eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz › Pielęgnacja i utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Gminy Miasta Łowicza w okresie od 01.01.2012 r. do 31.12.2013 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-25

Łowicz: Pielęgnacja i utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Gminy Miasta Łowicza w okresie od 01.01.2012 r. do 31.12.2013 r.
Numer ogłoszenia: 397288 - 2011; data zamieszczenia: 25.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Łowicza - Urząd Miejski w Łowiczu , Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 46 8309151, faks 46 8309160.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lowicz.eu
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.lowicz.eu/bip/index.php?id=228

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pielęgnacja i utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Gminy Miasta Łowicza w okresie od 01.01.2012 r. do 31.12.2013 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pielęgnacji i utrzymaniu zieleni miejskiej na terenie Gminy Miasta Łowicza w okresie od 01.01.2012 r. do 31.12.2013 r., określonej we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) pod nazwą: Usługi sadzenia roślin i utrzymania terenów zielonych - kod CPV 77310000-6, Usługi zbierania śmieci - kod CPV 90511200-5, Usługi odśnieżania - kod CPV 90620000-9, Przycinanie żywopłotów - kod CPV 77342000-9 Zakres zamówienia obejmuje: 1)pielęgnacja i utrzymanie terenów zieleni miejskiej o łącznej powierzchni 24,56 ha wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ, polegające na systematycznym strzyżeniu trawy przy odroście powyżej 10 cm oraz uporządkowaniu jezdni i chodników przyległych do tych terenów, o ile zostaną zanieczyszczone ściętą trawą ; 2)zbieranie śmieci oraz czterokrotne koszenie trawy na terenach zieleni miejskiej o powierzchni 16,741 ha wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ, jak również uporządkowaniu jezdni i chodników przyległych do tych terenów, o ile zostaną zanieczyszczone ściętą trawą ; 3)pielęgnacja pasów drogowych o łącznej powierzchni 3,813 ha wyszczególnionych w załączniku nr 3 do SIWZ, polegająca na systematycznym zbieraniu śmieci, 4-krotnym koszeniu trawy oraz przycinaniu odrostów drzew rosnących w pasach drogowych; 4)zagospodarowanie poprzez obsadzenie i utrzymanie 86 szt. betonowych donic kwiatowych na terenie Gminy Miasta Łowicza, po uprzednim uzgodnieniu miejsca ich lokalizacji z przedstawicielem Zamawiającego; 5)pielęgnację donic na kostce wraz ze znajdującymi się na nich siedziskami zlokalizowanych przy ul. Starzyńskiego o powierzchni 56 m2, w tym bieżące uzupełnianie nasadzeń drzew lub krzewów w tych donicach (dobór gatunków w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego) oraz bieżąca konserwacja przedmiotowych donic oraz drzew w nich rosnących, jak również siedzisk; 6)systematyczne koszenie grobów żołnierskich, bieżące ich porządkowanie, opryskiwanie alejek żwirowych preparatem chwastobójczym, pielęgnacja żywopłotu, koszenie terenu wokół cmentarza Prawosławnego przy ul. Listopadowej, na cmentarzu Katedralnym oraz Emaus, przygotowanie kwater żołnierskich do obchodów świąt i rocznic państwowych oraz święta 1 - go Listopada oraz uporządkowanie tych kwater po tych świętach - obszar objęty niniejszym punktem wyszczególniony został w załączniku nr 4 do SIWZ; 7)pielęgnacja żywopłotów o długości 1110 mb obejmująca sześciokrotne strzyżenie w ciągu sezonu wegetacyjnego, pielenie i nasadzenia uzupełniające, przy czym żywopłoty rosnące przy ciągach komunikacyjnych winny być strzyżone ponadto w przypadku ograniczania widoczności na pisemne żądanie Zamawiającego - obszar objęty niniejszym punktem wyszczególniony został w załączniku nr 5 do SIWZ; 8)pielęgnację i utrzymanie terenów zieleni miejskiej na tzw.: Parku Błonie, obejmująca dodatkowo, poza wymienionymi w pkt 1, wykonanie następujących prac: a) uzupełnienie rabat kwiatowych roślinami jednorocznymi : pelargonia czerwona (800 szt.), aksamitka (3000 szt.), lobelia (600 szt.); b) uzupełnienie kory na rabatach w ilości 200 m3 ; c) oczyszczanie kanału Malinówka na odcinku od rzeki Uchanki do rzeki Bzury z zanieczyszczeń i glonów, ze szczególnym uwzględnieniem kraty przy przepuście wałowym - długość cieku 1332 m., d) regulacja poziomu wody w cieku Malinówka na zastawkach przy przepuście wałowym i na rzece Uchance oraz naprawa skarp na całej długości cieku Malinówka - w przypadku ich obsuwania się ; e) opróżnianie koszy (130 szt.) oraz uprzątanie śmieci z terenu Parku Błonie i ich