eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Ochronę obiektów stanowiących własność firmy Master Odpady i Energia Sp. z o.o

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2015-03-20

Tychy: Ochronę obiektów stanowiących własność firmy Master Odpady i Energia Sp. z o.o
Numer ogłoszenia: 39829 - 2015; data zamieszczenia: 20.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Master Odpady i Energia Sp. z o.o. , ul. Lokalna 11, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 32 2198427.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.master.tychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo Międzygminne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochronę obiektów stanowiących własność firmy Master Odpady i Energia Sp. z o.o.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony mienia i osób na terenie obiektów stanowiących własność firmy Master Odpady i Energia Sp. z o.o. zlokalizowanych w Tychach przy ul. Lokalnej 11 w następującym zakresie: 1.Wykonawca zainstaluje na własny koszt, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, w obiekcie w minimum 5 miejscach wyznaczonych przez zamawiającego elektroniczny system kontroli pracy pracowników ochrony umożliwiający stały nadzór realizacji cyklicznych obchodów, a raporty miesięczne kontroli pracy pracowników ochrony. Wykonawca będzie udostępniał upoważnionemu pracownikowi Master Odpady i Energia Sp. z o.o. po zakończonym miesiącu. 2. Do podstawowych obowiązków pracowników ochrony będzie należało: - prowadzenie działań zapobiegających przestępstwom oraz wykroczeniom przeciwko mieniu oraz przeciwko osobom, - stałe monitorowanie i dozór kamer zainstalowanych w dyżurce na terenie obiektu, - stałego monitorowania i dozoru MZZOK oraz Składowiska odpadów wraz z terenami przyległymi, - dozór budynku administracyjnego, pomieszczenia wagowego w zakresie ochrony przed włamaniem, kradzieżą zniszczeniem mienia oraz przed wejściem na ich teren osób nieupoważnionych, - zabezpieczenie obiektów w przypadku powstania zagrożenia tj. pożaru, zalania, wodą lub innych awarii. W przypadku powstania awarii powiadomienie odpowiednich służb oraz zamawiającego, - kontrolę pracowników zamawiającego w zakresie wnoszonego i wynoszonego mienia ze spółki (np. narzędzia, sprzęty itp.) - kontrolę pracowników w zakresie stanu trzeźwości. W tym zakresie Wykonawca ma obowiązek zapewnić alkomat z homologacją który umożliwi kontrolę w zakresie ewentualnego znajdowania się pracownika pod wpływem alkoholu. W przypadku stwierdzenia, iż osoba jest nietrzeźwa wezwanie Policji, jednakże wyłącznie na wniosek upoważnionego pracownika spółki Master, - kontrolę pracowników w zakresie znajdowania się pod wpływem narkotyków bądź środków odurzających. W tym zakresie Wykonawca ma obowiązek zapewnić urządzenie z homologacją umożliwiające badanie w w/w zakresie, - sporządzania pisemnych protokołów z dokonanych czynności badania alkomatem oraz narkotestem, - pełnienie obowiązków portiera w szczególności prowadzenie punktu informacji, pilnowanie pracowników aby wchodzili jednym wyznaczonym przez zamawiającego wejściem, kierowanie klientów, osób do odpowiedniego pracownika spółki, - prowadzenie zeszytu wejść i wyjść - wydawanie przepustek w tym zakresie, - wydawanie, odbiór i prowadzenie ewidencji kluczy, - bieżąca kontrola pracowników znajdujących się na terenie obiektów Spółki, - kontrola pracowników w zakresie posiadania przez nich identyfikatorów, - bieżące informowanie zamawiającego o brakach w zabezpieczeniu mienia, a także o naruszeniu przepisów z zakresu zabezpieczenia mienia przez pracowników zamawiającego, - zapewnienie grupy interwencyjnej 24 h na dobę w tym święta z czasem reakcji do 10 minut, - aktywowanie i dezaktywowanie systemów sygnalizacji włamaniowej, napadu lub pożaru, - nadzór nad urządzeniami alarmowymi, ostrzegawczymi znajdującymi się na terenie obiektów stanowiących własność zamawiającego, - wykonywanie innych zadań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa, porządku i ochrony mienia w zakresie wskazanym przez zamawiającego, - ustalenie uprawnień do przebywania na terenie zakładu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień wezwanie do ich opuszczenia, - pracownicy Wykonawcy muszą być przeszkoleni, posiadać jednolite ubrania umożliwiające ich identyfikację, - pracownicy ochrony muszą posiadać legitymacje, identyfikatory ze zdjęciem, - Wykonawca przedłoży przed podpisaniem umowy listę z wykazem osób które będą świadczyły usługę, każdorazowa zmiana składu osobowego będzie wymagała pisemnej zgody zamawiającego, - pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do przestrzegania zasad BHP, p.poż. oraz dyscypliny pracy, - podejmowanie doraźnych, niezbędnych środków w celu zabezpieczenia składowiska