eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyry › Nadzór inwestorski z kontrolowaniem rozliczeń budowy kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w Gostyni w ramach Aglomeracji ul. Rybnicka od nr 185 do końca Aglomeracji - zadanie 4 oraz budowy kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w Gostyni na ul. Akacjowej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-09

Ogłoszenie nr 40000 - 2017 z dnia 2017-03-09 r.

Wyry: Nadzór inwestorski z kontrolowaniem rozliczeń budowy kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w Gostyni w ramach Aglomeracji ul. Rybnicka od nr 185 do końca Aglomeracji - zadanie 4 oraz budowy kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w Gostyni na ul. Akacjowej.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 16692-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, krajowy numer identyfikacyjny 27104782700000, ul. ul. Dąbrowszczaków  133, 43175   Wyry, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 323 256 800, faks 323 256 809, e-mail urzad@wyry.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.wyry.pl
Adres profilu: www.wyry.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Nadzór inwestorski z kontrolowaniem rozliczeń budowy kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w Gostyni w ramach Aglomeracji ul. Rybnicka od nr 185 do końca Aglomeracji - zadanie 4 oraz budowy kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w Gostyni na ul. Akacjowej.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

A. Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego z kontrolowaniem "Budowy kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w Gostyni w ramach Aglomeracji ul. Rybnicka od nr 185 do końca Aglomeracji - zadanie 4 oraz budowy kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w Gostyni na ul. Akacjowej" oraz uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych. 2. W ramach w/w inwestycji prowadzone będą roboty budowlano montażowe, które ze względu na uwarunkowania technologiczne wykonania zostały podzielone na trzy PODZADANIA. 2.1. Podział robót na PODZADANIA: a) Podzadanie 4.1 - "Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w Gostyni w ramach Aglomeracji ul. Rybnicka od nr 185 do końca Aglomeracji" - uszczegółowienie zadania 4; obejmuje wykonanie robót budowlano - montażowych i towarzyszących związanych z budową kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej zgodnie z załączoną dokumentacją projektową opracowaną przez jednostkę projektową "ECON" M. Michalczyk. Wyciąg z przedmiotowej dokumentacji stanowi załącznik do niniejszego postępowania przetargowego. Zakres realizacji inwestycji obejmuje obszar ustanowionej Aglomeracji, od budynku przy ul. Rybnickiej 185 do końca Aglomeracji tj. do ul. Akacjowej w Gostyni. b) Podzadanie 4.2 - "Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w Gostyni na ul. Akacjowej"- obejmuje wykonanie robót budowlano - montażowych i towarzyszących związanych z budową kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej zgodnie z załączoną dokumentacją projektową opracowana przez jednostkę projektową "KRIS" E. Stec-Chopiak. Dokumentacja projektowa stanowi załącznik do niniejszego postępowania przetargowego. Zakres realizacji inwestycji obejmuje obszar wzdłuż ul. Akacjowej, od punktu zakończenia Podzadania 4.1 (rej. bud. nr 23) do końca ul. Akacjowej w Gostyni. c) Podzadanie 4.3 - obejmuje wykonanie robót budowlano - montażowych i towarzyszących związanych z budową kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w obszarze Aglomeracji w miejscowości Gostyń. Zakres obejmuje wykonanie 17 przyłączy, zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną na zlecenie właścicieli nieruchomości, stanowiącej załącznik do niniejszego postępowania przetargowego. Zakres realizacji inwestycji obejmuje nieruchomości zlokalizowane przy ul. Leśnej, Rybnickiej, Bojdoła, Tęczowej w Gostyni. 2.2. Łączny zakres robót budowlano-montażowych w PODZADANIACH obejmuje następujące ilości sieci: - przewody tłoczne PEHD PE 100 PN16 (SDR 11) 180 x 16,4 - L = 1.572,00 m, - przewody tłoczne PEHD PE 100 PN16 (SDR 11) 140 x 12,7 - L= 288,00 m, - przewody tłoczne PEHD PE 100 PN16 (SDR 11) 125 x 11,8 - L = 171,00 m, - przewody tłoczne PEHD PE 100 PN16 (SDR 11) 110 x 10,0 - L = 536,55 m, - przewody tłoczne PEHD PE 100 PN16 (SDR 11) 90 x 8,2 - L = 1.164,45 m, - przewody tłoczne PEHD PE 100 PN16 (SDR 11) 50 x 4,6 - L = 1.433,21 m, - studnie węzłowe betonowe O 2000 mm SW 29, 30, 30A, 31, 55, 56, 57 - 7,00 szt., - studnie węzłowe betonowe O 1500 mm SW 1, 2 - 2,00 szt. - pompownie przydomowe z PE-HD z wyposażeniem - 104,00 kpl. ponadto to: - zasilanie energetyczne (zalicznikowe) pompowni domowych, - rozruch technologiczny, - pozostałe roboty towarzyszące oraz odtworzenie nawierzchni dróg, - obsługa geodezyjna, - nadzór branżowy właścicieli uzbrojenia podziemnego, - nadzór archeologiczny, - uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowaniu lub innego stosownego dokumentu wynikającego z Ustawy Prawo Budowlane, potwierdzający zakończenie robót budowlanych wydany przez właściwy organ tj. PINB przy Starostwie Powiatowym w Mikołowie. 