Wykonawcy), 1.12 wykonaniem nawierzchni drogi z kruszywa naturalnego (granit, bazalt) o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 20 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Wykonawcy), 1.13 wykonaniem nawierzchni drogi z frezu asfaltowego o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 5 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Zamawiającego), 1.14 wykonaniem nawierzchni drogi z frezu asfaltowego o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 10 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Zamawiającego), 1.15 wykonaniem nawierzchni drogi z frezu asfaltowego o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 15 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Zamawiającego), 1.16 wykonaniem nawierzchni drogi z frezu asfaltowego o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 20 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Zamawiającego), 1.17 wykonaniem nawierzchni drogi z frezu asfaltowego o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 5 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Wykonawcy), 1.18 wykonaniem nawierzchni drogi z frezu asfaltowego o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 10 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Wykonawcy), 1.19 wykonaniem nawierzchni drogi z frezu asfaltowego o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 15 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Wykonawcy), 1.20 wykonaniem nawierzchni drogi z frezu asfaltowego o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 20 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Wykonawcy), 1.21 wyrównaniem nawierzchni drogi z profilowaniem spadków i zagęszczeniem walcem o ciężarze min. 5 t, bez użycia materiałów, 1.22 wykonaniem nawierzchni drogi z płyt drogowych na podsypce z piasku o grubości 5 cm wraz z transportem (materiał Wykonawcy), 1.23 wykonaniem nawierzchni drogi z płyt drogowych na podsypce z piasku o grubości 5 cm wraz z transportem (płyty Zamawiającego, wszelkie pozostałe materiały Wykonawca), 1.24 transportem płyt drogowych na terenie Gminy Police w miejsce wskazane przez Zamawiającego (zamówienie obejmuje: cenę zakupu 1 płyty drogowej oraz wszystkie koszty towarzyszące niezbędne do dostarczenia przedmiotowego materiału w miejsce wskazane Wykonawcy przez Zamawiającego na terenie Gminy Police), 1.25 transportem płyt drogowych stanowiących własność Zamawiającego na terenie Gminy Police ze wskazanych przez Zamawiającego: miejsca odbioru do miejsca dostawy (zamówienie obejmuje: wszystkie koszty towarzyszące niezbędne do dostarczenia przedmiotowego materiału w miejsce wskazane Wykonawcy przez Zamawiającego), 1.26 transportem gruzu drobnowymiarowego betonowego o frakcji 0,5 mm do 35 mm (cena zawiera koszty zakupu 1 t materiału oraz wszystkie koszty towarzyszące niezbędne do dostarczenia przedmiotowego materiału w miejsce wskazane Wykonawcy przez Zamawiającego na terenie Gminy Police), 1.27 transportem kruszywa naturalnego (granit, bazalt) o frakcji 0,5 mm do 35 mm (cena zawiera koszty zakupu 1 t materiału oraz wszystkie koszty towarzyszące niezbędne do dostarczenia przedmiotowego materiału w miejsce wskazane Wykonawcy przez Zamawiającego na terenie Gminy Police), 1.28 transportem frezu asfaltowego o frakcji 0,5 mm do 35 mm (cena zawiera koszty zakupu 1 t materiału oraz wszystkie koszty towarzyszące niezbędne do dostarczenia przedmiotowego materiału w miejsce wskazane Wykonawcy przez Zamawiającego na terenie Gminy Police)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1 Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 500 zł (słownie : trzy tysiące pięćset złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj. 1 pieniądzu 2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3 gwarancjach bankowych, 4 gwarancjach ubezpieczeniowych 5 poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek Gminy Police : Bank PKO S.A. II O Szczecin ul. Bogurodzicy 5 Nr konta : 15 1240 3927 1111 0010 6013 0076, z oznaczeniem Wadium przetargowe - Remont nawierzchni dróg gruntowych. 5 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądz, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego. 6 Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót polegających na remoncie dróg gruntowych o łącznej długości minimum 5,0 km. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje, protokóły odbioru robót, itp.).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.police.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Policach ul. Bankowa 18, pok. 203.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Policach ul. Stefana Batorego 3, sekretariat, pokój nr 30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.