Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-04
Świnoujście: Obsługa Gminy-Miasto Świnoujście w zakresie wykonywania operatów szacunkowych w 2015 roku.
Numer ogłoszenia: 398352 - 2014; data zamieszczenia: 04.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świnoujścia , ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3212780, 3212309, faks (091) 321 59 95.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.swinoujscie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa Gminy-Miasto Świnoujście w zakresie wykonywania operatów szacunkowych w 2015 roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie obsługi Gminy - Miasto Świnoujście w 2015 roku w zakresie wykonywania operatów szacunkowych. Zakres zamówienia obejmuje wykonywanie następujących operatów szacunkowych - wyceny: lokali mieszkalnych z określeniem wartości udziału w gruncie, lokali mieszkalnych z przynależnymi zabudowami gospodarczymi i z określeniem wartości udziału w gruncie, nieruchomości zabudowanych jednorodzinnymi budynkami mieszkalnymi, lokali użytkowych z określeniem wartości udziału w gruncie, nieruchomości zabudowanych garażami, budynkami gospodarczymi, nieruchomości dla potrzeb przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, nieruchomości gruntowych, nieruchomości zabudowanych obiektami budowlanymi, nieruchomości dla potrzeb naliczenia jednorazowej opłaty z tytułu uchwalenia lub zmiany planu miejscowego, nieruchomości dla potrzeb naliczenia opłaty adiacenckiej z tytułu dokonanego podziału nieruchomości, z tytułu urządzenia drogi bądź budowy innych urządzeń infrastruktury technicznej, sporządzanie opinii w zakresie ewentualnej zmiany wartości nieruchomości z tytułu uchwalenia lub zmiany planu miejscowego dla danej jednostki obszarowej, sporządzanie opinii w zakresie ewentualnego wzrostu wartości nieruchomości z tytułu dokonanych ich podziałów na wniosek właścicieli, sporządzanie opinii w zakresie ewentualnego wzrostu wartości nieruchomości na skutek urządzenia drogi bądź budowy dla nich innych urządzeń infrastruktury technicznej, wycena ograniczonego prawa rzeczowego - służebności gruntowych i służebności przesyłu, oszacowanie części składowych nieruchomości..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości 70.33.10.00 - Usługi nieruchomości mieszkalnych 70.33.20.00 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne 70.33.23.00 - Usługi nieruchomości przemysłowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 30.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. posiadają uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego i przedłożą dokumenty określone w rozdziale 9 z uwzględnieniem postanowień rozdziału 14 specyfikacji, w terminie określonym w rozdziale 15. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w oparciu o złożoną przez Wykonawców dokumentację, metodą spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
pkt III.3.1
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
pkt III.3.1
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
pkt III.3.1
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
pkt III.3.1
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór formularza stanowi załącznik nr 3 do pecyfikacji), oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji). 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3 W przypadku podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu - pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie lub do występowania wspólnie i zawarcia umowy. 4. Oświadczenie o posiadaniu uprawnień rzeczoznawcy majątkowego przez podmioty, które będą wykonywać zamówienie. 5. Upoważnienie osoby podpisującej ofertę (gdy nie wynika to z treści innych dokumentów oferty). 6. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w § 1 ust. 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013r., poz. 231), kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 9.2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termina wykonania - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.swinoujscie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Świnoujście
Wydział Ewidencji i Obrotu Nieruchomościami
ul. Wojska Polskiego 1/5, pok. 324 A, III piętro
72-600 Świnoujście.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Świnoujście Prezydenta Miasta Świnoujście ul. Wojska Polskiego 1/5, pok. 102, I piętro 72-600 Świnoujście.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- Dostawa artykułów biurowych oraz dostawa artykułów papierniczych
- Wykonanie remontu silnika na jednostce pływającej Bielik IV.
- Dostawa olejów i płynów eksploatacyjnych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu
- Świadczenie usług w zakresie dezynsekcji, dezynfekcji, deratyzacji, usuwania gniazd oraz przeglądów lokali.
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyfrowa archiwizacja - skanowanie dokumentów geodezyjno - kartograficznych zgromadzonych w PODGiK oraz zasilenie skanami systemu ewidencji prac geodezyjnych i kartograficznych
- Operaty szacunkowe (3 części) do aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów Skarbu Państwa oraz do sprzedaży na rzecz użytkownika wieczystego.
- Opracowanie dokumentacji dla zadania pn. Rozbudowa skrzyżowania DW 106 (ul. 700 - lecia) z drogą gminną (ul. 3 - go Maja) w m. Nowogard
- "Usługi wyceny nieruchomości dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej"
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej podziału działek gruntu: Część 1 - w obrębach Wólka Waniewska, Bokiny, gm. Łapy. Część 2 - w obrębach Barszczewo i Ogrodniki, gm. Choroszcz.
- Wykonanie operatów szacunkowych oraz świadectw charakterystyki energetycznej nieruchomości położonych na terenie Miasta Bydgoszczy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.