3. Pełna dokumentacja projektowa inwestycji znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Wyry, pokój nr 9 (I piętro) lub na stronie internetowej UG Wyry w Biuletynie Informacji Publicznej/Zamówienia publiczne/Przetarg na wykonanie zadania pn.: "Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w Gostyni w ramach Aglomeracji ul. Rybnicka od nr 185 do końca Aglomeracji - zadanie 4 oraz budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w Gostyni na ul. Akacjowej". B. Zakres przedmiotu zamówienia: Do obowiązków Inspektora należy pełny zakres czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013r.1409) w tym: 1. Nadzór nad wykonaniem robót, kontrola i ocena zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do umowy z Wykonawcą robót w tym m.in.: a) uczestnictwo w procesie przekazania placu budowy; b) reprezentowanie inwestora na budowie, szczególnie w zakresie kontroli nad robotami, poprzez obecność na budowie z częstotliwością zadeklarowaną w ofercie tj. min. 3 x w tygodniu, a także w wyjątkowych sytuacjach dodatkowo na żądanie Wykonawcy lub Zamawiającego (obecność będzie potwierdzana wpisem na listę pobytów na budowie); c) sprawowanie kontroli prowadzonych robót w zakresie; - zgodności ich realizacji z dokumentacją projektową i Ustawą Prawo Budowalne, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej; - dotrzymania terminów realizacji; d) ochrona interesu Zamawiającego w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umów o realizacji robót budowlanych; e) zgłaszanie projektantowi i Zamawiającemu zastrzeżeń do dokumentacji projektowej, wniesionych przez wykonawcę robót i dokonania z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień; f) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez wykonawcę robót szczególnie, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót; g) wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów i materiałów budowlanych; h) sprawdzenie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; i) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; j) kontrolowanie prawidłowego prowadzenia dziennika budowy, oraz dokumentacji budowy, prawidłowego gromadzenia atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, kontrolnych wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru robót; k) potwierdzanie ilościowe i jakościowe robót zanikających i ulegających zakryciu, po zgłoszeniu przez Wykonawcę, nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od daty zgłoszenia; l) weryfikacja i potwierdzenie sporządzonych przez Wykonawcę obmiarów faktycznie wykonanych robót, a następnie sprawdzenie kosztorysów powykonawczych, pod względem rachunkowym i merytorycznym (w terminie 5 dni od daty otrzymania); m) potwierdzenie wystąpienia robót nie ujętych, pomyłkowo przez Zamawiającego, w przedmiarze robót przekazanym Wykonawcy w ramach postępowania przetargowego, lecz ujętych w przekazanej dokumentacji projektowej i STWiOR (oszacowanie ilości i wartości tych robót); n) potwierdzenie konieczności wykonania ewentualnych robót dodatkowych lub zamiennych przez podpisanie protokołu konieczności (określającego m.in. zakres robót oraz szacunkową ich wartość), zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym szczególnie ustawą Prawo zamówień publicznych, oraz ich nadzorowanie w ramach ceny umownej, tj, bez dodatkowego wynagrodzenia. o) potwierdzenie wystąpienia robót zaniechanych i sporządzenie na tą okoliczność protokołu z oszacowaniem ilości i wartości tych robót, p) uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez organy nadzoru budowlanego, przedstawicieli Instytucji współfinansującej i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli; q) zatwierdzenie rozliczenia końcowego budowy; 2. Udział w odbiorach: a) sprawdzenie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych kanalizacji, pompowni i zasilania pompowni; b) weryfikacja pod względem prawidłowości i kompletności dokumentów wymaganych do odbioru przygotowanych przez wykonawcę dla zamawiającego oraz dla PINB w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie; c) zgłoszenie gotowości inwestycji do odbioru; d) udział w odbiorach; a ponadto: 3. Udział w naradach roboczych na budowie, które Zamawiający organizował będzie z częstotliwością uzależnioną od postępu robót, jednak nie rzadziej niż raz w miesiącu i nie częściej niż jeden raz w tygodniu (za wyjątkiem sytuacji szczególnie uzasadnionych). 4. Bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót, opracowywanie dla Zamawiającego informacji ze zrealizowanego zadania inwestycyjnego w każdy poniedziałek za poprzedni tydzień, podając procentowo zaawansowanie robót dla każdego z asortymentów, będących elementem rozliczenia Wykonawcy robót z Zamawiającym. 5. Udział w przeglądach gwarancyjnych przed upływem terminów rękojmi i gwarancji (Zamawiający przyjął, że wykonawca robót udzieli od 60 miesięcy do 84 miesięcy gwarancji na roboty budowlane).Inspektorowi nie wolno bez zgody Zamawiającego wydawać Wykonawcy robót budowlanych poleceń wykonywania jakichkolwiek robót dodatkowych, nie objętych umową o roboty budowlane, bez pisemnej zgody Zamawiającego. C. Kod przedmiotu zamówienia zgodnie z klasyfikacją Wspólnego Słownika Zamówień CPV: Główny kod: 71.52.00.00-9 Usługi nadzoru budowlanego D. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp Wykonywanie czynności związanych z pełnieniem nadzoru inwestorskiego z kontrolowaniem rozliczeń budowy kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w Gostyni w ramach Aglomeracji ul. Rybnicka od nr 185 do końca Aglomeracji - zadanie 4 oraz budowy kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w Gostyni na ul. Akacjowej, przez osoby do tego uprawnione nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U z 2014r. poz. 1502 z późn. zm.). E. Informacja dotycząca wymagań zgodnie z art. 29 ust. 4 Pzp Zamawiający nie przewiduje wymagań zgodnie z art. 29 ust. 4 Pzp. F. Informacja dotycząca wymagań zgodnie z art. 29 ust. 5 Pzp Opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych ponieważ zamówienie nie jest przeznaczone do użytku osób fizycznych, wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych nie dotyczą pracowników zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT68195.99
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Sp. z o. o.,  pui1@op.pl,  ul. J. i F. Białych 5 lok. 308,  44-200,  Rybnik,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 39999,60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29520,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 49815,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.