Ogłoszenie z dnia 2015-02-23
Police: REMONT NAWIERZCHNI DRÓG GRUNTOWYCH
Numer ogłoszenia: 40116 - 2015; data zamieszczenia: 23.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Policach , ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4311830, faks 91 4311832.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.police.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT NAWIERZCHNI DRÓG GRUNTOWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 wykonaniem koryta w gruncie kat. II-IV o głębokości 5 cm z wywozem urobku 1.2 wykonaniem koryta w gruncie kat. II-IV o głębokości 10 cm z wywozem urobku 1.3 wykonaniem koryta w gruncie kat. II-IV o głębokości 15 cm z wywozem urobku 1.4 wykonaniem koryta w gruncie kat. II-IV o głębokości 20 cm z wywozem urobku 1.5 wykonaniem nawierzchni drogi z gruzu drobnowymiarowego betonowego o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 5 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Wykonawcy), 1.6 wykonaniem nawierzchni drogi z gruzu drobnowymiarowego betonowego o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 10 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Wykonawcy), 1.7 wykonaniem nawierzchni drogi z gruzu drobnowymiarowego betonowego o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 15 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Wykonawcy), 1.8 wykonaniem nawierzchni drogi z gruzu drobnowymiarowego betonowego o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 20 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Wykonawcy), 1.9 wykonaniem nawierzchni drogi z kruszywa naturalnego (granit, bazalt) o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 5 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Wykonawcy), 1.10 wykonaniem nawierzchni drogi z kruszywa naturalnego (granit, bazalt) do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 10 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Wykonawcy), 1.11 wykonaniem nawierzchni drogi z kruszywa naturalnego (granit, bazalt) o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 15 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Wykonawcy), 1.12 wykonaniem nawierzchni drogi z kruszywa naturalnego (granit, bazalt) o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 20 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Wykonawcy), 1.13 wykonaniem nawierzchni drogi z frezu asfaltowego o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 5 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Zamawiającego), 1.14 wykonaniem nawierzchni drogi z frezu asfaltowego o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 10 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Zamawiającego), 1.15 wykonaniem nawierzchni drogi z frezu asfaltowego o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 15 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Zamawiającego), 1.16 wykonaniem nawierzchni drogi z frezu asfaltowego o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 20 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Zamawiającego), 1.17 wykonaniem nawierzchni drogi z frezu asfaltowego o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 5 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Wykonawcy), 1.18 wykonaniem nawierzchni drogi z frezu asfaltowego o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 10 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Wykonawcy), 1.19 wykonaniem nawierzchni drogi z frezu asfaltowego o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 15 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Wykonawcy), 1.20 wykonaniem nawierzchni drogi z frezu asfaltowego o frakcji 0,5 do 35 mm wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5 t o grubości 20 cm po zagęszczeniu wraz z transportem (materiał Wykonawcy), 1.21 wyrównaniem nawierzchni drogi z profilowaniem spadków i zagęszczeniem walcem o ciężarze min. 5 t, bez użycia materiałów, 1.22 wykonaniem nawierzchni drogi z płyt drogowych na podsypce z piasku o grubości 5 cm wraz z transportem (materiał Wykonawcy), 1.23 wykonaniem nawierzchni drogi z płyt drogowych na podsypce z piasku o grubości 5 cm wraz z transportem (płyty Zamawiającego, wszelkie pozostałe materiały Wykonawca), 1.24 transportem płyt drogowych na terenie Gminy Police w miejsce wskazane przez Zamawiającego (zamówienie obejmuje: cenę zakupu 1 płyty drogowej oraz wszystkie koszty towarzyszące niezbędne do dostarczenia przedmiotowego materiału w miejsce wskazane Wykonawcy przez Zamawiającego na terenie Gminy Police), 1.25 transportem płyt drogowych stanowiących własność Zamawiającego na terenie Gminy Police ze wskazanych przez Zamawiającego: miejsca odbioru do miejsca dostawy (zamówienie obejmuje: wszystkie koszty towarzyszące niezbędne do dostarczenia przedmiotowego materiału w miejsce wskazane Wykonawcy przez Zamawiającego), 1.26 transportem gruzu drobnowymiarowego betonowego o frakcji 0,5 mm do 35 mm (cena zawiera koszty zakupu 1 t materiału oraz wszystkie koszty towarzyszące niezbędne do dostarczenia przedmiotowego materiału w miejsce wskazane Wykonawcy przez Zamawiającego na terenie Gminy Police), 1.27 transportem kruszywa naturalnego (granit, bazalt) o frakcji 0,5 mm do 35 mm (cena zawiera koszty zakupu 1 t materiału oraz wszystkie koszty towarzyszące niezbędne do dostarczenia przedmiotowego materiału w miejsce wskazane Wykonawcy przez Zamawiającego na terenie Gminy Police), 1.28 transportem frezu asfaltowego o frakcji 0,5 mm do 35 mm (cena zawiera koszty zakupu 1 t materiału oraz wszystkie koszty towarzyszące niezbędne do dostarczenia przedmiotowego materiału w miejsce wskazane Wykonawcy przez Zamawiającego na terenie Gminy Police)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1 Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 500 zł (słownie : trzy tysiące pięćset złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj. 1 pieniądzu 2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3 gwarancjach bankowych, 4 gwarancjach ubezpieczeniowych 5 poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek Gminy Police : Bank PKO S.A. II O Szczecin ul. Bogurodzicy 5 Nr konta : 15 1240 3927 1111 0010 6013 0076, z oznaczeniem Wadium przetargowe - Remont nawierzchni dróg gruntowych. 5 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądz, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego. 6 Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót polegających na remoncie dróg gruntowych o łącznej długości minimum 5,0 km. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje, protokóły odbioru robót, itp.).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarancja - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.police.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Policach ul. Bankowa 18, pok. 203.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Policach ul. Stefana Batorego 3, sekretariat, pokój nr 30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POLIC
- Eksploatacja i utrzymanie w należytym stanie 2 szaletów miejskich w Policach
- Usługi kominiarskie w zasobach administrowanych przez ZGKiM w Policach, w podziale na części
- Rozbudowa i przebudowa Zespołu Szkół im. I. Łukasiewicza w Policach o część Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu chemicznego - zaprojektuj i wybuduj
- Prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej Powiatu Polickiego, powiatowych jednostek organizacyjnych - w tym Starostwa Powiatowego w Policach
więcej: przetargi w Policach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące remonty infrastruktury technicznej Gminy Nowa Ruda
- Budowa wodociągu wiejskiego Łabętnik - Pomiany wraz z budową przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Bargłów Kościelny
- Przebudowa drogi gminnej Zdroje - Wyszyny Kościelne
- Budowa nawierzchni z asfaltu oraz nawierzchni z kostki brukowej na terenie miasta i gminy Wronki
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i rozbudowa sieci wodociągowej we wsi Lewickie i Lewickie-Kolonia
- Przebudowa i modernizacja dróg w Gminie Niedźwiedź - II etap
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.