eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego podzielonego na trzy częściI. Dostawę, instalację i uruchomienie systemu zabezpieczeń sieciowych zgodnie z koncepcją Unified Threat Management (UTM) wraz z systemem centralnego logowania i raportowania zdarzeń z sieci II. Dostawę komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych i drukarek z funkcją kopiowania i skanowania III. Dostawę, instalację i uruchomienie kompleksowego systemu backupu i archiwizacji danych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-15

Puławy: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego podzielonego na trzy części: I. Dostawę, instalację i uruchomienie systemu zabezpieczeń sieciowych zgodnie z koncepcją Unified Threat Management (UTM) wraz z systemem centralnego logowania i raportowania zdarzeń z sieci II. Dostawę komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych i drukarek z funkcją kopiowania i skanowania III. Dostawę, instalację i uruchomienie kompleksowego systemu backupu i archiwizacji danych
Numer ogłoszenia: 398464 - 2012; data zamieszczenia: 15.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Puławach , ul. Lubelska 2G, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 0-81 8864096, faks 0-81 8864096.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.pulawy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego podzielonego na trzy części: I. Dostawę, instalację i uruchomienie systemu zabezpieczeń sieciowych zgodnie z koncepcją Unified Threat Management (UTM) wraz z systemem centralnego logowania i raportowania zdarzeń z sieci II. Dostawę komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych i drukarek z funkcją kopiowania i skanowania III. Dostawę, instalację i uruchomienie kompleksowego systemu backupu i archiwizacji danych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie systemu zabezpieczeń sieciowych zgodnie z koncepcją Unified Threat Management (UTM) wraz z systemem centralnego logowania i raportowania zdarzeń z sieci - 1 szt. Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu wraz z oprogramowaniem oraz jego wyposażeniem, został zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji (tabela nr 1 i 2). Wymieniony w załącznikach sprzęt powinien być fabrycznie nowy oraz powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim lub angielskim. CZĘŚĆ II Przedmiotem zamówienia jest dostawa 19 komputerów stacjonarnych, 2 komputerów przenośnych typu laptop, 1 komputera przenośnego typu netbook i 5 drukarek z funkcją kopiowania i skanowania. Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu wraz z oprogramowaniem oraz jego wyposażeniem, został zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji (tabela nr 3, 4, 5 i 6). Wymieniony w załącznikach sprzęt powinien być fabrycznie nowy oraz powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim lub angielskim. CZĘŚĆ III Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie kompleksowego systemu backupu i archiwizacji danych - 1 szt. Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu wraz z oprogramowaniem oraz jego wyposażeniem, został zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji (tabela nr 7). Wymieniony w załącznikach sprzęt powinien być fabrycznie nowy oraz powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim lub angielskim.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.31.60 - Jednostki pamięci taśmowej 48.71.00.00 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania 30.23.73.60 - Kasety z taśmą LTO 72.25.32.00 - Usługi w zakresie wsparcia systemu 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.23.32.31 - 30.23.32.31 30.24.15.00 - 30.24.15.00 30.24.82.00 - 30.24.82.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Weryfikacja tego warunku następuje na podstawie złożonego oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części I zamówienia Zamawiający uzna za spełniony ww. warunek jeżeli wykonawca wykażę, że wykonał w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie co najmniej 2 dostawy o wartość minimum 27.000,00 złotych brutto każda, polegające na dostawie, instalacji i uruchomieniu systemu zabezpieczeń sieciowych zgodnie z koncepcją Unified Threat Management (UTM) wraz z systemem centralnego logowania i raportowania zdarzeń z sieci w okresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonane należycie; Weryfikacja tego warunku następuje na podstawie złożonego załącznika nr 4 do SIWZ. Dla II części zamówienia Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykonać w sposób szczególny. Dla III części zamówienia zamawiający uzna za spełniony ww. warunek jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie co najmniej 2 dostawy o wartość minimum 24.000,00 złotych brutto każda, polegające na dostawie, instalacji i uruchomieniu kompleksowego systemu backupu i archiwizacji danych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonane należycie. Weryfikacja tego warunku następuje na podstawie złożonego załącznika nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Weryfikacja tego warunku następuje na podstawie złożonego oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla I części zamówienia zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą kwalifikacje z zakresu instalacji, konfiguracji i rozwiązywania problemów dotyczących wszystkich funkcjonalności i możliwości instalowanych urządzeń. Weryfikacja tego warunku następuje na podstawie złożonego załącznika nr 7 do SIWZ. Dla III części zamówienia zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą kwalifikacje z zakresu instalacji, konfiguracji i rozwiązywania problemów dotyczących wszystkich funkcjonalności i możliwości instalowanych urządzeń. Weryfikacja tego warunku następuje na podstawie złożonego załącznika nr 7 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Weryfikacja tego warunku następuje na podstawie złożonego oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • inne dokumenty

    Przed zawarciem umowy dla I i III części postępowania certyfikat producenta dla osoby przeprowadzającej instalację i konfigurację systemu potwierdzający, że jego posiadacz ma ugruntowaną wiedzę z zakresu instalacji, konfiguracji i rozwiązywania problemów dotyczących wszystkich funkcjonalności i możliwości instalowanych urządzeń.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ 2) Pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty, o ile nie wynika ono z innych złożonych dokumentów

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty dla każdej części postępowania, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy wyłącznie w szczególnie uzasadnionych przypadkach o obiektywnym charakterze, niezależnych od wykonawcy za zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku - (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) i mogą dotyczyć wyłącznie terminu realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia z powodu: 1) opóźnienia procesu produkcji, 2) opóźnienia transportu od producenta do wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.pulawy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Puławach ul. Lubelska 2G 24-100 Puławy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Puławach ul. Lubelska 2G 24-100 Puławy pok. 205 II p. w godz. od 07.00 do 15.00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.