eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › DOSTOSOWANIE OBIEKTU DO WYMAGAŃ OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW TECHNICZNYCH I SANITARNYCH, REALIZOWANE W CZĘŚCIACHCZĘŚĆ 1. PRZEBUDOWA ZEWNĘTRZNYCH SCHODÓW WEJŚCIOWYCH DO BUDYNKU GŁÓWNEGO ORAZ ROZBUDOWA TARASU REKREACYJNEGO OD STRONY WSCHODNIEJ- PRZY PAWILONIE GASTRONOMICZNYM

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-23

Jelenia Góra: DOSTOSOWANIE OBIEKTU DO WYMAGAŃ OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW TECHNICZNYCH I SANITARNYCH, REALIZOWANE W CZĘŚCIACH: CZĘŚĆ 1. PRZEBUDOWA ZEWNĘTRZNYCH SCHODÓW WEJŚCIOWYCH DO BUDYNKU GŁÓWNEGO ORAZ ROZBUDOWA TARASU REKREACYJNEGO OD STRONY WSCHODNIEJ- PRZY PAWILONIE GASTRONOMICZNYM
Numer ogłoszenia: 40033 - 2015; data zamieszczenia: 23.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe MSW w Jeleniej Górze , ul. Cervi 14, 58-560 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 7552064 w.4026, faks 75 7551093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatorium.agat.ta.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTOSOWANIE OBIEKTU DO WYMAGAŃ OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW TECHNICZNYCH I SANITARNYCH, REALIZOWANE W CZĘŚCIACH: CZĘŚĆ 1. PRZEBUDOWA ZEWNĘTRZNYCH SCHODÓW WEJŚCIOWYCH DO BUDYNKU GŁÓWNEGO ORAZ ROZBUDOWA TARASU REKREACYJNEGO OD STRONY WSCHODNIEJ- PRZY PAWILONIE GASTRONOMICZNYM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie obiektu do wymagań obowiązujących przepisów technicznych i sanitarnych, realizowane w częściach. Przedmiot zamówienia dotyczy Części 1. pn. Przebudowa zewnętrznych schodów wejściowych do budynku głównego oraz rozbudowa tarasu rekreacyjnego od strony wschodniej- przy pawilonie gastronomicznym. Budynek zlokalizowany jest przy ul. Cervi 14 w Jeleniej Górze (kod 58-580) na działce oznaczonej geodezyjnie numerem 116, AM 3, obręb 0005 Cieplice V.Obiekty będą posadowione na warstwie piasków gliniastych o stopniu zagęszczenia ID=0,65 na głębokościach: -2,16; -1,32 w stosunku do projektowanego poziomu posadzki wejścia głównego. W obrębie projektowanego zamierzenia nie stwierdzono występowania ciągłego poziomu wody gruntowej. Ustalono również proste warunki gruntowe i określono I kategorię geotechniczną obiektu. Zgodnie z zapisem w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego dla dzielnicy Cieplice w Jeleniej Górze, przedmiotowa inwestycja uzyskała Decyzję Nr 1495/14 - Pozwolenie na podejmowanie innych działań przy zabytku,wydaną 18.12.2014r. przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu, Delegatura w Jeleniej Górze. Na realizację zadania- Zamawiający posiada Decyzję nr 77/2015 z 23.02.2015 r. zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenie na budowę, wydana przez Prezydenta Miasta Jeleniej Góry. W budynku, podczas wykonywania robót budowlanych prowadzona jest statutowa działalność uzdrowiskowo-lecznicza. Wg opisu technicznego do PB: W ramach inwestycji projektuje się: 1.1 Przebudowę schodów wejściowych do budynku głównego. Dotychczasowy jeden bieg schodowy będzie podzielony na trzy mniejsze biegi, przedzielone betonowymi donicami na trzech poziomach wysokości. W strefie bezpośredniego wejścia do budynku będą zlokalizowane siedziska w formie Ławek oraz dodatkowe donice z roślinnością. Nowoprojektowane schody zostaną wykonane jako prefabrykowane żelbetowe, donice w dwóch najniższych poziomach zostaną oblicowane płytami z betonu architektonicznego, donice najwyższej kondygnacji zostaną oblicowane deską kompozytową. Nawierzchnia przed wejściem do budynku zostanie wykonana z płyt betonowych tarasowych. Nad wejściem głównym znajduje się istniejące zadaszenie w którym projektuje się wymianę oświetlenia na nowe wraz z przebudową podwieszanego sufitu, zadaszenie zostanie oblicowane deską. Przed wejściem do budynku zostaną ustawione ławki, kosze na odpady stałe oraz donice z roślinnością. 