eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Dostawa aparatury medycznej i wyposażenia medycznego do baz zabiegowych Uzdrowisko Kołobrzeg S.A.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-04

Kołobrzeg: Dostawa aparatury medycznej i wyposażenia medycznego do baz zabiegowych Uzdrowisko Kołobrzeg S.A.
Numer ogłoszenia: 398942 - 2014; data zamieszczenia: 04.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 360924 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna, ks. Piotra Ściegiennego 1, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3548802, faks 0-94 35 225 16.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury medycznej i wyposażenia medycznego do baz zabiegowych Uzdrowisko Kołobrzeg S.A..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do położonych na terenie miasta Kołobrzeg obiektów Uzdrowisko Kołobrzeg S.A. aparatury medycznej i wyposażenia medycznego, wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Dostarczana aparatura i wyposażenie powinny być fabrycznie nowe, wykonane w pierwszym gatunku oraz zaopatrzone w atesty dopuszczające do stosowania w lecznictwie oraz powinny odpowiadać parametrom technicznym i użytkowym opisanym w specyfikacjach asortymentowych zamieszczonych w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Do każdego urządzenia powinna być dołączona instrukcja obsługi sporządzona w języku polskim. 3. Z dostawą łączy się usługa polegająca na dostarczeniu zamawianego sprzętu transportem wykonawcy do miejsca przeznaczenia, zainstalowania urządzeń w miejscu pracy, a także przeprowadzenia przeszkolenia personelu zamawiającego z zakresie bezpiecznej i właściwej obsługi urządzeń. 4. Na dostarczany sprzęt udzielona zostanie gwarancja jakości obowiązująca przez okres co najmniej 12 miesięcy od daty odbioru sprzętu przez zamawiającego. 5. Dostawca ma obowiązek dostarczenia maszyny (urządzenia, części zamiennych) spełniających wymogi zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 października 2008 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla maszyn (Dz. U. Nr 199, poz. 1228 z dnia 7 listopada 2008 r.), powyższy obowiązek dotyczy również dokumentacji technicznej dostarczanej maszyny (urządzenia, części zamiennych). Zamówienie podzielone jest na pięć części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia: jedną, dwie, trzy, cztery lub pięć. Cześć I: Pozycja 1, w ilości 2 szt. do 30 listopada 2014 r., pozycja 2 do 30 stycznia 2015 r. Zakres zgodnie z załącznikiem nr 1. Cześć II: Pozycja 7 w ilości 3 szt., do 30 stycznia 2015 r. Zakres zgodnie z załącznikiem nr 1. Cześć III: Pozycja 10 w ilości 1 zestaw, do 30 stycznia 2015 r. Zakres zgodnie z załącznikiem nr 1. Cześć IV: Pozycja 3, 4, 5, 6, 8, 9, do 30 stycznia 2015 r. Zakres zgodnie z załącznikiem nr 1. Cześć V: Pozycje 11, 12, 13 do 30 listopada 2014 r., pozycje 14, 15, 16, 17 do 30 stycznia 2015 r. Zakres zgodnie z załącznikiem nr 1. IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Pozycje 1, 11, 12, 13 do 30 listopada 2014 r., Pozycje 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 14, 15, 16, 17 do 30 stycznia 2015 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDEN - INMED Sp. z o.o., ul. Wenedów 2, 75-847 KOSZALIN, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 135185,18

  • Oferta z najniższą ceną: 135185,18 / Oferta z najwyższą ceną: 135185,18

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDEN - INMED Sp. z o.o., ul. Wenedów 2, 75-847 KOSZALIN, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 83333,34

  • Oferta z najniższą ceną: 83333,34 / Oferta z najwyższą ceną: 83333,34

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Część III

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDEN - INMED Sp. z o.o., ul. Wenedów 2, 75-847 KOSZALIN, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79674,80

  • Oferta z najniższą ceną: 79674,80 / Oferta z najwyższą ceną: 79674,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Część IV

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDEN - INMED Sp. z o.o., ul. Wenedów 2, 75-847 KOSZALIN, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 60904,38

  • Oferta z najniższą ceną: 60904,38 / Oferta z najwyższą ceną: 62000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Część V

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDEN - INMED Sp. z o.o., ul. Wenedów 2, 75-847 KOSZALIN, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30685,43

  • Oferta z najniższą ceną: 30685,43 / Oferta z najwyższą ceną: 30685,43

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.