eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa urządzeń kontroli dostępu do pomieszczeń Delegatur Warmińsko- Mazurskiego OW NFZ w Ełku i w Elblągu wraz z montażem i uruchomieniem oraz wykonaniem niezbędnych przyłączy elektrycznych zasilających system

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-28

Olsztyn: Dostawa urządzeń kontroli dostępu do pomieszczeń Delegatur Warmińsko- Mazurskiego OW NFZ w Ełku i w Elblągu wraz z montażem i uruchomieniem oraz wykonaniem niezbędnych przyłączy elektrycznych zasilających system
Numer ogłoszenia: 400210 - 2011; data zamieszczenia: 28.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Zdrowia Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki w Olsztynie , ul. Żołnierska 16, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5327405, faks 089 5339174.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń kontroli dostępu do pomieszczeń Delegatur Warmińsko- Mazurskiego OW NFZ w Ełku i w Elblągu wraz z montażem i uruchomieniem oraz wykonaniem niezbędnych przyłączy elektrycznych zasilających system.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń kontroli dostępu do pomieszczeń Delegatur Warmińsko-Mazurskiego OW NFZ w Ełku i w Elblągu wraz z montażem i uruchomieniem oraz wykonaniem niezbędnych przyłączy elektrycznych zasilających system zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. * Systemem kontroli dostępu zostaną objęte pomieszczenia biurowe: - Delegatura Warmińsko-Mazurskiego OW NFZ w Ełku - 7 pomieszczeń - Delegatura Warmińsko-Mazurskiego OW NFZ w Elblągu - 10 pomieszczeń. Każde pomieszczenie objęte systemem zostanie wyposażone w: - elektroniczne zamknięcie drzwi oparte o karty zbliżeniowe (kontrolery/czytniki) - elektroniczne zamknięcia włączone zostaną w system kontroli dostępu z wykorzystaniem systemu sieci, którym można zarządzać za pośrednictwem jednego komputera/serwera podłączonego do tej samej sieci. W zależności od potrzeb system umożliwi tworzenie uprawnień i dostępu tylko osobom(pracownikom) zatrudnionym w WM OW NFZ. System kontroli dostępu ma za zadanie zwiększenie bezpieczeństwa i kontrolę dostępu do pomieszczeń biurowych osobom nieupoważnionym, ograniczy ryzyko strat związanych z kradzieżą mienia lub informacji; umożliwi archiwizację danych o osobach poruszających się w obiekcie; dostęp do danych o składzie osobowym w razie nagłej ewakuacji. Uprawnieni pracownicy za pomocą identyfikatorów-kart będą mogli uzyskać dostęp do określonych pomieszczeń. Pozostałe osoby(interesanci, świadczeniodawcy) oprócz pomieszczeń ogólnodostępnych mogą wejść do pomieszczeń wyłącznie w asyście z pracownikiem WM OW NFZ. Kontrolą dostępu będą objęte tylko pomieszczenia biurowe. Korytarze mają umożliwiać swobodne przemieszczanie się ludzi. Wszystkie kontrolery wejść sterujące zezwoleniem na otwarcie drzwi powinny być podłączone do komputera za pomocą którego można obserwować przemieszczanie się pracowników i zarządzać uprawnieniami kart identyfikatorów użytkowników do dostępu do pomieszczeń oraz rejestrować te fakty. System powinien pracować bezprzerwowo, a przy zaniku zasilania min. 24 godz. W tym celu niezbędne jest wykonanie niezależnego zasilania elektrycznego kontrolerów dostępu na każdym poziomie obiektu. Uwaga: Zainstalowany system musi spełniać możliwość technicznej rozbudowy w zakresie kontroli czasu pracy pracowników WM OW NFZ (rejestracja wejść i wyjść poza budynek). * Uwaga: Z uwagi na konieczność prowadzenia prac w funkcjonującym obiekcie wszystkie prace należy wykonywać pod nadzorem i w uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonanie prac musi się odbywać w taki sposób, aby zminimalizować uciążliwość i zakłócenia pracy w obiekcie. * Wizja lokalna - zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w obiekcie, a także zdobył, na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.00.00 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 25.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia żadnych szczegółowych warunków (wymagań), Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 pkt 1-4 w zakresie określonym w SIWZ (oświadczenie zawarte w formularzu oferty)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia wykonawca powinien złożyć wykaz prac /dostaw podobnych systemów kontroli dostępu u co najmniej 1 użytkownika wraz z dokumentami potwierdzającymi dostawę , wykonanie, wdrożenie (referencje, pisma potwierdzające), że zostało wykonane należycie i dla jakiej instytucji/firmy lub protokoły odbioru końcowego potwierdzające, że prace zostały wykonane i prawidłowo ukończone)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia żadnych szczegółowych warunków (wymagań), Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 pkt 1-4 w zakresie określonym w SIWZ (oświadczenie zawarte w formularzu oferty)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia żadnych szczegółowych warunków (wymagań), Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 pkt 1-4 w zakresie określonym w SIWZ (oświadczenie zawarte w formularzu oferty)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia żadnych szczegółowych warunków (wymagań), Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 pkt 1-4 w zakresie określonym w SIWZ (oświadczenie zawarte w formularzu oferty)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wykaz prac/dostaw podobnych systemów kontroli dostępu wraz z montażem i uruchomieniem, u co najmniej 1 użytkownika - druk WYKAZ PRAC. W celu potwierdzenia w/w wdrożenia należy załączyć dokumenty (referencje, pisma potwierdzające lub protokoły odbioru końcowego potwierdzające, że prace zostały wykonane i prawidłowo ukończone).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Fundusz Zdrowia Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki ul. Żołnierska 16 10-561 Olsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Narodowy Fundusz Zdrowia Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki ul. Żołnierska 16 10-561 Olsztyn; I piętro, pokój 110..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.