eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Dostawa produktów farmaceutycznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-12

Przemyśl: Dostawa produktów farmaceutycznych
Numer ogłoszenia: 3997 - 2015; data zamieszczenia: 12.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu , ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 16 6775065, faks 16 6775064.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów farmaceutycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1 - Środki kontrastowe - 2 poz. asort. w ilości po 100 fl.; Zad. 2 - Alkohol etylowy - 1 poz. asort. w ilości 80 litrów; Zad. 3 - Lignocaine - 3 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 4 - Mleko - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 5 - Ciprofloxacinum - 2 poz. asort. w ilości po 5000 fl.; Zad. 6 - Deflux - 2 poz. asort. po 15 szt.; Zad. 7 - Copaxone - 1 poz. asort. w ilości 24 op.; Zad. 8 - Ketanest - 2 poz. asort. w ilości po 50 op.; Zad. 9 - Mleko - 4 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 10 - Neorecormon - 1 poz. asort. w ilości 20 op.; Zad. 11 - Suprane - 1 poz. asort. w ilości 90 fl.; Zad. 12 - Sevolurane - 1 poz. asort. w ilości 170 fl.; Zad. 13 - Immunoglobuliny - 1 poz. asort. w ilości 1000 gram; Zad. 14 - Rocuronium - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 15 - Albuminy - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 16 - Infiximab - 1 poz. asort. w ilości 60 fiol..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości j.n. oraz w terminie określonym w rozdziale XII w pkt. 1 SIWZ. Zad. 1 - 230,00 zł. Zad. 5 - 1 100,00 zł. Zad. 9 - 300,00 zł. Zad. 13 - 3 700,00 zł. Zad. 2 - 250,00 zł. Zad. 6 - 300,00 zł. Zad. 10- 60,00 zł. Zad. 14 - 1 000,00 zł. Zad. 3 - 600,00 zł. Zad. 7 - 1 500,00 zł. Zad. 11 - 1 100,00 zł. Zad. 15 - 3 300,00 zł. Zad. 4 - 150,00 zł. Zad. 8 - 400,00 zł. Zad. 12 - 2 200,00 zł. Zad. 16 - 1 700,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku nastapi na podstawie dołączonych oświadczeń

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku nastapi na podstawie dołączonych oświadczeń

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku nastapi na podstawie dołączonych oświadczeń

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku nastapi na podstawie dołączonych oświadczeń

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku nastapi na podstawie dołączonych oświadczeń

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy wykonawcy wg treści załącznika nr 1 SIWZ. 2. Oświadczenie - załącznik nr 2 SIWZ. 3. Zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zamówienia wg treści załącznika nr 3 do SIWZ określającego przedmiot zamówienia. 4. Koncesja na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub składu konsygnacyjnego bądź składu celnego - w przypadkach wymaganych prawem. 5. Dowód wniesienia wadium umożliwiający stwierdzenie, że wadium zostało przekazane zamawiającemu do dnia określonego w rozdziale XII pkt. 1 SIWZ. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, należy powyższy dokument w oryginale załączyć do oferty w osobnej kopercie ( koszulce ) a kopia ma stanowić załącznik do oferty potwierdzony za zgodność z oryginałem- rozwiązanie takie jest niezbędne ze względu na konieczność dokonania zwrotu dokumentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin dostawy towaru - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen wyłącznie w przypadku: a Zmiany stawki podatku VAT, przy czym w przypadku wzrostu stawki podatku VAT zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; b Zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz. c zmian cen urzędowych leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia oraz wyrobów medycznych wprowadzonych rozporządzeniem lub obwieszczeniem odpowiedniego Ministra, przy czym zmiany te mogą dotyczyć podwyższenia i obniżenia cen jak również dodania nowych leków a także skreślenia leków z wykazu leków objętych cenami urzędowymi zmiana umowy wymaga aneksu. 2. Zmiany wymienione w ust. 2 pkt a i b następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania zmienionych stawek. Zmiany stawek następować będzie z mocy samej umowy po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego (bez potrzeby sporządzania aneksu do umowy). 3. Na podstawie art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie zawartej z wybranym Wykonawcą polegającej na zmianie wartości umowy w przypadku obniżenia przez Wykonawcę cen jednostkowych za dostarczony towar. 4. Dopuszcza się możliwość zmiany dotychczas zaoferowanego produktu na inny nowszej generacji, lub o lepszych parametrach niż określone w załączniku nr 1 do umowy, przy zachowaniu dotychczasowej ceny jednostkowej brutto, za uprzednią pisemną akceptacją Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego - bud. D - pok. 225 - Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego - bud. D - pok. 226 - biuro podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środki kontrastowe - 2 poz. asort. w ilości po 100 fl.;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki kontrastowe - 2 poz. asort. w ilości po 100 fl.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy towaru - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Alkohol etylowy - 1 poz. asort. w ilości 80 litrów;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Alkohol etylowy - 1 poz. asort. w ilości 80 litrów;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy towaru - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Lignocaine - 3 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lignocaine - 3 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Mleko - 2 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mleko - 2 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy towaru - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Ciprofloxacinum - 2 poz. asort. w ilości po 5000 fl.;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ciprofloxacinum - 2 poz. asort. w ilości po 5000 fl.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy towaru - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Deflux - 2 poz. asort. po 15 szt.;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Deflux - 2 poz. asort. po 15 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy towaru - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Copaxone - 1 poz. asort. w ilości 24 op.;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Copaxone - 1 poz. asort. w ilości 24 op.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy towaru - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Ketanest - 2 poz. asort. w ilości po 50 op.;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ketanest - 2 poz. asort. w ilości po 50 op.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy towaru - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Mleko - 4 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mleko - 4 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy towaru - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Neorecormon - 1 poz. asort. w ilości 20 op.;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Neorecormon - 1 poz. asort. w ilości 20 op.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy towaru - 5

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Suprane - 1 poz. asort. w ilości 90 fl.;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Suprane - 1 poz. asort. w ilości 90 fl.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy towaru - 5

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Sevolurane - 1 poz. asort. w ilości 170 fl.;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sevolurane - 1 poz. asort. w ilości 170 fl.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy towaru - 5

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Immunoglobuliny - 1 poz. asort. w ilości 1000 gram;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Immunoglobuliny - 1 poz. asort. w ilości 1000 gram;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. t - 5

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Rocuronium - 2 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rocuronium - 2 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy towaru - 5

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Albuminy - 2 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Albuminy - 2 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy towaru - 5

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Infiximab - 1 poz. asort. w ilości 60 fiol..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Infiximab - 1 poz. asort. w ilości 60 fiol..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy towaru - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.