eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania pn.Budowa krytej pływalni przy IV Liceum Ogólnokształcącym im. H. Sienkiewicza w Częstochowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-05

Częstochowa: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania pn.: Budowa krytej pływalni przy IV Liceum Ogólnokształcącym im. H. Sienkiewicza w Częstochowie
Numer ogłoszenia: 399362 - 2014; data zamieszczenia: 05.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3707100, faks 34 3707170.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania pn.: Budowa krytej pływalni przy IV Liceum Ogólnokształcącym im. H. Sienkiewicza w Częstochowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania pn: Budowa krytej pływalni przy IV Liceum Ogólnokształcącym im. H. Sienkiewicza w Częstochowie. Przedmiotem zamówienia obejmuje pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego związanej z realizacją zadania polegającego na budowie krytej pływalni, w zakres której wchodzi rozbiórka istniejącego budynku pływalni wraz z zapleczem oraz istniejącymi urządzeniami i instalacjami, a następnie w miejscu rozebranej pływalni budowa nowej krytej pływalni. Obiekt szkolny - IV Liceum Ogólnokształcącego im. H. Sienkiewicza zlokalizowany jest w Częstochowie przy Al. NMP 56. Budynek basenu, który bezpośrednio przylega do budynku sali gimnastycznej zlokalizowany jest u zbiegu ulicy Racławickiej i Kossak-Szczuckiej. W zakresie zarządzania i nadzoru, usługi jakie mają być świadczone w ramach niniejszego zamówienia mają zapewnić płynne wdrożenie umowy na roboty, nie przekroczenie budżetu kontraktu wykonawczego, terminowy odbiór robót oraz prawidłowe przyszłe funkcjonowanie infrastruktury kanalizacyjnej i powstałych obiektów. 1. Zakres robót budowlanych, nad realizacją których będzie pełniona funkcja Inwestora Zastępczego, obejmuje między innymi: a) roboty rozbiórkowo-wyburzeniowe, b) budowę nowego budynku krytej pływalni, c) budowę uzbrojenia terenu - instalacji elektrycznej, instalacji i przekładek kanalizacji sanitarnej i deszczowej, d) wycinkę drzew i nowe nasadzenia zgodnie z decyzją Wydziału Ochrony Środowiska i projektem zieleni, e) zagospodarowanie terenu, f) wyposażenie obiektu w meble, sprzęt pływacki i ratunkowy, oraz elementy informacji wizualnej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w odniesieniu do którego będzie pełniona funkcja Inwestora Zastępczego, zawierają: a) dokumentacja projektowa składająca się z projektów budowlanych i wykonawczych; b) przedmiary robót; c)  specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmująca wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, z którymi obowiązkowo należy zapoznać się przed złożeniem oferty. Szczegółowy zakres obowiązków, które Inwestor Zastępczy będzie musiał wykonać, zawiera wzór umowy, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentują wykonanie, tj. zakończenie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: a) jednej usługi polegającej na pełnieniu funkcji nadzoru inwestorskiego, Inwestora Zastępczego lub Inżyniera Kontraktu dla jednego zadania z zakresu budowy krytej pływalni o kubaturze co najmniej 14 000 m3, gdzie wartość netto ww. usługi wynosiła co najmniej 250 000 zł, b) jednej usługi polegającej na pełnieniu funkcji nadzoru inwestorskiego, Inwestora Zastępczego lub Inżyniera Kontraktu dla jednego zadania obejmującego wykonanie niecek basenowych ze stali nierdzewnej o łącznej powierzchni lustra wody co najmniej 350 m2 w obiekcie krytej pływalni oraz c) jednej usługi polegającej na pełnieniu funkcji nadzoru inwestorskiego, Inwestora Zastępczego lub Inżyniera Kontraktu dla jednego zadania z zakresu wykonania instalacji solarnej o łącznej powierzchni kolektorów słonecznych co najmniej 100 m2. W przypadku usług, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia usług (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.: a) osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika Projektu /koordynatora inspektorów nadzoru/. Osoba taka musi posiadać: co najmniej 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu kontraktem/kontraktami jako Kierownik projektu lub Inżynier/Inżynier Rezydent oraz doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji Kierownika Zespołu Nadzoru lub Kierownika Projektu lub Inżyniera lub pełnienie roli Inżyniera Rezydenta na co najmniej jednej inwestycji z zakresu budowy krytej pływalni o kubaturze co najmniej 14.000 m3, gdzie wartość netto ww. usługi /Wykonawcy nadzoru inwestorskiego/ wynosiła nie mniej niż 250.000,00 PLN netto oraz na co najmniej jednej inwestycji obejmującej wykonanie niecek basenowych ze stali nierdzewnej o łącznej powierzchni lustra wody co najmniej 350 m2 w obiekcie krytej pływalni; b) osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru robót konstrukcyjnych, posiadającą łącznie:-uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;- co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy/robót/inspektora nadzoru robót konstrukcyjnych /w tym co najmniej 2-letnie doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru robót konstrukcyjnych/; w tym doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji kierownika budowy/robót/ inspektora nadzoru robót konstrukcyjnych przy budowie krytej pływalni o kubaturze co najmniej 14.000 m3 oraz przy wykonaniu 1 (jednego) zadania obejmującego wykonanie niecek basenowych ze stali nierdzewnej o łącznej powierzchni lustra wody co najmniej 350 m2 w obiekcie krytej pływalni; c) osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru robót elektrycznych, posiadającą łącznie:- uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;- co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy/robót/inspektora nadzoru robót elektrycznych (w tym co najmniej 2-letnie doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru robót elektrycznych); w tym doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji kierownika budowy/robót/ inspektora nadzoru robót elektrycznych i sterowania AKPiA podczas realizacji zadania z zakresu budowy krytej pływalni o kubaturze co najmniej 14.000 m3; d) osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru robót sanitarnych, posiadającą łącznie:- uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; -co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy/robót/inspektora nadzoru robót sanitarnych (w tym co najmniej 2-letnie doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru robót sanitarnych); w tym doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji kierownika budowy/robót/ inspektora nadzoru robót sanitarnych przy budowie krytej pływalni o łącznej powierzchni lustra wody min. 300 m2 i co najmniej dwóch obiegach wody basenowej w ramach jednego zadania inwestycyjnego; e) osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru robót drogowych, posiadającą łącznie:- uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;- co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy/robót/inspektora nadzoru robót drogowych (w tym co najmniej 2-letnie doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru robót drogowych). Zamawiający nie dopuszcza łączenia ww. stanowisk. UWAGA: NALEŻY ZABEZPIECZYĆ CODZIENNE POBYTY INSPEKTORA NA BUDOWIE W OKRESIE PROWADZENIA ROBÓT. Uwaga: Ww. osoby powinny posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (tekst jedn. Dz. U. Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy, tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową o łącznej kwocie w wysokości co najmniej 250.000,00 zł. W przypadku wykonawców, którzy wykażą kwotę posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w innej walucie niż PLN, zamawiający przeliczy ich wartość według średniego kursu NBP z dnia wystawienia informacji potwierdzającej wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