1.2 Rozbudowę tarasu rekreacyjnego. Istniejące schody na taras zostaną wymienione na nowe prefabrykowane żelbetowe, przy nich powstanie betonowa donica oblicowana płytami z betonu architektonicznego, jak przy wejściu głównym do budynku. Przy tarasie powstaną nowe schody wykonane jako prefabrykowane żelbetowe. Nawierzchnia tarasu zostanie wymieniona na płyty betonowe tarasowe, zastosowane przy wejściu do budynku połączone z deską tarasową kompozytową. Część tarasu zostanie przykryta zadaszeniem przeciwsłonecznym w postaci pergoli mocowanej do muru ograniczającego taras - oblicowanego płytami z betonu architektonicznego oraz do istniejącej elewacji I piętra budynku. Na tarasie projektuje się ponadto siedziska drewniane na postumentach betonowych, ławki, kosze na śmieci oraz donice z roślinności. Istniejące schody przy tarasie zlokalizowane od strony istniejącej pochylni dla osób niepełnosprawnych zostaną oblicowane deską kompozytową. Projekt przewiduje lokalizację nowoprojektowanych schodów od strony istniejącej alei pieszej. Taras zostanie oświetlony poprzez punkty świetlne umieszczone w nawierzchni, po obrysie zewnętrznym tarasu. Rozwiązania materiałowe. Ściany fundamentowe, żelbetowe o grubości 35cm z betonu, zbrojone stalą. Ściany zbrojone siatką z prętów fi 8 o oczkach 15cmx15cm przy każdej zewnętrznej krawędzi. Ściany fundamentowe zaprojektowane na obciążenie pionowe Q=30,00 KN/mb. Płyta dociskowa tarasowa o grubości 12cm w poziomie (-0,14) z betonu , zbrojona stalą .Płyty zbrojone siatką z prętów fi8 o oczkach 15cmx15cm dołem oraz siatką z prętów fi8 o oczkach 15cmx15cm górą. Po obwodzie płyty siatki łączone prętami (tzw. biglami) fi 8 w rozstawie co 15cm. Płyty zaprojektowano na charakterystyczne obciążenie użytkowe qk = 12,0 kN/m2. Pod płytą tarasową - warstwa chudego betonu o grubości 10cm. Ściany donic o grubości 15cm z betonu , zbrojone stalą. Ściany zbrojone siatką z prętów fi 8 o oczkach 15cmx15cm przy zewnętrznych krawędziach ściany. W narożnikach ścian siatki łączone prętami (tzw. biglami) fi 8 w rozstawie co 15cm.Gzymsy pionowe i poziome zbrojone prętami fi8 w postaci otwartych strzemion w rozstawie co 15cm. Ściany donic zaprojektowano na charakterystyczne obciążenie naziomem qk = 5,0kN/m2. Pod ścianami donic - warstwa chudego betonu o grubości 10cm. Schody zewnętrze płytowe żelbetowe ,w postaci gotowych prefabrykatów z betonu o wykończonej nawierzchni. Schody montowane na ścianach fundamentowych na zaprawie cementowej . Zbrojenie schodów wykonane w zakładzie prefabrykacji, z uwzględnieniem obciążenia stałego i użytkowego oraz występującego podczas rozformowania, transportu i montażu na placu budowy. Podpory stalowe pod słupy drewniane wykonane indywidualnie wg rysunków szczegółowych ze stali. Po wykonaniu podpór w zakładzie ślusarskim każdy element stalowy -zabezpieczony antykorozyjnie i pomalowany farbą proszkową. Elementy _pergoli_ na tarasie rekreacyjnym z drewna, impregnowane przeciwko korozji biologicznej preparatem bezbarwnym. Powierzchnia zabudowy schodów wejściowych 145,52 m2 Powierzchnia zabudowy tarasu rekreacyjnego - powierzchnia tarasu rekreacyjnego 168,27 m2 - powierzchnia tarasu rekreacyjnego wraz z projektowanymi schodami 177,55 m2. Orientacyjne wielkości robót podstawowych Roboty ziemne 248,5 m3 + 87,7 m3 Nawierzchnie 114,2 m2 + 142,4 m2 Okładziny 196,8 m2 + 119,8 m2 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale III. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pn. Opis przedmiotu zamówienia, ogólnie zwanym Dokumentacją projektową ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.10 - Roboty budowlane w zakresie uzdrowisk 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.27.00 - Przebudowa budynków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 123.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć składaną ofertę wadium w wysokości: 15 000 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych ). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity z 2007r. Dz. U. Nr 42, poz. 275, z późniejszymi zmianami). 3. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń - dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia ( Zamawiającego), gwaranta ( banku lub instytucji udzielających gwarancji lub poręczenia ) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, c) kwotę gwarancji lub poręczenia, d) termin ważności gwarancji lub poręczenia , e) zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie : - że wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 upzp. nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25.ust.1 upzp. lub pełnomocnictw, a nie udowodnił, że nie wynikało to z przyczyn leżących po jego stronie, lub - że wykonawca , którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. W przypadku, gdy gwarancje lub poręczenia nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego - Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. 