wywózka na miejskie wysypisko śmieci; f) naprawa zniszczonych elementów małej architektury (ławki, kosze); g) systematyczne grabienie Parku wykonywane w trakcie sezonu wegetacyjnego, w celu uprzątnięcia opadłych liści; h) czterokrotne koszenie skarp wału przeciwpowodziowego po obu stronach od jego podstawy do korony wału, na odcinku od ul. Mostowej do ul. Zamkowej (1185 m); usuwanie ze skarp i korony wałów powalonych drzew i innych zanieczyszczeń, uzupełnianie ubytków gruntu w skarpach i koronie wałów ; 9)oczyszczanie rowu przebiegającego przez teren pomiędzy ulicami Łyszkowicką, Motylińskiego i Chmielińskiej; 10)przygotowanie podłoża i obsadzanie rabat kwiatowych o pow. 1568,8 m2 - wg załącznika nr 6 do SIWZ, z zastosowaniem materiału roślinnego gwarantującego estetyczny wygląd rabat w okresie od kwietnia do października (koszt zakupionego materiału roślinnego pokrywa Wykonawca); w ramach tej części zamówienia należy założyć 2 zmiany nasadzeń w trakcie sezonu - pierwszą od kwietnia do połowy czerwca, drugą od połowy czerwca do października - na podstawie projektu zagospodarowania rabat sporządzonego przez Wykonawcę i zaakceptowanego przez Zamawiającego, przy czym nie dotyczy to rabat kwiatowych zlokalizowanych na Nowym Rynku i w Parku w al. Sienkiewicza ; realizacja rabat zlokalizowanych na Nowym Rynku i al. Sienkiewicza będzie wykonana według następujących zasad: obsadzenie rabat w Parku w al. Sienkiewicza nastąpi zgodnie z dokumentacją pn. Aleje Sienkiewicza i skwer wokół pomnika Artura Zawiszy Czarnego - Rewitalizacja; obsadzenie zaś rabat zlokalizowanych na terenie Nowego Rynku nastąpi zgodnie z dokumentacją pn. Nowy Rynek w Łowiczu - projekt szaty roślinnej - wariant I; 11)wykopanie i przesadzenie jałowców płożących rosnących na terenie zielonym przy skrzyżowaniu ul. Mostowej i ul. Blich w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz zaprojektowanie i wykonanie w tym miejscu rabaty kwiatowej w kształcie okręgu o śr. 5 m, 12)utrzymanie i pielęgnacja obsadzonych rabat kwiatowych objętych niniejszym zamówieniem obejmujące : pielenie, podlewanie, nawożenie i dosadzanie na koszt Wykonawcy brakujących roślin w ciągu całego sezonu wegetacyjnego; 13)posadzenie i opalikowanie do 100 szt. drzew, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, a następnie ich pielęgnacja w ciągu trwania umowy, w tym podlewanie; (koszty materiału roślinnego w tym zakresie pokryje Zamawiający, natomiast koszty palików - Wykonawca); 14)systematyczne oczyszczanie oczka wodnego zlokalizowanego przy ul. Chmielińskiej oraz bieżąca naprawa mostka nad tym oczkiem oraz jego skarp; 15)uprzątnięcie liści w okresie jesiennym ze wszystkich obszarów objętych umową, obejmujące systematyczne grabienie i wywózkę odpadów ulegających biodegradacji do kompostowni - zgodnie z Planem gospodarki odpadami dla miasta Łowicza w latach 2009 - 2016; 16)konserwacja siatki okalającej żywopłot na wysepce Pod dębem na ul. Starzyńskiego, obejmująca malowanie, naciąganie, uzupełnianie braków i wymianę zniszczonej siatki na koszt wykonawcy; 17)bieżące utrzymanie w należytej czystości ciągów komunikacyjnych wszelkich zieleńców i parków na terenie Gminy Miasta Łowicza, polegające w szczególności na ich odchwaszczaniu (mechanicznym w przypadku nawierzchni z kruszywa Hanse Grand, oraz chemicznym na ciągach wykonanych z kostki betonowej lub granitowej); 18)utrzymanie porządku na wszelkich terenach objętych umową, polegające na uprzątaniu śmieci i opróżnianiu koszy na śmieci w miarę potrzeb, nie rzadziej jednak niż 4 razy w tygodniu (ilość koszy ulicznych objętych zamówieniem wynosi 206 szt.) 19)utrzymanie ławek na terenach objętych umową w estetycznym wyglądzie poprzez ich malowanie, uzupełnianie brakujących elementów, remont zniszczonych ławek oraz powtórne osadzanie ławek w przypadku ich wyrwania z podłoża przy użyciu materiałów i na koszt wykonawcy - rozmieszczenie ławek przedstawia załącznik nr 7 do SIWZ; 20)zainstalowanie dostarczonych przez Zamawiającego nowych ławek i koszy na śmieci na terenach zielonych, a po ich zainstalowaniu, ławki i kosze te objęte zostaną postanowieniami umowy, w szczególności w zakresie konserwacji ławek i opróżniania koszy (Wykonawca powinien założyć zainstalowanie max. do 10 szt. ławek i 10 szt. koszy) 21) dokonywanie bieżących przeglądów stanu technicznego obiektów małej architektury znajdujących się na miejskich placach zabaw (nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu) oraz odnotowywanie wszelkich uwag co do ich stanu technicznego w dzienniku placu zabaw, zgłaszanie