eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Usługi drukowania na potrzeby WUP w Zielonej Górze

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-23

Zielona Góra: Usługi drukowania na potrzeby WUP w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 39716 - 2015; data zamieszczenia: 23.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze , ul. Wyspiańskiego 15, 65-036 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 456 56 10; 456 76 93, faks 68 327 01 11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi drukowania na potrzeby WUP w Zielonej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania i dostawy do siedziby Zamawiającego, przy ul. Wyspiańskiego 15 w Zielonej Górze, następujących publikacji: w części 1 - przedmiot zamówienia obejmuje skład, druk i dostawę dwóch publikacji książkowych w nakładzie po 300 egzemplarzy każde oraz trzech nakładów ulotek i broszur informacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ. w części 2 - na przedmiot zamówienia składa się skład, druk i dostawa czterech wydań kwartalnika Biuletyn Informacyjny WUP, w nakładzie po 500 egzemplarzy każde. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2, 79.82.30.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin realizacji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych warunków umowy, z zachowaniem formy pisemnej, w zakresie sposobu realizacji usługi w przypadku zajścia szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze ul. Wyspiańskiego 15, II piętro, Sekretariat pok. 210..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2015 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze ul. Wyspiańskiego 15, II piętro, Sekretariat pok. 210..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi drukowania na potrzeby WUP w Zielonej Górze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie składu, wydruk i dostawa do siedziby Zamawiającego następujących pozycji: 1. Publikacje książkowe Obserwatorium Rynku Pracy 1.1. Rynek pracy województwa lubuskiego: Nakład - 300 egzemplarzy, ilość stron - do 150, w tym do 25 stron kolorowych, format A5, okładka - karton 250 gram, w pełnym kolorze, laminowana, na błysk, wkład - offset, gramatura 80, druk 1+1, nadanie przez Wykonawcę numeru ISBN. Projekt przygotowuje Obserwatorium Rynku Pracy, funkcjonujące w strukturach Wojewódzkiego Urzędu Pracy (format doc i/lub pdf), natomiast skład do druku należeć będzie do obowiązków Wykonawcy, ostateczny skład będzie wymagał akceptacji Zamawiającego. Termin realizacji: do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania wersji elektronicznej publikacji (szacowany termin przekazania 15 kwietnia 2015 r.) 1.2. Ranking zawodów deficytowych i nadwyżkowych w woj. lubuskim - grudzień 2014: nakład - 300 egzemplarzy, ilość stron - do 150, w tym do 20 stron kolorowych, format A5, okładka - karton 250 gram, w pełnym kolorze, laminowana, na błysk, wkład - offset, gramatura 80, druk 1+1,nadanie przez Wykonawcę numeru ISBN. Projekt przygotowuje Obserwatorium Rynku Pracy, funkcjonujące w strukturach Wojewódzkiego Urzędu Pracy (format doc i/lub pdf), natomiast skład do druku należeć będzie do obowiązków Wykonawcy, ostateczny skład będzie wymagał akceptacji Zamawiającego. Termin realizacji: do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania wersji elektronicznej publikacji (szacowany termin przekazania 15 kwietnia 2015 r.) 2. Ulotki i broszura promujące Krajowy Fundusz Szkoleniowy 2.1. Ulotka dla pracodawców: Nakład - 12.000 sztuk, format A6, papier 300g/m2; kreda, mat, zadruk niezabezpieczony lakierem, druk obustronny kolor 4+4 (pełno kolorowy dwustronny nadruk). Do zadań Wykonawcy będzie należało zaproponowanie odpowiedniej grafiki nawiązującej do kształcenia ustawicznego pracowników i pracodawcy. Ulotka zawierać będzie treści związane z promocją Krajowego Funduszu Szkoleniowego. Logotypy i tekst jaki powinien się znaleźć na ulotce Wykonawca otrzyma po podpisaniu umowy. Przedłożony projekt będzie wymagał akceptacji Zamawiającego. Termin realizacji: do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania wersji elektronicznej materiałów - treści ulotki i logotypy (szacowany termin przekazania do 27 marca 2015 r.) 2.2. Ulotka dla pracowników: Nakład - 12.000 sztuk, format A6, papier 300g/m2; kreda, mat, zadruk niezabezpieczony lakierem,druk obustronny kolor 4+4 (pełno kolorowy dwustronny nadruk). Do zadań Wykonawcy będzie należało zaproponowanie odpowiedniej grafiki nawiązującej do kształcenia ustawicznego pracowników i pracodawcy. Ulotka zawierać będzie treści związane z promocją Krajowego Funduszu Szkoleniowego. Logotypy i tekst jaki powinien się znaleźć na ulotce Wykonawca otrzyma po podpisaniu umowy. Przedłożony projekt będzie wymagał akceptacji Zamawiającego. Termin realizacji: do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania wersji elektronicznej materiałów - treści ulotki i logotypy (szacowany termin przekazania do 27 marca 2015 r.) 2.3. Ulotka na temat Krajowego Funduszu Szkoleniowego: nakład - 11.000 egzemplarzy, format ulotki: A4, papier kreda mat 135g, druk dwustronny, kolorystyka 4+4, lakier offsetowy, ulotki składane na 3 części, w tzw. harmonijkę. Ostateczna wizualizacja ulotki będzie wymagała akceptacji Zamawiającego. Orientacyjny termin wydrukowania i dostarczenia - do 15 kwietnia 2015 r. 2.4. Broszura informacyjna - Krajowy Fundusz Szkoleniowy - KFS, trójstronne umowy szkoleniowe i inne formy wsparcia edukacji dorosłych: nakład - 8.000 egzemplarzy, format A5, druk dwustronny (w kolorze 4+4), papier 150 g, szycie zeszytowe. Ostateczna wizualizacja ulotki będzie wymagała akceptacji Zamawiającego. Orientacyjny termin wydrukowania i dostarczenia - 15 kwietnia 2015 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin realizacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: usługi drukowania na potrzeby WUP w Zielonej Górze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie składu, wydruk i dostawa czterech wydań kwartalnika Biuletyn Informacyjny Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Zielonej Górze o następujących parametrach:format A4, 4 nakłady każdego z wydań po 500 egzemplarzy, po jednym wydaniu w każdym kwartale roku, ilość stron - 20 (14 stron wewnętrznych + 4 strony stanowiące okładki), oprawa szyta, okładka w offsecie, kolor 4+4, kreda polakierowana o gramaturze 250 g/m2, strony wewnętrzne w offsecie, kolor 4+4, kreda błysk o gramaturze 135 g/m2. Druk kwartalnika nastąpi na podstawie przekazanych przez Zamawiającego materiałów. Skład każdorazowo będzie wymagał akceptacji Zamawiającego. Termin realizacji do 14 dni kalendarzowych od dnia przekazania materiałów do druku. Dostawa opracowania nastąpi do siedziby WUP w Zielonej Górze. Uwaga! Biuletyn Informacyjny WUP posiada nadany numer ISSN 1734-5375 oraz jest pismem specjalistycznym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin realizacji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.