I.Inne dokumenty: I.1. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.2. SIWZ muszą być: wykaz wykonanych usług, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzony przez wykonawcę według załącznika nr 3 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie I.2. Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, zawierający oświadczenie, że wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także informację, czy wykonawca należy/nie należy do grupy kapitałowej. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. I.3. Dowód wpłaty wadium. II. Wymagania dotyczące dokumentów, określonych w punktach 6.1. od 6.4. SIWZ. II.1. Dokumenty, o których mowa w punkcie 6.1.e), 6.2.a) i 6.3.a), winny być złożone w oryginale. Dokumenty, o których mowa w punktach 6.1.b), 6.1.c), 6.1.d), 6.2.b) i 6.4., winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. II.2. W przypadku spółek cywilnych w ofercie należy złożyć zaświadczenie z urzędu skarbowego oraz z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych zarówno na spółkę, jak i na każdego ze wspólników II.3. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6.1. siwz (lub w punkcie 6.5.2.siwz - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wraz z dokumentem wymienionym w punkcie 6.1.a) i 6.1.e) SIWZ). Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. II.4. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Ww. zobowiązanie musi być przedstawione w oryginale. Zamawiający wymaga podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 tej ustawy. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. II.5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w punktach 5.2., 5.3. i 5.4. SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, kopie dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub innych podmiotów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dokumentów go dotyczących) lub przez pełnomocnika konsorcjum, jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie, a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

I.1. Istnieje możliwość dokonania zmiany osób wyszczególnionych w § 2 ust. 1 umowy oraz pozostałych osób przedstawionych w ofercie przetargowej, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. Inwestor Zastępczy z własnej inicjatywy proponuje zmianę w/w osób w następujących przypadkach: a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych; b) niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy; c) jeżeli zmiana tych osób stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Inwestora zastępczego (np. rezygnacji, itp.). W przypadku zmiany w/w osób, nowe osoby powołane do pełnienia w/w obowiązków muszą spełniać wymagania określone dla danej funkcji. Zamawiający może zażądać od Inwestora Zastępczego zmiany w/w osób, jeżeli uzna, że nie wykonują należycie swoich obowiązków wynikających z umowy. Inwestor Zastępczy obowiązany jest dokonać zmiany tych osób w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku przez Zamawiającego. II. W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, strony zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy, regulującego wysokość podatku VAT i ceny brutto umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czestochowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: mail: ebonarska@czestochowa.um.gov.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2014 godzina 09:30, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta (parter), stanowisko Wydziału Administracji i Nadzoru, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa. Otwarcie ofert: 16.12.2014r o godz. 10:00 w pokoju 417..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.