przed wadliwym funkcjonowaniem urządzeń -pomp, - do zadań pracowników ochrony będzie należało również nadzór nad systemem drenażu składowiska w postaci: - kontrola od godziny 22:00 do godziny 6:00 poziomu odcieków w zbiorniku pompo - mnicha oraz zbiorniku odcieków, - kontrola od godziny 22:00 do godziny 6:00 napowietrzenia odcieków w zbiorniku, oraz systematyczne włączenie pomp i nie dopuszczenie do wydostania się odcieków poza zbiornik, Przed odpompowaniem odcieków, dopilnowanie odpowiedniego napowietrzenia przez włączenie urządzenia do napowietrzania, kontrolowanie pracy tego urządzenia w przypadku działania w trybie automatycznym, - dozór centralki alarmowej - ilość pracowników oraz godziny pracy pracowników ochrony niezbędnych do realizacji zamówienia: a) od poniedziałku do piątku: - od godziny: 5:30 do godziny 16:30 - 1 pracownik - obiekt biurowy informacja - od godziny 6:00 do godziny: 15:00 - 1 pracownik - od godziny 15:00 do godziny 22:00 - przez 2 pracowników ochrony - od godziny 22:00 do godziny 6:00 - przez 3 pracowników ochrony b) w soboty, niedziele i święta: - całodobowo przez 3 pracowników ochrony c) grupa interwencyjna 24 h na dobę w tym w święta z czasem reakcji do 10 minut. II. Termin płatności Wykonawca wystawi fakturę na koniec danego miesiąca. Faktura może być wystawiona po podpisaniu protokołu zdawczo - odbiorczego przez dwie strony. Termin płatności wyniesie 14 dni od dnia dostarczenia faktury do Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wadium należy wnieść w wysokości 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 30 marca 2015 r. do godziny 10.00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. a) w pieniądzu - przelewem na konto w Banku Ochrony Środowiska Nr: 66154011282001704349770004 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2) W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7 bez potwierdzania tych okoliczności, b) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, c) miejsce i termin zwrotu gwarancji. d) Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. e) Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona. 3) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: a) wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - spowodował, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 4) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w Rozdziale V pkt 5 niniejszej SIWZ, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 6) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania, a jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9) Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10) Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 11) W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - ważna koncesja w zakresie usług ochrony osób i mienia (Dz. U z 2014, poz 1099) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Wykonawca zobowiązany jest złożyć ważną koncesję w zakresie usług ochrony osób i mienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże należyte wykonanie w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, następującej podobnej usługi: - co najmniej 3 usług polegających na ochronie osób i mienia o wartości nie mniejszej niż 350.000,00 zł - brutto - każda. Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługa była należycie wykonana. (załącznik nr 3)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca wykaże się, iż posiada co najmniej 1 profesjonalnym, homologowanym alkomatem, co najmniej jednym homologowanym urządzeniem do badania w zakresie znajdowania się osób pod wpływem narkotyków bądź środków odurzających.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca wykaże się, iż dysponuje: co najmniej 2 grupami interwencyjnymi z minimalną ilością 3 osób na grupę z czego pracownicy grupy interwencyjnej (ogółem minimum 6 pracowników) muszą posiadać wpis na listę wykwalifikowanych pracowników ochrony oraz być zatrudnionymi w ramach umowy o pracę. W wykazie Wykonawca ma obowiązek podać typy pojazdów oraz nr rejestracyjne, co najmniej 15 pracownikami ochrony,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku. warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000,00 złotych. Polisa musi być opłacona.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz oferty, oświadczenie art. 22 i 24, parafowany wzór umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Doświadczenie - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.master.tychy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Master Odpady i Energia Sp. z o.o., ul. Lokalna 11, 43-100 Tychy lub za pośrednictwem poczty..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Master Odpady i Energia Sp. z o.o., ul. Lokalna 11, 43-100 Tychy - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.