eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orzesze › Dowóz uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2015/2016 (części zamówienia I i II)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-23

Orzesze: Dowóz uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2015/2016 (części zamówienia I i II)
Numer ogłoszenia: 40112 - 2015; data zamieszczenia: 23.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Oświaty , ul. Powstańców 5, 43-180 Orzesze, woj. śląskie, tel. 032 2215355, faks 032 2214529.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzo.orzesze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2015/2016 (części zamówienia I i II).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia obejmuje: Dowóz uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2015/2016 (części zamówienia I i II) KODY Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) określające przedmiot zamówienia 60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego 60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób Część zamówienia I Dzienny dowóz obejmuje około 365 uczniów do szkół podstawowych (7 szkół) i jednego gimnazjum na terenie miasta Orzesze Łączna dzienna ilość wozokilometrów ok. 245 wzkm dla autobusów. Przewidywana liczba dni na realizację usługi - 187 dni. Trasy i godziny przejazdów autobusów zostaną przekazane wybranemu Wykonawcy po podpisaniu umowy i sporządzeniu planów zajęć w poszczególnych placówkach oświatowych. Część zamówienia II Dzienny dowóz obejmuje około 47 uczniów niepełnosprawnych dowożonych do szkół specjalistycznych zgodnie ze skierowaniem Starosty Powiatu Mikołowskiego. Łączna dzienna ilość wozokilometrów ok. 480 wzkm dla mikrobusów dla dzieci niepełnosprawnych. Przewidywana liczba dni na realizację usługi - 187 dni. Trasy i godziny przejazdów mikrobusów zostaną przekazane wybranemu Wykonawcy po podpisaniu umowy i sporządzeniu planów zajęć w poszczególnych placówkach oświatowych. Podwykonawcy. Wykonawca nie może powierzyć wykonania zamówienia podwykonawcy. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia tj. całości zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości - 4.000,00 zł dla części I zamówienia - 5.500,00 zł dla części II zamówienia Wadium dla każdej z część zamówienia w przypadku wykonawcy składającego oferty na dwie części zamówienia musi zostać wniesione oddzielnie. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz.275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr 80 8454 1040 2002 0013 9032 0003 Orzesko-Knurowskiego Banku Spółdzielczego Oddział Orzesze. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 03.03.2015r. do godz. 09:00 O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy zamawiającego. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć do MZO ORZESZE -sekretariat. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca posiada aktualną licencję na prowadzenie zarobkowego przewozu osób na terenie województwa śląskiego. Dotyczy zarówno części I jak i części II Ww. warunki zostaną uznane za spełnione jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa punkcie VI specyfikacji, w przypadku braku szczegółowego opisu spełnienia warunku udziału w postępowaniu jego weryfikacja odbędzie się w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wykonawca wykaże, że wykonał minimum 2 usługi w zakresie transportu regularnego specjalnego o wartości min. 130 000,00zł brutto każda. Okres wykonywania każdej usługi nie może być krótszy niż 9 miesięcy. Pod pojęciem transportu regularnego specjalnego należy rozumieć zapis zawarty w ustawie z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2012r. poz 1265 z późn. zm.) - dla części I zamówienia. - wykonawca wykaże, że wykonał minimum 2 usługi w zakresie transportu regularnego specjalnego osób niepełnosprawnych w wartości min. 170 000,00 zł brutto każda. Okres wykonywania każdej usługi nie może być krótszy niż 9 miesięcy. Pod pojęciem transportu regularnego specjalnego należy rozumieć zapis zawarty w ustawie z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2012r. poz 1265 z późn. zm.) - dla części II zamówienia Ww. warunki zostaną uznane za spełnione jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa punkcie VI specyfikacji, w przypadku braku szczegółowego opisu spełnienia warunku udziału w postępowaniu jego weryfikacja odbędzie się w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części I - w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: - minimum 2 autobusy o min. 55 miejscach siedzących każdy Dla części II - W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: - minimum 1 mikrobus o min. 30 miejscach siedzących, minimum 1 mikrobus o min. 25 miejscach siedzących i minimum 1 mikrobus o min. 10 miejscach siedzących Ww. warunki zostaną uznane za spełnione jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa punkcie VI specyfikacji, w przypadku braku szczegółowego opisu spełnienia warunku udziału w postępowaniu jego weryfikacja odbędzie się w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części I- w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: - minimum 3 osobami: w tym 2 osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania pojazdami wymaganymi do realizacji zamówienia oraz dyspozytorem. Dla części II - w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: - minimum 4 osobami: w tym 3 osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania pojazdami wymaganymi do realizacji zamówienia i dyspozytorem Ww. warunki zostaną uznane za spełnione jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa punkcie VI specyfikacji, w przypadku braku szczegółowego opisu spełnienia warunku udziału w postępowaniu jego weryfikacja odbędzie się w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części I - posiada środki finansowe lub wykaże zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 30.000,00zł -wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 150.000,00 zł Dla części II - posiada środki finansowe lub wykaże zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 40 000,00 zł -wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 150.000,00 zł Ww. warunki zostaną uznane za spełnione jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa punkcie VI specyfikacji, w przypadku braku szczegółowego opisu spełnienia warunku udziału w postępowaniu jego weryfikacja odbędzie się w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin płatności faktury - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.orzesze.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIEJSKI ZESPÓŁ OŚWIATY UL. POWSTAŃCÓW 5, 43-180 ORZESZE.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2015 godzina 09:00, miejsce: MIEJSKI ZESPÓŁ OŚWIATY UL. POWSTAŃCÓW 5, 43-180 ORZESZE.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.