eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług w zakresie serwisu i konserwacji elektronicznych systemów bezpieczeństwa istniejących w Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-03

Warszawa: Świadczenie usług w zakresie serwisu i konserwacji elektronicznych systemów bezpieczeństwa istniejących w Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 397490 - 2014; data zamieszczenia: 03.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie , ul. Agrykoli 1, 00-460 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 50 60 197, 50 60 174, faks 22 50 60 174.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lazienki-krolewskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie serwisu i konserwacji elektronicznych systemów bezpieczeństwa istniejących w Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług w zakresie serwisu i konserwacji elektronicznych systemów bezpieczeństwa istniejących w Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie. W zakres niniejszego zamówienia wchodzi: 1) wykonywanie serwisu, konserwacji i utrzymywanie w sprawności systemów techniki ochronnej, 2) obsługa stanów awaryjnych, 3) naprawy z wykorzystaniem części zamiennych. Wymagania dla systemów SSWiN, SSP oraz SKD: a) sprawdzanie działania wszystkich czujek oraz zasięgu ich działania, b) sprawdzanie poprawności działania urządzeń włączanych ręcznie, c) sprawdzanie zapisu zdarzeń zarejestrowanych przez system, d) sprawdzanie poprawności przesyłania wywołanych zdarzeń do Stanowiska Kierowania Wewnętrznej Służby Ochrony Muzeum, e) sprawdzanie poprawności działania każdego sygnalizatora alarmu (w tym tablic synoptycznych i klawiatur), f) sprawdzania akumulatorowego systemu zasilania awaryjnego, g) przeprowadzanie próby systemu na zasilaniu awaryjnym. Wymagania szczególne dla systemu CCTV: a) sprawdzanie czy jakość techniczna obrazu oceniana podczas odtwarzania odpowiada parametrom technicznym urządzeń zestawionych w systemie, b) sprawdzanie poprawności ustawienia i działania kamer, c) sprawdzanie poprawności działania rejestratorów obrazu, d) sprawdzanie poprawności działania krosownicy wizyjnej..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewiduje się zamówienia uzupełniające. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek ten jest spełniony, jeżeli Wykonawca 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży aktualną decyzję udzielającą koncesji na wykonywania usług w zakresie ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek ten jest spełniony, jeżeli Wykonawca jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - Wykonawca zrealizował, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal je realizuje, co najmniej dwie usługi serwisu i konserwacji systemu bezpieczeństwa, w tym sygnalizacji pożaru i detekcji gazu, sygnalizacji włamania i telewizji przemysłowej zintegrowane systemem BMS, w tym co najmniej jedna z usług zintegrowana centralnym systemem nadzoru BMS w obiekcie zabytkowym, o wartości minimum 100 000 zł każda, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty dokumentów potwierdzających spełnienie przez Wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek ten jest spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) osobami wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego prowadzonej przez Komendanta Głównego Policji zgodnie z Ustawą z dnia 13 czerwca 2013 r. o zmianie ustaw regulujących wykonywanie niektórych zawodów - min. 2 osoby, b) osobami, które ukończyły organizowany przez Ośrodek Ochrony Zbiorów Publicznych - Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów szkolenie dla instalatorów systemów zabezpieczających przed przestępczością i pożarem obiektów zabytkowych, muzealnych i innych gromadzących publiczne zbiory dóbr kultury - min. 2 osoby, c) osobami, które ukończyły szkolenia ze znajomości systemu integrującego BMS - Honeywell EBI R400 - min. 2 osoby z doświadczeniem zawodowym związanym z serwisem systemu przez okres co najmniej 2 lat, d) osobami, które ukończyły szkolenia ze znajomości systemu telewizji przemysłowej HDVM R400 - min. 2 pracowników z doświadczeniem zawodowym związanym z serwisem systemu przez okres co najmniej 2 lat,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek ten jest spełniony, jeżeli Wykonawca w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 350.000 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) oraz posiada polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 500.000 zł. (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca, w celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, jest obowiązany złożyć: a. dokument potwierdzający status autoryzowanego partnera firmy Honeywell, b. świadectwo autoryzacji w zakresie programowania, instalacji i serwisu urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu, systemu sygnalizacji pożaru oraz telewizji przemysłowej firmy GE Security, c. świadectwo autoryzacji na programowanie, instalowanie i konserwację urządzeń sygnalizacji pożarowej systemu POLON 4000, d. świadectwo autoryzacji w zakresie instalacji, oprogramowania, uruchamiania i konserwacji dźwiękowego systemu ostrzegawczego ABT - Venas,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy na podstawie art. 144 ustawy w następujących sytuacjach: 1) w przypadku ograniczenia środków finansowych jakimi dysponuje Zamawiający - ograniczeniu ulegnie odpowiednio zakres rzeczowy zamówienia i cena, 2) w przypadku zmiany Planu Ochrony Zamawiającego - zmianom ulegnie zakres zamówienia i cena, 3) pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, b) zmiany sposobu realizacji zamówienia wynikającej ze zmian w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, c) zmiana sposobu realizacji zamówienia wynikająca z okoliczności związanych z prowadzeniem przez Zamawiającego jego działalności statutowej, 4) zmiany osoby wskazanej w umowie, odpowiedzialnej za wykonanie przedmiotu umowy po stronie Wykonawcy, posiadającej wymagane kwalifikacje i uprawnienia, a osoba zaproponowana w zastępstwie przez Wykonawcę będzie posiadała kwalifikacje i uprawnienia co najmniej takie, jak wymagane przez Zamawiającego - w zakresie zmiany tej osoby.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lazienki-krolewskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie, ul. Agrykoli 1, 00-460 Warszawa..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie, ul. Agrykoli 1, 00-460 Warszawa, w budynku Podchorążówki, w Recepcji (pokój 045).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.