Pabianice: Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych
Numer ogłoszenia: 398636 - 2014; data zamieszczenia: 04.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Warzywna 6, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 42 22 59 285, faks 42 22 59 286.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zgm.pabianice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy JST.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych. Dokładne określenie zakresu dostaw zostało wyszczególnione w formularzach cenowych będących załącznikami do SIWZ. Przedmiotem dostawy mają być wyłącznie materiały fabrycznie nowe. 2. Dostawa materiałów budowlanych następować do siedzib Zamawiającego usytuowanych przy ul. Warzywnej 6, Warszawskiej 28, Moniuszki 8a i Odrodzenia 15 w Pabianicach. 3. Materiały będą dostarczane sukcesywnie przez cały okres obowiązywania umowy w terminach i ilościach ustalanych wg bieżących potrzeb Zamawiającego, a dostawa materiału musi nastąpić następnego dnia roboczego do godz. 14:00 od daty złożenia zamówienia, z wyłączeniem materiałów sanitarnych i elektrycznych gdzie dostawa musi nastąpić w przeciągu czterech godzin od daty złożenia zamówienia oraz materiałów tartacznych suszonych, gdzie dostawa winna nastąpić w ciągu 14 dni kalendarzowych. 4. Zamawiający nie gwarantuje odbioru wszystkich wyszczególnionych w formularzach cenowych materiałów budowlanych ani wyszczególnionych ilości. 5. Pozostałe dokładne wymagania dotyczące przedmiotu umowy zostały określone we wzorze umowy stanowiącej część III SIWZ. 6. Termin wykonania zamówienia - od dnia 02.01.2015 do dnia 31.12.2015 r..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1, 44.80.00.00-8, 44.83.13.00-7, 44.17.10.00-9, 44.11.42.00-4, 44.33.00.00-2, 03.41.10.00-4, 44.52.00.00-1, 44.53.00.00-4, 44.19.22.00-4, 14.21.00.00-6, 44.11.24.00-2, 44.22.00.00-8, 44.51.00.00-8, 44.16.00.00-9, 31.00.00.00-6, 44.11.15.40-8, 44.19.20.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 2. Dokument potwierdzający dysponowaniem zasobami podmiotów trzecich, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. 4. Wykaz części zamówienia, która będzie wykonywana przez podwykonawców, jeżeli wykonawca zamierza powierzyć część zadania innym podmiotom. 5. Wykaz zastrzeżonych informacji, jeżeli wykonawca zamierza zastrzec dokumenty stanowiące dla wykonawcy tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503, z późn. zm.)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT - wartość tego podatku zostanie obliczona wg obowiązującej w chwili wystawiania faktury stawki tego podatku.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zgm.pabianice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, 95-200 Pabianice, ul. Warzywna 6, pokój nr 05 (parter).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2014 godzina 13:00, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, 95-200 Pabianice, ul. Warzywna 6, kancelaria (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały ogólnobudowlane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały ścienne, zaprawy, tynki, gips, folie, płyty, farby, styropian, kleje i inne z chemii budowlanej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1, 44.80.00.00-8, 44.83.13.00-7, 44.17.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały budowlane betonowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kręgi, materiały drogowe, ogrodzenia, belki, płyty stropowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.42.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Stal kształtowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kształtowniki i pręty walcowane, siatka zbrojeniowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.33.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Tarcica budowlana.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby tartaczne, w tym suche, deski podłogowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.41.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Łączniki i okucia budowlane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: gwoździe, kołki i inne łączniki, zamki, zawiasy, okucia okienne i drzwiowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.22.00-4, 44.52.00.00-1, 44.53.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kruszywa budowlane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: piasek i żwir budowlany.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Materiały do robót dekarskich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: papy, masy uszczelniające, rynny, rury spustowe, blacha ocynkowana.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.24.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Stolarka okienna i drzwiowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: okna, drzwi, ościeżnice.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Materiały różne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: bramy, furtki, ogrodzenia i inne elementy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Narzędzia budowlane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wszelkiego rodzaju narzędzia do robót budowlanych z wyłączeniem elektronarzędzi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Materiały hydrauliczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rury i łączniki do instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych i centralnego ogrzewania i inne akcesoria do tych instalacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.16.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Materiały elektryczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przewody, bezpieczniki, wkładki topikowe, gniazda, oprawy oświetleniowe, żarówki, listwy, wyłączniki itp..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Szkło budowlane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szkło okienne grubości 3 mm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.15.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Dostawa i montaż urządzeń grzewczych w lokalach gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach
- Wycinka drzew i zakrzaczeń w pasie drogowym dróg powiatowych
- Zakup łóżka bariatrycznego z podnośnikiem, wózków transportowych z funkcją stołu zabiegowego oraz wózków kąpielowych w ramach Programu inwestycyjnego modernizacji podmiotów leczniczych
- Budowa boiska ze sztuczną nawierzchnią do piłki nożnej wraz z kontenerowym zapleczem sanitarno-szatniowym i urządzeniami infrastruktury towarzyszącej
- Zakup i dostawa klinicznego ultrasonografu z głowicami oraz toru wizyjnego kompatybilnego z endoskopami firmy Olympus
- Nadzór inwestorski nad przebudową dróg gminnych na obszarze administracyjnym miasta Pabianice
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont z dociepleniem dachu oraz wymiana świetlików dachowych na nowe w budynku "D" kuchni oraz ZOL należącego do Szpital Lipno Sp. z o.o. w Lipnie
- Dostawa mat. bud. na potrzeby Nad Biebrzą Sp. z o.o. w ramach inwestycji pn. Modernizacja infrastruktury społecznej w Powiecie Sokólskim, część 3: Przebudowa, rozbudowa i doposażenie SP ZOZ w Sokółce
- D/27/2024 Sukcesywny zakup materiałów hydraulicznych, elektrycznych, ogólnobudowlanych oraz stolarskich na potrzeby Centrum Inwestycyjnego
- Przebudowa oraz rozbudowa istniejącej kotłowni gazowej w budynku Urzędu Gminy Leżajsk w ramach zadania: pn. "Modernizacja kotłowni gazowych w obiektach gminnych - systemie zaprojektuj i wybuduj"
- Dostawa sceny mobilnej
- Zakup i dostawa płyt żelbetowych wraz z transportem i rozładunkiem
więcej: Drewno drzew iglastych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.