4. Wadium w formie gwarancji lub poręczeń nie podlega przeniesieniu na osoby trzecie. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić - wyłącznie przelewem na rachunek Zamawiającego, otwarty w PLN : BGK 0. Wrocław 55 1130 1033 0018 8182 1920 0004 adnotacją w tytule wpłaty : Wadium - przebudowa_ schody i taras. 6. Wadium wnoszone w innej, niż pieniądz dopuszczonej przez Zamawiającego formie _formach wykonawca wnosi do Zamawiającego przy czym, w takim przypadku za termin doręczenia uważa się datę jego zdeponowania w sekretariacie Dyrektora - pokój nr 19 ,parter budynku głównego, w godzinach urzędowania. 7. Wadium w innej, niż pieniądz dopuszczonej przez Zamawiającego, formie /formach wykonawca może dołączyć do oferty - pod warunkiem, że umieszczone zostanie w osobnej kopercie opisanej ( nazwa wykonawcy, adnotacja: Wadium - przebudowa_ schody i taras), w sposób umożliwiający Zamawiającemu zdeponowanie wadium, przed upływem terminu otwarcia ofert - bez konieczności naruszenia koperty, w której znajduje się oferta. 8. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne wówczas, gdy Bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest niewystarczającym warunkiem do stwierdzenia, przez Zamawiającego, terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 upzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wskazać do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia w szczególności osobę odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi i pełniącą funkcję (a) Kierownika Budowy posiadającego : - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów Jeżeli wskazana wyżej osoba jest obywatelem państw członkowskich Unii Europejskiej i nabyła w tych państwach, poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, kwalifikacje zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, mając na względzie obowiązujące w Polsce przepisy prawa krajowego wymagane jest od tej osoby uznanie jej kwalifikacji zawodowych. Zamawiający uzna warunek za spełniony w oparciu o złożone przez Wykonawcę stosowne oświadczenie i wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnej za kierowanie robotami budowlanymi.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże: a) dysponowanie środkami finansowymi lub posiadaną zdolnością kredytową (lub środkami finansowymi i zdolnością kredytową) - w wysokości co najmniej 300 000 PLN; b) że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500 000 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków , o których mowa w art.22.ust.1 upzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b upzp, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda: (a) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia ( w oryginale) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6; (b) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tego podmiotu , wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- jeżeli udostępnia zasoby na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Termin realizacji- wyłacznie w przypadku skrocenia terminu zakończenia realizacji zadania o co najmniej 1 miesiąc=31 dni - 2

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanatorium-agat.pl; link:BIP; zakładka przetargi;
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ze strony internetowej - nieodpłatnie; w wersji papierowej - w ciągu 5 dni od daty złożenia wniosku z potwierdzeniem wniesienia opłaty w wysokości 80zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.04.2015 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ Sanat.Uzdrowisk. MSW AGAT ul.Cervi 14, 58-560 Jelenia Góra lub bezpośrednio w sekretar.-pok. nr 19, parter bud.głównego (adres jw) w godz.08:00-15:00 (poza sobotą,niedzielą,świętami).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, których Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego za to, że w okresie 3lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony wykonawca poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych ( art. 24 ust.2a. upzp).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.