Zamawiającemu zauważonych uszkodzeń urządzeń wymagających naprawy bądź wymiany - obszar objęty niniejszym punktem wyszczególniony został w załączniku nr 8 do SIWZ; 22)usuwanie drzew suchych, chorych i uszkodzonych przez niekorzystne warunki atmosferyczne oraz wiatrołomów z terenów zielonych objętych umową, po uprzednim zawiadomieniu przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za nadzór nad terenami zielonymi ; 23)omiatanie, odśnieżenie i usuwanie śliskości głównych ciągów komunikacyjnych na obszarze parków i zieleńców zlokalizowanych na terenie Gminy Miasta Łowicza; powyższe działania winny być rozpoczęte, gdy warstwa śniegu nie udeptanego przekroczy 5 cm, zakończone zaś maksymalnie 5 h po ustaniu opadów; w przypadku wystąpienia gołoledzi działania te winny być podjęte w trybie natychmiastowym i zakończone najpóźniej w ciągu 3 h od chwili wystąpienia ww. zjawiska atmosferycznego; 24)dostarczenie i ustawienie na koszt wykonawcy w roku 2012 i 2013 - po 1 szt. drzewa choinkowego o wysokości od 12 do 14 m na Starym Rynku w Łowiczu, na potrzeby imprezy pn. Choinka; dostarczenie przedmiotowego drzewa może nastąpić po uprzedniej akceptacji przedstawiciela Zamawiającego; propozycje drzew do ustawienia Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu najpóźniej w terminach odpowiednio do dnia 15 listopada roku 2012 i 15 listopada roku 2013. Uwaga: zamówienie nie obejmuje prac konserwatorskich oraz prac o charakterze technicznym, o których mowa w § 8 ust. 3 i 4 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09.06.2004 r. w sprawie prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 Nr 150, poz. 1579) - na obszarze parków zabytkowych na terenie Gminy Miasta Łowicza..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1) Zwiększenie powierzchni terenów zielonych przeznaczonych do pielęgnacji i konserwacji, 2) Zwiększenie ilości koszeń na terenach objętych zamówieniem spowodowanych intensywnym wzrostem traw, 3) Wykonanie dodatkowych nasadzeń roślin wieloletnich, bądź urządzaniem nowych zieleńców i rabat kwiatowych na terenie Gminy Miasta Łowicza, 4) Montaż na trwałe dodatkowych ławek i koszy na śmieci na terenach Gminy Miasta Łowicza objętych niniejszą umową

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 90.51.12.00 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferenci winni wnieść wadium w wysokości 5000,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych z terenów powierzonych umową, wydane w trybie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008, ze zm.) oraz zaświadczenie zarządcy składowiska odpadów komunalnych na gotowość odbioru tych odpadów na składowisko odpadów w okresie objętym zamówieniem;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedna usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości wynagrodzenia brutto Wykonawcy nie niższej niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) ;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Brak warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Brak warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (ubezpieczenie kontraktowe i deliktowe) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującym także przedmiot zamówienia, w wysokości nie mniejszej niż 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), przy czym ważność polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia, musi obejmować co najmniej okres związania ofertą; Wykonawca, który zostanie wybrany na Wykonawcę przedmiotu zamówienia publicznego zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Obowiązek ten nie dotyczy Wykonawcy, którego polisa lub inny dokument ubezpieczenia złożony wraz z ofertą obejmuje okres objęty realizacją przedmiotu zamówienia. W przypadku przedstawienia przez Wykonawcę Zamawiającemu przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) nie obejmującego całego okresu realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca ten zobowiązany jest przedstawienia Zamawiającemu kolejnych opłaconych polis lub innych dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) w okresie realizacji przedmiotu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lowicz.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łowiczu, Wydział Spraw Komunalnych i Reagowania Kryzysowego, Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz, budynek C, pok. 45..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Łowiczu, Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz, sekretariat - pok. nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.