Narewka: Dostawa pasz do zimowego dokarmiania zubrów
Numer ogłoszenia: 398602 - 2014; data zamieszczenia: 04.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Browsk , Gruszki 10, 17-220 Narewka, woj. podlaskie, tel. 085 6858344, faks 085 6858677.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.lasy.gov.pl/web/browsk
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pasz do zimowego dokarmiania zubrów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz rozładunek pasz do dokarmiania żubrów w Nadleśnictwie Browsk na potrzeby projektu Rozwój metapopulacji żubra w północno - wschodniej Polsce. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części: I część zamówienia: - dostawa 8 ton kukurydzy ze zbiorów tegorocznych bez zanieczyszczeń mechanicznych i biologicznych o wilgotności do 15% - spakowanej do worków o wadze 25 kg lub 50 kg; - dostawa 6 ton owsa ze zbiorów tegorocznych bez zanieczyszczeń mechanicznych i biologicznych o wilgotności do 15% - spakowanego do worków o wadze 25 kg lub 50 kg; II część zamówienia: - dostawa 3 ton buraków (pastewnych lub cukrowych) lub marchwi ze zbiorów tegorocznych, bez zanieczyszczeń mechanicznych i biologicznych, oczyszczone z liści i korzonków - spakowanych do worków o wadze 25 kg lub 50 kg. Dopuszcza się dostawę w kontenerach elastycznych (big bag). - dostawa 10 szt. bel sianokiszonki ze zbiorów tegorocznych, o średnicy beli nie mniejszej niż 120 cm; Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Cena powinna zawierać koszt transportu i rozładunku. Dostawy odbędą się loco magazyn zamawiającego w dwóch terminach i następujących ilościach: 1. do dnia 31.12.2014 r. - 60% całości dostawy 2. do dnia 31.01.2015 r. - 40% całości dostawy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.70.00.00-5, 03.14.40.00-2, 03.21.12.00-5, 03.21.16.00-9, 03.11.42.00-5, 03.22.12.22-8, 03.22.11.12-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) podpisane oświadczenie na druku określonym wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) podpisane oświadczenie na druku określonym wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) podpisane oświadczenie na druku określonym wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) podpisane oświadczenie na druku określonym wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) podpisane oświadczenie na druku określonym wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - termin płatności - 2
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Ceny netto określone w umowie pozostają niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. Jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), od chwili zmiany podatek w nowej stawce będzie doliczany do dotychczasowych cen netto.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.lasy/gov.pl/web/browsk
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Browsk
Gruszki 10
17-220 Narewka.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Browsk Gruszki 10 17-220 Narewka.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Rozwój metapopulacji żubra w północno - wschodniej Polsce.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa kukurydzy i owsa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - dostawa 8 ton kukurydzy ze zbiorów tegorocznych bez zanieczyszczeń mechanicznych i biologicznych o wilgotności do 15% - spakowanej do worków o wadze 25 kg lub 50 kg; - dostawa 6 ton owsa ze zbiorów tegorocznych bez zanieczyszczeń mechanicznych i biologicznych o wilgotności do 15% - spakowanego do worków o wadze 25 kg lub 50 kg;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.12.00-5, 03.21.16.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin płatności - 2
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa buraków lub marchwi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - dostawa 3 ton buraków (pastewnych lub cukrowych) lub marchwi ze zbiorów tegorocznych, bez zanieczyszczeń mechanicznych i biologicznych, oczyszczone z liści i korzonków - spakowanych do worków o wadze 25 kg lub 50 kg. Dopuszcza się dostawę w kontenerach elastycznych (big bag). - dostawa 10 szt. bel sianokiszonki ze zbiorów tegorocznych, o średnicy beli nie mniejszej niż 120 cm;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.42.00-5, 03.22.12.22-8, 03.22.11.12-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin płatności - 2
INNE PRZETARGI NAREWKA
więcej: przetargi NAREWKA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.